Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 3 4 [5] 6   Dolje

Autor Tema: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86  (Posjeta: 8439 )

v3kac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 362
  • Vozi: kako kada
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #100 : 28. Veljača 2019, 17:22:04 »

oguli boju sa kofera, po meni bi to bio pun pogodak...
Evidentirano

Ivicao

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 83
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #101 : 28. Veljača 2019, 22:26:08 »

oguli boju sa kofera, po meni bi to bio pun pogodak...







Twist of the wrist...
Evidentirano

toecutter

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1290
  • Vozi: FZ1-S
  • Lokacija: LA
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #102 : 01. Ožujak 2019, 09:00:33 »

Ja neznam kako to ide tebi, ali istu tu smjesu sam i ja koristio za skidanje boje i namučio sam se s time.
Skidao sam boju s aluminija i dosta mi je toga ostalo pa sam moraš šlajfati..
Šta uspiješ ti skinuti svu boju ?
Evidentirano
RESTORAN - KONOBA - PANSION
            " ROGOČANA "

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3499
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #103 : 01. Ožujak 2019, 10:17:13 »

Ja neznam kako to ide tebi, ali istu tu smjesu sam i ja koristio za skidanje boje i namučio sam se s time.
Skidao sam boju s aluminija i dosta mi je toga ostalo pa sam moraš šlajfati..
Šta uspiješ ti skinuti svu boju ?

Isto iskustvo.

Navodno stariji proizvodi su to radili puno bolje, al zbog raznih eko normi i slicnih pi***** je ovo sada bezveze. To mi je rekao prodavac, ne znam da li je istina.
Evidentirano
 

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1145
  • Lokacija: SimTam
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #104 : 01. Ožujak 2019, 10:27:56 »

E sad si si dal posla gdje ga nije trebalo .Postojeću boju koja je bila nanesena je trebalo iskoristiti kao dobar temelj, pokitati i prebrusiti eventualne neravnine,puknuti prek toga još jedan fini temelj i zalijati s mat srebrnom ,prek toga mat bezbojni ili sve riješiti s akrilom . Gotovo .Ovo sad teško skida i pjeskarenje.Možda ipak uspiješ uz muku .Delaj !
Evidentirano

Ivicao

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 83
  • Lokacija: Zagreb
Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #105 : 01. Ožujak 2019, 11:55:50 »

Ma katastrofa je. Ja sam isto cuo da je stari radio bolje, a i gledam vani da imaju puno bolje proizvode od ovog “naseg”.

Skuzio sam da kod ovog ne valja pustiti sa se skroz osusi nego nakon pola sata dok je jos malo vlazan, a odradio pocet ga skidati.

Morao sam ovako jer i rezervat nije mat sivo farban nego brusen do zeljeza i onda tako grubo brusen samo lakiran mat lakom. Sad sam htio da mi i koferi budu na isti nacin....

Mozda sam trebao dati opjeskariti ali nema veze sa ovim skinem koliko ide a onda cetku na busilicu i ribaj... nista sto dovoljno truda i vremena nece rijesiti...

U svakom slucaju ni ja ne bi preporucio nekom da ide na ovaj nacin skidati boju. Za pjeskarenje se isplati platiti....


Twist of the wrist...
Evidentirano

Ivicao

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 83
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #106 : 04. Ožujak 2019, 20:11:28 »

Znam da mnogi muku muče sa izbacivanjem zraka iz kočionih crijeva i kliješta pa kako sam i ja imao isti problem vjerujem da sam našao odlično rješenje koje će nadam se nekom pomoći.

Dakle probao sa i klasični način ( kroz cilindar) i obrnuti ( kroz kliješta ) al je išlo sporo il nikako.

Na kraju sam sve kočnice ozračio bez problema sa par minuta rada koristeći dvije tehnike.

Prva je da sam ulje ubacio u sistem koristeći tehniku koju sam našao na YouTube-u od nekog talijana. Dakle staviš crijevo u dva kruga kao na slici i u biti samo pumpaš. Dakle ne zatvaraš dolje ventil na kliještima jer prvo ulje koje ude u crijevo radi kao nepovratni ventil. Staviš na kraj posudu za ulje i samo pumpaš ručicom dodajući ulje u posudu naravno.



Kako mi je ipak ostalo malo meka kočnica (zrak u račvi na prednjim lajtunzima) upotrijebio sam onaj trik da stegneš vezicom kočnicu preko noći.

Sutra kad sam otvorio ventil na kliještima ogroman balon zraka je izašao i to je to. Ovo vrijedi i za kada hoćete samo malo otvdnuti kočnice, a prvu metodu možete upotrijebiti i kada idete zamijeniti ulje.

Uglavnom jednostavno i bez alata. Nadam se da ce nekom pomoći...


Twist of the wrist...
Evidentirano

Ivicao

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 83
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #107 : 09. Ožujak 2019, 08:04:47 »

Kawah poslusao sam savjet i odnio na pjeskarenje. 100 kn kod Blaza ne isplati se vremena i truda a i tesko da bi mogao sve dohvatiti...



E sad naravno pjeskarenje ih je matiralo pa ako zelim efekt kao na rezervaru trbao bi malo jace brusenje nego sam sada napravio...no za verziju 1.0 biti ce ok. Bitno da sam spreman za voznju...




















Twist of the wrist...
Evidentirano

toecutter

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1290
  • Vozi: FZ1-S
  • Lokacija: LA
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #108 : 09. Ožujak 2019, 18:55:37 »

Jako dobro je to ispalo. Poseban je , ima neku draž  :palacgore:
Evidentirano
RESTORAN - KONOBA - PANSION
            " ROGOČANA "

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1145
  • Lokacija: SimTam
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #109 : 09. Ožujak 2019, 19:43:09 »

To je to ,lijepi kontrasti na istaknutim komponentama. Možda finalizirati rezervoar i kofere da budu jednolični u tonu .Osobno bih bio u dvojbi između mat i svijetlog kroma .Eventualno pokoja naljepnica u paru ,no i ovako je poseban bajk,ima ono nešto u ovoj poplavi jednoličnosti,a to je ono što se traži .  :palacgore: :palacgore: :palacgore: :021:
Evidentirano

Retired

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 247
  • Vozi: FZS1000, EXC450
  • Lokacija: zg
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #110 : 09. Ožujak 2019, 20:56:44 »

Dovest "kofere" u nijansu s tankom i to je to!!!
Evidentirano
A~B

bricksrheavy

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2273
  • Vozi: FZ6
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #111 : 10. Ožujak 2019, 08:29:25 »

Ovo je ispalo super :palacgore: - definitivno motor koji će između deset drugih konfekcijskih na parkingu prvi privući pažnju :palacgore:
Evidentirano
Tko se vozi - vrijedi, tko se ne vozi - ne vrijedi

toecutter

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1290
  • Vozi: FZ1-S
  • Lokacija: LA
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #112 : 10. Ožujak 2019, 19:03:22 »

Moram to vidjeti uživo kada budeš došao posjetiti "tašću" pa se obavezno javi za biru... :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano
RESTORAN - KONOBA - PANSION
            " ROGOČANA "

Ivicao

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 83
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #113 : 11. Ožujak 2019, 14:44:30 »

Hvala ljudi drago mi je vam se svida kako je ispalo i ja sam zadovoljan.

Slazem se kofere cu jos izbrusit da budu u tonu sa rezervarom.

Ovakvi projekti u biti nisu nikad gotovi pa budem jos objavio kad sta budem radio na njemu a ima toga jos dosta u planu...

Malo sam Lidl kacigu doradio pa kad me vidite jaite se da pivo popijemo...










Twist of the wrist...
Evidentirano

šporki

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 266
  • Vozi: ZR-7
  • Lokacija: split
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #114 : 02. Svibanj 2019, 01:29:38 »

 :palacgore: svaka čast na trudu ispao je motor vrhunski jedino mi bode oči zeleno crijevo sa lijeve strane  sve drugo  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 02. Svibanj 2019, 01:33:11 šporki »
Evidentirano
ako žena šuti ne prekidaj je

hondimir

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1896
  • Vozi: honda cb 250 rs '84, honda cbr 600 f 96', beverly
  • Lokacija: Slano,Dubrovacko primorje
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #115 : 02. Svibanj 2019, 03:34:48 »

Prekrashan, baca malo na V-maxa ! :palacgore:
Evidentirano
Konobar,donesi prozor da skočim!
Toliko smo nesavršeni da očekujemo od strojeva da budu besprijekorni.

Ivicao

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 83
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #116 : 02. Srpanj 2019, 17:52:36 »

Mali update na projekt...
Tko god vozi motor razumjet će da mi je sada najveći prioritet što više voziti...

Od zadnjeg posta promijenio sam gume,  i prednju i zadnju.... obje Mitas... inače jako je rijetko za naći obje gume istog proizvođača za ovaj motor...



Na auspuhu (lijevom) mi je bilo otpala unutarnja cijev pa sam sam vadio, mjerio i samo odnio da mi to zavare. Ispalo odlično....kada stignem morati ću i desni jer mi malo zvecka....

Stavio sam nove brtve na izlazima u auspuhe na cilindrima....na zimu budem vjerovatno sve brtve mijenjao....

Malo sam se još igrao sa štelanjem mješavine i sada stvarno radi ok....

Najveći problem sam imao jer bi mi motor znao umrat u sred vožnje...ono sve ok samo krepa.... nakon malo mozganja skužio sam zašto je prekidač bočne kočnice bio prebrikan.... hebeni prekidač se palio kad njemu paše... našao orginal za 20$ polovan i pistavio ga tako da je i taj problem riješen...

Ono sad me počinju mučiti stvari poput navigacije i sl. al slatke su to brige kad imam mašinu koja vozi...

Prošli sam vikend bio do Gospića ovaj tjedan ću do Splita pa ćemo vidjet.... uglavom je zabavan za vožnju i uvukao mi se pod kožu...



Pozdrav svima...

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
« Zadnja izmjena: 03. Srpanj 2019, 07:28:37 Ivicao »
Evidentirano

stanky069

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 67
  • Lokacija: Stuttgart/Strizivojna
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #117 : 02. Srpanj 2019, 19:34:24 »

Motor je prva liga...i samom mi je želja nešto takvo ..al jbg želja se ima milijun...hehehe
Evidentirano

e39

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 460
  • Lokacija: Međimurje
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #118 : 02. Srpanj 2019, 20:00:54 »

Krasno si to sredil..
Svaka čast za trud,isplatilo se👍
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5972
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #119 : 03. Srpanj 2019, 06:58:15 »

Ispade neloš.....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g
 

mario x

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 549
  • Vozi: kawasaki zzr1400
  • Lokacija: cavtat
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #120 : 03. Srpanj 2019, 16:28:48 »

Jako mi se sviđa kako si položio stvari.
Onaj stav "ja sam svoj a ovo je moj motor" samo naprijed
Evidentirano
nemamo ništa,ostala je samo plava crta

Ivicao

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 83
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #121 : 02. Prosinac 2019, 18:26:50 »

Počela je zima pa se i ja spremam prihvatiti posla oko FZX-a...

Za početak nova garaža. Ima neke prednosti nasprem stare al sam malo sentimentalan za starom. Stara je imala vodu al još važnije direktan izlaz vani.

Morao sam potrošiti nešto novca i vremena, napraviti radni stol, rasvjetu, raspored....

Nova je dva kata pod zemljom pa mi svako malo netko mršti nos jer sam upalio motor.

No ti frustrirani nosači vrećica su mi najmanji problem. Naime cijelu jesen pokušavam otkriti zašto mi mašina radi loše na idle-u al o tom u slijedećem postu...

Pozdrav svima...



Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Evidentirano

toecutter

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1290
  • Vozi: FZ1-S
  • Lokacija: LA
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #122 : 02. Prosinac 2019, 22:05:12 »

Samo naprijed Ivica...čekamo s nestrpljenjem šta ćeš nam prezentirati.. :palacgore:
Evidentirano
RESTORAN - KONOBA - PANSION
            " ROGOČANA "

Ivicao

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 83
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #123 : Jučer u 11:33:43 »

Dakle ovo ljeto kada sam išao na more putovanje je krenulo tako da mi je u Rakitju par kilometara od Zagreba crkla kineska pumpa za gorivo (vole one to raditi pošto mi je ovo druga).

Nisam se dao omesti jer sam prije već čitao da pumpa kod mog motora ionako je potrebna samo kada je razina goriva ispod karburatora (Fazer ima tank tako postavljen da je razina do pola tanka iznad a od pola ispod karburatora). Prebrikao sam pumpu i uz svako malo na benzinsku i prelijevanjem od prijatelja nekako se dokopao Dalmacije. Tamo sam preko bratovih prijatelja našao novu pumpu i stavio ju te sada sam mogao koristiti cijeli rezervoar goriva no motor mi je počeo raditi loše na ler gasu dok na višim obrtajima nisam imao problema.... to me nije spriječilo da napravim još jedan krug do Istre, Dalmacije itd i više manje je prošlo ok no problem na niskom broju okretaja je bio još gori... morao sam voziti ko kreten, turirati na semaforima....



Kada sam se konačno vratio u garažu odmah sam skužio da je mi cilindar 2 ne radi na niskim obrtajima i da kresne tek tamo iznad 3-4 tis. obrtaja. Prvo naravno što sam pomislio je idle jet karburatora da se kod tih svih makinacija začepio nečim. Išao sam rastaviti karburator 2 i vidio sam odmah da su čisti ko suza i da vjerovatno nije do toga... malo istraživanja kasnije skužio sam da jedino još što se goriva tiče ima utjecaj samo na idle krug su plovci. I tada počinju moji problemi (kao do tada je sve bilo super  :D).

Naime, kada bi išao mjeriti razinu goriva konstantno sam dobivao drugačija očitanja. Ono jedno je super, drugi put skoro do vrha, traći put.... popizdio. Naravno zaronim u manual i tamo skužim da je službena procedura da se motor prije mjerenja upali na minut te da se onda očitava visina plovka. Tu sam konačno skužio zašto dobivam kriva očitanja i to su dva razloga:
  • Jedan je da sam prilikom mjerenja micao cjevčicu gore dolje i tu sam radio grešku jer ako samo spuštaš cjevčicu neće biti problema jer će se u karburator uliti novo gorivo i izravnati sa cjevčicom no ako podižeš ju onda će se dio goriva iz cjevčice vratiti u karburator a tamo je zatvorena komora i u biti puniš ga a time na slijedećem očitanju imaš drugu vrijednost. To je nešto na što me nitko nije upozorio od svih silnih videa što sam pogledao. Zato u biti manual navodi da upališ motor kako bi na kraju izmjerio točnu razinu goriva i pri tome cjevčica mora biti fiksna.
  • Drugo konačno sam mjerenjem skužio još jednu stvar na koju nikako nisam mogao dobiti odgovor na internetu - dali pumpa goriva može biti prejaka odnosno da li će utjecati na razinu goriva u karburatorima ako je nešto jača. DA -  jača pumpa jednostavno će uspjeti ugurati više goriva mimo igle/plovka nego je to slučaj kada nemaš pumpu odnosno koristiš OEM pumpu. Sad se to čini logično no ja to nisam mogao naći nigdje po internetu.

Uglavnom prvo sam išao složiti visine plovaka i to ovaj put da to bude savršeno (iako teško je kod plovka govoriti o savršenom). Skidanje karburatora... Kako bi si olakšao taj ionako dosadan postupak složio sam si mali alat koji se pokazao odličan za ovako nešto. Od kutijice za bombone i 6mm prozirne cijeni složio sam si ovo sa slike. Ovaj alat mi je omogućio da ne mičem cjevčice dok mjerim razine i da mi stol može biti čvrsta referentna točka za mjerenje.



Karburatore sam stavio pod isti kut kao i na motoru (10 stupnjeva) i jedan po jedan slagao plovke. 4 sata kasnije bio sam gotov!



Lekcija je naučena i naručio sam si OEM polovnu pumpu iako kada sada gledam koliko sam dao za pumpe više mi se nova direktno iz Yamahe ne čini tako skupa. Ono što me tu malo živcira je da su dva najgluplja dijela na motoru najskuplja - pumpa goriva i membrane na karburatorima.

Uglavnom motor sada radi puno bolje iako mi se i dalje cilindar 2 slabije grije nego druga 3. Trebam sada sinkati karburatore, provjeriti iskru (iako mislim da to nije problem) i kompresiju... ionako ću karburatore opet skidati i čistiti. Prva dva puta nisam odvajao karburatore no ovaj put sve ide dolje i da konačno završim s njima. Gledam si kupiti membrane pa ću i o tome malo pisati.

Pozdrav svima...
Evidentirano

HIGHLANDER

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3595
  • Vozi: Suza DR 500
  • Lokacija: Brdo Jesenjsko/Zg
Odg: Yamaha FZX 700 Fazer ‘86
« Odgovori #124 : Jučer u 13:11:29 »

Karburatori su zavrseni. Postavio sam novu membranu. Kao sto sam pretpostavio nije islo lako. Nakon sto sam rasjekao prsten nisam ga mogao spojiti do kraja pa sam ubacio komad plastike i tako zalijepio.
Na kraju je sve ispalo super osim sto sam uspio ipak malo pomaknuti membranu a time malo zarotirati klip. Mislim da nece imati velikig znacaja na protok zraka jer je mozda 5 ili 10 stupnjeva pomaknut...
U biti sam trebao membranu namjestiti na karburatoru i onda lijepiti jer sam tako mogao vidjeti odmah kako mi klip stoji... jbg znam za drugi put.



Postavio sam nove main jetove. Sa 102,5 na 117,5 odnosno sa 105 na 120. Mixture screw sa 2 okretaja van na 3.



Twist of the wrist...

sve mi jasno samo ne to zakaj su te membrane tak skupe  :misli:
Evidentirano
vu malemu selu,gde asfalta taki još nebu,gde plodne su njive i zelene šume,a krava se pase po bregu
 Str: 1 ... 3 4 [5] 6   Gore
 

Stranica je generirana za 0.119 sekundi uz 21 upita.