Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24   Dolje

Autor Tema: Novi GS/GSA za 2019  (Posjeta: 37468 )

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #400 : 08. Kolovoz 2019, 12:38:57 »

Hvala na iscrpnom tekstu  :palacgore:
Prioritet je snaga, vozne osobine i relativna udobnost. Da se mogu fino voziti, otici ponekad sa zenom na duzu turu, ali i da se mogu izdivljati i zabaviti kada to pozelim, a da ne moram u garazi imati poseban, sportski motor za to. A sto se tice udobnosti, do 600 km dnevno sa suvozacicom da ne moramo ici kod ortopeda poslije voznje bi bilo sasvim ok

600 km dnevno je na bilo kojem motoru Iron Butt. Mislim da bi nakon dva tri dana na XRu sa tom kilometražom trebao ne samo ortoped nego i dobar neurolog. Bio bi ko Angela Merkel na nedavnim javnim pojavljivanjima.
Evidentirano

GT

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 238
  • Vozi: S1000 XR
  • Lokacija: Zagorje / Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #401 : 08. Kolovoz 2019, 12:50:19 »

600 km dnevno je na bilo kojem motoru Iron Butt. Mislim da bi nakon dva tri dana na XRu sa tom kilometražom trebao ne samo ortoped nego i dobar neurolog. Bio bi ko Angela Merkel na nedavnim javnim pojavljivanjima.
Krivo misliš! ;)
Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9553
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #402 : 08. Kolovoz 2019, 12:51:55 »

600 km dnevno je na bilo kojem motoru Iron Butt. Mislim da bi nakon dva tri dana na XRu sa tom kilometražom trebao ne samo ortoped nego i dobar neurolog. Bio bi ko Angela Merkel na nedavnim javnim pojavljivanjima.
Pa, 600km napravim bez problema na Z750. To mi je otprilike veci jednodnevni djir kojeg napravim par puta godisnje.
 Ok, nisam probao par dana za redom.

EDIT: previdio ovo sa suvozacicom, sorry. Tu sam imao samo do 400km, ako i toliko

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #403 : 08. Kolovoz 2019, 12:59:10 »

600 km je i ovdje poprilicna voznjica, ali samo ako se pridrzavamo ogranicenja brzine...
negdjeprije smo imali subotnju turu od 780 km, ( za mene je bilo +45 do mjesta sastanka ) i meni je po navigaciji bila prosjecna brzina kretanje malo prelo 103km/h za tih 820 km..sa XRom... i nazad je bilo brzo ali ispod stotke...
nigje ni metra autoputa, samo pripizdinske ceste...tu se brzo naucis na IRON BUT... uputno procitati Protectorov putopis Epic Ride... Iako je stalno na motoru i putuje po Europi ipak je opasno patio sa udaljenostima i ritmom vozni... cak je bio iznenadjen kako 50togodisnje gospodje sibaju okolo na bemvejima...

 jedna zanimljivost iz  Australije , nema voznje u sumrak ni po mraku... Klokani su preopasni i preglupi i ima ih oko 100 miliona na kontinentu... Preko dana se ne vide uopce no u sumrak izviru odsvakud... svako malo imamo incident s njima...

BTW, subotom ili nedjeljom ujutro idemo na dorucak 96 km u jednom smjeru... 🤪🤪🤪
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...
 

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #404 : 08. Kolovoz 2019, 14:14:40 »

Krivo misliš! ;)

Glupa je rasprava, jer uopće ne mislim ništa loše o XRu. Za tu (kako se voli reći) nišu, BMW je uspješno iskopirao Multicu, tek toliko da se ogrebe za koji prodani motor i u tom segmentu. Tko voli, kupi. Uspoređivati sa GSom nije baš najbolje jer su potpuno druga filozofija, ali se dotiču u tom touring segmentu u kojem se meni GS/GSA čini boljim. Ja sam nešto malo vozio XRa i motor je vibrirao i lelujao, ali možda je to taj primjerak. Zato ne mislim krivo, nego uspoređujem to što sam probao sa GSA kojeg vozim.
Npr. često idem prema Korčuli. To je negdje 590 km. s time da autoputom idem do Karlovca, i popnem se na autoput opet u Šestanovcu do Ploča ako je sezona, a van sezone idem dole na Makarsku pa sve magistralom. Meni je to duga relacija i ne znam koliko bi mi bio gušt ići više dana tom kilometražom sa bilo kojim motorom, a sa XRom bi to meni bilo mučenje.
Kada idemo u alpe, Austrija, Italija, uvijek planiram oko 300-350 km. jer mi je to idealno za višednevne ture. Uopće ne umara i prava mi je mjera za touring. Naravno da bi mogao opičiti 500, 600 km. autoputa bez problema, ali ne vidim nikakav smisao u tome. Neki planiraju put upravo tako jer im je cilj doći u neko mjesto/grad čim prije pa tamo udrit razgledavanje i slično. Meni/nama je cilj vožnja, passoi, zavoji i priroda i samo mi je to interesantno. Nikakvi razgledi gradova, muzeja i slično. Dakle, svatko ima svoje gušte i svoj izbor. Takav moj izbor bi bilo vrlo naporno - meni - izvesti sa XRom obzirom na moja iskustva. Uostalom faktor godine/kile u mom slučaju je na strani GSA, a što se tiče brzine, uvjeravam te da 1250 ide jako dobro, i da se može voziti vrlo brzim tempom.
Evidentirano

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 469
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #405 : 08. Kolovoz 2019, 15:19:00 »

600 km otvorene ceste nije neki problem ali 600 km u Alpama je van pameti jer se vožnja pretvara u mučenje umjesto uživanja i zapravo mi je smiješno kada netko spominje tempo jer od silnih gužvi i kamera prosijek ne može biti impresivan. Osim toga ako idem u prekrasne predjele onda hoću i stati, fotografirati, popiti kavu a ne samo prozujati,
Prije dva tjedna sam išao iz Livigna za Rijeku preko Passo Gaia i Passo Tonale sve ukupno 583 km i nije neki problem to odvoziti, ali nije niti užitak i nebi to ponavljao iz dana u dan! Kao što Zokx reče za takve ceste je 250 - 300 km dnevno optimum, čista uživancija i imaš vremena za sve.

Druga stvar je što je meni za takve izlete GS daleko primjereniji od XR-a, osobito ako pričamo o vožnji sa tri kofera i suvozačicom.
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #406 : 08. Kolovoz 2019, 19:26:07 »

Koliko puta je u tih 35-40000 km motor bio u ovlastenom servisu ? Reset adaptation values je vrlo moguc odgovor  na tvoj problem..

Zena se ne zali previse, sta ce, no kaze da nista nije usporedivo sa GSA... 300 km u cugu izdrzi bez prigivaranja, akoje vise od toga moram joj kupiti slatkis ili finu klopicu da zaboravi na bolove... 

Iskustvo mi kaze da problemi  pocinju poslije 20000 km.cmrljenja .. Da potrebno ga je ponekad dobro propuhati na autoputu no tu je to toliko riskantno ( zatvor, globe, oduzimanje vozila , itd ) da  su vrlo rijetki ludovi koji to rade...🤪🤪🤪

U ovlastenom servisu svakih 10.000km, kako je i propisano. Jedino ventile ja kontrolisem svakih 20.000km, oni za to ovdje nemaju alata.... (pisao sam o tome ranije) No u servisu ako sta I resetuju, onda je to samo indikator za servis. Pitat cu ih na sljedecem servisu da resetuju i adaption values, ako uopste budu i znali kako se to radi  :palacgore:

600 km otvorene ceste nije neki problem ali 600 km u Alpama je van pameti jer se vožnja pretvara u mučenje umjesto uživanja i zapravo mi je smiješno kada netko spominje tempo jer od silnih gužvi i kamera prosijek ne može biti impresivan. Osim toga ako idem u prekrasne predjele onda hoću i stati, fotografirati, popiti kavu a ne samo prozujati,
Prije dva tjedna sam išao iz Livigna za Rijeku preko Passo Gaia i Passo Tonale sve ukupno 583 km i nije neki problem to odvoziti, ali nije niti užitak i nebi to ponavljao iz dana u dan! Kao što Zokx reče za takve ceste je 250 - 300 km dnevno optimum, čista uživancija i imaš vremena za sve.

Druga stvar je što je meni za takve izlete GS daleko primjereniji od XR-a, osobito ako pričamo o vožnji sa tri kofera i suvozačicom.

Za ovih 600km sto sam pominjao, to je u mom slucaju obicno 2 dana po 600km. Ostali dani oko 250-300km dnevno. Znaci varijanta da u prvim danima predjes sto vise i dobacis blizu destinacije (npr Alpe) i onda ostale dane krstarenje i razgledanje, manje dnevne kilometraze. Sa suvozacicom i koferima naravno. Tako radimo sa trenutnim motorom, obicno jednom godisnje i tako bi se koristio i XR ako bi ga kupio. Kada se ne putuje, onda se vozim uglavnom solo, brza voznja po lokalnim magistralama, a u pozeljan je i pokoji izlet na stazu. Upravo zbog toga gledam XR, a ne GS. Znaci trazi se agilnost i snaga karakteristicna za sportski motor, ali da je dovoljno udoban da sa njim mogu jednom godisnje da se spakujem i odem sa zenom na duzu turu, u komforu barem jednakom kao na r1200r.
« Zadnja izmjena: 08. Kolovoz 2019, 19:57:16 esso_sa »
Evidentirano

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 469
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #407 : 08. Kolovoz 2019, 19:56:18 »

Ovo zadnje upravo opisuje XR-a i vjerujem da ćeš biti jako zadovoljan motorom. Ostaje ti slatka muka da li kupiti aktualni ili čekati novi model. Šuška se o updateu za 2020 godinu.
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #408 : 08. Kolovoz 2019, 19:58:15 »

Ovo zadnje upravo opisuje XR-a i vjerujem da ćeš biti jako zadovoljan motorom. Ostaje ti slatka muka da li kupiti aktualni ili čekati novi model. Šuška se o updateu za 2020 godinu.

Cekam ja update, ne zurim. Stedim pare, pratim iskustva vlasnika i cekam. A treba prodati i trenutni motor :)
« Zadnja izmjena: 08. Kolovoz 2019, 20:04:17 esso_sa »
Evidentirano

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 469
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #409 : 08. Kolovoz 2019, 20:05:28 »

Cekam ja update, ne zurim. Stedim pare i cekam, a treba prodati i trenutni motor :)
Na tvom mjestu bi i ja uradio isto!

Nije tema ali će GS izgleda od 2020-te dobiti jakog konkurenta u vidu novog, udobnog, KTM 1290 super adventure. Kako čujem Austrijanci idu toliko daleko da testiraju KTM u društvu GS-a.
Evidentirano

GT

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 238
  • Vozi: S1000 XR
  • Lokacija: Zagorje / Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #410 : 08. Kolovoz 2019, 23:22:56 »



Glupa je rasprava, jer uopće ne mislim ništa loše o XRu. Za tu (kako se voli reći) nišu, BMW je uspješno iskopirao Multicu, tek toliko da se ogrebe za koji prodani motor i u tom segmentu. Tko voli, kupi. Uspoređivati sa GSom nije baš najbolje jer su potpuno druga filozofija, ali se dotiču u tom touring segmentu u kojem se meni GS/GSA čini boljim. Ja sam nešto malo vozio XRa i motor je vibrirao i lelujao, ali možda je to taj primjerak. Zato ne mislim krivo, nego uspoređujem to što sam probao sa GSA kojeg vozim.
Npr. često idem prema Korčuli. To je negdje 590 km. s time da autoputom idem do Karlovca, i popnem se na autoput opet u Šestanovcu do Ploča ako je sezona, a van sezone idem dole na Makarsku pa sve magistralom. Meni je to duga relacija i ne znam koliko bi mi bio gušt ići više dana tom kilometražom sa bilo kojim motorom, a sa XRom bi to meni bilo mučenje.
Kada idemo u alpe, Austrija, Italija, uvijek planiram oko 300-350 km. jer mi je to idealno za višednevne ture. Uopće ne umara i prava mi je mjera za touring. Naravno da bi mogao opičiti 500, 600 km. autoputa bez problema, ali ne vidim nikakav smisao u tome. Neki planiraju put upravo tako jer im je cilj doći u neko mjesto/grad čim prije pa tamo udrit razgledavanje i slično. Meni/nama je cilj vožnja, passoi, zavoji i priroda i samo mi je to interesantno. Nikakvi razgledi gradova, muzeja i slično. Dakle, svatko ima svoje gušte i svoj izbor. Takav moj izbor bi bilo vrlo naporno - meni - izvesti sa XRom obzirom na moja iskustva. Uostalom faktor godine/kile u mom slučaju je na strani GSA, a što se tiče brzine, uvjeravam te da 1250 ide jako dobro, i da se može voziti vrlo brzim tempom.

Toliko subjektivnih komentara uz zanemarivanje činjenica...  Kopiranje multice?  :)
U testu Adv klase u "srodnom konkurentskom časopisu" je GSA 1250 završio na drugom mjestu i to zato jer je BMW poslao HP verziju koja je izgubila bodove zbog tvrdog  sjedala i nedovoljne zaštite od vjetra. Znači, nečeg sa čime obična verzija nema problema. Slično je i ovdje, ljudi uzmu nešto i na temelju djelomičnih informacija i/ili kratkog testa generaliziraju bez da detaljnije upoznaju  tematiku. S druge strane, sasvim legitiman pristup je kod onih kojima nešto jednostavno ne odgovara da izaberu nešto bolje za sebe.

Ali da se nastavi u tom tonu, za opisanu upotrebu postoje i adekvatniji motori od GS/GSA.
I ja sam tako čekao testnog GT-a prije nego bi ga naručio pa iz zanimacije išao probati GSA i XR-a. I koliko mi GSA nije sjeo (radi stvari sa kojima su drugi oduševljeni) XR me oduševio toliko da sam odustao od dva glavna kriterija koja sam si zadao (kardan i maksimalna zaštita za vozača i suvozača na autoputu) i kupio ga. Uz par after market dodataka može ga se dosta unaprijediti i za vožnju autoputom ( za prebacivanje većih udaljenosti u kratkom vremenu koje je bitno za nas par ;) ).
O svemu tome smo već pisali u odgovarajućoj temi pa koga zanima neka pogleda. I da, 99% vožnji mi je u dvoje, sa prtljagom. Suvozačici je također udobniji od GSA  (moj XR ima HP sjedalo).

Što želim reći napisanim? Super je što postoji izbor i svatko, bez obzira na preferencije ili predispozicije može naći što mu odgovara. I da, ne treba generalizirati...
Uživajte u svakom km koji radite! :)
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1148
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #411 : 09. Kolovoz 2019, 16:01:10 »

600 km dnevno je na bilo kojem motoru Iron Butt. Mislim da bi nakon dva tri dana na XRu sa tom kilometražom trebao ne samo ortoped nego i dobar neurolog. Bio bi ko Angela Merkel na nedavnim javnim pojavljivanjima.

  :misli:  600km dnevno?  s GSA smo MojaBivšaCura i ja smo to odvozili X puta, bez ikakve frke. 
  Od kad putujemo  K1600 GTL malo je drugačije, desi nam se da prva kava i kolač bude tek na 600km...  Zadnje odvoženo:  Garmisch Partenkirchen - Split, jedno zaustavljanje za ručak i tri za tankiranje.   :wink:   
 
   

 
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #412 : 09. Kolovoz 2019, 18:38:47 »

  :misli:  600km dnevno?  s GSA smo MojaBivšaCura i ja smo to odvozili X puta, bez ikakve frke. 
  Od kad putujemo  K1600 GTL malo je drugačije, desi nam se da prva kava i kolač bude tek na 600km...  Zadnje odvoženo:  Garmisch Partenkirchen - Split, jedno zaustavljanje za ručak i tri za tankiranje.   :wink:   
 
   

 
Govoriš naravno o autocesti.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1148
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #413 : 09. Kolovoz 2019, 18:44:52 »

Govoriš naravno o autocesti.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 Obično bude kombinacija autoceste i  brze magistralne ceste...
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

neven

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 236
  • Vozi: 747 - 111
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #414 : 09. Kolovoz 2019, 19:42:09 »

sad čekam da se javi netko sa GoldWingom u temi koja ima naziv "Novi GS/GSA za 2019" !.  :shock:
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #415 : 09. Kolovoz 2019, 20:58:36 »

Obično bude kombinacija autoceste i  brze magistralne ceste...

Da se ne ponavljam, autocesta mi je nužno zlo i zbrajanje km. koje mogu preći uopće ne bi komentirao. Staviš tempomat na npr. 160 što gsa drži onoliko koliko ti guzica može izdržati i pomnožiš sa brojem realnih sati na motoru dnevno i dobiješ broj za divljenje. Tu i tamo digneš oreko 200 da se razbudiš. Jedino ne razumijem u čemu je tu gušt? Rađe onda idem s autom.

600 km. magistrale je jebačka km. dnevno više dana za redom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1831
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #416 : 09. Kolovoz 2019, 21:30:35 »

Može se držati dobar tempo po magistralnim cestama. Jasno za to treba biti pravi muškarac i imati pravi muški motor.
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

e-mayl

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 291
  • Vozi: R1200GS Adventure
  • Lokacija: Pula
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #417 : 09. Kolovoz 2019, 22:02:30 »

Bez kilometra auto ceste...

Evidentirano

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 469
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #418 : 09. Kolovoz 2019, 23:28:14 »

Može se držati dobar tempo po magistralnim cestama. Jasno za to treba biti pravi muškarac i imati pravi muški motor.

Ah, kakav nizak udarac, ispod struka :mrgreen:
Evidentirano

Boogie

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 90
  • Lokacija: Podravina
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #419 : 10. Kolovoz 2019, 19:29:13 »

Može se držati dobar tempo po magistralnim cestama. Jasno za to treba biti pravi muškarac i imati pravi muški motor.

Tablica je pritom u koferu, pretpostavljam?  :wink:
Evidentirano
 

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 938
  • Lokacija: Split
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #420 : 10. Kolovoz 2019, 21:14:34 »

Ajde kad vec spominjete MTS, neka malo




Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2886
  • Lokacija: ZG
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #421 : 10. Kolovoz 2019, 21:29:44 »

Može se držati dobar tempo po magistralnim cestama. Jasno za to treba biti pravi muškarac i imati pravi muški motor.

Ovo je daleko iznad bavarske zavrsne obrade. Koji je to motor?

 :mrgreen:
Evidentirano
EnduroLab

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #422 : 10. Kolovoz 2019, 21:31:08 »

Ajde kad vec spominjete MTS, neka malo




Sent from my iPhone using Tapatalk

Bomba


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1831
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #423 : 10. Kolovoz 2019, 21:41:07 »

Ovo je daleko iznad bavarske zavrsne obrade. Koji je to motor?

 :mrgreen:

Adventure. Super Adventure. 😜
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #424 : 11. Kolovoz 2019, 10:42:57 »

Ajde kad vec spominjete MTS, neka malo

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190810/2574d65d7161859194e23e8444ef3c87.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nakon SF-a, ocekivan potez Ducatija da V4 ugradi i u MTS. Mislim da ce ovo biti pun pogodak, ali isto tako se bojim da ce biti dosta skuplja u odnosu na konkurenciju, npr XR-a o cijem osvjezenju za 2020 se takodjer suska. Gdje kvalitetno servisirati Ducati na nasim prostorima je drugi problem...
« Zadnja izmjena: 11. Kolovoz 2019, 10:47:06 esso_sa »
Evidentirano
 Str: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24   Gore
 

Stranica je generirana za 0.24 sekundi uz 20 upita.