Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 24   Dolje

Autor Tema: Novi GS/GSA za 2019  (Posjeta: 37442 )

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2383
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #450 : 19. Rujan 2019, 09:23:22 »

To je Senna.

Zakaj mucas?  :mrgreen:
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4938
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #451 : 22. Rujan 2019, 09:02:33 »

Jedno pitanje za one koji su to osjetili iz prve ruke
Dakle,razlika izmeduGS1200 i GS1250.Moze i ADV modela 1200 kontra 1250
Kolika je razlika.Pitam recimo jesi li “glup” uzimat sad polovni 1200 kad je vani 1250 koji je npr bolji deset puta .......ili su razlike zanemarive pa usteda od 40,50 iljada kn ima smisla......



Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #452 : 22. Rujan 2019, 09:50:08 »

Jedno pitanje za one koji su to osjetili iz prve ruke
Dakle,razlika izmeduGS1200 i GS1250.Moze i ADV modela 1200 kontra 1250
Kolika je razlika.Pitam recimo jesi li “glup” uzimat sad polovni 1200 kad je vani 1250 koji je npr bolji deset puta .......ili su razlike zanemarive pa usteda od 40,50 iljada kn ima smisla......



Sent from my internet mobile device

Za ”tipicnog”  bmw vozaca koji pimpla po gasu i motor mu sluzi za vise za pokazivanje nego za voznju i nema smisla...
za onog kome je rucica gasa usukuna od zavrtanja ima i te kakovog smisla... dodatni konji i okretni moment se osjete kod zahtjevne i zivlje voznje...shift cam se aktivira na 5000 rpm, i tranzicija je neosjetna, suprotno recimo hondinom vtec sistemu...
Mjenjac je je dalje klepetav, istina nesto manje, QS je i dalje kao neki los aftermarket proizvod, ( to je poradi konfiguracije agregata ) sve ostalo je ili isto ili malo bolje...
 
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 938
  • Lokacija: Split
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #453 : 22. Rujan 2019, 09:55:26 »

Za ”tipicnog”  bmw vozaca koji pimpla po gasu i motor mu sluzi za vise za pokazivanje nego za voznju i nema smisla...
za onog kome je rucica gasa usukuna od zavrtanja ima i te kakovog smisla... dodatni konji i okretni moment se osjete kod zahtjevne i zivlje voznje...shift cam se aktivira na 5000 rpm, i tranzicija je neosjetna, suprotno recimo hondinom vtec sistemu...
Mjenjac je je dalje klepetav, istina nesto manje, QS je i dalje kao neki los aftermarket proizvod, ( to je poradi konfiguracije agregata ) sve ostalo je ili isto ili malo bolje...

Bez uvrede ikome, mozda nebitno, imao sam prilike probati testni GS, nekako ocekujem “skuplju” zavrsnu obradu, nekako mi fali exkluziviteta, sjaja, mada mozda nebitno , al eto.... kad vec dajem tolike novce, trazim i to.
Vracam se stalno na usporedbu s Multistradom. Ona mi to ima. Stanem s Pikes Peak kraj ovog, razlika je vidljiva.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano
 

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #454 : 22. Rujan 2019, 14:06:26 »

Bez uvrede ikome, mozda nebitno, imao sam prilike probati testni GS, nekako ocekujem “skuplju” zavrsnu obradu, nekako mi fali exkluziviteta, sjaja, mada mozda nebitno , al eto.... kad vec dajem tolike novce, trazim i to.
Vracam se stalno na usporedbu s Multistradom. Ona mi to ima. Stanem s Pikes Peak kraj ovog, razlika je vidljiva.....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Slozio bih se da fali ono nesto... malo exluzive..  no isto tako gs i multica nisu konkurenti... xr je kontra multice... i pobjedjuje ju u svemu osim u tom famoznom osjecaju eksluzive... i meni osobno multica golica jajca, no svaki puta kad ju vozim ostanem pomalo razocaran voznim osobinama... ima bolji izlaz iz zavoja, no ulaz u zavoj i kroz sami zavoj nije ni blizu xru... nadalje nogari su prenisko, nema mjesta za musku cizmu 47 nigdje i stalno mi struzu nogari i cizma... osim toga xr je udobniji..
No topic je GS... koji je udobniji od oba i ne zaostaje za multicom previse po pitanju snage... kroz zavoje je siguran, samo malo bezosjecajan... no ide u nagib bez problema ... fali mu ono pucanje iz auspuha sto multica ima kod saltanja...
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4938
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #455 : 22. Rujan 2019, 15:06:08 »

Za ”tipicnog”  bmw vozaca koji pimpla po gasu i motor mu sluzi za vise za pokazivanje nego za voznju i nema smisla...
za onog kome je rucica gasa usukuna od zavrtanja ima i te kakovog smisla... dodatni konji i okretni moment se osjete kod zahtjevne i zivlje voznje...shift cam se aktivira na 5000 rpm, i tranzicija je neosjetna, suprotno recimo hondinom vtec sistemu...
Mjenjac je je dalje klepetav, istina nesto manje, QS je i dalje kao neki los aftermarket proizvod, ( to je poradi konfiguracije agregata ) sve ostalo je ili isto ili malo bolje...
Znaci nije lose uzet GS-a 1200 iz recimo 2014-2018 god.....
Mislin jel to se isplati uzet polovno jer ka ono BMW,Ducati...... pimplasti strojevi.......nije to Honda pa da nema smrti.....
Vjerojatno triba pazit da jos ima garancija.....


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 705
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #456 : 22. Rujan 2019, 19:17:21 »

Uzmi KTM.
Ja jesam nakon GSA 1200 i ima sve što je imao GS + dinamit između nigu.
Ajde, da spomenem, Adventure s onim tankom na cesti izgleda impozantno i GS je po defaultu pol koplja udobniji.
Evidentirano

TIS

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 469
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #457 : 22. Rujan 2019, 20:22:59 »

Uzmi KTM.
Ja jesam nakon GSA 1200 i ima sve što je imao GS + dinamit između nigu.
Ajde, da spomenem, Adventure s onim tankom na cesti izgleda impozantno i GS je po defaultu pol koplja udobniji.

Ako govorimo o 1250, ne bi se složio.
Evidentirano

zoky_29

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1127
  • Vozi: RSV4R,gsxr1000,zx9r,ZX10R, RM-Z450, R 1200 GS ADV
  • Lokacija: Svicarska
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #458 : 24. Rujan 2019, 12:21:37 »

Jedno pitanje za one koji su to osjetili iz prve ruke
Dakle,razlika izmeduGS1200 i GS1250.Moze i ADV modela 1200 kontra 1250
Kolika je razlika.Pitam recimo jesi li “glup” uzimat sad polovni 1200 kad je vani 1250 koji je npr bolji deset puta .......ili su razlike zanemarive pa usteda od 40,50 iljada kn ima smisla......



Sent from my internet mobile device

Probao jednog i drugog. Za mene kao amatera koji prvi put u zivotu odlucuje kupiti motor takvog tipa nisam vidio neku znacajnu razliku.
Odlucio i kupio GS 1200 ADV. (ima slika u drugoj temi  :mrgreen: )  i sad se polako navikavam. Kad se naviknem na njega onda cu ponovo probati 1250 ADV i ako osjetim razliku onda odem i kupim.

Eto toliko od ja.
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4938
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #459 : 24. Rujan 2019, 13:14:55 »

Probao jednog i drugog. Za mene kao amatera koji prvi put u zivotu odlucuje kupiti motor takvog tipa nisam vidio neku znacajnu razliku.
Odlucio i kupio GS 1200 ADV. (ima slika u drugoj temi  :mrgreen: )  i sad se polako navikavam. Kad se naviknem na njega onda cu ponovo probati 1250 ADV i ako osjetim razliku onda odem i kupim.

Eto toliko od ja.
Ovaj sam odgovor trazia.


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #460 : 25. Rujan 2019, 09:59:05 »

Probao jednog i drugog. Za mene kao amatera koji prvi put u zivotu odlucuje kupiti motor takvog tipa nisam vidio neku znacajnu razliku.
Odlucio i kupio GS 1200 ADV. (ima slika u drugoj temi  :mrgreen: )  i sad se polako navikavam. Kad se naviknem na njega onda cu ponovo probati 1250 ADV i ako osjetim razliku onda odem i kupim.

Eto toliko od ja.

Slažem se i ja sa ovakvim pristupom.

Moje iskustvo je da je 1200 GSA kojeg sam kupio 2014 kao recimo veza/brak sa ženom koja te ispunjava u svakom pogledu. Zgodna je, jaka, nije gruba, možeš je jašiti cijeli dan bez umora, i svako druženje s njom ti izmami smješak. U petoj godini veze/braka, kao u svakoj sapunici pojavi se njena mlađa sestra, u koju se spletom okolnosti zatelebaš. Naizgled blizanka, ali obzirom da je, recimo 10 tak godina mlađa, zategnuta je, napeta, izdržljivija, brža. Bolja u svakom pogledu a opet slična sestri. I naravno odabereš mlađu. S vremenom skužiš da ipak ima iste mane kao sestra, ali ipak uživaš jer su prednosti mlađe sestre nesporne.

Serem, ali to je otprilike tako. Nakon skoro 10.000 km. nemam ozbilnijih prigovora. Mašina klepeće po svome od prve promjene ulja, šifter je bolji, ali ipak ima iste mane staroga, zadnja kočnica treba s vremena na vrijeme odzračivanje, TFT sam od sebe odspaja divajse. Najveća zajebancija mi se dogodila u bespućima Austrije  :mrgreen: kad na pumpi nikako nisam mogao otvoriti keyless tank. Nema šanse. Morao sam odšarafiti dva torxa koji drže okvir i onda se čep dao otvoriti. Nakon toga sam tankao više puta i to se nije ponovilo. Šta mu se tad dogodilo, Bog zna. Kažu po forumima da na nekim mjestima znaju biti jake interferencije koje smetaju toj keyless elektronici. Uglavnom samo zajebancija s time. Mogli su stavit ključ na tank i nema problema. Ova keyless funkcija kontakt brave mi se ipak pokazala jako praktičnom iako mi u početku nije djelovala tako. Po mojim računicama 1250 troši cca 6,7 lit. što je nekih 0,3 litre više od 1200. Ulja ne troši ništa. Ide odlično, puno se rađe vrti sa zvukom koji je svakako zdraviji od 1200.
Evidentirano

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 938
  • Lokacija: Split
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #461 : 25. Rujan 2019, 10:09:30 »

Slažem se i ja sa ovakvim pristupom.

Moje iskustvo je da je 1200 GSA kojeg sam kupio 2014 kao recimo veza/brak sa ženom koja te ispunjava u svakom pogledu. Zgodna je, jaka, nije gruba, možeš je jašiti cijeli dan bez umora, i svako druženje s njom ti izmami smješak. U petoj godini veze/braka, kao u svakoj sapunici pojavi se njena mlađa sestra, u koju se spletom okolnosti zatelebaš. Naizgled blizanka, ali obzirom da je, recimo 10 tak godina mlađa, zategnuta je, napeta, izdržljivija, brža. Bolja u svakom pogledu a opet slična sestri. I naravno odabereš mlađu. S vremenom skužiš da ipak ima iste mane kao sestra, ali ipak uživaš jer su prednosti mlađe sestre nesporne.

Serem, ali to je otprilike tako. Nakon skoro 10.000 km. nemam ozbilnijih prigovora. Mašina klepeće po svome od prve promjene ulja, šifter je bolji, ali ipak ima iste mane staroga, zadnja kočnica treba s vremena na vrijeme odzračivanje, TFT sam od sebe odspaja divajse. Najveća zajebancija mi se dogodila u bespućima Austrije  :mrgreen: kad na pumpi nikako nisam mogao otvoriti keyless tank. Nema šanse. Morao sam odšarafiti dva torxa koji drže okvir i onda se čep dao otvoriti. Nakon toga sam tankao više puta i to se nije ponovilo. Šta mu se tad dogodilo, Bog zna. Kažu po forumima da na nekim mjestima znaju biti jake interferencije koje smetaju toj keyless elektronici. Uglavnom samo zajebancija s time. Mogli su stavit ključ na tank i nema problema. Ova keyless funkcija kontakt brave mi se ipak pokazala jako praktičnom iako mi u početku nije djelovala tako. Po mojim računicama 1250 troši cca 6,7 lit. što je nekih 0,3 litre više od 1200. Ulja ne troši ništa. Ide odlično, puno se rađe vrti sa zvukom koji je svakako zdraviji od 1200.


Svaka cast na opisu, a referirao bih se na prvi dio.

Zaboravljas staru narodnu, da je od stare koke bolja juha hehe
Prednosti mlađe sestre nisu bas apsolutne ....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

nba163

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 943
  • Vozi: HD - Heritage Softail, KTM exc 525
  • Lokacija: Požega - Zagreb - Orlando
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #462 : 25. Rujan 2019, 12:06:01 »

Slažem se i ja sa ovakvim pristupom.

Moje iskustvo je da je 1200 GSA kojeg sam kupio 2014 kao recimo veza/brak sa ženom koja te ispunjava u svakom pogledu. Zgodna je, jaka, nije gruba, možeš je jašiti cijeli dan bez umora, i svako druženje s njom ti izmami smješak. U petoj godini veze/braka, kao u svakoj sapunici pojavi se njena mlađa sestra, u koju se spletom okolnosti zatelebaš. Naizgled blizanka, ali obzirom da je, recimo 10 tak godina mlađa, zategnuta je, napeta, izdržljivija, brža. Bolja u svakom pogledu a opet slična sestri. I naravno odabereš mlađu. S vremenom skužiš da ipak ima iste mane kao sestra, ali ipak uživaš jer su prednosti mlađe sestre nesporne.

Serem, ali to je otprilike tako. Nakon skoro 10.000 km. nemam ozbilnijih prigovora. Mašina klepeće po svome od prve promjene ulja, šifter je bolji, ali ipak ima iste mane staroga, zadnja kočnica treba s vremena na vrijeme odzračivanje, TFT sam od sebe odspaja divajse. Najveća zajebancija mi se dogodila u bespućima Austrije  :mrgreen: kad na pumpi nikako nisam mogao otvoriti keyless tank. Nema šanse. Morao sam odšarafiti dva torxa koji drže okvir i onda se čep dao otvoriti. Nakon toga sam tankao više puta i to se nije ponovilo. Šta mu se tad dogodilo, Bog zna. Kažu po forumima da na nekim mjestima znaju biti jake interferencije koje smetaju toj keyless elektronici. Uglavnom samo zajebancija s time. Mogli su stavit ključ na tank i nema problema. Ova keyless funkcija kontakt brave mi se ipak pokazala jako praktičnom iako mi u početku nije djelovala tako. Po mojim računicama 1250 troši cca 6,7 lit. što je nekih 0,3 litre više od 1200. Ulja ne troši ništa. Ide odlično, puno se rađe vrti sa zvukom koji je svakako zdraviji od 1200.

Poanta price je da uz novi 1250 trebas obavezno i set alata uzet u dodatnoj opremi  :jesus:
Evidentirano
Znam dovoljno da znam da nista ne znam dovoljno!

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #463 : 25. Rujan 2019, 12:23:46 »

Poanta price je da uz novi 1250 trebas obavezno i set alata uzet u dodatnoj opremi  :jesus:

Ne samo set alata nego sam uzeo Touratech kutiju za alat tako da sve živo imam unutra.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 938
  • Lokacija: Split
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #464 : 25. Rujan 2019, 12:49:28 »

Ovaj sam odgovor trazia.


Sent from my internet mobile device

Onda, kad se kupuje? :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4938
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #465 : 25. Rujan 2019, 12:58:19 »

Onda, kad se kupuje? :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
A sljedeci put kad se vratin.sad mi je navrat nanos


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

TIS

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 469
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #466 : 25. Rujan 2019, 13:25:53 »

@Zokx

Lijepo napisano!
I meni se jednom desilo da ne mogu otvoriti čep na rezervaru, poslije par pokušaja shvatim da nisam isključio kontakt, isključim i čep se otključa??? Meni TFT ne gubi vezu i zbilja sam zadovoljan kako to radi, iako se još uvijek zna izgubiti praćenje rute sve druge funkcije rade. I da, ne nosim nikakav alat sa sobom :mrgreen:
Evidentirano

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #467 : 25. Rujan 2019, 14:12:10 »

@Zokx

Lijepo napisano!
I meni se jednom desilo da ne mogu otvoriti čep na rezervaru, poslije par pokušaja shvatim da nisam isključio kontakt, isključim i čep se otključa??? Meni TFT ne gubi vezu i zbilja sam zadovoljan kako to radi, iako se još uvijek zna izgubiti praćenje rute sve druge funkcije rade. I da, ne nosim nikakav alat sa sobom :mrgreen:
Ne citam gs forume jer se i tamo nadje previse gluposti, kako uostalom i prilici forumima, no apsolutno najveci neprijatelj keyless sistema je NEORIGINALNI USB ADAPTER ukopcan u uticnicu pored table... milion neobjasnjivih problema sa imobilizerom i ostalim keyless komponentama... nekim cudom nestanu kad se koristi origigI BMW  adapter.... i imali smo tri krepana ECUa iz tog razloga.. akumulator krepucne prvi...
Najveca je fora da neoriginalni adapter moze raditi dobro neko vrijeme, 1 dan, 1 mjesec, 1 ili 10 godina inikad ne znas kad ce se problem pojaviti i sta ga potencira...
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #468 : 25. Rujan 2019, 15:01:38 »

@Zokx

Lijepo napisano!
I meni se jednom desilo da ne mogu otvoriti čep na rezervaru, poslije par pokušaja shvatim da nisam isključio kontakt, isključim i čep se otključa??? Meni TFT ne gubi vezu i zbilja sam zadovoljan kako to radi, iako se još uvijek zna izgubiti praćenje rute sve druge funkcije rade. I da, ne nosim nikakav alat sa sobom :mrgreen:

Nažalost nije do kontakta. Par puta sam palio-gasio. Problem je što se sad problem neće ponoviti da mogu reklamirati u servisu. TFT ne gubi vezu nego jednostavno izbriše popis uređaja. Ponovni pairing i sve radi  :(

Ne citam gs forume jer se i tamo nadje previse gluposti, kako uostalom i prilici forumima, no apsolutno najveci neprijatelj keyless sistema je NEORIGINALNI USB ADAPTER ukopcan u uticnicu pored table... milion neobjasnjivih problema sa imobilizerom i ostalim keyless komponentama... nekim cudom nestanu kad se koristi origigI BMW  adapter.... i imali smo tri krepana ECUa iz tog razloga.. akumulator krepucne prvi...
Najveca je fora da neoriginalni adapter moze raditi dobro neko vrijeme, 1 dan, 1 mjesec, 1 ili 10 godina inikad ne znas kad ce se problem pojaviti i sta ga potencira...

Ne, nisam koristio nikakve USB dodatke. Ni originalne ni neke druge. Samo mu je došlo  :(

Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #469 : 25. Rujan 2019, 15:18:56 »

Ne, nisam koristio nikakve USB dodatke. Ni originalne ni neke druge. Samo mu je došlo  :(

Možda je koristio neko na GS-u pored tebe  :mrgreen:
Na tim keyless treba izbušiti još jednu rupu na rezervoaru za imrđensi tankanje  :mrgreen: Šalu na stranu, trebali su napraviti neki mehanizam za prvu pomoć, npr pomoćni ključ sa kojim možeš otvoriti čep ako zakaže elekronika.
I dosta ti je trošio 1200. Meni je na R-u prosječna potrošnja 5.4 L/100km (2. memoriju potrošnje nisam nikada resetovao od momenta kupovine), a nije da sam nježan na gasu. Pretpostavljam da je do razlike u težini...
« Zadnja izmjena: 25. Rujan 2019, 15:25:49 esso_sa »
Evidentirano
 

TIS

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 469
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #470 : 25. Rujan 2019, 16:17:52 »

Nažalost nije do kontakta. Par puta sam palio-gasio. Problem je što se sad problem neće ponoviti da mogu reklamirati u servisu. TFT ne gubi vezu nego jednostavno izbriše popis uređaja. Ponovni pairing i sve radi  :(



TFT mi je jednom izbrisao uređaje kao posljedicu updatea na prvom servisu i nikada više! Zbunjuje me što se dosta ljudi žali na problem brisanja uređaja ali se meni to nije događalo ni na 1200 niti na 1250!!!
Evidentirano

TIS

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 469
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #471 : 25. Rujan 2019, 16:23:30 »

Ne citam gs forume jer se i tamo nadje previse gluposti, kako uostalom i prilici forumima, no apsolutno najveci neprijatelj keyless sistema je NEORIGINALNI USB ADAPTER ukopcan u uticnicu pored table... milion neobjasnjivih problema sa imobilizerom i ostalim keyless komponentama... nekim cudom nestanu kad se koristi origigI BMW  adapter.... i imali smo tri krepana ECUa iz tog razloga.. akumulator krepucne prvi...
Najveca je fora da neoriginalni adapter moze raditi dobro neko vrijeme, 1 dan, 1 mjesec, 1 ili 10 godina inikad ne znas kad ce se problem pojaviti i sta ga potencira...

Kada si prvi puta pisao o problemu non-Bmw adaptera htio sam kupiti original ali mi ne paše zbog kabela (navodno jedino taj postoji)!!! Onda sam kupio Optimate koji je navodno specijalno razvijen za CANbus sustave tj. Bmw! Koristim ga iznimno rijetko kad na cesti ostanem sa praznom baterijom od mobitela!
« Zadnja izmjena: 25. Rujan 2019, 18:45:49 TIS »
Evidentirano

zoky_29

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1127
  • Vozi: RSV4R,gsxr1000,zx9r,ZX10R, RM-Z450, R 1200 GS ADV
  • Lokacija: Svicarska
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #472 : 26. Rujan 2019, 12:35:57 »

Slažem se i ja sa ovakvim pristupom.

Moje iskustvo je da je 1200 GSA kojeg sam kupio 2014 kao recimo veza/brak sa ženom koja te ispunjava u svakom pogledu. Zgodna je, jaka, nije gruba, možeš je jašiti cijeli dan bez umora, i svako druženje s njom ti izmami smješak. U petoj godini veze/braka, kao u svakoj sapunici pojavi se njena mlađa sestra, u koju se spletom okolnosti zatelebaš. Naizgled blizanka, ali obzirom da je, recimo 10 tak godina mlađa, zategnuta je, napeta, izdržljivija, brža. Bolja u svakom pogledu a opet slična sestri. I naravno odabereš mlađu. S vremenom skužiš da ipak ima iste mane kao sestra, ali ipak uživaš jer su prednosti mlađe sestre nesporne.

Serem, ali to je otprilike tako. Nakon skoro 10.000 km. nemam ozbilnijih prigovora. Mašina klepeće po svome od prve promjene ulja, šifter je bolji, ali ipak ima iste mane staroga, zadnja kočnica treba s vremena na vrijeme odzračivanje, TFT sam od sebe odspaja divajse. Najveća zajebancija mi se dogodila u bespućima Austrije  :mrgreen: kad na pumpi nikako nisam mogao otvoriti keyless tank. Nema šanse. Morao sam odšarafiti dva torxa koji drže okvir i onda se čep dao otvoriti. Nakon toga sam tankao više puta i to se nije ponovilo. Šta mu se tad dogodilo, Bog zna. Kažu po forumima da na nekim mjestima znaju biti jake interferencije koje smetaju toj keyless elektronici. Uglavnom samo zajebancija s time. Mogli su stavit ključ na tank i nema problema. Ova keyless funkcija kontakt brave mi se ipak pokazala jako praktičnom iako mi u početku nije djelovala tako. Po mojim računicama 1250 troši cca 6,7 lit. što je nekih 0,3 litre više od 1200. Ulja ne troši ništa. Ide odlično, puno se rađe vrti sa zvukom koji je svakako zdraviji od 1200.

Svidja mi se usporedba sa sestrama  :LOL: :LOL:

Kod mene je isto Keyless tank i sve radi kako treba. I keyless start i sve ostalo funkcionira kako bi trebalo.

Jedan od razloga zasto sam vise isao na stari model je (osim neiskustva na takvom tipu motora) i taj TFT.

Sta se potrosnje tice. ca. mogu 600 km sa jednim tankom (ADV) u svakom slucaju puno manja potrosnja nego sam navikao sa ostalim motorima.

Evidentirano

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #473 : 26. Rujan 2019, 22:43:30 »

Kada si prvi puta pisao o problemu non-Bmw adaptera htio sam kupiti original ali mi ne paše zbog kabela (navodno jedino taj postoji)!!! Onda sam kupio Optimate koji je navodno specijalno razvijen za CANbus sustave tj. Bmw! Koristim ga iznimno rijetko kad na cesti ostanem sa praznom baterijom od mobitela!
BMW ponekad ima cudne ideje... njihov sluzi svrsi ak9 imas tank torbu i u njoj drzis telefon ili sto vec punis... izgleda da im ne pada na pamet da bi netko drzao telefon na guvernalu, mozda jer oni vec imaju navigaciju ready to use. :misli:
.. ja ga imam i morao sa traziti super kratki usb kabel, inace puna torba kablova?
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 940
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: Novi GS/GSA za 2019
« Odgovori #474 : 27. Rujan 2019, 13:33:53 »

Najveća zajebancija mi se dogodila u bespućima Austrije  :mrgreen: kad na pumpi nikako nisam mogao otvoriti keyless tank. Nema šanse. Morao sam odšarafiti dva torxa koji drže okvir i onda se čep dao otvoriti. Nakon toga sam tankao više puta i to se nije ponovilo. Šta mu se tad dogodilo, Bog zna. Kažu po forumima da na nekim mjestima znaju biti jake interferencije koje smetaju toj keyless elektronici.

Onda svakako ne ić u Austriju sa novim GS-om.  :afro:
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.
 Str: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 24   Gore
 

Stranica je generirana za 0.124 sekundi uz 22 upita.