Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 3 [4]  Sve   Dolje

Autor Tema: Aprilia RS 660  (Posjeta: 5698 )

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5471
  • Vozi: dvogrbu kamilu i SC 57
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #75 : 08. Studeni 2019, 18:15:26 »

pa to sam i reko..ako bude cijena niza prodace..ovako sipak :mrgreen:
Evidentirano

Igor28

  • **
  • Online Online
  • Postova: 221
  • Lokacija: Grobnik, Rijeka
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #76 : 08. Studeni 2019, 18:18:51 »

pa to sam i reko..ako bude cijena niza prodace..ovako sipak :mrgreen:

Poznajući talijane, špekulacije su 10000€, krene prodaja lagani porast na 15000€, sa objašnjenjem ubacili smo dušu u motor, polakirali smo plastike sa vanjske strane i to je diglo cijenu  :LOL:
Evidentirano

drifter947

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 31
  • Vozi: Aprilia RSV mille R
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #77 : 08. Studeni 2019, 21:04:31 »

Može li se iz takvih parallel twin motora s kutom paljenja od 270 stupnjeva kao na V2, izvuči ista snaga kao iz V2 iste zapremine?
Evidentirano

zadro_st

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1085
  • Vozi: Toyota Yaris :)
  • Lokacija: Split
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #78 : 08. Studeni 2019, 21:43:01 »

Kažu na MCN da neće bit jeftina, oko 12 000 funti... Tesko da ce u 10 000e ubacit svu elektroniku,Tft ekran etc. Iako bilo bi lipo da to i naprave..
Evidentirano
 

diesel power

  • Dete sa dizel tabletom
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2162
  • Vozi: single
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #79 : 08. Studeni 2019, 21:49:16 »

To znaci kod nas minimum 130 000kn
Evidentirano
čini mi se rođače da je standard pokvario ljude
jedu govna i sanjare

zadro_st

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1085
  • Vozi: Toyota Yaris :)
  • Lokacija: Split
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #80 : 08. Studeni 2019, 21:57:35 »

Honda cbr650r je malo preko 10 000e pa ako ciljaju na tu klasu onda bi i moglo bit...  :misli:
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3626
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #81 : 08. Studeni 2019, 22:11:00 »

Može li se iz takvih parallel twin motora s kutom paljenja od 270 stupnjeva kao na V2, izvuči ista snaga kao iz V2 iste zapremine?



Aprilia 900 dorsoduro 95 konja
Ktm duke 790 105 konja
Evidentirano

drifter947

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 31
  • Vozi: Aprilia RSV mille R
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #82 : 09. Studeni 2019, 07:06:46 »



Aprilia 900 dorsoduro 95 konja
Ktm duke 790 105 konja
Mislio sam nešto tipa Ducati 959, 955ccm 157 konja, dali se tako nešto može iz rednog 2 ili boxera te zapremine izvuči?
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1706
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #83 : 09. Studeni 2019, 10:28:08 »

po svojem dobrom starom običaju, i danas si preskočio terapiju :(
imam doma eficu 2004. i horneta 2006., efica je raketa za horneta u bilo kojem režimu, a RR ide bolje od efice
hornet je ispod 8-9 mrtav, i frga i ubrizgavanje, ali i dalje je u svim pogledima spejs šatl za mt07
i daj više sjaši s tim socijalnim govnom, to je trenutno najjeftiniji i najgori motor na tržištu

Moj bi se probudio na 7K, počeo bi se cijeli trest i vibrirat. Reakcije na gas osjetno oštrije, karakter motora se kompletno promijeni, iz pitomog commutera u zvijerčicu. Iskreno, fali mi taj dupli karakter kod SXa, kad motor ima linearni potisak od 0 do blokade, izgubi se malo tog šarma, a i posljedično skužiš da uvijek voziš brže nego što želiš, jer si konstantno u powebandu i ne moraš tražit snagu...

ti se motori prodaju znatno bolje od krepanih 600tica... ( barem ovdje) ...
Slično je i na sjeveru EU, praktički je nemoguće naći salon da ima zx6r na lageru. Vjerujem da ih prodaju 1.5 godišnje.
« Zadnja izmjena: 09. Studeni 2019, 10:41:53 gvo »
Evidentirano

StickyFingers

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Vozi: GT650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #84 : 09. Studeni 2019, 10:58:02 »

Mislio sam nešto tipa Ducati 959, 955ccm 157 konja, dali se tako nešto može iz rednog 2 ili boxera te zapremine izvuči?
Nema tu nekih prevelikih ograničenja, ali teško je dobit dobro izgaranje i fino ubrizgavanje smjese... mislim da je jedne godine ekipa iz španjolske ili portugala u formulu 600 probala stavit mašinu od ER6, i došli su do reda 120-125 konja, ali ih je sjebalo pravilo za ograničavanje usisa... Bili su samo 10-ak milimetara predebeli :) A ako me pamćenje dobro služi, pumpa za gorivo je bila skinuta s RSV-a ili tako nečega, ne znam jel sad lažem... Svašta ih je mučilo s njime tako da su na kraju kao i većina uzeli ili od Zx-6 ili od R-6 mašinu...
Evidentirano
To je život braćo!

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3626
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #85 : 09. Studeni 2019, 15:19:45 »

Er6 ima zakrenut kut paljenja za 180 .
Gle, kada vuces tolike konje iz v2, izgubi se njegov smisao.
Onda odmah mozes preci na 4 cilindra.


Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3626
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Aprilia RS 660
« Odgovori #86 : 09. Studeni 2019, 16:57:52 »

600 4 cilindra ima smisla na trkacoj stazi.
moga misljenja.
redni dva sa 270 radilicom je isti po ponasanju kao i V2 90 stupnjeva. skroz linearno razvijanje okretnog momenta, dobar okretni u niskim okretajima, ako nije nabrijan previse i sto je manji to ljepse ide na niskim okretajima.
moja vtr sp1 je uzas na niskim okretajima, ispod 4000, ista stvar sa ducati 900 ss, mada bolje od vtr sp, a mala mt07 vec od 3000 solidno nastupa i primjerno ubrzava za njenu snagu.
e da i dorsoduro 900 mi je predivno vozila, zacas i neprimjetno odjednom pocne blicat za mjenjanje brzine nagore i dok ja to sve ispostovah, vec je 200 na satu, bio sam odusevljen motorom.
e sad, kako ce to bit na 660 kubika i 100 konja.
Evidentirano
 Str: 1 2 3 [4]  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.228 sekundi uz 21 upita.