Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3]  Sve   Dolje

Autor Tema: INA Class vs "obicni"  (Posjeta: 1889 )

s2r

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1283
  • Vozi: S2R 1000 , SFS
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #50 : 10. Lipanj 2019, 22:53:24 »

Ić ću sutra točit u Italiju na Repsol jer to je preporučeno za Hondu, to gorivo bi trebalo biti optimum za moj motor, jedino mi je problem da je prva Repsolka kod Udina, dok dođem doma bit ću na rezervi pa ću morat opet gore natočit.
That's the spirit!
Ponesi bidon, dva sa sobom pa ih nakrcaj ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Evidentirano

dani83

  • Svetac i prosvjetitelj naroda
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2066
  • Vozi: Fazer 8
  • Lokacija: Osijek
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #51 : 11. Lipanj 2019, 13:04:27 »

Tako sam i ja nekako primjetjeo.

Smatram da je neki optimum točjeti Super 98 koji je nekakav kompromis između ekonomične 95ice i "trkače" 100tke.

Jel postoji ta 98-a jos?
Evidentirano
Gustava Flauberta:
"Tri su uslova da čovjek bude sretan: treba da bude glup, sebičan i da je dobrog zdravlja; ali ako prvi uslov nije ispunjen, sve je propalo."

Riker

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2008
  • Vozi: Can-Am Ryker
  • Lokacija: Cirkul
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #52 : 11. Lipanj 2019, 13:18:33 »

Ovisi od pumpe, zna ih bit na nekim benzinskima, ali ako nema ja onda pol tanka 100, pol 95, na isto ti dođe.
Evidentirano

bricksrheavy

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2151
  • Vozi: FZ6
  • Lokacija: Split
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #53 : 11. Lipanj 2019, 13:29:19 »

:misli:

Nisam načisto ni sa sobom dali je ovo usporedivo - ali i obični paket čačkalica ima deklaraciju i sastav otisnut kad ga kupiš a kad kupuješ gorivo jedino što "smiješ" znati jest da ima minimalno 95 oktana.

Evo čitam na poleđini kantice ulja i pod sastav piše;

"Što te briga od čega je, pseto jedno nevjerničko!"

Šeik Abdullah

:shock:
Evidentirano
Tko se vozi - vrijedi, tko se ne vozi - ne vrijedi
 

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7016
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #54 : 11. Lipanj 2019, 18:41:04 »

podržavam ovakve teme :palacgore:

ja točim isključivo 300V benzin i razlika se osjeti :palacgore:
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

cadjo

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2338
  • Lokacija: Skradin
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #55 : 11. Lipanj 2019, 20:48:56 »

podržavam ovakve teme :palacgore:

ja točim isključivo 300V benzin i razlika se osjeti :palacgore:
Čuja san da je taj brutalan

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

Evidentirano

diesel power

  • Dete sa dizel tabletom
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1909
  • Vozi: single
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #56 : 11. Lipanj 2019, 21:41:36 »

Meni pise u uputstvima motora 91 octane or higher

tako da je i super 95 dosta

Evidentirano

chasingdog

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 352
  • Vozi: FZ6S, GSXR 1000 K3
  • Lokacija: Baranja
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #57 : 11. Lipanj 2019, 23:39:43 »

Punica mi radi u Ini i kaze da nema veze na kojoj pumpi točiš, jer 80% goriva kupuju od Ine. Mali dio se kaže ipak uveze, ali uglavnom je to isto gorivo. Tako ona kaže.. Iako ne mogu rec da nisam osjetio razliku. Recimo na Lukoilovom dieselu s aditivom mi auto pređe nešto više km nego na recimo s Inom ili Omvom. A ranije kad sam često bio na relaciji Beli Manastir - ZG, vožnja podravskom, u ZGu točim na Tifonu Lučko, i upali se rezerva prije nego stignem u BM, a kad točim u BM na Ini, dođem u ZG i još ništa od rezerve. Tako da ima razlike da ga jebeš.

I ranije sam sipao isključivo 98 i 100 u motor, pa sam skontao da to nema ni smisla ni potrebe. Sad sipam što jeftinije, dakle 95 bez aditiva.

A vezano uz temu... pa nekako mi je razlika u cijeni premala da bi to imalo smisla. Možda ima nešto malo aditiva, ali baš malo. Dok recimo, na Shellu u Austriji sam se češkao po glavi koji diesel da točim. Razlika u dieselu sa i bez aditiva je bila, koliko se sjećam, 20ak centi. To je već dosta. To bi valjalo testirati.
Evidentirano

Riker

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2008
  • Vozi: Can-Am Ryker
  • Lokacija: Cirkul
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #58 : 11. Lipanj 2019, 23:45:11 »

Punica mi radi u Ini i kaze da nema veze na kojoj pumpi točiš

E jbg lako tako. Nemamo svi štelu na tankšteli.
Evidentirano

pamzor

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2833
  • Vozi: 0
  • Lokacija: VD
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #59 : 12. Lipanj 2019, 02:44:41 »

Punica mi radi u Ini i kaze da nema veze na kojoj pumpi točiš, jer 80% goriva kupuju od Ine. Mali dio se kaže ipak uveze, ali uglavnom je to isto gorivo. Tako ona kaže.. Iako ne mogu rec da nisam osjetio razliku. Recimo na Lukoilovom dieselu s aditivom mi auto pređe nešto više km nego na recimo s Inom ili Omvom. A ranije kad sam često bio na relaciji Beli Manastir - ZG, vožnja podravskom, u ZGu točim na Tifonu Lučko, i upali se rezerva prije nego stignem u BM, a kad točim u BM na Ini, dođem u ZG i još ništa od rezerve. Tako da ima razlike da ga jebeš.

I ranije sam sipao isključivo 98 i 100 u motor, pa sam skontao da to nema ni smisla ni potrebe. Sad sipam što jeftinije, dakle 95 bez aditiva.

A vezano uz temu... pa nekako mi je razlika u cijeni premala da bi to imalo smisla. Možda ima nešto malo aditiva, ali baš malo. Dok recimo, na Shellu u Austriji sam se češkao po glavi koji diesel da točim. Razlika u dieselu sa i bez aditiva je bila, koliko se sjećam, 20ak centi. To je već dosta. To bi valjalo testirati.

Ja mislim da to s rezervom nema veze s kakvoćom goriva ( malo vode se doda, naravno) nego s time s time koliko te cipne na startnom točenju.
Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13514
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #60 : 12. Lipanj 2019, 07:43:07 »



...A ranije kad sam često bio na relaciji Beli Manastir - ZG, vožnja podravskom, u ZGu točim na Tifonu Lučko, i upali se rezerva prije nego stignem u BM, a kad točim u BM na Ini, dođem u ZG i još ništa od rezerve. Tako da ima razlike da ga jebeš.
Da, ali ne zbog goriva, već kad ideš nazad prema ZG, voziš u kontra smjeru od rotacije planete, pa prelaziš veći put u istoj jedinici vremena, i samim time ti ostane više goriva u tanku.

:starac:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 843
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #61 : 12. Lipanj 2019, 09:20:18 »

Da, ali ne zbog goriva, već kad ideš nazad prema ZG, voziš u kontra smjeru od rotacije planete, pa prelaziš veći put u istoj jedinici vremena, i samim time ti ostane više goriva u tanku.

:starac:

 :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7685
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #62 : 12. Lipanj 2019, 09:43:25 »

Da, ali ne zbog goriva, već kad ideš nazad prema ZG, voziš u kontra smjeru od rotacije planete, pa prelaziš veći put u istoj jedinici vremena, i samim time ti ostane više goriva u tanku.

:starac:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Kako to? :misli:
Evidentirano

vladof

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2762
  • Vozi: ER-5
  • Lokacija: sim pak tam
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #63 : 12. Lipanj 2019, 10:06:58 »

Ma nije, to je jer prema Miholjcu ide pod jamu 😁
Evidentirano
u vinu je istina

chasingdog

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 352
  • Vozi: FZ6S, GSXR 1000 K3
  • Lokacija: Baranja
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #64 : 12. Lipanj 2019, 20:23:02 »

Što se tiče dodavanja vode u gorivo, ja mislim da se to ipak ne radi. To su baš ciganska posla.

Ma... ja ne vjerujem koju kost je alfa bacio. Da je to pitao neko drugi, al alfa... :misli: :misli:... koja navlakuša. :wink: :D

Evidentirano

stipe_zxr

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 88
  • Lokacija: d8
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #65 : 12. Lipanj 2019, 22:40:45 »

Jedanput sam ulio gorivo u starigradu . Dvocilindras je ispod 3000 okretaja radio samo na jednom cilindru.. tako da koje gorivo je class ili obicno su gluposti..samo da je normalno :mrgreen:
Evidentirano

pamzor

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2833
  • Vozi: 0
  • Lokacija: VD
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #66 : 13. Lipanj 2019, 00:06:22 »

Citat: chasingdog link=topic=262192.msg ,a kantu od 4922481#msg4922481 date=1560363782
Što se tiče dodavanja vode u gorivo,

Imao sam Volvo AQ 250 na gliseru (inboard) i separator koji je odvajao dva deca vode na kantu od 25 litara... Nakon dva dolijevanja počeo sam lijevati u kante na drugoj pumpnoj i time se voziti. Situacija: čitavo lito nisan praznio separator... 8) 
Evidentirano

stkaos

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 221
  • Vozi: CBF 600 SA 8
  • Lokacija: Tu i tamo
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #67 : 13. Lipanj 2019, 00:52:23 »

Ne znam razliku između obične 95-ice i class plus 95, ali imam iskustvo koje mogu podijeliti. Nekad sam točio obični 95 gdje stignem, neovisno o pumpi. Negdje na 100000 km auto počne trokirati na malim okretajima i pri kretanju, a kad dođe do 4000 okretaja, možeš ga stiskati koliko oćeš, ali nema dalje. Upali se engine check lampica i koliko god je puta gasio kompom, nakon nekog vremena opet se upali. Mijenjao svijećice, bobine, ulivao nekakve čistače za šprice, aditive, resetirao, ali uvijek trokira i pali lampicu. Onda krenem livati class plus 95. Nakon jednog rezervara, više nema ni trokiranja ni paljenja lampice. Od tada, samo class plus i deri. Sad ima 150000 i radi ko sat. I u motor ga isto točim i vozim se bez brige. U čemu je kvaka, nemam pojma, ali to je moje iskustvo.
Evidentirano

tomore

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 285
  • Vozi: Yamaha XT660Z Tenere
  • Lokacija: Zagreb
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #68 : 13. Lipanj 2019, 10:37:55 »

Vozi se peder u autu, zagorio, napalio se nešto
i kud će, šta će...stane na benzinskoj.
Skida pištolj i gurne ga u pak.
Skoče radnici na pumpi, trče prema njemu i viču: Neeee, to je dizel!
A peder blažene face: Meni je super.
Evidentirano
Skupljam za BMW, teško ide. Od KTM-a mi je zlo. Sve je jasnije da ću kupiti Moto Guzzi. Hm, Triumph možda?

chasingdog

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 352
  • Vozi: FZ6S, GSXR 1000 K3
  • Lokacija: Baranja
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #69 : 13. Lipanj 2019, 17:54:26 »

Hahaha.. dobar!
Ne znam jel bolje to što je njemu super ili što djelatnici viču da je to dizel.

Ima jedan sličan:
Vozi se vuk šumom na motoru, a zec trči za njim i viče:
- Vuče! Vučee!
Stane vuk i kaže:
- Ne vuče, crko karburator.
Evidentirano
 

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 516
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: INA Class vs "obicni"
« Odgovori #70 : 15. Lipanj 2019, 09:41:37 »

samo petrol,puno mi je duzi tank i benzina na motoru i dizela na autima,q max

Zanimljivo, ovo se i meni učinilo....
Evidentirano
 Str: 1 2 [3]  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.501 sekundi uz 21 upita.