Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2]  Sve   Dolje

Autor Tema: Kartografija za enduro voznju  (Posjeta: 5496 )

2wheels4life

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1908
  • Lokacija: ST
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #25 : 03. Svibanj 2019, 12:00:03 »

Ja koristim samo mobitel, bilo bi mi drago imat neki odvojeni uredjaj da ne moran uvik planirat trosenje baterije i skidanje sa nosaca za svaki k,
ali jednostavno mi se ne svidja taj gameboy feeling sa tim uredjajima koji ka da su zapeli u proslom stoljecu  :mrgreen:
(viewranger mi je zakon)

Evo ovaj mi se svidja, ali trajanje baterije i cijena mu ne idu u prilog :LOL:


clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5956
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #26 : 03. Svibanj 2019, 14:50:22 »

Ne preporucam punjenje Montane na motoru preko USBa. Postoji nosac sa kontaktima.
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10580
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #27 : 03. Svibanj 2019, 16:40:28 »

Ne preporucam punjenje Montane na motoru preko USBa. Postoji nosac sa kontaktima.
Zašto punit sa USB kad je nosač sa kontaktnim punjenjem u paketu?
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5956
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #28 : 03. Svibanj 2019, 17:49:14 »

Zašto punit sa USB kad je nosač sa kontaktnim punjenjem u paketu?

kod mene nije bio. Dvoumio sam se da li uloziti u to, ali vrijedi.
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno
 

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10580
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #29 : 03. Svibanj 2019, 23:27:53 »

Vridi itekako, a šta se same  montane tiče, 10/10 sa OSM mapama.
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5956
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #30 : 04. Svibanj 2019, 00:54:02 »

Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

isvedic

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 57
  • Vozi: Zuti DR-Z
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #31 : 15. Srpanj 2019, 17:53:22 »

Editiranje karte
Karte se mogu editirati na vise nacina a ja cu navesti samo jedan meni najjednostavniji pomocu iD editora. Treba otici na www.openstreetmap.org kreirati racun i krenuti editirati. Dva su primarna nacina editiranja karata, jedan je iz podloge a drugi iz postojeceg treka.

Ako imate GPX trek ili neki drugi zapis gdje ste prosli kliknite na GNSS tragovi i dodajte svoj trek, nakon toga mozete staviti uredi postojeci trek i sada ce taj trek biti prikazan na karti te tada mozete sa alatom linija nacrtati novi te ga oznaciti koja je vrste.

Primjer sa sljemena di su sumari probili novi put pa sam ucrtao na kartu:


Drugi nacin je da idete precrtavati iz podloge i to samo odete na uredi, priblizite na zeljeno podrucje i krenete crtati na kartu elemente koje vidite iz podloge, da li je to kuca, potok, sumski put ili cesta, nije bitno, ako nije na karti dodajte ga, poslije stavite Spremi i opisete to sto ste dodali.

Vise info na:
https://learnosm.org/en/beginner/id-editor/
Evidentirano

isvedic

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 57
  • Vozi: Zuti DR-Z
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #32 : 19. Studeni 2019, 00:14:26 »

Ovo ljeto sam malo istrazivao podrucije Papuka jer sam vidio da su tamo na karti bila “prazna” podrucija a na satelitskim slikama je izgledalo da nesto ima, iako je tesko to bilo razaznati od guste vegetacije na tom podrucju. Nije bilo drugog nacina nego otici tamo i izviditi teren, pa tako jedan vikend sam se uputio i 2 dana portosio vozeci se mapirajuci nove sumske puteve.



Mogu reci da je bilo vrlo uspjesno jer se istrasiralo oko 50km novih sumskih puteva koji nisu prije bili ucrtani u kartu
Sistem nije bilo kompliciran, na satelitskim snimkama sam vidio par lokacija di bi nekakav sumski put krenuo dublje u sumu i tamo bi poceo.
Nakon toga odvozeni trek bi precrtao na kartu i objavio promjene.

Stanje prije ucrtavanja novih puteva:


stanje nakon ucrtavanja:


Tako da svi koji su u OsmAnd azurirali kartu Hrvatske u zadnjih par mjeseci imaju te puteve sad ucrtane u kartu
Evidentirano

Zorro

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1790
  • Vozi: Pegaso Factory, DR-350
  • Lokacija: PŽ
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #33 : 19. Studeni 2019, 08:09:13 »

Nisam do sad vidio ovu temu..odlično  :palacgore:
Već sam od prije regan na OSM ..tak da ću kad uhvatim malo vremena ucrtati par novo probijenih cesta koje se protežu ispod samog vrha Papuka (radarske baze) , i neke stare puteljke s požeške gore i papuka kojih nema na karti .


Evidentirano

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2003
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #34 : 19. Studeni 2019, 10:14:45 »

 :shock: Sve gore i gore.

Planirao sam organizirati Benduro na "mojem" terenu. Upravo sam odustao.
Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2897
  • Lokacija: ZG
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #35 : 19. Studeni 2019, 11:24:42 »

:shock: Sve gore i gore.

Planirao sam organizirati Benduro na "mojem" terenu. Upravo sam odustao.

Ostajem pri tvrdnji da se nije pomaknuo od kuce!
Evidentirano
EnduroLab

isvedic

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 57
  • Vozi: Zuti DR-Z
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #36 : 24. Studeni 2019, 13:06:15 »

Sume Zapadnog Papuka

Da skrenemo malo temu na sumarije, glavni razlog postojanja sumskih puteva je izvlacenje drvne mase iz sume. Davno prije su to radili sami ljudi iz naselja uz te sume a sada to rade sumarije koje su po zakonu zaduzene za to.
Sumarije u Hrvatskoj su podeljene na 17 upravnih podrucja koje nemaju veze sa zupanijama i na same sumarije unutar njih. Najveca je npr. Sumska uprava Split koja se proteže od Zadra do Dubrovnika a vjerojatno ima najmanje sume :D
Šumarije odgovaraju svojoj upravi a ona Hrvatskim šumama, ako vas zanima vise kartu mozete naci na: http://javni-podaci.hrsume.hr/



Naravno svaka sumarija je kao takva samostalna u vecem djelu, sama odredjuje di se sjeca obavlja i kada. One imaju godisnje kvote koje im zadaje ministarstvo za kolicinu drvne mase koje trebaju izvuci za tu godinu. Zbog toga se i grade novi sumski putevi i odrzavaju postojeci a neke pustaju da propadnu dok opet ne postane tamo isplativo izvlaciti drvo.
Kako se financiraju sumski putevi? Pa naravno iz proracuna, i to na nacin da drvna masa koju je navedena sumarija dala drzavi da ju pusti na trziste i proda, manji iznos doznacuje nazad sumariji za gradnju novih i odrzavanje puteva kako bi sljedece godine isto ispunuli kvotu za drvnu masu koje im ministarstvo zada.



Kao sto se vidi iz karte svaka sumarija ima svoju mrezu sumskih puteva pomocu kojih obavlja djelatnosti na podrucju koje su im dodijeljene. Kako svako podrucje ima samo par mjesta na kojima se moze uci i izaci sumarima je lako postaviti rampe, iznimka je sumarija Voćin i Ćeralije koje su povezane sumskim putem oznacen sa crvenim krugom.

Problemi sa rampama, naime rampe su postavljne da sprijece kradju drvne mase iz sume, nekad su postavljene na ulazu u sumu a ponekad u samoj sumi. Vecina sumara nema problema da druga vozila dolaze u sumu ali neki znaju biti negativni prema strancima, svaka sumarija ima svoj stav o tom pitanju u zavisnosti od ljudi koji ju vode i situacije u kojoj se nalaze, mozda je bas vrijeme sjece pa se boje sudara ili je velika kolicina drvne mase spremna za odvoz i boje se kradje.

Za kraj primjer voznje na zapadnom Papuku koje je podrucje 15x15km a duzina treka je oko 180km. Vecina je dobro odrzavani sumski put sa nesto cesta, nema planinarskih staza i moze se lagano proci sa velikim motorom ako su rampe dignute.


Evidentirano

dado_vtc

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 207
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #37 : 25. Studeni 2019, 09:19:16 »

Znači ta poveznica je sad prohodna (između Kometnika i Sekulinaca)? Prije nekih 4-5 godina je bila totalno zarasla, neprohodno, izniklo grmlje na cesti, htjeli tud povezati od Voćina do partizanske bolnice iznad Sekulinaca, ali morali se vratiti na Kometnik. BTW zapadni Papuk ti je onaj između Voćina i Daruvara  :wink:
Svaka čast na volji :palacgore:
Evidentirano
S budalama se ne isplati raspravljati, jer prvo te spuste na svoj nivo, a onda te tu dotuku iskustvom...

AnteK

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9625
  • Vozi: Tenere 700
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #38 : 25. Studeni 2019, 10:25:59 »

Za kraj primjer voznje na zapadnom Papuku koje je podrucje 15x15km a duzina treka je oko 180km. Vecina je dobro odrzavani sumski put sa nesto cesta, nema planinarskih staza i moze se lagano proci sa velikim motorom ako su rampe dignute.

Eto mi zadatka za na proljeće, Dado_vtc čujemo se!  :wink:
Evidentirano

isvedic

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 57
  • Vozi: Zuti DR-Z
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #39 : 25. Studeni 2019, 11:20:58 »

Znači ta poveznica je sad prohodna (između Kometnika i Sekulinaca)? Prije nekih 4-5 godina je bila totalno zarasla, neprohodno, izniklo grmlje na cesti, htjeli tud povezati od Voćina do partizanske bolnice iznad Sekulinaca, ali morali se vratiti na Kometnik. BTW zapadni Papuk ti je onaj između Voćina i Daruvara  :wink:
Svaka čast na volji :palacgore:
Taj put je prosle godine bila u dobrom stanju kakav je sad nemam pojma.

BTW između Voćina i Daruvara ti je Lisina a ne Papuk
« Zadnja izmjena: 25. Studeni 2019, 11:41:05 isvedic »
Evidentirano

dado_vtc

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 207
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #40 : 25. Studeni 2019, 12:14:26 »

Eto mi zadatka za na proljeće, Dado_vtc čujemo se!  :wink:

Može, nadam se da ću te moći pratiti sad otkad si na novome stroju  :wink: :mrgreen:

Taj put je prosle godine bila u dobrom stanju kakav je sad nemam pojma.

BTW između Voćina i Daruvara ti je Lisina a ne Papuk

Jbg, nas domaće su uvijek (čak i u školi) učili da je to zapadni Papuk, s najvišim vrhom županije (Crni vrh), jer vrh Papuk dogovorno spada pod Požešku županiju (granica županija ide preko njega). Čak i u stručnoj literaturi PP Papuk se spominje da taj zapadni Papuk čine tri grebena (od kojeg jedan i je Lisina i na njemu je Crni vrh). No na kraju nema ni veze  :wink:
U biti taj zapadni dio ne spada pod PP pa se sustavno krči (što znači veću devastaciju cesta i više šumara i prometa), dok ovaj dio po kojemu si stavio track je ipak zaštićen i nema toliko masakra drveća i šumarskih vozila, ali ga obilaze renžeri Parka prirode, nisam još naletio na njih u vožnji, ali  u biti se tuda ne bi smjelo voziti motorom, tako da postoji potencijali problem ako bi naletili na nekog tko tjera mak na konac, pogotovo sad kako svi sve više njurgaju protiv "uništavača prirode"...
Evidentirano
S budalama se ne isplati raspravljati, jer prvo te spuste na svoj nivo, a onda te tu dotuku iskustvom...

Zorro

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1790
  • Vozi: Pegaso Factory, DR-350
  • Lokacija: PŽ
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #41 : 25. Studeni 2019, 16:25:50 »

ali ga obilaze renžeri Parka prirode, nisam još naletio na njih u vožnji, ali  u biti se tuda ne bi smjelo voziti motorom, tako da postoji potencijali problem ako bi naletili na nekog tko tjera mak na konac, pogotovo sad kako svi sve više njurgaju protiv "uništavača prirode"...
Rendžeri su uglavnom na dijelu Velika-Jankovac-Duboka-Trišnjica ..najčešće taj dio oko Duboke i gore prema Nevoljašu.
Na ovom zapadnom dijelu oko Zvečeva -Djedovice, ili gore prema Kamengradu su rijetko ili uopće ne. Ovi naši Požeški od koje neke znam i osobno nisu nikad pravili problem "motoristima" , a oni sa Sjeverne strane (Voćin-Jankovac)..to ne znam i dali šta žugeljaju  :misli:
Ovaj dio južnog Papuka i Krndije, zaista nemamo problema ni sa planinarima ni bilo kim, jer nas je tek nekoliko (soft enduraša) a ovi hard enduraši su na Požeškoj i Babjoj gori, i tamo najviše "lovci pušu" na njih.
Planinari ne jer ima tek par planinarskih staza(Maximov hrast-Kapavac-Dolački i Vrhovački stari grad.....)
BTW. na Gudnogi smo frend i ja bili prošle god. nekim putem od Sekulinaca..bez problema išlo.
 
Evidentirano

isvedic

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 57
  • Vozi: Zuti DR-Z
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #42 : 02. Prosinac 2019, 11:56:17 »

Malo sam se bavio editiranjem OSM puteva te sam dodao vrstu podloge na sumskim putevima koje sam prosao te sad karta sa sumskim putevima izgleda nesto preglednije posto su dobri utabani putevi postali solidne smedje linije, srednje dobri putevi gusce iscrtane a obicni traktorski putevi samo iscrtkane linije kao prije. Meni izgleda puno preglednije a ako netko zna stanje puteva na istoku Papuka i Krndije neka slobodno doda vrstu podloge

« Zadnja izmjena: 02. Prosinac 2019, 12:55:12 isvedic »
Evidentirano

Frane

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5455
  • Lokacija: Hvar
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #43 : 04. Prosinac 2019, 18:21:15 »

meni je najbolji kontrast u offroad mapi, za primjer komad dinare


uniRS

offroad
Evidentirano

stane

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1447
  • Vozi: Suzuki DR-Z400S
  • Lokacija: Krndija - Papuk - Dilj
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #44 : 04. Prosinac 2019, 19:09:27 »

O podlozi bi se dalo diskutirati. Primjerice na Krndiji, Papuku i Dilju dosta puteva nema ucrtanih i na kraju se svodi na google satellite view i istraživanje.

S malim žutim možeš proći sve, ima rampi ali možeš zaobići, podvući motor ispod :palacgore:... evo 6+ tkm markiranih puteva :mrgreen:
Evidentirano
Slavonija enduro - K.P.D.
 

isvedic

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 57
  • Vozi: Zuti DR-Z
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #45 : Jučer u 13:26:26 »

O podlozi bi se dalo diskutirati. Primjerice na Krndiji, Papuku i Dilju dosta puteva nema ucrtanih i na kraju se svodi na google satellite view i istraživanje.

S malim žutim možeš proći sve, ima rampi ali možeš zaobići, podvući motor ispod :palacgore:... evo 6+ tkm markiranih puteva :mrgreen:
Stane pa ucrtaj te puteve pa da ne moramo opet istrazivati, ako nisi od volje posalji meni trekove...

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Evidentirano

stane

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1447
  • Vozi: Suzuki DR-Z400S
  • Lokacija: Krndija - Papuk - Dilj
Odg: Kartografija za enduro voznju
« Odgovori #46 : Jučer u 18:37:09 »

Stane pa ucrtaj te puteve pa da ne moramo opet istrazivati, ako nisi od volje posalji meni trekove...

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Ucrtane (snimite) su te rute na mome viewranger-u. Na žalost ne mogu exportirati kompletno, nego jednu po jednu :(. Budem ti ih poslao na mail
Evidentirano
Slavonija enduro - K.P.D.
 Str: 1 [2]  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.351 sekundi uz 20 upita.