Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1]   Dolje

Autor Tema: Problem sa reglerom  (Posjeta: 788 )

thekingnoa

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: CBR600F 1999
  • Lokacija: SB
Problem sa reglerom
« : 26. Kolovoz 2019, 13:37:03 »

Crkne mi regler na 37000 km, tvornički, i sjebe akumulator, usput ispitam stator, omski otpori na sve tri faze 0.6 ohma, piše u manualu da mora biti između 0.1 i 1 ohm, ne probija faza na masu ni jedna, odem i kupim novi akumulator i u Tokiću novi regler DZE oko 800kn i crkne regler opet, prešao manje od 500km, opet mjerim stator, sve u redu. Ima netko ideju zašto su crkla oba ?

hvala
Evidentirano
"He was famous that no man should ever be"

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9549
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #1 : 26. Kolovoz 2019, 13:43:23 »

Regler je na orig mjestu (gdje ima kakvo takvo hladjenje) ili je (nedavno) stavljen negdje gdje ti je odgovaralo, a gdje je zatvoren?

Ako nisi kemijao sa pozicijom reglera, onda  malo bolje ispitat stator, nazalost, ne znam kako, pada mi na pamet, onako totalno laicki, da bi voltaza iz statora bila prevelika? Aku ga valjda  nije preopteretio, nov je... Stvarno ne znam, al pratim temu jer me zanima

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
« Zadnja izmjena: 26. Kolovoz 2019, 13:48:19 3alfa3 »
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

thekingnoa

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: CBR600F 1999
  • Lokacija: SB
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #2 : 26. Kolovoz 2019, 13:44:25 »

Original mjesto, original konektor...
Evidentirano
"He was famous that no man should ever be"

Nero

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3455
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #3 : 26. Kolovoz 2019, 13:49:15 »

Glupo mi je išta govoriti, ali skini deklo i pregledaj stator. Kad se ugrije, zna početi probijati.

Također, meni je šper regler najbolje rješenje i išao bih na njega.
Evidentirano
 

thekingnoa

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: CBR600F 1999
  • Lokacija: SB
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #4 : 26. Kolovoz 2019, 13:52:29 »

Dobio sam novi u Tokiću ali ne znam šta ću ako opet crkne
Evidentirano
"He was famous that no man should ever be"

Riker

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2283
  • Vozi: Can-Am Ryker
  • Lokacija: Cirkul
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #5 : 26. Kolovoz 2019, 13:53:44 »

regler DZ

Nisam električar ali regler DZ zvuči ko neko notorno smeće. Ili kupiš Shindengen reglere koje možeš nać u svakom dućanu koji dila Sea Doo dijelove jer dosta njihovih skutera ima Shindengen SH775 regler i oni ti koštaju oko milju kuna, na eBayu ne uzimaj jer u 99% slučajeva prodaju jeftine kineske kopije. Sea Doo šifra je 710001103 za taj 775 model.
Možeš uzet i noviji SH847, taj dolazi serijski na nekim V Stromovima novim, oko 2000 kn je taj, šifra u Suzukiju 32800-31J00

Ili - možeš podržati domaću ekonomiju i naručiti fino kod gospodina http://www.regler.sper.hr


Koliko volti baca stator po pinovima na leru i pol gasa kad ga otkopčaš od reglera?
Evidentirano

Nero

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3455
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #6 : 26. Kolovoz 2019, 13:54:23 »

Dobio sam novi u Tokiću ali ne znam šta ću ako opet crkne

Meni su jeftini iz dućana autodijelovima (možda čak tokić) izgorili isto u kratkom roku. Al ovi ''moji'' su bili 200 Kn (to je bila 2010 godina). Šperov dan danas traje na mom tadašnjem motoru.
Evidentirano

thekingnoa

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: CBR600F 1999
  • Lokacija: SB
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #7 : 26. Kolovoz 2019, 13:59:45 »

Nisam mjerio voltažu, ne usudim se, ne znam kolika treba biti, negdje sam pročitao da se ne smije sa digitalnim multimetrom nego analognim, ne znam zašto
« Zadnja izmjena: 26. Kolovoz 2019, 14:04:27 thekingnoa »
Evidentirano
"He was famous that no man should ever be"

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1455
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #8 : 26. Kolovoz 2019, 14:21:20 »

Nisam mjerio voltažu, ne usudim se, ne znam kolika treba biti, negdje sam pročitao da se ne smije sa digitalnim multimetrom nego analognim, ne znam zašto
Možda si pročitao da se ne mjeri na DC području nego na AC području. DC je istosmjerno, a AC je izmjenično. Na FZ6 (a vjerojatno je isto i kod tebe) na leru mora pokazivati isti napon na sve tri "faze" tj. kombinacije, ne sjećam se točno, ali mislim da je 10-ak V. Kad daš gas mora otići na 50-60 V.

I da... To ako si mjerio ohmski stator ne znači da negdje nije probio. Mala razlika u Ohmima, a velika na naponu koji mora dati, i ispadne da regler ne radi.
Evidentirano

thekingnoa

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: CBR600F 1999
  • Lokacija: SB
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #9 : 26. Kolovoz 2019, 14:26:45 »

Znam šta je AC i DC, otišao je baš regler, srednja faza probila...jedino ne znam zašto
Evidentirano
"He was famous that no man should ever be"

Riker

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2283
  • Vozi: Can-Am Ryker
  • Lokacija: Cirkul
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #10 : 26. Kolovoz 2019, 14:34:41 »

http://www.regler.sper.hr/HVSP_flyer_all2-new.pdf

Pogledaj koliko je reglera prodao za tvoj bajk, nisi trebo dat pare za taj krš u Tokiću, za 700 kn bi dobio od Špera regler koji valja. Ako se pokaže da je stator banana, šta je moguće nakon 20 godina koliko se vrti u tvom bajku, onda imaš 2 opcije. Original Honda šta je takozvana "samurajska pljačka" jer vjerojatno košta 500 eura ili više, ili moj savjet jedini dobar aftermarket stator, Rick's.

Njega ti drži Čarman šta dolazi na Grobnik trkat bajkove, vjerojatno za tvoj bajk koliko i za moj oko 1000 kn.

Ne bacaj pare na kupovinu jeftinih ili žnj djelova - buy nice or buy twice.  :mrgreen:

Evidentirano

thekingnoa

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: CBR600F 1999
  • Lokacija: SB
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #11 : 26. Kolovoz 2019, 19:44:49 »

Izmjerio sam napon, sve tri faze su iste, na leru malo preko 12V, na 3000 rpm oko 30V, na 6000rpm oko 60V, mislim da je stator ok
Izgleda da je regler smeće, dobro pa nisam išao preko Bosne na more i ostao u brdima :)
Evidentirano
"He was famous that no man should ever be"

NobrainNopain

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 129
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #12 : 02. Listopad 2019, 20:01:01 »

Tema je starija, ali ja sam ju tek sad vidio. Jednom zauvijek, na većini motora, gdje se regulacija napona instalacije vrši spajanjem pojedine faze na masu, nisu toliki problem kratki spojevi ili spajanje pojedine faze na masu. To itako u sekundi sto puta napravi regler. ili vozač popali sva svjetla, grijače itd. pa potroši svu struju ili ako ima viška regler to spoji na masu kako napon na instalaciji nebi otišao preko otprilike 14,5V. To je napon punjenja akumulatora i puno više od toga ne smije. Pojednostavljeno, namotajima statora je svejedno jel ti potrošiš svu struju ili ju na masu sprovede regler. Ako ti je na masu probila jedna faza motor će ići i paliti ali će svjetlina svjetala biti promjenjiva i općenito nećeš imati dovoljno struje za sve itd. Ako probije i druga faza možda budeš imao za paljenje ali ne i za svjetla, pa ako ih upališ instalacija neće imati dovoljno struje i vjerovatno će odmah ili brzo krepat i paljenje. Stator je, dakle, proračunat da stalno radi u zasićenju ili barem od nekakvih 20% okretaja pa do punog gasa.
Problem je u naglim odspojima iliti jednostavno rečeno lošim kontaktima na instalaciji kada neki konektor ima loš spoj zbog starosti ili oksida na kontaktima itd. Tada može doći do induciranja vrlo visokih napona na instalaciji (doslovno i po par stotina volti) koji mogu uništiti i najbolji regler. Riječ je o prijelaznim pojavama nastalim zbog kompleksne impedancije cijelog sustava. Pri malim brojevima okretaja prevladava omski otpor i tu je jednostavno sve izračunati i izmjeriti ali kako rastu brojevi okretaja mašine sve više dolaze do izrazaja veliki induktivitet i kapacitet instalacije. Mehanička analogija bi bila da ti ulažeš energiju u kretanje npr. svog motora i onda kad si već na sto na sat naletiš na zid pred sobom i naravno sve se skrši. Pri većim broju okretaja magnet na radilici sve se brže okreće oko statora i u statoru se inducira sve veći napon tj struja(uložio si energiju u pokretanje strujnog toka) . i onda dođe do naglog prekida strujnog toka zbog lošeg konektora ili loše mase regulatora. to je trenutak kao kada sa motorom naletiš na zid. naglo prekinuti strujni tok rezultira malom strujom zbog nemogućnosti protoka ali i vrlo visokim induciranim naponom. Da nebi bilo katastrofe i motor moraš zaustaviti umjerenim kočenjem a ne naletom na zid a u struju moraš isto tako kontrolirano usporiti i okrenuti pa ponoviti cijeli ciklus. Zato treba čistiti kontakte i instalaciju održavati. Kontakt sprej i WD su mila majka pa samo navali.
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8311
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #13 : 07. Listopad 2019, 08:05:11 »

Izmjerio sam napon, sve tri faze su iste, na leru malo preko 12V, na 3000 rpm oko 30V, na 6000rpm oko 60V, mislim da je stator ok
Izgleda da je regler smeće, dobro pa nisam išao preko Bosne na more i ostao u brdima :)
ovo mjerenje faza nije najpouzdanija metoda jer te zna navesti na krivi put pa ideš kopati druge stvari koje su ispravne, meni sve tri faze bile iste na određenim okretajima, sva sreća pa nisam imao živaca istraživati nego sam svejedno išao skidati dekl..imao sam nedugo situaciju u kojoj mi je u kratkom roku otišao i regler i namotaji s time da je regler kao i tebi spržio aku i kratka svjetla :mrgreen:
na klemama mora puniti između 13,5 i 14,5, ako ne puni otišli su namotaji, ako puni preko 14,5 otišao regler i to je najprostija dijagnoza koja je vjerojatno u većini slučajeva točna

kako ti je nero napisao, sper je zakon, kupujmo domaće :palacgore:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

thekingnoa

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: CBR600F 1999
  • Lokacija: SB
Odg: Problem sa reglerom
« Odgovori #14 : 07. Listopad 2019, 08:40:55 »

A nisam htio rezati žice pa kupio kao zamjenski, uglavnom, dobio sam drugi i radi sve 5, izgleda da je prvi imao tvorničku grešku
Evidentirano
"He was famous that no man should ever be"
 Str: [1]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.212 sekundi uz 20 upita.