Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24   Dolje

Autor Tema: Novi GS/GSA za 2019  (Posjeta: 37474 )

diesel power

  • Dete sa dizel tabletom
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2162
  • Vozi: single
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #501 : 12. Listopad 2019, 12:20:17 »

Dani prodaj motor :mrgreen:
Evidentirano
čini mi se rođače da je standard pokvario ljude
jedu govna i sanjare

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #502 : 13. Listopad 2019, 09:20:15 »

Nego, vi koji vozite novog 1250, jesu li vam se masine i mjenjaci dodatno "smeksali i stisali" nakupljanjem kilometara ?
Znam da je 1250 nesto tisi i sa ugladjenijim mjenjacem, ali me zanima koliko. Inace mi je ta "klepetavost" najveca zamjerka kod BMW boxera, na svom motoru se nikad nisam na to navikao...
Evidentirano

e-mayl

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 291
  • Vozi: R1200GS Adventure
  • Lokacija: Pula
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #503 : 13. Listopad 2019, 09:47:53 »

Ima razlike između LC 2014 i 1250. Dosta je uglađenije i mekše, ali ipak nije savršeno.
Evidentirano
 

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #504 : 13. Listopad 2019, 10:35:23 »

Nego, vi koji vozite novog 1250, jesu li vam se masine i mjenjaci dodatno "smeksali i stisali" nakupljanjem kilometara ?
Znam da je 1250 nesto tisi i sa ugladjenijim mjenjacem, ali me zanima koliko. Inace mi je ta "klepetavost" najveca zamjerka kod BMW boxera, na svom motoru se nikad nisam na to navikao...

Ukratko - nisu, i nikad neće imati onaj lijepi zvuk uljno zračnih modela prije LCa.

1250 sa tvorničkim uljem je bio manje klepetav i mjenjač je bio nekako gumeniji. Nakon promjene ulja za nijansu je klepetaviji, a mjenjač metalniji.
U usporedbi sa 1200 klepetavi zvuk je drukčiji na leru, ali se izgubi ako ga vrtiš, na što se 1250 ne buni.  Mjenjač na 1250 ne zvekne skoro uopće kad ubacuješ u prvu, ili vrlo rijetko. Šifter je meni i na 1200 bio dobar, a dobar mi je i na 1250. Mislim da se kilometrima neće stanje poboljšavati. 1200 na 40k km. kad sam ga prodao bio je kao prvi dan. 1250 na 10k km. isto. Osim opisane promjene kod izmjene prvog ulja zvukovi ostaju isti.
Evidentirano

e-mayl

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 291
  • Vozi: R1200GS Adventure
  • Lokacija: Pula
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #505 : 13. Listopad 2019, 14:09:54 »

To sa promjenom ulja nisam primjetio. Probao sam na 1200 stavljati i druga ulja, ali nije bilo razlike. Ono što može promjenu brzina učiniti "mekšom" je lagani pritisak papučice mjenjača neposredno prije stiskanja kvačila. Osjeti se razlika i na 1200 i 1250.
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #506 : 13. Listopad 2019, 14:32:01 »

To sa promjenom ulja nisam primjetio. Probao sam na 1200 stavljati i druga ulja, ali nije bilo razlike. Ono što može promjenu brzina učiniti "mekšom" je lagani pritisak papučice mjenjača neposredno prije stiskanja kvačila. Osjeti se razlika i na 1200 i 1250.

Pretpostavljam da je prvo ulje mineralno drukčijeg viskoziteta da se motor bolje razradi i da sve sjedne.
Što se tiče šaltanja, meni kuplung služi samo kad krenem i kad stanem. Sve gore/dole ide sa šifterom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

pbc250

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 280
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #507 : 13. Listopad 2019, 15:40:55 »

Na koliko okretaja saltas prema gore u drugu i trecu? Ispod 4 soma hoce trznut. Sve ostalo prema gore ide bez trzaja jednako kao i prema dolje. S tim da nije u rangu quick shiftera na XRu. ;)
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #508 : 13. Listopad 2019, 16:09:26 »

Na koliko okretaja saltas prema gore u drugu i trecu? Ispod 4 soma hoce trznut. Sve ostalo prema gore ide bez trzaja jednako kao i prema dolje. S tim da nije u rangu quick shiftera na XRu. ;)

Kako kad naravno, ali nemam nekih trzaja ni kad šaltam ranije a ni kad razvlačim. To, nekih 4-5k je neka normalna vožnja.

Vozio sam Tomićevog testnog XRa koji je bio potpuno nov sa nekih parsto km i filing na tom šifteru mi je bio daleko lošiji nego na GSA. Mekši je ali totalno bezosječajno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #509 : 13. Listopad 2019, 21:31:04 »

Kako kad naravno, ali nemam nekih trzaja ni kad šaltam ranije a ni kad razvlačim. To, nekih 4-5k je neka normalna vožnja.

Vozio sam Tomićevog testnog XRa koji je bio potpuno nov sa nekih parsto km i filing na tom šifteru mi je bio daleko lošiji nego na GSA. Mekši je ali totalno bezosječajno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
:misli: :misli: :misli:
Qs na XRu je u rangu drugih motora malo bolji ili gori za  razliku od GSa koji je ipak zacajno  losiji od ostalih, tako da me ovo vrlo cudi... Ja jos nisam vozio GS a koji ne cuka kod saltanja u niskim okretajima, a vozim razlicite svaki dan...
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #510 : 13. Listopad 2019, 21:56:58 »

:misli: :misli: :misli:
Qs na XRu je u rangu drugih motora malo bolji ili gori za  razliku od GSa koji je ipak zacajno  losiji od ostalih, tako da me ovo vrlo cudi... Ja jos nisam vozio GS a koji ne cuka kod saltanja u niskim okretajima, a vozim razlicite svaki dan...

Ne cukne nimalo značajno, a da bi to primijetio kao neki nedostatak. Generalno je potrebnan dosta jaki pritisak i to je to. Ponekad se osjeti kao da napravi dva zuba kod prešaltavanja pa je to kao neki nedostatak uglađenosti. I na 1200 i na 1250 ista je mana da kad duže vozim u istoj brzini na većim okretajima ponekad neće šaltat u višu. Kao da zapne poluga i ni makac. Nije često al se desi.
XR mi je gumen i bezosjećajan. Općenito mi je XR veliko razočarenje. Osim zvuka koji je stvarno OK, nervozni lelujavac koji mi je bio super dok nisam sjeo na njega. Ko voli, eto mu ga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #511 : 13. Listopad 2019, 22:07:47 »

Ne cukne nimalo značajno, a da bi to primijetio kao neki nedostatak. Generalno je potrebnan dosta jaki pritisak i to je to. Ponekad se osjeti kao da napravi dva zuba kod prešaltavanja pa je to kao neki nedostatak uglađenosti. I na 1200 i na 1250 ista je mana da kad duže vozim u istoj brzini na većim okretajima ponekad neće šaltat u višu. Kao da zapne poluga i ni makac. Nije često al se desi.
XR mi je gumen i bezosjećajan. Općenito mi je XR veliko razočarenje. Osim zvuka koji je stvarno OK, nervozni lelujavac koji mi je bio super dok nisam sjeo na njega. Ko voli, eto mu ga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
GS i XR nisu u istom košu za usporedbu, dva drugacija tipa vozaca i motora.. i
Eto mi ga....
Nakon 20000 km + u 6 mjeseci na GSA na kojem sam,  prije nego sam ga vratio u firmu,  morao zamijeniti fuzice jer sam ih poderao skoro do pola, , uzeo  sam si XRa i meni bolje pase... i ne leluja AKO su postavke ovjesa prem opterecenju..
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1831
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #512 : 13. Listopad 2019, 22:14:35 »

Ako ti na GSA stružeš sa fuzićima, onda si na pogrešnom motoru.
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

DamirK

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5200
  • Vozi: o
  • Lokacija: Zg, itd.
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #513 : 13. Listopad 2019, 23:28:58 »

Da motoru, na pogresnom je kontinentu  :mrgreen:
Evidentirano

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #514 : 13. Listopad 2019, 23:50:47 »

Ako ti na GSA stružeš sa fuzićima, onda si na pogrešnom motoru.
  😂😂😂
Zato sam ga i zamijenio.. inace mi je bio super po pitanju svega osim kad dodju zavoji.... i kad treba usporiti za nekih 100 km /h
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #515 : 13. Listopad 2019, 23:51:31 »

Da motoru, na pogresnom je kontinentu  :mrgreen:
Ja pak mislim obratno...da sam ja na pravom kontinentu 😉😉😉
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

s2r

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1389
  • Vozi: S2R 1000 , SFS
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #516 : 14. Listopad 2019, 04:51:06 »

Ja pak mislim obratno...da sam ja na pravom kontinentu
Dje si u Aus?
Ja sam u Gladstone-u do 16tog u 20h.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Evidentirano

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #517 : 14. Listopad 2019, 06:29:06 »

Dje si u Aus?
Ja sam u Gladstone-u do 16tog u 20h.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sydney...
Koji Gladstone... ima ih vise...🤔
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

s2r

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1389
  • Vozi: S2R 1000 , SFS
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #518 : 14. Listopad 2019, 06:37:17 »

Sydney...
Koji Gladstone... ima ih vise...
Sjeveroistok, ispod Cairnsa.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Evidentirano

Durr

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 233
  • Vozi: R1250GS
  • Lokacija: Brapgorje
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #519 : 14. Listopad 2019, 07:56:24 »

Ako idem polako (aka grad/naselje) 1-2 saltam s kuplungom, sve ostalo QS. Van grada (tj. gdje god mogu malo normalnije ubrzat) i 1-2 isto QS. "Cuka" samo u niskim okretajima izmedu 1-2 i 2-3 (iako tu daleko manje). Neznam dal sam se ja naviko na motor, ili motor na mene, ali sad (~3000 km) to sve daleko ugladenije radi nego na pocetku.

Kad vec pricamo o tome, zelim i rec da je taj "cuk" daleko ugodniji nego recimo na K1300R gdje je bio osjecaj ko da unistavas motor ako bi se desilo da cukne (isto vecinom niski okretaji, s tim da je bilo malo lutrije u smislu da ponekad je sve bilo smooth a ponekad ne na istim okretajima s otprilike isto gasa--GS je tu daleko vise konzistentan). Na GS-u je vise osjecak ko da te netko lupi u dupe i odjednom malo "hopsnes" naprijed. Neznam jel dobar opis ali eto to je izaslo... :mrgreen:
Evidentirano
 

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #520 : 14. Listopad 2019, 09:25:07 »

Meni na 1200R u prve 2 brzine isto katastrofa sa QS i za njih koristim kuplung. Vise brzine idu normalnije, ali ima tog trzaja. Najtecnije je ako saltas bas u visokim obrtajima ili obrnuto, u nizim, ali pri jako malom opterecenju motora. Je li motor/mjenjac malo naspanovan, idu trzaji. Nanize je dosta normalniji i zeza jedino kada na niskim obrtajima presaltas u nizu - medjugas malo trzne motor prema naprijed. Mislim da dosta te grubosti rada QS-a dolazi i od same koncepcije kardan/zamajac od skoro 1kg
Kod saltanja u 1. ispadaju plombe iz zuba  :mrgreen: ali i 2. i 3. isto tako daju jasno do znanja da su "uklopile". Slazem se da je lijepo imati taj povratni mehanicki filing da si uklopio brzinu, ali moglo je brate i bez klepeta...
I da, takodjer poderani svi fuzici  :mrgreen: sto ce reci da sam i ja na pogresnom motoru  :mrgreen:
« Zadnja izmjena: 14. Listopad 2019, 09:31:12 esso_sa »
Evidentirano

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3071
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #521 : 14. Listopad 2019, 10:07:10 »

Ne cukne nimalo značajno, a da bi to primijetio kao neki nedostatak. Generalno je potrebnan dosta jaki pritisak i to je to. Ponekad se osjeti kao da napravi dva zuba kod prešaltavanja pa je to kao neki nedostatak uglađenosti. I na 1200 i na 1250 ista je mana da kad duže vozim u istoj brzini na većim okretajima ponekad neće šaltat u višu. Kao da zapne poluga i ni makac. Nije često al se desi.
XR mi je gumen i bezosjećajan. Općenito mi je XR veliko razočarenje. Osim zvuka koji je stvarno OK, nervozni lelujavac koji mi je bio super dok nisam sjeo na njega. Ko voli, eto mu ga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa vidi se po prodajnim rezultatima u EU da se XR ne prodaje baš dobro. Ne mislim u odnosu na GSa, nego na druge konkurente u klasi 1000-1200. E sad zašto je tako nisam upućen, ali bi ovi znatiželjniji mogli znat i nešto napisat. Ovi u BMWa su mislili da će svi ljudi koji prelaze sa RRa kupit XRa, malo su se prešli. :wink:
Prije 3 g. sam u Tomića uzeo testnog XRa i provozao ga oko 300 km. QS me oduševio jer nikad prije nisam vozio motor s njim. Vibracije su me odbile od njega i to od 4000-7000 o/min. i to na sicu, ručkama i štafnama!!! Inače XR je raketa. :wink:
Evidentirano
#FORZA DUCATI

pbc250

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 280
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #522 : 14. Listopad 2019, 10:38:45 »

:misli: :misli: :misli:
Qs na XRu je u rangu drugih motora malo bolji ili gori za  razliku od GSa koji je ipak zacajno  losiji od ostalih, tako da me ovo vrlo cudi... Ja jos nisam vozio GS a koji ne cuka kod saltanja u niskim okretajima, a vozim razlicite svaki dan...

Na XRu quick shifter salta gore/dolje ko u putar bez obzira na okretaje. Super glatko i bez trzaja. Milina. Na GSu jos nisam nasao sweet spot u kojem mu pase ubacivanje u drugu kad saltas prema prema gore. Cak je i saltanje u trecu na nizim okretajima dosta lose. Od cetvrte tih problema vise nema, a prema dolje sve ide kak spada. ;)
Evidentirano

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #523 : 14. Listopad 2019, 10:40:47 »

Sjeveroistok, ispod Cairnsa.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
That is a bit far mate..🏍🏍🏍🏍
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

pbc250

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 280
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #524 : 14. Listopad 2019, 10:42:14 »


Prije 3 g. sam u Tomića uzeo testnog XRa i provozao ga oko 300 km. QS me oduševio jer nikad prije nisam vozio motor s njim. Vibracije su me odbile od njega i to od 4000-7000 o/min. i to na sicu, ručkama i štafnama!!! Inače XR je raketa. :wink:

Potpis na sve.  :palacgore:

Nisam siguran da bi prezivio vikend na XRu. Taj se motor ne moze normalno voziti.  :mrgreen:
Evidentirano
 Str: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24   Gore
 

Stranica je generirana za 0.254 sekundi uz 20 upita.