Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 3 [Sve]   Dolje

Autor Tema: INA Class vs "obicni"  (Posjeta: 2240 )

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
INA Class vs "obicni"
« : 10. Lipanj 2019, 14:04:02 »

Dugo je class na trzistu, paket aditiva ga razlikuje od obicnog. Da li je neko nasao negdje na netu usporedbu koja je relevantna i kvaliteno obradjena? Nisam uspio nac. Inace, tocim na INI u pravilu, obican, al volio bi procitat kvalitetan clanak koji bi pokazao razlike nakon opsezne usporedbe ako postoji.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

cadjo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2403
  • Lokacija: Skradin
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #1 : 10. Lipanj 2019, 14:07:07 »

Dugo je class na trzistu, paket aditiva ga razlikuje od obicnog. Da li je neko nasao negdje na netu usporedbu koja je relevantna i kvaliteno obradjena? Nisam uspio nac. Inace, tocim na INI u pravilu, obican, al volio bi procitat kvalitetan clanak koji bi pokazao razlike nakon opsezne usporedbe ako postoji.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Još ćeš Zeca astestirati na Class

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #2 : 10. Lipanj 2019, 14:15:54 »



Ma fakat me zanima jel tih par lipa po litri cemu, konkretno me zanimaju aditivi koji ciste, imam svoje misljenje, al misljenje je ko i supak, svako ga ima, pa bi me zanimala neka ozbiljnija usporedba ako postoji

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 386
  • Lokacija: Međimurje
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #3 : 10. Lipanj 2019, 14:33:22 »

Koliko je to razlike u novcima,recimo na 60l goriva?
Između jednog i drugog, class vs obični?
Evidentirano
 

mario #8

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3566
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #4 : 10. Lipanj 2019, 14:34:53 »

U pravilu budu razlike cca 10 lp. Dakle na 10 litara 1 kuna.
Tak da ja ni ne razmišljam i uzmem uvijek jače gorivo.
Evidentirano

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 386
  • Lokacija: Međimurje
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #5 : 10. Lipanj 2019, 14:37:58 »

Aha onda je stvarno zanemarljivo.
Ne razmišljal sam da recimo ako bi bila veča razlika,da uzme flašicu liqui moly aditiva pa svaki put malo rokne u rezervar i zalije običnim 😅
Evidentirano

cadjo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2403
  • Lokacija: Skradin
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #6 : 10. Lipanj 2019, 14:38:47 »

U pravilu budu razlike cca 10 lp. Dakle na 10 litara 1 kuna.
Tak da ja ni ne razmišljam i uzmem uvijek jače gorivo.
Ode nije usporedba 95 I 100 nego 95 "obični" I 95 class.Šta je tu razlika?

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

Evidentirano

cadjo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2403
  • Lokacija: Skradin
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #7 : 10. Lipanj 2019, 14:39:32 »

Aha onda je stvarno zanemarljivo.
Ne razmišljal sam da recimo ako bi bila veča razlika,da uzme flašicu liqui moly aditiva pa svaki put malo rokne u rezervar i zalije običnim


Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13605
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #8 : 10. Lipanj 2019, 14:40:24 »

U pravilu budu razlike cca 10 lp. Dakle na 10 litara 1 kuna.
Tak da ja ni ne razmišljam i uzmem uvijek jače gorivo.
Kako se manifestira to "jače"?  :misli:
Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

mario #8

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3566
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #9 : 10. Lipanj 2019, 14:40:57 »

Ne znam dal te riječ jače zbunila ali i ja pričam o istom, obzirom da INA ni nema 100 oktana. Pričam i o Class dizelu i generalno o jačem, class, skupljem, premium, nebitno kojem nazivu. :)
Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13605
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #10 : 10. Lipanj 2019, 14:42:23 »

Ne znam dal te riječ jače zbunila ali i ja pričam o istom, obzirom da INA ni nema 100 oktana. Pričam i o Class dizelu i generalno o jačem, class, skupljem, premium, nebitno kojem nazivu. :)
Ima li razlike u performansama i potrošnji, odn. ima li investicija smisla?
Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

mario #8

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3566
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #11 : 10. Lipanj 2019, 14:42:27 »

Kako se manifestira to "jače"?  :misli:
Kak vam je dosadno. Blago vama. :mrgreen:

Evo objasnio sam što sam htio napisat. Nisam mislio jače u smislu oktana, nego skuplje u smislu poreza na budale. :mrgreen:
Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13605
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #12 : 10. Lipanj 2019, 14:45:05 »

Kak vam je dosadno. Blago vama. :mrgreen:

Evo objasnio sam što sam htio napisat. Nisam mislio jače u smislu oktana, nego skuplje u smislu poreza na budale. :mrgreen:
Pa zato i pitam, jer ima benzinskih postaja na kojima se nudi isključivo class (frend koji radi u MORH-u je mora pisat očitovanje zašto je napunija skuplje gorivo), odn. ako nema razlike, čemu onda uopće nude "obični" 95?
Ili je to mađarska verzija socijalne politike, da i obična raja ima šta livat u svoja vozila...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2368
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #13 : 10. Lipanj 2019, 14:46:48 »

Ima li razlike u performansama i potrošnji, odn. ima li investicija smisla?

Investicija ima smisla kao i rezonantni auspuh...
I dusik u gumama...

Odmah se osjeti razlika

 :mrgreen:
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

cadjo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2403
  • Lokacija: Skradin
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #14 : 10. Lipanj 2019, 14:49:49 »

Po meni je to samo markentiški trik ;)
Livan šta ima :)

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

Evidentirano

Riker

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2208
  • Vozi: Can-Am Ryker
  • Lokacija: Cirkul
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #15 : 10. Lipanj 2019, 15:04:05 »

Bajk mi ide najbolje kad točim avgas na Grobniku, dok na običnoj 95ici to su očite oscilacije u sagorjevanju sagorne mase.

Premda, ne znam jeli tko primjetio, u Delnicama 95 obični se ponaša kao 95+ na Ini u Opatiji...ne znam do čega je to?
Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #16 : 10. Lipanj 2019, 15:06:26 »

Ode nije usporedba 95 I 100 nego 95 "obični" I 95 class.Šta je tu razlika?

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk
E to. Moj motor nema koristi od vise oktana, moze imat samo vise muke zapalit smjesu   zanimaju me aditivi koji su classu, a kojih nema u obicnom, oktanski broj totalno nebitan

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

Švabo

  • **
  • Online Online
  • Postova: 211
  • Lokacija: Mainland
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #17 : 10. Lipanj 2019, 15:07:21 »

Ne znam dal te riječ jače zbunila ali i ja pričam o istom, obzirom da INA ni nema 100 oktana. Pričam i o Class dizelu i generalno o jačem, class, skupljem, premium, nebitno kojem nazivu. :)
Ima, INA Eurosuper BS 100 Class Plus

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Evidentirano

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #18 : 10. Lipanj 2019, 15:08:01 »


budi koristan, oplemeni ovaj napaćeni forum i par ljudi koji voze motore,
 :mrgreen:  :LOL:
uzmi uzorak i pošalji na analizu  :palacgore:
ukoliko rezultati budu zanimljivi, troškovi bi mogli biti podmireni iz forumske blagajne  :mrgreen:
Evidentirano
:rock:

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #19 : 10. Lipanj 2019, 15:11:33 »

Hehe, zato i pitam jel ima negdje na netu kvalitetan usporedni test. Dok ga ne nadjem, tocim obicni, ionako je (ako je vjerovat podacima INE) miljama kvalitetniji od onog koji je bio dostupan kad je mashina projektirana (euro 3)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend
 

stipe_zxr

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 207
  • Lokacija: d8
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #20 : 10. Lipanj 2019, 16:04:53 »

Ja taj od 95 tocim samo kad moram. Neke razlike nisam vidio . Isto se cuju ventili na oba .... tek na 100 se vidi razlika u radu
Evidentirano
Black Ninja

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #21 : 10. Lipanj 2019, 16:48:43 »

Ja taj od 95 tocim samo kad moram. Neke razlike nisam vidio . Isto se cuju ventili na oba .... tek na 100 se vidi razlika u radu
A sto je magicno u 100 cega nema u 95, ako mashina dozvoljava 95?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #22 : 10. Lipanj 2019, 16:58:35 »

ja 100 ne točim iz principa, samo treba mrcina još da se nauči na luksuz,
nek zna da smo na Balkanu  :palacgore:  :mrgreen:

... samo treba kad naletim u BiH na neko,
blago rečeno; čudno gorivo, da se zblesira :LOL:
Evidentirano
:rock:

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #23 : 10. Lipanj 2019, 17:15:42 »

Al ode ovo sve u krivom smjeru, tak to valjda mora bit na motori.hr

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

črnomerec

  • Ponosni vlasnik kade i weceja sa tekućom vodom
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3946
  • Vozi: Onda ne ronda
  • Lokacija: zagreb
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #24 : 10. Lipanj 2019, 17:21:39 »

samo petrol,puno mi je duzi tank i benzina na motoru i dizela na autima,q max
Evidentirano
zbog anice i bokala vina...for a home ready!

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7323
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #25 : 10. Lipanj 2019, 17:22:54 »

Al ode ovo sve u krivom smjeru, tak to valjda mora bit na motori.hr

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

bolje da si se sjuril na pivu do mene ili na pol puta,Ribnjak :mrgreen:
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #26 : 10. Lipanj 2019, 17:24:01 »

bolje da si se sjuril na pivu do mene ili na pol puta,Ribnjak :mrgreen:
Vruce, trebo si prije rec, a i blizu mi je

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

cadjo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2403
  • Lokacija: Skradin
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #27 : 10. Lipanj 2019, 17:29:45 »

A sto je magicno u 100 cega nema u 95, ako mashina dozvoljava 95?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Iskreno na stotki mi motor punije I lipse radi ali s tim ga pocastim tu I tamo :)
Ono za blagdane

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

Evidentirano

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7323
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #28 : 10. Lipanj 2019, 17:40:10 »

Vruce, trebo si prije rec, a i blizu mi je

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

prevruće za bilo kaj :palacgore:bumo na jesen :mrgreen:
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

legajuana

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1267
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #29 : 10. Lipanj 2019, 17:40:42 »

Meni 100-tka ispari vrlo brzo iz tanka, manje kilometara napravim ali su ti kilometri daleko zabavniji od 95-tke.
95-tka je vise za putovanja ali vijugave ceste i naglija okretanja rucice gasa vise vole 100-tku   :mrgreen:
Neke razlike ima ali da je velika, nije (mozda vise u glavi)  :misli: :D
Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #30 : 10. Lipanj 2019, 17:51:05 »

Ok , od sad pratim,  al ne sudjelujem, osim ak prpa ne ponudi pivo i prije jeseni


@prpa:
mogu ja pivo i u 10-11 ujutro, tad jos nije pakao  :mrgreen:

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

« Zadnja izmjena: 10. Lipanj 2019, 17:55:24 3alfa3 »
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

Riker

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2208
  • Vozi: Can-Am Ryker
  • Lokacija: Cirkul
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #31 : 10. Lipanj 2019, 18:15:59 »

Meni 100-tka ispari vrlo brzo iz tanka, manje kilometara napravim ali su ti kilometri daleko zabavniji od 95-tke.
95-tka je vise za putovanja ali vijugave ceste i naglija okretanja rucice gasa vise vole 100-tku

Tako sam i ja nekako primjetjeo.

Smatram da je neki optimum točjeti Super 98 koji je nekakav kompromis između ekonomične 95ice i "trkače" 100tke.
Evidentirano

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #32 : 10. Lipanj 2019, 18:32:35 »

samo petrol,puno mi je duzi tank i benzina na motoru i dizela na autima,q max
živa istina  :palacgore:
meni kosilica na petrolu pokosi 5 livada,
a na INA sranju samo 3,5  :mrgreen:
Evidentirano
:rock:

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #33 : 10. Lipanj 2019, 18:36:27 »

razmišljam sipnuti 100tku, nek zadnji put
propjeva, prije nego je bacim u Savu  :mrgreen:  :LOL:

PSMTR i trava  :LOL:
Evidentirano
:rock:

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #34 : 10. Lipanj 2019, 19:02:24 »

razmišljam sipnuti 100tku, nek zadnji put
propjeva, prije nego je bacim u Savu  :mrgreen:  :LOL:

PSMTR i trava  :LOL:

Tooooooo..... Spusti glavu (od kosilice, jel  :mrgreen: ), uzivaj u 100tki  :palacgore:
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #35 : 10. Lipanj 2019, 19:15:07 »

 :LOL:
nisam km-a više napravio, ali ove
godine đubre malo je više popilo goriva nego motor :zid:  :mrgreen:
Evidentirano
:rock:

vladof

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2795
  • Vozi: ER-5
  • Lokacija: sim pak tam
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #36 : 10. Lipanj 2019, 19:43:19 »

Pred ohoho mjeseci sam u clia natocil petrolov diesel, mislil sam da budu ventili poskakali van, tak da  :misli:
Evidentirano
u vinu je istina

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #37 : 10. Lipanj 2019, 19:48:08 »

:LOL:
nisam km-a više napravio, ali ove
godine đubre malo je više popilo goriva nego motor :zid:  :mrgreen:

Pricaj mi, kisa padala, a ovo raste ko konoplja, potrosio i ja brdo litara (obicne95tice :D :D :D )   :mrgreen:
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7323
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #38 : 10. Lipanj 2019, 20:02:47 »

Ok , od sad pratim,  al ne sudjelujem, osim ak prpa ne ponudi pivo i prije jeseni


@prpa:
mogu ja pivo i u 10-11 ujutro, tad jos nije pakao  :mrgreen:

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

može,ja bum mirogojček :LOL: zajebavam se
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #39 : 10. Lipanj 2019, 20:04:04 »

... i ja brdo litara (obicne95tice :D :D :D )   :mrgreen:
eto vidiš  :palacgore: i radi  :mrgreen:
ručke otpale, tri puta vario,
kučište se raspada, isto vario,
2 nova točkića, zadnji popucali,
nož naoštren, profi na vagu, ali
i njega nestaje :LOL:

sve bude motor nad živio  :mrgreen:  :palacgore:
Evidentirano
:rock:

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #40 : 10. Lipanj 2019, 20:04:35 »

može,ja bum mirogojček :LOL: zajebavam se

nemoj da te bude sram  :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7323
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #41 : 10. Lipanj 2019, 20:18:56 »

 :LOL
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

kacigae30

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 565
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #42 : 10. Lipanj 2019, 20:34:53 »

Nema mi smisla stavljati u motor i auto jeftinije gorivo par lipa.
Meni ima razlike na svakom motoru,na 100tki mi nekako je zivlji i ono pustanje i dodavanje gasa bude mekse,kao da ga 100tka duze gura da se tako izrazim,neprimjetna razlika ali mogu reci da sam samo dvaput natocio 95 i uvijek se osjetilo nekako slabiji rad,bas se osjeti taj zub pustanja i davanja gasa.
Isto tako mi je i na dizel obicni na Ini i na dizel Class ili na bilokoji drugi i jaci na drugim benzinskama,osjetno mi je lijeniji auto i kao da je bucniji kad ubrzavam.
Ali u svemu tome najvise pokusavam tocini dizel u Sloveniji jer mi je blizu pa odemo usput nesto sitno kupiti umjesto kod nas i tamo natocim na Petrolu ili Omv-u i duze se vozim i auto ide dosta dosta lakse i mirnije..
Evidentirano

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #43 : 10. Lipanj 2019, 21:00:20 »

bez zayebancije, meni je sve gorivo kod nas isto sranje ;)
(na prošlom autu sam osjetio razliku D i AU gorivo i naše,
ali tada sam više vozio vani)

istina (valjda zbog neke sujete) u auto sipam najskuplji dizel i
tj. onaj za koji kažu da je najbolji trenutno, (APIOS – OMV)
a sad, da li je bolje, ne znam :neznam: prije uvijek Tifon,

a što se tiče motora, stvarno sipam ono
koje ima, jer često kad si na putu ne možeš birati, ali ipak
izbjegavam one male privatne BP ako je moguće

100tku ne sipam u motor, jer ni proizvođač je ne traži ;)

a kad sam skužio da mi je prošli motor dojadio i ima previše km
pa budem teško dobio novce koji vrijedi, prodao ga, a
gorivo koje je sve popio bude najmanji faktor u svemu koliko
ga dugo i još koju kilometražu, novi vlasnik bude imao :palacgore:
Evidentirano
:rock:

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #44 : 10. Lipanj 2019, 21:02:08 »

u principu bilo bi: sipam skuplje  :oops: ali ne vjerujem u to :LOL:
Evidentirano
:rock:

nostradamusbj

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 201
  • Vozi: permanentno mastan od 2,5%
  • Lokacija: relacija Katoličke Čaire - Islam Latinski - Mustafina Klada
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #45 : 10. Lipanj 2019, 21:13:00 »

U obitelji imamo 3 auta (premacy, 626 i cx7) i u sve ide 95. Nikada nisam primjetio potrebu da bih odvajao vise novaca za "premium" gorivo, makar se radilo i o malih 10 kn na punom tanku. U cbra 95 i u leonardo 125 isto 95. Uostalom, kada dode posiljka od 50L za 7kn/L, ko da pitas sto je. Samo toci  :021:
Evidentirano

črnomerec

  • Ponosni vlasnik kade i weceja sa tekućom vodom
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3946
  • Vozi: Onda ne ronda
  • Lokacija: zagreb
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #46 : 10. Lipanj 2019, 21:42:38 »

živa istina  :palacgore:
meni kosilica na petrolu pokosi 5 livada,
a na INA sranju samo 3,5  :mrgreen:
meni motor na puni tank pali rezervu na qmaxu jedno 40 km kasnije,cetri auta,na qmaxu ,tocim dnevno u svaki sto kuna i isto rade više km sa petrolovim dizelom
Evidentirano
zbog anice i bokala vina...for a home ready!

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #47 : 10. Lipanj 2019, 21:48:11 »

ne znam, nisam punio do čepa, pa računao/mjerio, (za auto)
SB-ZG-SB-OS-SB (uglavnom) promijenio više BPa, baš da isprobam,
(uvjeti skoro isti - dosadna vožnja, bez oscilacija na gasu/brzinama,
zakucam ga na tempomatu i skoro isto  :palacgore:
(trenutno točim OMV, ali ja razliku ne vidim)

na motoru, uopće ne gledam koliko troši, a isto
ima te kerefeke; pros. koliko je ostalo, itd. ali uopće
ne idem u te modove, tj. to me ne zanima, već samo kad pokaže rezervu  :mrgreen:  :palacgore:
(stalno mi je u modu za temperaturu agregata)
« Zadnja izmjena: 10. Lipanj 2019, 22:14:16 DADO+ »
Evidentirano
:rock:

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8771
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #48 : 10. Lipanj 2019, 21:51:27 »

 :misli: u stvari, imam ECO mod na motoru (tj. kao neki prikaz), pa eto kad sam blizu
zadnjoj kockici to ipak malo više gledam  :oops:  :mrgreen:
Evidentirano
:rock:

Riker

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2208
  • Vozi: Can-Am Ryker
  • Lokacija: Cirkul
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #49 : 10. Lipanj 2019, 22:14:06 »

Ić ću sutra točit u Italiju na Repsol jer to je preporučeno za Hondu, to gorivo bi trebalo biti optimum za moj motor, jedino mi je problem da je prva Repsolka kod Udina, dok dođem doma bit ću na rezervi pa ću morat opet gore natočit.
Evidentirano

s2r

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1340
  • Vozi: S2R 1000 , SFS
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #50 : 10. Lipanj 2019, 22:53:24 »

Ić ću sutra točit u Italiju na Repsol jer to je preporučeno za Hondu, to gorivo bi trebalo biti optimum za moj motor, jedino mi je problem da je prva Repsolka kod Udina, dok dođem doma bit ću na rezervi pa ću morat opet gore natočit.
That's the spirit!
Ponesi bidon, dva sa sobom pa ih nakrcaj ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Evidentirano

dani83

  • Svetac i prosvjetitelj naroda
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2147
  • Vozi: Fazer 8
  • Lokacija: Osijek
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #51 : 11. Lipanj 2019, 13:04:27 »

Tako sam i ja nekako primjetjeo.

Smatram da je neki optimum točjeti Super 98 koji je nekakav kompromis između ekonomične 95ice i "trkače" 100tke.

Jel postoji ta 98-a jos?
Evidentirano
Gustava Flauberta:
"Tri su uslova da čovjek bude sretan: treba da bude glup, sebičan i da je dobrog zdravlja; ali ako prvi uslov nije ispunjen, sve je propalo."

Riker

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2208
  • Vozi: Can-Am Ryker
  • Lokacija: Cirkul
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #52 : 11. Lipanj 2019, 13:18:33 »

Ovisi od pumpe, zna ih bit na nekim benzinskima, ali ako nema ja onda pol tanka 100, pol 95, na isto ti dođe.
Evidentirano

bricksrheavy

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2202
  • Vozi: FZ6
  • Lokacija: Split
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #53 : 11. Lipanj 2019, 13:29:19 »

:misli:

Nisam načisto ni sa sobom dali je ovo usporedivo - ali i obični paket čačkalica ima deklaraciju i sastav otisnut kad ga kupiš a kad kupuješ gorivo jedino što "smiješ" znati jest da ima minimalno 95 oktana.

Evo čitam na poleđini kantice ulja i pod sastav piše;

"Što te briga od čega je, pseto jedno nevjerničko!"

Šeik Abdullah

:shock:
Evidentirano
Tko se vozi - vrijedi, tko se ne vozi - ne vrijedi

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7228
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #54 : 11. Lipanj 2019, 18:41:04 »

podržavam ovakve teme :palacgore:

ja točim isključivo 300V benzin i razlika se osjeti :palacgore:
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

cadjo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2403
  • Lokacija: Skradin
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #55 : 11. Lipanj 2019, 20:48:56 »

podržavam ovakve teme :palacgore:

ja točim isključivo 300V benzin i razlika se osjeti :palacgore:
Čuja san da je taj brutalan

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

Evidentirano

diesel power

  • Dete sa dizel tabletom
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2010
  • Vozi: single
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #56 : 11. Lipanj 2019, 21:41:36 »

Meni pise u uputstvima motora 91 octane or higher

tako da je i super 95 dosta

Evidentirano
i love sea food it tastes like p...

chasingdog

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: FZ6S, GSXR 1000 K3
  • Lokacija: Baranja
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #57 : 11. Lipanj 2019, 23:39:43 »

Punica mi radi u Ini i kaze da nema veze na kojoj pumpi točiš, jer 80% goriva kupuju od Ine. Mali dio se kaže ipak uveze, ali uglavnom je to isto gorivo. Tako ona kaže.. Iako ne mogu rec da nisam osjetio razliku. Recimo na Lukoilovom dieselu s aditivom mi auto pređe nešto više km nego na recimo s Inom ili Omvom. A ranije kad sam često bio na relaciji Beli Manastir - ZG, vožnja podravskom, u ZGu točim na Tifonu Lučko, i upali se rezerva prije nego stignem u BM, a kad točim u BM na Ini, dođem u ZG i još ništa od rezerve. Tako da ima razlike da ga jebeš.

I ranije sam sipao isključivo 98 i 100 u motor, pa sam skontao da to nema ni smisla ni potrebe. Sad sipam što jeftinije, dakle 95 bez aditiva.

A vezano uz temu... pa nekako mi je razlika u cijeni premala da bi to imalo smisla. Možda ima nešto malo aditiva, ali baš malo. Dok recimo, na Shellu u Austriji sam se češkao po glavi koji diesel da točim. Razlika u dieselu sa i bez aditiva je bila, koliko se sjećam, 20ak centi. To je već dosta. To bi valjalo testirati.
Evidentirano

Riker

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2208
  • Vozi: Can-Am Ryker
  • Lokacija: Cirkul
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #58 : 11. Lipanj 2019, 23:45:11 »

Punica mi radi u Ini i kaze da nema veze na kojoj pumpi točiš

E jbg lako tako. Nemamo svi štelu na tankšteli.
Evidentirano

pamzor

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2885
  • Vozi: 0
  • Lokacija: VD
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #59 : 12. Lipanj 2019, 02:44:41 »

Punica mi radi u Ini i kaze da nema veze na kojoj pumpi točiš, jer 80% goriva kupuju od Ine. Mali dio se kaže ipak uveze, ali uglavnom je to isto gorivo. Tako ona kaže.. Iako ne mogu rec da nisam osjetio razliku. Recimo na Lukoilovom dieselu s aditivom mi auto pređe nešto više km nego na recimo s Inom ili Omvom. A ranije kad sam često bio na relaciji Beli Manastir - ZG, vožnja podravskom, u ZGu točim na Tifonu Lučko, i upali se rezerva prije nego stignem u BM, a kad točim u BM na Ini, dođem u ZG i još ništa od rezerve. Tako da ima razlike da ga jebeš.

I ranije sam sipao isključivo 98 i 100 u motor, pa sam skontao da to nema ni smisla ni potrebe. Sad sipam što jeftinije, dakle 95 bez aditiva.

A vezano uz temu... pa nekako mi je razlika u cijeni premala da bi to imalo smisla. Možda ima nešto malo aditiva, ali baš malo. Dok recimo, na Shellu u Austriji sam se češkao po glavi koji diesel da točim. Razlika u dieselu sa i bez aditiva je bila, koliko se sjećam, 20ak centi. To je već dosta. To bi valjalo testirati.

Ja mislim da to s rezervom nema veze s kakvoćom goriva ( malo vode se doda, naravno) nego s time s time koliko te cipne na startnom točenju.
Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13605
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #60 : 12. Lipanj 2019, 07:43:07 »



...A ranije kad sam često bio na relaciji Beli Manastir - ZG, vožnja podravskom, u ZGu točim na Tifonu Lučko, i upali se rezerva prije nego stignem u BM, a kad točim u BM na Ini, dođem u ZG i još ništa od rezerve. Tako da ima razlike da ga jebeš.
Da, ali ne zbog goriva, već kad ideš nazad prema ZG, voziš u kontra smjeru od rotacije planete, pa prelaziš veći put u istoj jedinici vremena, i samim time ti ostane više goriva u tanku.

:starac:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 871
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #61 : 12. Lipanj 2019, 09:20:18 »

Da, ali ne zbog goriva, već kad ideš nazad prema ZG, voziš u kontra smjeru od rotacije planete, pa prelaziš veći put u istoj jedinici vremena, i samim time ti ostane više goriva u tanku.

:starac:

 :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7730
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #62 : 12. Lipanj 2019, 09:43:25 »

Da, ali ne zbog goriva, već kad ideš nazad prema ZG, voziš u kontra smjeru od rotacije planete, pa prelaziš veći put u istoj jedinici vremena, i samim time ti ostane više goriva u tanku.

:starac:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Kako to? :misli:
Evidentirano

vladof

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2795
  • Vozi: ER-5
  • Lokacija: sim pak tam
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #63 : 12. Lipanj 2019, 10:06:58 »

Ma nije, to je jer prema Miholjcu ide pod jamu 😁
Evidentirano
u vinu je istina

chasingdog

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: FZ6S, GSXR 1000 K3
  • Lokacija: Baranja
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #64 : 12. Lipanj 2019, 20:23:02 »

Što se tiče dodavanja vode u gorivo, ja mislim da se to ipak ne radi. To su baš ciganska posla.

Ma... ja ne vjerujem koju kost je alfa bacio. Da je to pitao neko drugi, al alfa... :misli: :misli:... koja navlakuša. :wink: :D

Evidentirano

stipe_zxr

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 207
  • Lokacija: d8
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #65 : 12. Lipanj 2019, 22:40:45 »

Jedanput sam ulio gorivo u starigradu . Dvocilindras je ispod 3000 okretaja radio samo na jednom cilindru.. tako da koje gorivo je class ili obicno su gluposti..samo da je normalno :mrgreen:
Evidentirano
Black Ninja

pamzor

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2885
  • Vozi: 0
  • Lokacija: VD
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #66 : 13. Lipanj 2019, 00:06:22 »

Citat: chasingdog link=topic=262192.msg ,a kantu od 4922481#msg4922481 date=1560363782
Što se tiče dodavanja vode u gorivo,

Imao sam Volvo AQ 250 na gliseru (inboard) i separator koji je odvajao dva deca vode na kantu od 25 litara... Nakon dva dolijevanja počeo sam lijevati u kante na drugoj pumpnoj i time se voziti. Situacija: čitavo lito nisan praznio separator... 8) 
Evidentirano

stkaos

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 255
  • Vozi: CBF 600 SA 8
  • Lokacija: Tu i tamo
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #67 : 13. Lipanj 2019, 00:52:23 »

Ne znam razliku između obične 95-ice i class plus 95, ali imam iskustvo koje mogu podijeliti. Nekad sam točio obični 95 gdje stignem, neovisno o pumpi. Negdje na 100000 km auto počne trokirati na malim okretajima i pri kretanju, a kad dođe do 4000 okretaja, možeš ga stiskati koliko oćeš, ali nema dalje. Upali se engine check lampica i koliko god je puta gasio kompom, nakon nekog vremena opet se upali. Mijenjao svijećice, bobine, ulivao nekakve čistače za šprice, aditive, resetirao, ali uvijek trokira i pali lampicu. Onda krenem livati class plus 95. Nakon jednog rezervara, više nema ni trokiranja ni paljenja lampice. Od tada, samo class plus i deri. Sad ima 150000 i radi ko sat. I u motor ga isto točim i vozim se bez brige. U čemu je kvaka, nemam pojma, ali to je moje iskustvo.
Evidentirano

tomore

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 306
  • Vozi: Yamaha XT660Z Tenere
  • Lokacija: Zagreb
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #68 : 13. Lipanj 2019, 10:37:55 »

Vozi se peder u autu, zagorio, napalio se nešto
i kud će, šta će...stane na benzinskoj.
Skida pištolj i gurne ga u pak.
Skoče radnici na pumpi, trče prema njemu i viču: Neeee, to je dizel!
A peder blažene face: Meni je super.
Evidentirano
Skupljam za BMW, teško ide. Od KTM-a mi je zlo. Sve je jasnije da ću kupiti Moto Guzzi. Hm, Triumph možda?

chasingdog

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: FZ6S, GSXR 1000 K3
  • Lokacija: Baranja
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #69 : 13. Lipanj 2019, 17:54:26 »

Hahaha.. dobar!
Ne znam jel bolje to što je njemu super ili što djelatnici viču da je to dizel.

Ima jedan sličan:
Vozi se vuk šumom na motoru, a zec trči za njim i viče:
- Vuče! Vučee!
Stane vuk i kaže:
- Ne vuče, crko karburator.
Evidentirano

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 536
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #70 : 15. Lipanj 2019, 09:41:37 »

samo petrol,puno mi je duzi tank i benzina na motoru i dizela na autima,q max

Zanimljivo, ovo se i meni učinilo....
Evidentirano
 Str: 1 2 3 [Sve]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.397 sekundi uz 20 upita.