Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2]  Sve   Dolje

Autor Tema: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad  (Posjeta: 7351 )

zadro_st

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 907
  • Vozi: Ducati 999
  • Lokacija: Split
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #25 : 25. Kolovoz 2018, 10:02:06 »

Koja volja :mrgreen:... Svaka čast.. Troba isto malo bit pozitivno blesav za ovakve pothvate  :laugh:
Evidentirano

PaleIP

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 121
  • Vozi: vozio je....
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #26 : 25. Kolovoz 2018, 11:14:32 »

...fora  :palacgore:
Evidentirano
TMAXKLUBHRVATSKA

Vupy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 619
  • Vozi: --
  • Lokacija: near ZG
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #27 : 25. Kolovoz 2018, 14:32:25 »

Svaka čast majstore :)

Vjerujem ti kada kažeš da se možeš voziti dugo na njemu a da te ne umara.

Imao sam vxr200 (najveća greška kada sam ga prodao) i s njim sam se vozio baš s guštom, nije me umarao,grijao,vibrirao itd. Za razliku od sadašnjeg fazera :(
 Istina da nisam s njim išao dalje od Istre ili Crikvenice ali bilo je to s pravim guštom :)
 
Ne gine mi povratak na skuter od ca.500ccm

Želim ti i dalje puno sretnih kilometara s Runnerom

Sent from my SM-N910W8 using Tapatalk

Evidentirano
"muškarac bez trbuha je kao nebo bez zvijezda":mrgreen:

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17492
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #28 : 25. Kolovoz 2018, 23:39:21 »

zanimljiva avantura :palacgore:

svaka čast na volji :)
Evidentirano
Alpe 2017. :smoke:          Gross i Vršić + Dolomiti 2018. 8)                Toskana 2019. :)
 

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1972
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #29 : 13. Listopad 2018, 02:11:34 »

Bravo!  :palacgore: :palacgore:
Evidentirano

stojo

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 51
  • Vozi: mic mic
  • Lokacija: Istra
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #30 : 13. Listopad 2018, 21:50:13 »

Kapa do poda Corectore!
Pratim te i na mojskuter gdje si purjet učinio vječnim, svaka čast
Evidentirano
Tko se opeče na kineza puše i na japanca!

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14287
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #31 : 14. Listopad 2018, 09:17:09 »

 :palacgore:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

dino73n

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 76
  • Lokacija: Gračanica BiH
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #32 : 14. Listopad 2018, 21:23:32 »

Čestitke

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

Evidentirano

Eventum

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 331
  • Vozi: GSA LC / Bev 300
  • Lokacija: Zagreb - Havišće - Zagreb
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #33 : 15. Listopad 2018, 07:54:49 »

Svaka čast!
 :palacgore:

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7673
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #34 : 15. Listopad 2018, 11:07:45 »

To je avantura :palacgore:

Super!!!
Evidentirano

CeLeRitAs

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1071
  • Vozi: ZX1oR
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #35 : 15. Listopad 2018, 15:22:23 »

Meni je ovo legendarno... :palacgore:

O kojem je kitu rijec?

Ja sam davnih godina ima Apriliu SR Ditech sa Malossi kitom koji je poprilicno brzo zacvikao iz nekog razloga.

Poslije toga NRGa Pure Jet isto sa Malossiem i on nije dugo izdurao.

Medjutim nakon sto smo vratili serijsku termo grupu i ostavili sve ostale sitnice od Malossia (kvacilo, rolice, variomat, federi, primarni prijenos produzeni i auspuh Malossi), skuter je i dalje letio ko nevolja.

I tako 40tisuca km. Pali vozi, apsolutno nikakvih problema nikada, osim potrosne robe za koju ionako zaboravis kad si zadnji put mijenjao...
A potrosnja kako kazes, ko Zippo upaljac :mrgreen:
Evidentirano

luka737

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3039
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #36 : 15. Listopad 2018, 21:21:10 »

Bravo  :palacgore:
Evidentirano

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22523
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #37 : 16. Listopad 2018, 09:06:34 »

Neka ti je još puno sretnih kilometara ....  :palacgore:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

dajteh

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 36
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #38 : 16. Listopad 2018, 20:30:26 »

Hvala hvala! Cudim se i sam sebi, ne toliko zbog malog skuterq, nego zbog skutera koji je slovi kao jedan od najnepouzdanijih od kojeg svi bjeze, cak i lopovi  :LOL:


Termo grupa je DR evo 70. Pokazala se izdrzljivom i kvalitetnom masi ljudi. Prvo sam zapoceo s Polini sportom 70, medjutim poznato je, a i kasnije sam naisao i na ljude koji su dozivjeli istu sudbinu, da se karike abnormalno brzo potrose, nekih 8tkm i to je za zamjenu. Bolcna od klipa je parodija, cca 6tkm i pojede je iglicasti lezaj, limena brtva glave popusti kompresiju u rashladbi sistem nakoj nekih 6tkm... Uglavnom roba s greskom...
50ccm je neunistivo, trenutno imam 5 svojih purejet skutera koji mi sluze kao zivi dokaz da pouzdanost ovih skutera moze biti zaista velika.
Purejet ako zariba onda ima gadan problem, jer to je rijetkost.
Aprilia Ditech je prica za sebe, masa ih je zaribala ppsljednjih godina jer im pukne crijevo od ulja na spoju s prirubnicom. A i ono minimalisticko podmazivanje nema bas toleranciju...


Trebao sam u 9. mjesecu otici na Cipar s ovim skuterom, medjutim nisam uspio posloziti toliko slobodnog vremena, planirao sam odvojiti 3 tjefna za taj djir do mjesec dana. Pokusao sam da pobjegnem u prosli ponedjeljak, ali opet nisam mogao... Zao mi je kao psu... Preostalo mi je jos da zajasim Yamahu i uglavnom autocestama spicim do Turske, pa onda lagano... ali ne volim natjeravanje kod avanturisticke voznje... Ovo gmizanje mi odgovara...

Evidentirano
Purejet - Ditech - TSDI

tomore

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 283
  • Vozi: Yamaha XT660Z Tenere
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #39 : 17. Listopad 2018, 10:21:54 »

Svaka čast.  :palacgore:
Evidentirano
Skupljam za BMW, teško ide. Od KTM-a mi je zlo. Sve je jasnije da ću kupiti Moto Guzzi. Hm, Triumph možda?

CeLeRitAs

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1071
  • Vozi: ZX1oR
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #40 : 17. Listopad 2018, 12:40:19 »

Hvala hvala! Cudim se i sam sebi, ne toliko zbog malog skuterq, nego zbog skutera koji je slovi kao jedan od najnepouzdanijih od kojeg svi bjeze, cak i lopovi  :LOL:


Termo grupa je DR evo 70. Pokazala se izdrzljivom i kvalitetnom masi ljudi. Prvo sam zapoceo s Polini sportom 70, medjutim poznato je, a i kasnije sam naisao i na ljude koji su dozivjeli istu sudbinu, da se karike abnormalno brzo potrose, nekih 8tkm i to je za zamjenu. Bolcna od klipa je parodija, cca 6tkm i pojede je iglicasti lezaj, limena brtva glave popusti kompresiju u rashladbi sistem nakoj nekih 6tkm... Uglavnom roba s greskom...
50ccm je neunistivo, trenutno imam 5 svojih purejet skutera koji mi sluze kao zivi dokaz da pouzdanost ovih skutera moze biti zaista velika.
Purejet ako zariba onda ima gadan problem, jer to je rijetkost.
Aprilia Ditech je prica za sebe, masa ih je zaribala ppsljednjih godina jer im pukne crijevo od ulja na spoju s prirubnicom. A i ono minimalisticko podmazivanje nema bas toleranciju...


Trebao sam u 9. mjesecu otici na Cipar s ovim skuterom, medjutim nisam uspio posloziti toliko slobodnog vremena, planirao sam odvojiti 3 tjefna za taj djir do mjesec dana. Pokusao sam da pobjegnem u prosli ponedjeljak, ali opet nisam mogao... Zao mi je kao psu... Preostalo mi je jos da zajasim Yamahu i uglavnom autocestama spicim do Turske, pa onda lagano... ali ne volim natjeravanje kod avanturisticke voznje... Ovo gmizanje mi odgovara...

Ja sam davno izisao iz voda skutera, kad sam bio u tome Pollini i Malossi su jedini bili dobavljivi i aktuelni, i Malossi je bio superiorni u svim pogledima.
Koliko se sjecam uz njega je isla i nekakva elektronika (samo plug and play), kod Pollinia je bila neka druga prica.

Nego..
Sto si jos mijenjao osim termo grupe i ocigledno auspuha? Neke kombinacije u prijenosu ili ne? :021:
Evidentirano

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3119
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #41 : 17. Listopad 2018, 13:22:00 »

Hvala hvala! Cudim se i sam sebi, ne toliko zbog malog skuterq, nego zbog skutera koji je slovi kao jedan od najnepouzdanijih od kojeg svi bjeze, cak i lopovi  :LOL:


Termo grupa je DR evo 70. Pokazala se izdrzljivom i kvalitetnom masi ljudi. Prvo sam zapoceo s Polini sportom 70, medjutim poznato je, a i kasnije sam naisao i na ljude koji su dozivjeli istu sudbinu, da se karike abnormalno brzo potrose, nekih 8tkm i to je za zamjenu. Bolcna od klipa je parodija, cca 6tkm i pojede je iglicasti lezaj, limena brtva glave popusti kompresiju u rashladbi sistem nakoj nekih 6tkm... Uglavnom roba s greskom...
50ccm je neunistivo, trenutno imam 5 svojih purejet skutera koji mi sluze kao zivi dokaz da pouzdanost ovih skutera moze biti zaista velika.
Purejet ako zariba onda ima gadan problem, jer to je rijetkost.
Aprilia Ditech je prica za sebe, masa ih je zaribala ppsljednjih godina jer im pukne crijevo od ulja na spoju s prirubnicom. A i ono minimalisticko podmazivanje nema bas toleranciju...


Trebao sam u 9. mjesecu otici na Cipar s ovim skuterom, medjutim nisam uspio posloziti toliko slobodnog vremena, planirao sam odvojiti 3 tjefna za taj djir do mjesec dana. Pokusao sam da pobjegnem u prosli ponedjeljak, ali opet nisam mogao... Zao mi je kao psu... Preostalo mi je jos da zajasim Yamahu i uglavnom autocestama spicim do Turske, pa onda lagano... ali ne volim natjeravanje kod avanturisticke voznje... Ovo gmizanje mi odgovara...

Ti imas i neku Yamahu i odabrao si skuter?
 :shock: :shock: :shock:

Kakvu Yamahu?
Evidentirano

dajteh

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 36
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #42 : 26. Listopad 2018, 08:48:38 »

Nego..
Sto si jos mijenjao osim termo grupe i ocigledno auspuha? Neke kombinacije u prijenosu ili ne? :021:

Najbitnije je podesiti prijenos kako treba, predvidjeti pad okretaja kod velikih opterecenja kako bih izbjegao nepotreban visoki prijebosi omjer onda kada mi najmanje treba uz brdo.

50ccm se tunira vrlo jednostavno i moze potegnuti do pravih 100kmh sa sljedecim komponentama:

- bitno je da Ecu bude odblokiran (za piaggio postoje 2 mape), to se moze prepoznati "od uha", kad upalis masinu i ona radi u leru, pokusa se dodati milimetar gasa, zapravo minimalan pomak, ako se okretaji samo malo povise i stabilni su, onda je to neotvorena mapa sa osjetno slabijim performansama. Ako se okretaji pak povise i stalno nervozno rastu, onda je to odblokirana mapa koja eksponencijalno povosuje okretaje u startu za razliku od prethodne koja je linearna. I razlika je u krajnjim okretajika, 10500 vs 12000.

- poteban je jos auspuh, Leovince radi auspuhe bas za Purejeta, razlikuju se po produzenoj grani, samo je to razlika, u ponudi imaju TT, ZX, RR, ZXR, GP, i svi su oni isti osim GP-a koji omogucava najbrzi odaziv na gas i onaj udarac u startu je najizrazeniji jer nema protukonus. S njim je krajnja mrvicu manja, ali zanemarivo.

- i jako je pozeljan malossi multivar 2000, doprinosi linearnom ubrzanju, smanjuje okretaje motora pri putnoj brzini, a i u konacnici.
Rolice su 5.8 do 6.2gr najcesca opcija, centralna opruga je malossi zelena, i oprugice kvacila malossi crne.
To su setupi koje vozim godinama.

Na 70ccm, potrebno je sve kao za 50ccm, samo je pozeljno produziti getribu, do 15%. Ja imam 7%. Zbog manjih radnih okretaja i nisko smjestene maksimne snage, ta getriba dolazi do izrazaja.
I preostaje jos povecanje kolicine ubrizganog goriva, pomocu one malossi elektronike koja produzava interval ubrizganog goriva pod serijskim pritiskom, ili polinijevog rijesenja u obliku one casice s kojom isporucuju oprugu i klipic koji podupire membranu regulatora pritiska, i na taj nacin se dobije veci pritisak ubrizganog goriva u istoj jedinici vremena. Meni je to bolja opcija jer je agrrgat zivcaniji jer elektronika ima mali delay. Ima tu jos kombinacija i opcija, ali ovo je ono osnovno.


@Nero, Mt-03, ne daju mi da vozim sire gume :mrgreen:
Evidentirano
Purejet - Ditech - TSDI

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3119
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #43 : 26. Listopad 2018, 09:21:32 »

Respect.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano

drazen 39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 819
  • Vozi: V-Strom 1000
  • Lokacija: Dubrava
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #44 : 26. Listopad 2018, 10:53:54 »

 :naklon: :naklon: :naklon: :naklon:
Evidentirano
 

tibika21

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 141
  • Vozi: Suzuki Gs 500 e
  • Lokacija: Lug ( Osijek )
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #45 : 06. Siječanj 2019, 17:28:25 »

e to se zove vožnja i doživljaj
Evidentirano

tommy71k

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 115
  • Vozi: Triumph Bonneville SE
  • Lokacija: Italija
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #46 : 27. Siječanj 2019, 21:42:30 »

Svaka ti čast!!!

Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk

Evidentirano

loksi

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 3
  • Lokacija: Sisak
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #47 : 04. Veljača 2019, 19:46:27 »

Odlično, to je volja!
Sam i na relativno slabom motoru, svaka ti čast!
A ja razmišljam da li ću odvesti 500 km tom rutom ili tražiti prenočište!!
Evidentirano

dajteh

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 36
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Provozah se do Grčke 06/18 - Gilera Runner Purejet 50, i nazad
« Odgovori #48 : 12. Veljača 2019, 11:44:30 »

Jako je bitna ergonomija, razlike su ogromne iako je sve to "isto", dovoljno je 1cm deblje sjedalo te za isto toliko pomak u nazad i primjerice kraljeznica nece osjetiti tortutu.
Evidentirano
Purejet - Ditech - TSDI
 Str: 1 [2]  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.451 sekundi uz 20 upita.