Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [Sve]   Dolje

Autor Tema: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija  (Posjeta: 2028 )

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« : 15. Rujan 2019, 09:35:06 »

Pozdrav, nedavno sam kupio spomenuti dragulj na kojem je bivši vlasnik već odradio gomilu posla. Rama je ispjeskarena i plastificirana, frgići su očišćeni i sinkronizirani, plastike i tank su bez ogrebotine... Međutim, vidim da tu ima još puno problema.
Struja je koma. Stavio sam novi akumulator i kada okrenem ključ jedino što se upali je indikator lera na instrument ploči. Nema svjetla, ne vergla,  žmigavci ne rade, ukratko, osim te lampice on je potpuno mrtav. Skužio sam da na srednjem osiguraču nema napona. Ima li tko kakvu ideju odakle da počnem kopat?
Evidentirano

stojedan

  • glavonja
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4819
  • Vozi: u jebote ...
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #1 : 15. Rujan 2019, 09:58:57 »

Od nosa....




Kaj o ovom motoru pricas???
Evidentirano

avinko38

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1010
  • Vozi: Beta 300 RR, Sherco Trial 2.9
  • Lokacija: Zagorje
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #2 : 15. Rujan 2019, 10:00:51 »

Nađi servisni priručnik od tog modela sa električnim shemama.....
Živce na hozentregere, unimetar u ruke i igraj se...... :palacgore:
Evidentirano
V-twin fun maschine

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #3 : 15. Rujan 2019, 10:03:35 »

Od nosa....




Kaj o ovom motoru pricas???

Da. To je taj.
Evidentirano
 

stojedan

  • glavonja
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4819
  • Vozi: u jebote ...
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #4 : 15. Rujan 2019, 10:08:36 »

Za početak žarulje u vurama provjeri  ....
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #5 : 15. Rujan 2019, 10:12:24 »

Za početak žarulje u vurama provjeri  ....

Ni LCD se ne pali. Postoji li još kakav osigurač kojeg ne vidim? U vurama mozda?
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #6 : 15. Rujan 2019, 10:13:16 »

Nađi servisni priručnik od tog modela sa električnim shemama.....
Živce na hozentregere, unimetar u ruke i igraj se...... :palacgore:


Da. Mislim da mi nema druge.
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #7 : 15. Rujan 2019, 12:54:39 »

Eto. Prvo pitanje. Štoje ovo? Ima oznake L B E. L i B su pod naponom nakon kontakta. E je u zraku (spojen nigdje).
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #8 : 15. Rujan 2019, 12:55:52 »

Izgleda kao ovo. Našao na NET-u.
Evidentirano

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1129
  • Lokacija: SimTam
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #9 : 15. Rujan 2019, 13:24:12 »

Lijep motorić ovak vizualno. Jel' se smije znati koliko si dao novaca za njega ,naravno ako nije tajna.Kvar mi liči na nedostatak napona ,loš akumulator ili je odpojen neki kontakt vezan na relej anlasera . Ovo na slici je relej za žmigavce,ne mora nužno biti originalan,a pogledaj i pikapove koji izlaze iz statora /rotora na lijevoj strani . :palacgore: 8) :021:
              Da ,pogledaj kutijicu s osiguračima,unutra su stakleni osigurači,kontakti znaju oksidirati ,imao sam sličan problem prije tridesetak godina na Zx550a,model poslije tvoga !
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #10 : 16. Rujan 2019, 15:56:54 »

Lijep motorić ovak vizualno. Jel' se smije znati koliko si dao novaca za njega ,naravno ako nije tajna.Kvar mi liči na nedostatak napona ,loš akumulator ili je odpojen neki kontakt vezan na relej anlasera . Ovo na slici je relej za žmigavce,ne mora nužno biti originalan,a pogledaj i pikapove koji izlaze iz statora /rotora na lijevoj strani . :palacgore: 8) :021:
              Da ,pogledaj kutijicu s osiguračima,unutra su stakleni osigurači,kontakti znaju oksidirati ,imao sam sličan problem prije tridesetak godina na Zx550a,model poslije tvoga !

Hvala na savjetima. Cijena je na mailu.

Primjetio sam da sve ima napon, a ne radi. Znači da ništa nema masu. Masa od akumulatora je na bloku. Morala bi biti još neka masa koja ide od trošila, preko prekidača, na šasiju ali je ja ne vidim.  Istražit ću na jednom trošilu (npr. truba) pa ću vidjeti gdje ću doći.
« Zadnja izmjena: 16. Rujan 2019, 16:07:52 Vabi »
Evidentirano

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 540
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #11 : 16. Rujan 2019, 18:44:33 »

Hvala na savjetima. Cijena je na mailu.

Primjetio sam da sve ima napon, a ne radi. Znači da ništa nema masu. Masa od akumulatora je na bloku. Morala bi biti još neka masa koja ide od trošila, preko prekidača, na šasiju ali je ja ne vidim.  Istražit ću na jednom trošilu (npr. truba) pa ću vidjeti gdje ću doći.

Dakle imao sam problem s masom na unitraku, malo novijem od ovoga, ali ne vjerujem da ima puno razlike. Bila je izvučena dodatna masa s '-' na ramu pa probaj provizorno spojiti da vidiš događa li se išta. Bio je i neki problem sa skupom žica kod glave upravljača, tamo ima jedan "držač" koji ih drži. Obično bih čačkanjem po tom držaču i kablovima u njemu oživio motor kada je bio mrtav. Valjda se s vremenom neka žica nažuljala ili sl., pojma nemam.
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #12 : 17. Rujan 2019, 15:09:37 »

Dakle imao sam problem s masom na unitraku, malo novijem od ovoga, ali ne vjerujem da ima puno razlike. Bila je izvučena dodatna masa s '-' na ramu pa probaj provizorno spojiti da vidiš događa li se išta. Bio je i neki problem sa skupom žica kod glave upravljača, tamo ima jedan "držač" koji ih drži. Obično bih čačkanjem po tom držaču i kablovima u njemu oživio motor kada je bio mrtav. Valjda se s vremenom neka žica nažuljala ili sl., pojma nemam.

Definitivno je masa. Jedna masa ide od akumulatora na blok motora i to je ok. Postoji i tzv. "Frame ground" koji je masa od svih trošila i ide na šasiju. To ne mogu naći. Jednostavno ga ne vidim. Ako se sjećate gdje da ga tražim? U nosu ili repu? Mislim da je taj u zraku.
Evidentirano

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1129
  • Lokacija: SimTam
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #13 : 17. Rujan 2019, 17:52:15 »

Tu mi nekaj  ne štima,masa za kaj ? Ona je jedinstvena za sve ! Daj povjeri inicijalni napon akumulatora,onda kad upališ( kad upališ),11,8_12,2.,14,8 možda nešto više u mirovanju bez svjetala žmigavaca..A i vuče mi na kontakt bravu!
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #14 : 18. Rujan 2019, 12:22:57 »

Tu mi nekaj  ne štima,masa za kaj ? Ona je jedinstvena za sve ! Daj povjeri inicijalni napon akumulatora,onda kad upališ( kad upališ),11,8_12,2.,14,8 možda nešto više u mirovanju bez svjetala žmigavaca..A i vuče mi na kontakt bravu!

Npr. Prednje svjetlo. Kontakt - paljenje svjetla na prekidač. Između (+) na konektoru i šasije 17,2 V, između (+) na konektoru i (-) na konektoru -0.1 V.

Treba li meni exorcist ili električar???
« Zadnja izmjena: 18. Rujan 2019, 12:31:33 Vabi »
Evidentirano

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 540
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #15 : 18. Rujan 2019, 16:08:33 »

Npr. Prednje svjetlo. Kontakt - paljenje svjetla na prekidač. Između (+) na konektoru i šasije 17,2 V, između (+) na konektoru i (-) na konektoru -0.1 V.

Treba li meni exorcist ili električar???

Do kraja toga tebi će sigurno trebati egzorcist, a u međuvremenu motoru bi dobro došao električar.  :LOL:
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #16 : 18. Rujan 2019, 20:01:03 »

Do kraja toga tebi će sigurno trebati egzorcist, a u međuvremenu motoru bi dobro došao električar.  :LOL:

:) NEMA PREDAJE!!!
Evidentirano

lunjo

  • Babe
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 2991
  • Vozi: bolje da neznaš
  • Lokacija: tamo gdje želim biti 8)
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #17 : 18. Rujan 2019, 22:35:17 »

Onda ti reba ovo  :mrgreen: za sve na što ćeš putem naići, sretno  :mrgreen:

KZ550-H1oznaka modela
Evidentirano
Ključ besmrtnosti je živjeti život vrijedan sjećanja  8)

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #18 : 21. Rujan 2019, 08:56:48 »

Onda ti reba ovo  :mrgreen: za sve na što ćeš putem naići, sretno  :mrgreen:

KZ550-H1oznaka modela

Hvala ti ali imam već to. Nisam ovoliko imao nos u literaturi još od faxa.
Evidentirano

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1129
  • Lokacija: SimTam
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #19 : 21. Rujan 2019, 14:59:25 »

 :cry:Po opisanom ,sve mi nekako vuče na kontakt bravu .,na ručici lijevo je paljenje pozicije i kratko svjetlo ,desna ručica dugo svjetlo .LCD ,nožica parkinga ,akumulator i pritisak ulja koliko se sjećam.Centralna dioda ,kad treperi pokazuje jednu od anomalija.Ispod sjedišta je fuse box ,ic igniter i relej anlasera..To ili neki oksidirani konektor ,ne vidim gdje drugdje tražiti .  :palacgore: 8) :021:
Evidentirano
 

v3kac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 323
  • Vozi: kako kada
  • Lokacija: Zagreb
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #20 : 21. Rujan 2019, 21:43:30 »

Imam cijelu el instalaciju viška od svog bivšeg osim ako ju nisam dao sa motorom onda je ima čovjek kojem sam prodao svoga.
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #21 : 22. Rujan 2019, 10:27:11 »

:cry:Po opisanom ,sve mi nekako vuče na kontakt bravu .,na ručici lijevo je paljenje pozicije i kratko svjetlo ,desna ručica dugo svjetlo .LCD ,nožica parkinga ,akumulator i pritisak ulja koliko se sjećam.Centralna dioda ,kad treperi pokazuje jednu od anomalija.Ispod sjedišta je fuse box ,ic igniter i relej anlasera..To ili neki oksidirani konektor ,ne vidim gdje drugdje tražiti .  :palacgore: 8) :021:

Prošao kroz sve to. Pratio žice od početka do kraja. Da ne duljim - tu je nešto paranormalno sa tom strujom. žuljeve od multimetra imam. I koljena kao da sam na kuruzi klečao. Razlika naboja između plusa na akumulatoru i šasije je 0.1 V u korist šasije  :shock: . Mislim da će to ipak električar rješavati.
Svejedno, hvala na savjetima.
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #22 : 22. Rujan 2019, 10:28:36 »

Imam cijelu el instalaciju viška od svog bivšeg osim ako ju nisam dao sa motorom onda je ima čovjek kojem sam prodao svoga.

Super. Vidjet ću što će električar reći. Ako mi bude trebala - čujemo se. Hvala.
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #23 : 22. Rujan 2019, 10:32:33 »

Pozdrav, nedavno sam kupio spomenuti dragulj na kojem je bivši vlasnik već odradio gomilu posla. Rama je ispjeskarena i plastificirana, frgići su očišćeni i sinkronizirani, plastike i tank su bez ogrebotine... Međutim, vidim da tu ima još puno problema.
Struja je koma. Stavio sam novi akumulator i kada okrenem ključ jedino što se upali je indikator lera na instrument ploči. Nema svjetla, ne vergla,  žmigavci ne rade, ukratko, osim te lampice on je potpuno mrtav. Skužio sam da na srednjem osiguraču nema napona. Ima li tko kakvu ideju odakle da počnem kopat?

Dok mi električar ne riješi struju idem dalje. Ima tu još posla. Btw, ima li netko kakvu jeftinu ralicu (belly  pan) koja bi pasala na njega?
Mozda neka vintage univerzalna da ju pripašem...
Evidentirano

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1129
  • Lokacija: SimTam
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #24 : 22. Rujan 2019, 10:42:08 »

Čemu nagrđivati esencijalni oblik nekom ralicom koja na njega ne spada ? 8)
Evidentirano

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1129
  • Lokacija: SimTam
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #25 : 22. Rujan 2019, 10:44:11 »

Imam cijelu el instalaciju viška od svog bivšeg osim ako ju nisam dao sa motorom onda je ima čovjek kojem sam prodao svoga.

              Daj to čovjeku ili mu prodaj za neku sitnu naknadu ,da si riješi problem ako je moguće . :palacgore: :021:
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #26 : 22. Rujan 2019, 13:23:12 »

Čemu nagrđivati esencijalni oblik nekom ralicom koja na njega ne spada ? 8)

Čistunac. Možda si i u pravu. Još vrludam sa idejama. Na oko, bilo bi dobro napraviti ravnotežu sa tom kričavom zelenom odozgo prema dole. Zatvoriti mašinu u neki okvir. I zadržati ga maksimalno originalnim, koliko je moguće.  Je li na ovoj slici napravljen zločin prema esencijalnom obliku KZ1000?
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #27 : 22. Rujan 2019, 14:11:32 »

Pozdrav, nedavno sam kupio spomenuti dragulj na kojem je bivši vlasnik već odradio gomilu posla. Rama je ispjeskarena i plastificirana, frgići su očišćeni i sinkronizirani, plastike i tank su bez ogrebotine... Međutim, vidim da tu ima još puno problema.
Struja je koma. Stavio sam novi akumulator i kada okrenem ključ jedino što se upali je indikator lera na instrument ploči. Nema svjetla, ne vergla,  žmigavci ne rade, ukratko, osim te lampice on je potpuno mrtav. Skužio sam da na srednjem osiguraču nema napona. Ima li tko kakvu ideju odakle da počnem kopat?

Evo ga na štenderu. Stigao u jednom komadu i 4 kutije. Vikendi i večeri poslije posla. Žena mi večeru u garažu nosi. Svi kablovi, kočnice, kvačilo, gas, aupuh, tank, sic, struja ( još neriješena), lanac, lančanici (prednji ispao, bio vezan žicom), čukice... Midlife crisis na full!!!
Evidentirano

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1129
  • Lokacija: SimTam
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #28 : 22. Rujan 2019, 14:54:27 »

Čistunac. Možda si i u pravu. Još vrludam sa idejama. Na oko, bilo bi dobro napraviti ravnotežu sa tom kričavom zelenom odozgo prema dole. Zatvoriti mašinu u neki okvir. I zadržati ga maksimalno originalnim, koliko je moguće.  Je li na ovoj slici napravljen zločin prema esencijalnom obliku KZ1000?
.
                  Ovo na slici je jedna od kvalitetnijih prerada ,ne znam čija ,možda sanktuarijeva u što sumnjam,komponente ovjesa i kočnog sustava su priča za sebe. Nebitno ,ti ćeš odabrati smjer u kojem želiš ići. Želju imaš ,o mogućnostima ne znam. :palacgore: :021:
Evidentirano

v3kac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 323
  • Vozi: kako kada
  • Lokacija: Zagreb
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #29 : 22. Rujan 2019, 21:56:53 »

Dok mi električar ne riješi struju idem dalje. Ima tu još posla. Btw, ima li netko kakvu jeftinu ralicu (belly  pan) koja bi pasala na njega?
Mozda neka vintage univerzalna da ju pripašem...

Ako zbog problema sa karburatorima ispizdiš i odlučiš prodati motor neriješivim trokiranjem javi...
Evidentirano

v3kac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 323
  • Vozi: kako kada
  • Lokacija: Zagreb
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #30 : 22. Rujan 2019, 22:00:32 »

Probaj nabaviti okrugle vure sa novijeg tipa gpz 500 puno su ljepše.

ovako popreko mi se čini da je u pitanju stariji tip gpz-a ako ima limeni prednji blatobran i ove vure trebao bi biti...i manji kiler ulja.
Evidentirano

lunjo

  • Babe
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 2991
  • Vozi: bolje da neznaš
  • Lokacija: tamo gdje želim biti 8)
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #31 : 22. Rujan 2019, 22:05:47 »

Ako zbog problema sa karburatorima ispizdiš i odlučiš prodati motor neriješivim trokiranjem javi...

ak ima dobre membrane i električar složi struju nema zakaj trokat, osim ak netko nije nešto dirao na mašini i nije pogodio fazu kako treba, jer nakon toliko godina više nije baš kak je u manualu ;)
Evidentirano
Ključ besmrtnosti je živjeti život vrijedan sjećanja  8)

v3kac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 323
  • Vozi: kako kada
  • Lokacija: Zagreb
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #32 : 22. Rujan 2019, 22:19:52 »

tako sam i ja mislio još prije 10 godina i popušio soma eura na razno razne majstore i velemajstore.

Ostajem da za 6 mjeseci sam spreman kupiti taj motor u neispravnom stanju.  :mrgreen:
Evidentirano

hondimir

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1889
  • Vozi: honda cb 250 rs '84, honda cbr 600 f 96', beverly
  • Lokacija: Slano,Dubrovacko primorje
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #33 : 23. Rujan 2019, 07:59:24 »

Motor je bombon, ja ne bih dirao ništa !!!
Evidentirano
Konobar,donesi prozor da skočim!
Toliko smo nesavršeni da očekujemo od strojeva da budu besprijekorni.

lunjo

  • Babe
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 2991
  • Vozi: bolje da neznaš
  • Lokacija: tamo gdje želim biti 8)
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #34 : 23. Rujan 2019, 08:19:54 »

tako sam i ja mislio još prije 10 godina i popušio soma eura na razno razne majstore i velemajstore.

Ostajem da za 6 mjeseci sam spreman kupiti taj motor u neispravnom stanju.  :mrgreen:

nisi imao sreće  :mrgreen:

inače , ti starci lijepo rade kad ih se zna složit, al da ima puno posla ako ga hoćeš dovest u red kak treba , ima  :palacgore:

Evidentirano
Ključ besmrtnosti je živjeti život vrijedan sjećanja  8)

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #35 : 23. Rujan 2019, 19:12:55 »

Pozdrav, nedavno sam kupio spomenuti dragulj na kojem je bivši vlasnik već odradio gomilu posla. Rama je ispjeskarena i plastificirana, frgići su očišćeni i sinkronizirani, plastike i tank su bez ogrebotine... Međutim, vidim da tu ima još puno problema.
Struja je koma. Stavio sam novi akumulator i kada okrenem ključ jedino što se upali je indikator lera na instrument ploči. Nema svjetla, ne vergla,  žmigavci ne rade, ukratko, osim te lampice on je potpuno mrtav. Skužio sam da na srednjem osiguraču nema napona. Ima li tko kakvu ideju odakle da počnem kopat?

Svi vi koji govorite da ga ne nagrđujem glupim dodacima - u pravu ste. Ovakav kakav je - super je,  takav će i ostati.
Kočnice su tu  :afro: Prednja i zadnja. Odzračene i efikasne.  Malo novog alata da se ne skida ispuh koji je smetao za zadnje, a sa kojim sam se hrvao i eto... 
Još izmjena ulja i filtera i ide električaru. Pa bumo vidli kad upali. Ako trokira - no problem. Postoje ljudi koji repariraju frgiće, sinhroniziraju frgiće, sanjaju frgiće.

Taj neće ići na prodaju jer nije ni kupljen za preprodaju. To je sad moja beba i dobit će sve što joj treba.
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5952
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #36 : 23. Rujan 2019, 20:33:04 »

Lavizindie...





Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
« Zadnja izmjena: 23. Rujan 2019, 20:45:53 Elias »
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

v3kac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 323
  • Vozi: kako kada
  • Lokacija: Zagreb
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #37 : 24. Rujan 2019, 03:09:20 »

nisi imao sreće  :mrgreen:

inače , ti starci lijepo rade kad ih se zna složit, al da ima puno posla ako ga hoćeš dovest u red kak treba , ima  :palacgore:



možda imamo različito poimanje pojma ljepo rade i dobro idu....
Evidentirano

lunjo

  • Babe
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 2991
  • Vozi: bolje da neznaš
  • Lokacija: tamo gdje želim biti 8)
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #38 : 24. Rujan 2019, 09:18:35 »

Za te godine svakako, voljela bi vidit današnje generacije za 35 godina 😁
Evidentirano
Ključ besmrtnosti je živjeti život vrijedan sjećanja  8)

prpa

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7433
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #39 : 24. Rujan 2019, 09:56:16 »

Za te godine svakako, voljela bi vidit današnje generacije za 35 godina 😁

to bude odavno reciklirano :mrgreen:
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

gepeze

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 2485
  • Vozi: ZXR750RK1, ZX-7RRN1, ZX-7RR, GSX-R750K1, GSX-R750J
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #40 : 24. Rujan 2019, 20:36:31 »

Imam za taj motoric Round siber frge, isti princip kao i Flahovi samo su zaobljeni siber  :wink:
Evidentirano
Izrada naljepnica za motocikle, skutere, atv, jetski, aute... [email protected] 0915271375

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #41 : 27. Rujan 2019, 11:17:14 »

Imam za taj motoric Round siber frge, isti princip kao i Flahovi samo su zaobljeni siber  :wink:

Dobro je znati. Hvala.
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #42 : 28. Rujan 2019, 13:12:33 »

Lavizindie...





Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

 :D :D :D
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #43 : 06. Listopad 2019, 12:12:09 »

Imam za taj motoric Round siber frge, isti princip kao i Flahovi samo su zaobljeni siber  :wink:

Radiš naljepnice po dostavljenom dizajnu? Ja bi jednu ili dvije, diskretne, sa "Midlife crisis" po mom dizajnu i dimenzijama.
Evidentirano

Vabi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22
  • Lokacija: Samobor
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #44 : 02. Studeni 2019, 12:44:40 »

Dakle, 99% mehanike, one "na oko" je gotovo. Sad se vraćam na struju. Imam termin kod električara za slijedeću subotu ali još bih pokušao ovih dana to riješiti sam. Mislim da sam postavio dobru dijagnozu. Nema mase. Niti jedna žica koja je (-), ali niti jedna, od svih koje su u snopu koji ide uz kičmu, nije na šasiji. Akumulator (-) je spojen na blok motora. Taj vod je vezan na šasiju (ispitano) ali žice nisu. Ja bih sada mogao jednu žicu (crno/bijelu) koja je masa dodatno povezati sa šasijom i svijetla, žmigavci i ostala trošila bi radila ali to nije pos'o. Zna li netko, ko poznaje ovaj motor, gdje bi trebala kičma biti spojena na šasiju? Možda relej anlasera? Podsjećam, šasija je plastificirana. Vjerujem da je to uzrok ovog banalnog i iritantno upornog problema.
Evidentirano

v3kac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 323
  • Vozi: kako kada
  • Lokacija: Zagreb
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #45 : 02. Studeni 2019, 17:28:44 »

Dakle, 99% mehanike, one "na oko" je gotovo. Sad se vraćam na struju. Imam termin kod električara za slijedeću subotu ali još bih pokušao ovih dana to riješiti sam. Mislim da sam postavio dobru dijagnozu. Nema mase. Niti jedna žica koja je (-), ali niti jedna, od svih koje su u snopu koji ide uz kičmu, nije na šasiji. Akumulator (-) je spojen na blok motora. Taj vod je vezan na šasiju (ispitano) ali žice nisu. Ja bih sada mogao jednu žicu (crno/bijelu) koja je masa dodatno povezati sa šasijom i svijetla, žmigavci i ostala trošila bi radila ali to nije pos'o. Zna li netko, ko poznaje ovaj motor, gdje bi trebala kičma biti spojena na šasiju? Možda relej anlasera? Podsjećam, šasija je plastificirana. Vjerujem da je to uzrok ovog banalnog i iritantno upornog problema.

masa je spojena na debelu žicu koja ide na akumulator i jumper ide na ramu negdje okok amortizera ako me sjećanje ne vara.
Evidentirano

gepeze

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 2485
  • Vozi: ZXR750RK1, ZX-7RRN1, ZX-7RR, GSX-R750K1, GSX-R750J
Odg: GPZ 550 unitrack 1982 - restauracija
« Odgovori #46 : 03. Studeni 2019, 09:28:20 »

Radiš naljepnice po dostavljenom dizajnu? Ja bi jednu ili dvije, diskretne, sa "Midlife crisis" po mom dizajnu i dimenzijama.

Javi se u inbox  :palacgore:
Evidentirano
Izrada naljepnica za motocikle, skutere, atv, jetski, aute... [email protected] 0915271375
 Str: 1 2 [Sve]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.259 sekundi uz 20 upita.