Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1] 2 3 ... 101   Dolje

Autor Tema: Kawasaki GTR 1400  (Posjeta: 203874 )

Sledgehammer

  • Gost
Kawasaki GTR 1400
« : 21. Listopad 2006, 16:55:49 »

Niti punu godinu otkada se na tržištu pojavio Kawasakijev ultimativni sport-tourer ZZR 1400, uskoro na tržište dolazi njegova inačica pripremljena za duge, i nadasve brze ture, i obilježena oznakom GTR. Da će to biti jako brzo, već nam je poznato iz osnovice samog motocikla, ali da bi to trebalo biti i toliko raskošno i udobno, nismo dosad navikli na motociklima sa Kawasakijevim znakom...



Još nikada do sada u moto-svijetu nije putovanje bilo tako brzo. Kawasakijeva perjanica ZZR 1400 preuređena je i dotjerana do maksimuma kako bi udovoljila zahtjevnoj tourerskoj publici, koja jednostavno traži sve i svašta, što ponekad i debelo zalazi u vode razmaženosti. No, ovaj puta je Kawasaki odlučio da prigovora na komfor i luksuz na njegovom super-toureru bude što manje, dok je jedan bitan segment već uspješno riješio, a taj je brzina.



Iako je u prošloj sezoni bilo puno testiranja pogonske osnove i cjelokupnog motocikla ZZR-1400, pa je zabilježeno i podosta zamjerki na određene segmente ubrzanja i elastičnosti, Kawasaki je siguran da će namjena i određena poboljšanja ovog motocikla lako progutati poneki nedostatak u vršnim opterećenjima prigodom brzih vožnji, bolje rečeno utrka na otvorenim cestama i zahtjevnim planinskim putevima.

Glavno poboljšanje pogonskog agregata u odnosu na postojeći ZZR bit će u detalju jedinstvenom za ovu klasu, a zove se „varijabilno upravljanje ventilima“, koje bi trebalo pomoći da se gore spomenuti nedostaci svedu na razinu nevažnih detalja, ako uopće i bude negativnih kritika na sam motor. Drugo poboljšanje zove se „tetra-lever“ i označava poboljšani kardanski prijenos, koji zatire bilo kakve negativne nuspojave kardanskog prijenosa  već u korijenu. Tako se sam prijenos snage na zadnji kotač dešava mekano i tekuće, bez ikakvih utjecaja na ponašanje motocikla i loših utjecaja na vozne osobine, tako da se ima dojam da je prijenos snage izveden jednim vrhunskim lancem. Uz takve najave Kawasakija, test-vozači su već polagano nabrijani da se u to i uvjere...



Kao i pogonski agregat, i podvozje novog GTR-a temelji se na ZZR-u. Sitne preinake odnose se uglavnom na komfort pri putovanju i poboljšanju opremljenosti. Tako je, npr., samo sjedalo napravljeno da djeluje i pruža opušteniji osjećaj, iako je sportski talent jedinstvene aluminijske monocoque-šasije zadržan u cjelosti. 

GTR dozvoljava velike nagibe u zavojima, u čemu se – kao nasljednik – pokazao i boljim od osnovice zvane ZZR. Stabilan i čvrst okvir, prednja vilica tipa upside-down, kao i ostale visokovrijedne vozne komponente, omogućuju velike vozačke užitke, uz potpuni povrat informacija vozaču.



Cijeloj toj masi i ljepoti služi jedan potpuno novorazvijeni ABS-sustav, koji omogućuje izvanrednu kontrolu kočionih sila, a što je pri toj snazi jednostavno osnovna potreba. Sam GTR se neće moći kupiti bez ugrađenog ABS-a, a svakom vozaču će brzo postati jasno i zašto se Kawasaki odlučio na serijsku ugradnju tog visokovrijednog kočionog pomagala. Glede moguće snage, neke najave govore da se neće mijenjati postojeći raspon poznat iz ZZR-a 1400.

Za ovu ljepotu preporučujem početak štednje – odmah! Vrijeme brzo ide, i svibanj iduće godine, kada će ovaj Kawasakijev admiralski brod doći na tržište doći u crnoj ili srebrnoj boji, opremljen već rečenim serijskim ABS-sustavom, brzo će doći...
Evidentirano

Shoky

  • ex Pasmaters
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1516
  • Vozi: SD
  • Lokacija: zg
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #1 : 21. Listopad 2006, 17:54:50 »

Nije. Ista je na portalu, ali tamo je više novinarski pristup i namjena, a na forumu je diskusijski pristup. Puno ljudi sa foruma ne čita portal, i obrnuto. Bila je i u Motoreviji nakon toga, a sada je i na forumu, jer GTR to fakat zaslužuje da ga se prokomentira.

Imaš i tražilicu, pa si mogao pogledati, a ne ovdje postavljati pitanja i raditi off-topic. Jel te smeta tema, da ju obrišemo, i pokrenemo jednu "dobra večer", a ranom zorom i jednu "dobro jutro"? Molim dalje bez offanja...
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,27908.0.html
Evidentirano

kruntas

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1264
  • Vozi: Hornet 600
  • Lokacija: REPUBLIKA MEĐIMURJE
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #2 : 22. Listopad 2006, 00:51:21 »

Sada mu nos izgleda puno ljepse, a ne kak prije cetiri okrugle lampe koje su kvarile cjelokupan dojam inace solidno napravljenog motora.
Evidentirano

CroKick

  • Tudum
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4277
  • Lokacija: Pih
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #3 : 22. Listopad 2006, 10:39:02 »

Kardan na Kawi,zanimljivo :palacgore:
Evidentirano
Everything comes at a price
 

Bobo1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 331
  • Vozi: Er-6n
  • Lokacija: Čakovec
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #4 : 22. Listopad 2006, 10:55:05 »

Super pila! To nije za svakog! :palacgore:
Evidentirano

adizonevic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 647
  • Vozi: Kawasaki Z750 L7
  • Lokacija: Sarajewo
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #5 : 22. Listopad 2006, 11:40:50 »

Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #6 : 22. Listopad 2006, 12:15:39 »

Kardan na Kawi,zanimljivo :palacgore:

To nije prvi puta.
Evidentirano

Ninja

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5293
  • Vozi: RR
  • Lokacija: Centar
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #7 : 22. Listopad 2006, 13:04:37 »

Robocop bike :LOL:

Za moj ukus preveliko tako da bi radje birao auto nego to cudo kud god da idem
Evidentirano
CHAMPIONS are built when no one is watching

gigi

  • Macan
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7054
  • Vozi: nema više ni kredenca
  • Lokacija: Zagreb, Bestovje
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #8 : 22. Listopad 2006, 17:16:07 »

Sada mu nos izgleda puno ljepse, a ne kak prije cetiri okrugle lampe koje su kvarile cjelokupan dojam inace solidno napravljenog motora.

Nekaj si pobrkal čini mi se  :misli:

GTR si zamijenil sa ZZR-om. Stari GTR mi je nekak ko stari BMW K serije
Evidentirano
faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death

matavz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 75
  • Vozi: Hornet 600 06'
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #9 : 23. Listopad 2006, 04:40:08 »

Ljudi, sjedil sam na tome, doduše na zzr-u i mogu vam reći da je hayabusa igračka prema tome, kaj se tiče veličine...  :misli:
Al da me neko ne napadne odma s tehničkim podacima, takav sam dobil dojam, moguće je da sam u krivu!
Evidentirano
Ljudski život nije ništa drugo nego igra; ludosti...Srce je uvijek u pravu!

Pivi

  • čovik sa škoja
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1594
  • Vozi: ne vozi
  • Lokacija: VIS
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #10 : 24. Listopad 2006, 15:32:54 »

Citat: Sledgehammer - 21. Listopad 2006, 17:19:24

"Nije. Ista je na portalu, ali tamo je više novinarski pristup i namjena, a na forumu je diskusijski pristup. Puno ljudi sa foruma ne čita portal, i obrnuto. Bila je i u Motoreviji nakon toga, a sada je i na forumu, jer GTR to fakat zaslužuje da ga se prokomentira.

Imaš i tražilicu, pa si mogao pogledati, a ne ovdje postavljati pitanja i raditi off-topic. Jel te smeta tema, da ju obrišemo, i pokrenemo jednu "dobra večer", a ranom zorom i jednu "dobro jutro"? Molim dalje bez offanja..."


------------------------------------------------------------------------------------------------
Sledge...ova tema je bila!

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,27908.0.html
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #11 : 25. Listopad 2006, 09:07:43 »

------------------------------------------------------------------------------------------------
Sledge...ova tema je bila!

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,27908.0.html

Mogao si tražiti pogreške motocikla, a ne moje, i tako raditi off. Samo što za ovo drugo ne treba pameti, ali treba i kulture i samodiscipline, što je nekima najteže... Al je slatko kada se može srat unedogled...

Pa čak i da je bila ova tema, mada ne smatram da je, jer je ova moja tema predstavljanja, dok ono što je Beorn napravio nije ništa. Dao jednu sliku, o motociklu nije napisao ništa, iz njegovog posta-teme nismo doznali ništa i nismo naučili ništa, čak mi nije niti jasno što je on htio da mu mi kažemo ili napišemo.

Stoga, kada zamolim za uzdržavanje od off-topica, drugi puta to i napravi. I BTW, i takvo upozorenje je već bilo, pogledaj Shokyjev post 27 cm gore, pa se me ponavljaj i ti ako to već ja "radim"...

Evidentirano

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7673
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #12 : 25. Listopad 2006, 09:38:12 »

Negdje sam pročitao da neće smanjivati konje u odnosu na ZZR.

I živo me zanima cijena :misli:

Jaaako zanimljiv motorić za putovanja :palacgore:
Evidentirano

beorn

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 111
  • Vozi: V-strom 1000
  • Lokacija: Zg-Ka
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #13 : 25. Listopad 2006, 13:48:18 »



Pa čak i da je bila ova tema, mada ne smatram da je, jer je ova moja tema predstavljanja, dok ono što je Beorn napravio nije ništa. Dao jednu sliku, o motociklu nije napisao ništa, iz njegovog posta-teme nismo doznali ništa i nismo naučili ništa, čak mi nije niti jasno što je on htio da mu mi kažemo ili napišemo.



prije mjesec dana dobio sam vrlo sturu informaciju o tom modelu pa sam htio cuti da li neko zna nesto vise ...to sam htio,...ne kuzim kaj je tu nejasno
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #14 : 27. Siječanj 2007, 16:13:27 »

Sa nekih vanjskih foruma prenosim informacije koje su trenutno dostupne, kao i neke moje komentare glede novog GTR-a 1400, iliti Concoursa 14, kako se zove za američko tržište (bole me leđa, pa mi se neda dugo sjediti i prevoditi)...

Ono najvažnije:

Snaga - 114 kW (155 KS) pri 8.800 okr/min
Moment - 136 Nm pri 6.200 okr/min


====

"True is that bikes, with such a motorisation, are still very mobile, and still - we can say - "overmotorized"!

But in that case, people which are expecting more as regards "power-fetish", remains dissappointed... If one Gold Wing, with its 1832 ccm and 118 HP with 167 Nm, can represent one measure in puncto luxury tourers, and nobody says it's "undermotorized", than is clear that GTR 1400 with 38 HP more much more kilo's less really does it's job fine. But people expects positive shock, what is here missing..."

====

"Like Jeroen said, this data are under expected. It's unclear why Kawasaki so much lowered some specs, because some important details are much under ZZR 14, even they both share the "same" machine.

155 HP are much under 190; 136 Nm is much lower than 155... seems to me that they cutted this machine just for lower consumption..."

====

"Prices shall be about 10.600 GBP, or 16.130 euro, or 20.830 U$... or even higher, depending on State... Holland already speaks about price over 18.000 euro, and I'm afraid of same high price in Croatia..."

====

"Wheelbase 1520mm (that's 30mm shorter than a 2006/7 FJR1300)

Seat height 825mm

Tank 22 Liters (25 Liters in the FJR's tank)"

Evidentirano

nessuno

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6417
  • Vozi: Aprilia RSV Mille my02
  • Lokacija: apriliabase.com
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #15 : 27. Siječanj 2007, 16:14:42 »

    *   CONCOURSE

      gomilanje, nagomilavanje
Evidentirano

ib

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #16 : 27. Siječanj 2007, 16:17:56 »

Ono najvažnije:

Snaga - 114 kW (155 KS) pri 8.800 okr/min
Moment - 136 Nm pri 6.200 okr/min


I to ce iskoristit tek 0.001% buducih vlasnika u punom potencijalu. Motor je cisto OK za one koji naginju takvoj vrsti tourera.
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #17 : 27. Siječanj 2007, 16:38:11 »

U pravu si... i sam sam nekoliko puta govorio da je i sa mnogim drugim modelima ista situacija, kao i sa njihovim vlasnicima.

Znam neke koji su grozničavo tražili kitove za tuning ionako serijski opakih makina sa velikim kubikažama, usta su im bila prepuna kenjaže i brojeva koje niti sami valjda ne razumiju, a istodobno sam ih gledao kako kroz zavoje prolaze maltene okomitim stavom i položajem motocikla...  :LOL:

Kao da sam se ja vozio! A sve zato jer za iskorištavanje nekakvih troznamenkastih snaga na zadnjem kotaču ipak treba puno i znanja i iskustva, koje ja nemam, pogotovo ne za R-motocikle, ali su mi takvi koji misle da će biti kao Rossi, pa čak i Saša Kranjec, ako nabace kakav tuning-kit za par somova eura, malo smiješni, baš kao mala djeca, a istodobno i ono kaj u dobili iz dućana ne znaju (samo im to ne smiješ reći!) iskoristiti niti izbliza u punoj snazi i brzini...

Osobno mislim i da je ta snaga, iako je značajno umanjena od osnovice zvane ZZR 1400, sasvim dovoljna za jedan sport-tourer... druga je sada spika što za predviđenu cijenu jedna Yamaha nudi više za manje para...
Evidentirano

Mocippaldi

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5174
  • Lokacija: Netherlands
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #18 : 27. Siječanj 2007, 17:13:50 »



 druga je sada spika što za predviđenu cijenu jedna Yamaha nudi više za manje para...


Ali ta Yamaha ima 10 konja manje i u tome grmu lezi zec  :mrgreen: bitno je naglasavanje da jedan ima duzi od drugog  :LOL:
Evidentirano
There are many here among us who feel that life is but a joke.

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #19 : 27. Siječanj 2007, 17:26:35 »

Baš tako... pitanje je sada da li i te Yamahine performanse zadovoljavaju (  :LOL: :LOL: :LOL: )? I koliko je normalno, potrebno ili svrsishodno za jedan sport-tourer?

Zar se dvoje na putovanju više ne mogu ugodno voziti sa "pišljivih" 150 konja?
Evidentirano
 

toni d

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 306
  • Vozi: XJR 1300
  • Lokacija: split
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #20 : 27. Siječanj 2007, 17:32:46 »

ZZR je ogroman ovi mi se pari  enormno velik
Evidentirano
nisu pile za debile

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #21 : 27. Siječanj 2007, 20:21:20 »

ZZR je ogroman ovi mi se pari  enormno velik

Wheelbase 1520mm (that's 30mm shorter than a 2006/7 FJR1300)

Samo Ti se čini...
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #22 : 27. Siječanj 2007, 20:22:49 »

i vjerojatno mi se nece svidjat cijena  :mrgreen:

Mislim da se tu apsolutno slažemo... jer će cijena, po svemu sudeći, prelaziti 110.000 kuna...  :? :? :? :?
Evidentirano

Bagi

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 378
  • Vozi: HONDA RUNE 1800
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #23 : 27. Siječanj 2007, 20:54:40 »

Pa 150ak konja na 1400 kubika mi se čini sasvim ok! Ja sam imao nekada ZZRa 1100 i motor me je oduševio što se tiće udobnosti i male potrošnje ali i perfomansama! Mogu si misliti kako negdje fino vuče 1400 kubika sa dvoje i natovareni! Meni se dopada,a o ukusima se ionako ne raspravlja! :palacgore:
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Kawasaki GTR 1400
« Odgovori #24 : 27. Siječanj 2007, 22:09:52 »

Glede potrošnje, mislim da su Japanci umanjili sve te jake brojeve samo da bi umanjili i potrošnju, koja sa putno-tourerskom namjenom ne smije biti tako bahata kao kod ZZR-a 1400. No, sa druge strane, ljudi sa drugih foruma (istinaibog, iz Amerike, a tko još vjeruje Amerima?), govore da je potrošnja te mrcine od ZZR-a otprilike ovakva za puni tank:

180 miles = cca 290 km

5.8 gallons = cca 22 liters

Average cons = 7,2 liters per 100 km

Kako kod GTR-a gotovo i nema mogućnosti da bi napravili veći tank, jer već i postojeći od ZZR-a ide do ispod sjedala, onda se veća uporabna vrijednost GTR-a može postići samo sa smanjenjem potrošnje. A to se najlakše postiže i ublažavanjem snage i ostalih performansi.
Evidentirano
 Str: [1] 2 3 ... 101   Gore
 

Stranica je generirana za 0.13 sekundi uz 21 upita.