Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1]   Dolje

Autor Tema: Yamaha YZF600R Thundercat  (Posjeta: 164 )

Jura70

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2
  • Lokacija: Zagreb
Yamaha YZF600R Thundercat
« : 06. Listopad 2019, 15:09:13 »

Pozdrav!
Imam jedan problem sa Thundercat-om koji nikako da rijesim. Prije svega motor je nekad bio zblokiran na 25kw. Blokada je maknuta
vjerojatno jako davno. Motor kad krecem teze prima gas sa zakasnjenjem, naravno nekad vise nekad manje. Najgora stvar je da kad
bi trebao odrzavati brzinu znaci sa laganim gasom negdje izmedju 3000 i 4000 okretaja ne radi jednako nego ubrzano nacukava, onako drhti na gasu.
Kad se doda gas onda se manje osjeti ali lagano i dalje to radi. Sve to zajedno ponekad radi jace a nekad slabije. Bio sam na servisu i prvo sam promjenio
flandje odnosno spojne gume izmedju frge i motora jer su bile popucale. Odmah sam komplet pocistio i nastelao frgu. Sve je pregledano i sve je ispravno tj
i dizne su prave velicine s obzirom da je odblokan. Naknadno sam promjenio kablove za svaki slucaj da struja ne probija. Nis nije pomoglo tako da i dalje imam
problem. Ima li netko nekog tko je imao takvih problema ili preporuku servisa gdje da odem. Eventualno mogu do ovlastenog servisa u Sv. Nedjelji
mozda bi oni uspjeli skuzit koji je problem. Throttle position sensor provjeren i navodno ispravan. Mada neznam sto ce ovom motoru taj senzor
s obzirom da nema ubrizgavanje i sve je cista mehanika.

Hvala!

Jura
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1458
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Yamaha YZF600R Thundercat
« Odgovori #1 : 06. Listopad 2019, 15:36:42 »

TPS mu određuje kako će podesiti paljenje. Ni meni nije baš jasno kaj će mu to na frgićima, al ok.
Ovak na prvu mi se čini da je problem s diznama za ler gas (idle jet), njih je gotovo nemoguće očistiti jer su jako male rupice na njima. Znači očito te muči kretanje i održavanje brzine, a to je s relativno malim gasom. Te dizne su glavne do nekih 1/4 otvorenog gasa, a dalje nastupaju ove glavne (main jet) dizne koje se obično mogu lako mijenjati, ovisno o potrebama samog frgića.
Predlažem da promijeniš sve te 4 ler dizne, kolko se sjećam, same dizne nisu nešto skupe, samo ih nema baš nigdje za nabaviti osim ovlašteni ili ebay.
Ja sam se igrao s frgićem na Baotianu pa sam za njega tražio, moguće da je za Yamahu to dostupnije.
Evidentirano
 Str: [1]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.089 sekundi uz 21 upita.