Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1] 2  Sve   Dolje

Autor Tema: Ninja ZX-25R 2020  (Posjeta: 1671 )

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Ninja ZX-25R 2020
« : 23. Listopad 2019, 14:22:54 »

Kapa doli ... samo da bude worldwide model a ne eskluziva Japana. 250 ccm, 4 cilindra, 60 konja, ... traction control



Evidentirano

StickyFingers

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Vozi: GT650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #1 : 23. Listopad 2019, 14:29:47 »

Kapa doli ... samo da bude worldwide model a ne eskluziva Japana. 250 ccm, 4 cilindra, 60 konja, ... traction control



Ufff, ufff, ufff... Upside-down vilje, kočnice mi se čine veoma solidne i ovo ostalo navedeno... jako zanimljivo. Ukoliko dođe, nadam se da neće biti ograničen snagom zbog A2 (i cijenom xD), u tom slučaju mijenjam Hyo-a samo tako  :D
Evidentirano
To je život braćo!

Nino777

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9
  • Lokacija: Zagorje
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #2 : 23. Listopad 2019, 14:55:25 »

Koliko ja vidim, ipak je snaga osjetno manja, ni blizu 60 konja:
https://gaadiwaadi.com/more-details-of-four-cylinder-kawasaki-zx-25r-emerge-debut-next-month/
A i cijena bude paprena.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #3 : 23. Listopad 2019, 16:00:16 »

Ne gledaj Indijske stranice osim ako je ktm u pitanju  :mrgreen:
45 konja su imali takvi motori prije 30 godina, odatle im je očito procjena :wink:
Evidentirano
 

Švabo

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 259
  • Lokacija: Mainland
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #4 : 23. Listopad 2019, 16:08:08 »

Da u 2taktnoj izvedbi...

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Evidentirano

karadolo46

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6395
  • Vozi: HONDA VTR 1000 SP1
  • Lokacija: Senj
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #5 : 23. Listopad 2019, 16:15:26 »

I u 4 t
Evidentirano
#Honda VTR 1000 SP1 00", Honda NSR125 01", Aprilia SR150, 01"#

Švabo

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 259
  • Lokacija: Mainland
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #6 : 23. Listopad 2019, 16:17:10 »

I euro 5

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Evidentirano

karadolo46

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6395
  • Vozi: HONDA VTR 1000 SP1
  • Lokacija: Senj
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #7 : 23. Listopad 2019, 16:42:28 »

Ne znam sto nije jasno...

Evidentirano
#Honda VTR 1000 SP1 00", Honda NSR125 01", Aprilia SR150, 01"#

karadolo46

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6395
  • Vozi: HONDA VTR 1000 SP1
  • Lokacija: Senj
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #8 : 23. Listopad 2019, 16:44:39 »

Bilo je takvih malih motora 4 t.. tipa zxr250, 400

Al samo za japansko trziste... kao sto je reka Joke pred 30 godina


Evidentirano
#Honda VTR 1000 SP1 00", Honda NSR125 01", Aprilia SR150, 01"#

Švabo

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 259
  • Lokacija: Mainland
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #9 : 23. Listopad 2019, 17:00:13 »

60ks iz 250 kubika s ovim pustim eko glupostima. Ubrzo ćemo saznati

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5869
  • Vozi: Type R, CBR 600F
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #10 : 23. Listopad 2019, 17:07:21 »

odličan :palacgore:


Srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

DA-IM

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1115
  • Lokacija: di bura lomi čemprese
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #11 : 23. Listopad 2019, 17:13:29 »

kakav će to zvuk imati da mi je znati  :cool:
Evidentirano

ZP1993

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 762
  • Vozi: Aprilia Red Rose Classic
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #12 : 23. Listopad 2019, 18:35:07 »

Odličan motor. :palacgore: Oni stari motori iz kraja 80-ih i početka 90-ih od 250 i 400 kubika s 4 cilindra su mi fora,a i ovaj mi je zanimljiv.
Samo se bojim da ih nažalost možda neće bit za kupit tu u Europi,ako fakat ima oko 60 konja (oko 45 kW) onda će za to trebat A kategorija,a ne znam da bi baš puno ljudi kupilo motorić od 250 kubika ak već može vozit 600 i više kubika.Jedino će ih možda bit kod nas ako naprave slabiju verziju ispod 35 kW koja će se moći vozit s A2 kategorijom.
Evidentirano

Vex33

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 8
  • Lokacija: Istra
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #13 : 23. Listopad 2019, 19:57:58 »

Uvijek su mi bili zanimljive te male kubikaže sa više cilidara.
Odmah se sjetim trkaćih Hondi iz 60 tih, 125 ccm, 5 cilindara, preko 200 Kmh, ili 50 ccm 2 cilindra.
Šteta da se nije tehnologija dalje razvijala, do danas bi imali po meni idelanih 150 ks na 100 Kg.
Evidentirano

StickyFingers

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Vozi: GT650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #14 : 23. Listopad 2019, 20:06:49 »

Da, 60 konjića je podosta, možda dobace, možda ne... u svakom slučaju, ako bude neki primamljivi odnos konja/zagorskih purana, dobra ciklistika i aerodinamika, svakako bi trebalo biti u razmišljanju svakog budget racera... A ako ništa drugo, možda potakne "rat" RR-ova do 500 kubika ;) to mi se najviše sviđa..
Evidentirano
To je život braćo!

diesel power

  • Dete sa dizel tabletom
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2139
  • Vozi: single
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #15 : 23. Listopad 2019, 21:18:06 »

bit će 60ks i verzija za a2 posebno...
Evidentirano

zrakoplovac

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 158
  • Lokacija: Križevci
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #16 : 23. Listopad 2019, 22:18:55 »

Definitivno zanimljivo, pravi mali fun bike.
Oduvijek sanjam o jednoj mc22 u garaži, ali i ovo bi zadovoljilo :)


Sent using Tapatalk
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #17 : 24. Listopad 2019, 09:51:11 »

Odličan motor. :palacgore: Oni stari motori iz kraja 80-ih i početka 90-ih od 250 i 400 kubika s 4 cilindra su mi fora,a i ovaj mi je zanimljiv.
Samo se bojim da ih nažalost možda neće bit za kupit tu u Europi,ako fakat ima oko 60 konja (oko 45 kW) onda će za to trebat A kategorija,a ne znam da bi baš puno ljudi kupilo motorić od 250 kubika ak već može vozit 600 i više kubika.Jedino će ih možda bit kod nas ako naprave slabiju verziju ispod 35 kW koja će se moći vozit s A2 kategorijom.

Netko je spomenuo Euro5 ... cijeli taj sustav znači zatvoreni krug isparavanja i veliki katalizator ... ili u prijevodu drugi ispuh i imaš full otvorenu verziju. Snaga se danas rješava softwareom, pogotovo kad je tako mala razlika(13 ks u ovom slučaju) ako uzmemo za činjenicu da će bit 60 ks što nigdje nisam naveo kao činjenicu već samo nagađanje. U svakom slučaju brojka je realno moguća.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #18 : 24. Listopad 2019, 09:51:49 »

Da, 60 konjića je podosta, možda dobace, možda ne... u svakom slučaju, ako bude neki primamljivi odnos konja/zagorskih purana, dobra ciklistika i aerodinamika, svakako bi trebalo biti u razmišljanju svakog budget racera... A ako ništa drugo, možda potakne "rat" RR-ova do 500 kubika ;) to mi se najviše sviđa..

Izbacuje model 400 iz igre ako dođe ... to je još jedan razlog da ne dođe u EU nažalost.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #19 : 24. Listopad 2019, 09:54:10 »

kakav će to zvuk imati da mi je znati  :cool:

Evidentirano
 

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #20 : 24. Listopad 2019, 10:01:12 »

Evo službeni press ... ima i quickshifter

In the lineup of the 250cc class, 2019 year 10 parallel to the only May current 4 Super Sport models equipped with cylinder engine. The newly-developed 249 ㎝ 3 water-cooled 4- stroke parallel 4- cylinder DOHC 4- valve engine with smooth and smooth rotational feeling has both rich torque at low and medium speeds and powerful power at high speeds. . In addition, the intake and exhaust system tuning that pursues the unique sound of a high-speed engine allows riders to experience a sharp and sensual engine sound each time they turn the throttle.
On the car body side, we introduced car body design philosophy cultivated through racing activities such as the Superbike World Championship * 4 , where our company continues to win , and advanced structural analysis technology. Adopting a newly designed lightweight trellis frame, advanced front suspension system " SFF- BP ", the first adoption of 250cc class , radial mount monoblock caliper, horizontal back link rear suspension, etc., provide excellent cornering performance during sports driving Have. In addition, “ KTRC (Kawasaki Traction Control)”, power mode, “
Rider support technology such as KQS (Kawasaki Quick Shifter) is also installed. We provide fan riding suitable for the Ninja ZX series.
Evidentirano

Švabo

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 259
  • Lokacija: Mainland
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #21 : 24. Listopad 2019, 10:53:46 »

Netko je spomenuo Euro5 ... cijeli taj sustav znači zatvoreni krug isparavanja i veliki katalizator ... ili u prijevodu drugi ispuh i imaš full otvorenu verziju. Snaga se danas rješava softwareom, pogotovo kad je tako mala razlika(13 ks u ovom slučaju) ako uzmemo za činjenicu da će bit 60 ks što nigdje nisam naveo kao činjenicu već samo nagađanje. U svakom slučaju brojka je realno moguća.
Pa 13 ks od 60ks i nije bas mala razlika, 20% ak posto. Vjerovatno da ce biti mogućnost otvorene verzije i blizine te brojke od 60 ks samo tesko da ce to biti izvedivo i legalno na našem kontinentu s svim novim regulama i treniranju strogoće pa i sama isplativost takvog modela na EU tržištu.. Trzišta na koja cilja ovi motor i njihovi mediji navode snagu blizu 50ak ks sto i je realno između 45-50ks.
U svakom slučaju ozbiljan motor za tu klasu

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Evidentirano

limun

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 323
  • Vozi: tuono
  • Lokacija: VG
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #22 : 24. Listopad 2019, 11:03:04 »

Hrv tržište jedva čeka ovaj motocikl.

Maturanti i radnička mladež već imaju napetu ruku u džepu da bi oslobodili lisnicu.... :shock:
Evidentirano
limun....mali korumpirani čoek.

prpa

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7433
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #23 : 24. Listopad 2019, 11:47:03 »

Je :palacgore: bar se budu riješili romobila i inih govana :LOL:
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Ninja ZX-25R 2020
« Odgovori #24 : 24. Listopad 2019, 12:50:51 »

Pa 13 ks od 60ks i nije bas mala razlika, 20% ak posto. Vjerovatno da ce biti mogućnost otvorene verzije i blizine te brojke od 60 ks samo tesko da ce to biti izvedivo i legalno na našem kontinentu s svim novim regulama i treniranju strogoće pa i sama isplativost takvog modela na EU tržištu.. Trzišta na koja cilja ovi motor i njihovi mediji navode snagu blizu 50ak ks sto i je realno između 45-50ks.
U svakom slučaju ozbiljan motor za tu klasu

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Razlika blokade 35/FP kod našeg MT07 je 27,4 ks ili 36%   :wink:  Opet napominjem, prenio sam prvu najavu ne držim se tih 60 kao pijan plota
Evidentirano
 Str: [1] 2  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.28 sekundi uz 20 upita.