Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 16   Dolje

Autor Tema: Mali savjeti za motoriste  (Posjeta: 150867 )

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #25 : 08. Prosinac 2006, 16:00:10 »

Posto je Demza opisao poliranje morati cu nastaviti u istom smjeru.

Sta kad imate malo žešća oštecenja, nakupine gume, katrana, hrdje. Nista se ne sekirajte i to se rijesi.
Zahvaljujuci omiljenoj stranici i njihovom savjetu dosao sam u posjed Never Dull "vate".
Vata koja ne uljeva povjerenje pokazala se odlicna.
Pokazati cu vam samo neke primjere kako sam je koristio mada ima i upozorenja.

Na ispusnoj cijevi mi se pojavila ruzna nakupina spaljene gume od cizme (ne pitajte kako). Prvo sto trebate je sastrugati velike dijelve sa ispuha. Konkretno ja koristim mali nozic.
On ne guli ispug, a struze prljavstinu.
Kad smo ogulili necistoce slijedi poliranje vatom.
Trljajte laganim, a na mjestima jacim pokretima (oprez) mjenjajte stranu spuzvice.
Nakon par sati  :mrgreen: (salim se) minuta imate ok ucinak.
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #26 : 08. Prosinac 2006, 16:03:54 »

Takodjer znam da vozite po kisi i da vam se onda na ispuhu pojave ruzne nakupine blata i kamenca, koje klasicnim nacinom pranja ne idu dole.
Never Dull ponovo na dijelu.
Vjerujte u stvarnosti bolje izgleda nego na slikama. Namijerno sam ostavio dio na ispusnoj grani da se vidi razlika.
Vata takodjer super polira alumini, pogledajte polugicu kvacila.

Misljenje: Vrlo dobra vata, razumne cijene. Prilikom uporabe morate biti jako oprezni.

Ocijena:  :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore:

Vatu mozete kupiti u trgovinama koje drze Valvolin za 49 kn ili u Velikoj Gorici, Motormanija za 60 kn (sto je bezobrazno). Takodjer ima je i u Varazdinu Super Bike (dosta skupa trgovina)

Najava savjeta za sutra: Opasnosti pri uporabi Never Dull vate
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Opasnosti pri uporabi Never Dull vate
« Odgovori #27 : 09. Prosinac 2006, 13:07:33 »

Naj lakse je dati savjet i svoje misljenje o necem. Kako se kaze za misljenje, svi ga imaju, ali treba iza svojih savjeta stajati kad dodje do problema.
Obicno kad dodje do problema, kaze se pa nisam tako mislio, pa nisi me dobro shvatio i slicno.

Zato da ne bi bilo problema stavljam upozorenje kod Never dull-a.

Pasta je krajnje opasna i kad sa njom radite ne smije te stiskati ko manijak. Nego pokreti moraj biti odmjereni i uz stalnu kontrolu. Ako se toga ne drzite, doci ce do "sranja".
Evo primjera kako se moze unistiti ispuh na ganc novom motoru.
Takodjer matirane povrsine, kao sto je ispuh kod starijih ER5 zaobilazite u velikom luku. Mali dodir vate sa takvom jednom povrsinom i ode sve.
Kod poliranja aluminija takodjer treba jako paziti jer vata skida povrsinski oksid, jest da se sjaji, ali ako hocete vrhunski rezultat morate opolirati cijelu povrsinu koju ste dotakli.
 
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

sestak

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 104
  • Lokacija: zagreb
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #28 : 09. Prosinac 2006, 18:20:57 »

Svaka čast na savjetima, ima za svakoga po nešto.
Evidentirano
volim stare motore
 

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Suho pranje
« Odgovori #29 : 11. Prosinac 2006, 14:49:30 »

Prije nego sto pocnemo usminkavati evo jos malo o pranju.

Opasno ste bolestan frik i hocete imati motor cist u svakom trenutku. Ovi sa RR-ovima znaju da cim se malo nekud mrdnu musice su tu, ali i za to ima lijeka.
ArmorAll-maramice su super. Sve sitne necistoce mozete obrisati dovoljno velikim maramicama koje su vlazne taman koliko treba. Za obrisati musice, fleke od prstiju na rezervoaru, prasinu super. Mozete cak obrisati i kotace.

Misljenje: Maramice zauzimaju malo mjesta te ih mozete nositi uvijek sa sobom

Ocijena:  :palacgore: :palacgore: :palacgore:

Maramice mozete kupiti u Bili, Pevecu, KTC-u i kostaju 19,90 upozorenje za Viroviticane u Trgocentru preko 40 kn (stvarno bezobrazno)
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Vracanje sjaja
« Odgovori #30 : 14. Prosinac 2006, 14:36:15 »

Svako dodje do situacije kad malo zaprlja motor, te ta zlocesta voda i necistoce matiraju povrsine koje su inace sjajne.
Da ne gubite nadu pokazati cu kako mozete vratiti sjaj svom karbonskom ispuhu i jos neke sitnice.

Ispuh najprije trebate dobro oprati kako bi bili sigurni da ste sve necistoce detljno odstranili. To radimo na uobicajen nacin. Nakon pranja i susenja ispuh poliramo Armor All-ovim maramicama za plasticne dijelove.
Maramice namijenjene odrzavanju kontrolne table su se pokazale kao fantasticno rijesenje.
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Vracanje sjaja
« Odgovori #31 : 14. Prosinac 2006, 14:39:57 »

Na slikama se ne vidi dovoljno dobro razlika, ali u stvarnosti rezultati su puno bolji.
Sve dijelove od plastike mozete slobodno preci maramicam, sjaj je fantastican i sto je najbolje ostaje i nakon susenja.
Sjaj ostaje i kad zagrijete ispuh sto je zbiljla super. Prilikom primjene, ostaje tanak mastan sloj koji naknadno brisete istom maramicom, ali kada se maramisa potrosi na ostalim dijelovima. Poslije brisanja nema ni traga masnom, ostaje samo sjaj.
Sto se sigurnosti tice, ja ih koristim godinama i niti jedan plasticni dio nije pokazao niti mali problem uslijed tretiranja.

Misljenje: Izrazito dobre maramice

Ocijena:  :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore:

Maramice mozete kupiti u Bili za 22,90 kn ili KTC-u za ispod 20 kn
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

shepi

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1570
  • Vozi: tko pod drugim jamu kopa,fizički je radnik!!
  • Lokacija: Croatia
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #32 : 14. Prosinac 2006, 22:37:26 »

EVO MALO OD MENE! 8)

Probao sam skoro sve sprejeve za lanac i za sve je broj 1 DID,probajte pa čete vidjet
Što su tiče pranja kacige NI POD RAZNO KORISTIT NAVEDENO SRETSTVO ZA ČIŠČENJE,dve Arai rx7 su mi se koplet raspale od te kemije,mehanizmi za vizir,ventilacijske kapice i ostalo,sve se otopilo.Radio sam scene oko toga svega,od toga jedna mi se kaciga raspala na ciljnoj usred vožnje na Grobniku.Nakonrasprave oko toga sa glavnim uvoznikom Araia za Sloveniju Pintarom stvar je bila jasna.
Nakon toga samo topla voda ili tekuči sapun i to je to :drunk: :drunk:
Evidentirano
PIZZERIA "SAN"

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #33 : 15. Prosinac 2006, 18:05:12 »

Na zahtjev kr1408hc-a opisati cu Silicone spray.
Za sprej sam cuo iz savjeta na omiljenoj mi sranici i posto su ga nahvalili morao sam ga kupiti.
Orginal teks mozete procitati na :
http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=614&str=1

Dok ga autor savjeta dosta hvali ja imam malo drukcije mišljenje. Napominjem da je ovo mišljenje subjektivno i mozda ce te vi imati drukciji dozivljaj spreja.

Sprej se nanosi prskanjem sa cca 20 cm u tankom sloju i odmah na povrsini ostavlja "masan" trag. Neki bi rekli nije to masan nego silikonski, ali meni malo vuce na masan. Taj trag se ispolira mekanom krpom i sve bude super.
Zbilja sam se trudio da sprej koristim poslije svakog pranja, ali jednostavno mi nije lego. Ocekivao sam lakse pranje motora; to se nije desilo. Cinilo mi se da se prasina i musice jos vise lijepe na moje napskane dijelove te sam ga za tu namijenu potpuno izbacio.
Naravno nasao sam mu drugu namijenu. Pokazao se kao fantastican za mazanje svornjaka koji spajaju "fuzice" Drzaci nogu poslije mazanja sprejem su bili super pokretni, cisti i vrlo uredni. Nemaju niti malu pojavu hrdje i cini mi se da izrazito dobro odbijaju vodu. Mozda vam to nije toliko bitno kod vasih drzaca, ali za suvozacicu je super. Kad se naprska suvozacki fuzic se puno lijepse otvori i zatvori.
Takodjer sam ga koristio za podmazivanje prekidaca. Jednostavno u utore naprskam malo spreja. Nakon dvije godine ucestalih pranja, nisam imao niti jedan oksidiran kontakt u prekidacima.
Moram spomenuti jos i to da "mascenje" nisam primjetio samo ja vec i drugi. Kolega [email protected] ima silikonski sprej firme Macota i kaze za nega da je puno bolji. Ja mu vjerujem.

Misljenje: Sprej upitne uporabne vrijednosti, vrlo dobro obavlja neke poslove. Nije previse skup jer se malo trsi i dugo traje. Vrlo tesko nabavljiv.

Ocjena:  :palacgore: :palacgore: :palacgore: za nesto

Sprej sam platio izmedju 28 i 35 kn i kupio sam ga u trgovackom centru Adut. Nakon toga trazio ga svugdje i nisam ga vise mogao naci. Bio i kod Valvoline zastupnika (skoro svih u Slavoniji) ali oni ga vecina smatraju nebitnim sprejem. Imaju neku foru da moraju naruciti cjelu kutiju pa im se ne isplati. Mozda i to govori puno :misli:
« Zadnja izmjena: 15. Prosinac 2006, 22:29:52 Sip »
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Suho pranje
« Odgovori #34 : 16. Prosinac 2006, 16:20:21 »

Da nastavimo gdje sam stao  :mrgreen:

Ima jedna stara strojarska uzrecica, ako ne znate problem rijesiti na najmanje tri nacina vi bas ne znate puno o problematici kojom se pokusavate baviti  :wink:

Da bi covjek bio sto objektivniji i da bi mogao sudjelovati u nekoj raspravi potrebno je da pristupi problemu sa vise strana, ovaj tu hocu reci sredstava  :mrgreen:

Imamo Nigrinove maramice za suho pranje. Maramice dolaze u vec klasicnom pakovanju i za razliku od ArmorAll-ovih ima ih 15. Na prvi pogled super, ALI (taj prokleti ali) kada izvadite i razmotate maramicu ona je ko maramica za nos (mala). Maramica dovoljno vlazna i dobro odstranjuje packe i vece necistoce.
Cijelo pakovanje zbilja mozete spakovati pod sjedalo i imati ga uvijek blizu.

Misljenje: Manje nego ArmorAll-ove te se sa njima moze obrisati manja povrsina motora. Kupiti ako nema drugih

Ocjena:  :palacgore: :palacgore: :palacgore:

Maramice sam nabavio u trkovackom centru Homilli, ali ima ih i u Pevecu kostaju izmedju 25 i 28 kn.

Najava savjeta za prekosutra: Suho pranje-Motul
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Suho pranje
« Odgovori #35 : 18. Prosinac 2006, 23:08:07 »

Trebate brzo urediti motor, probajte na ovaj nacin.

Imamo Motulov sprej za suho pranje. Sprej se prije uporabe treba dobro promuckati i prskati sa udaljenosti 20 cm u protivnom dobijete jedan gust sloj koji se vidi na fotografiji. Naneseni sloj vrlo slici vosku, ali je drukciji i zbija dosta dobro uklanja i veca zaprljanja.
Nakon prskanja, sa mekanom krpom, ne cekajuci niti malo, vrsite brisanje. Pazeci da mijenjate krpu i da bude cista. Nakon par sekundi cca minut dobivate zbilja sjajnu i cistu povrsinu.

Misljenje: Vrlo dobar, ali skup sprej, cijena mu umanjuje korisnost

Ocjena:  :palacgore: :palacgore: :palacgore: :palacgore:

Sprej mozete kupiti u MMS (Pz) ili Big Bike-u (SB) i kosta malo ispod 50 kn
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Vracanje sjaja
« Odgovori #36 : 19. Prosinac 2006, 23:27:01 »

Sjaj, ni sam ne zna zasto je to bitno, ali vecina nas kaze; hocu da se sjaji. Sjaj mozemo postici na vise nacina, ali MaFra ima u svojoj ponudi sprej BikLux.
Sprej je zanimljiv zato sto je namjenjen vracanju sjaja plastici i naljepnicama.
Sprej se klasicno prska na opranu plasticnu povrsinu. Te se na njoj malo ostavi, par sekundi do 1 min. Do tog sam dosao pokusima i vidio sam da je ucinak najbolji. Nemojte da vas uplase curki, oni se ispoliraju mekom krpom te potpuno nestanu.
Sprej fantasticno vraca sjaj prozirnim pokrovima satova i dobro plastici.

Misljenje: Preskup sprej koji se kompliciranije koristi neko ArmorAll maramice i sa manje ucinka. Prednosti su na naljepnicam i prozirnim stvarim te super miris. Miris je stvarno dobar, motor vam jednostavno mirisi  :palacgore:

Ocjena:  :palacgore: :palacgore: :palacgore:

Sprej mozete kupiti u Karlovcu-Aprilia ili u Pevecu (Jankomir) kosta malo manje od 40 kn
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Poliranje ogrebotina
« Odgovori #37 : 20. Prosinac 2006, 22:19:52 »

Kad smo kod MaFra sprejeva evo jos jednog zanimljivog.

To je MaFrin sprej za poliranje.
Sprej nanosimo prskanjem na manju povrsinu i ne cekajuci da se osusi poliramo mekom krpom.
Zanimljivost zasto uopce spominjem ovaj sprej je ta da mozete polirati vizir (moze se i sa drugim politurama, ali neke izazivju matiranje). Sprej uspjesno otklanja sitne ogrebotine i gotovo svu prljavstinu.
Nakon poliranja ostaje zbilja na dodir glatka i vrlo svjetla povrsina koja jos odbija vodu.

Misljenje: Vrlo dobar sprej za vizir, prosjecno dobar za poliranje.

Ocjena:  :palacgore: :palacgore: :palacgore:

Sprej mozete kupiti u Pevecu po 32,61 kn
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Garaziranje motora za zimu
« Odgovori #38 : 21. Prosinac 2006, 18:53:57 »

Posto sam vidio da vecina ima neke nedoumice oko gaziranja motora odlucio sam napisati par korisnih savjeta. Kap koja je prelila cacu je bilo objaljivanje savjeta u Jutarnjem. Savjeti su dobro napisani i sa zeljom da pomogu, ali sa par gresaka. (zbilja mi nije zelja nekog popljuvat, jer cijenim trud, osim mozda urednika Galića te pomocnika Juričko sa koima cu se jos cuti)
Kako sam vec prije rekao, savjet je lako dati, ali treba iza njega stajati.
Ovi moji savjeti bazirati ce se na teoriji Zasto-Zato kako bi dobili na ozbiljnosti, a svima vama pruzili sansu ospravanja istih.

Posto o bilo kojoj tehnickoj tematici nastoim procitati sto vise tako je i tu slucaj. Jedni od najboljih savjeta tj. savjeta bez greske su na nasoj stranici
http://www.motori.hr/Gara_iranje_motora_pred_zimu_stari_lanak__614.html
ali savjeti nisu dovoljno detaljni i ne zadiru dublje u povrsinu  :mrgreen:
Vrlo kvalitetni savjeti koje moram spomenuti i zbog kojih nisam moga napisati svoje jer bi bili cisti plagijat su na
http://www.motocikli.com/motori/tehnika-djelovi-servisi/priprema-motora-za-zimski-san.html
ali imaju male greske.

Gdje se slazemo.
Rezervoar mora biti pun, kak bi se izbjeglo stvaranje hrdje u unutrasnjosti. 
U gorivo se dodaju stabilizatori zato sto je gorivo mjesavina heptana i izooktana. Heptan je sklon detonaciji (oktanska vrijednost 0), a izooktan je vrlo otporan na detnaciju (oktanska vjednost 100) te razlicito hlape. Svi oni savjeti oko voznje su ok i to je najbolje rijesenje jer vise nista ne morate radit.
Moj savjet je malo drukciji u nedostku stabilizatra.
Vec kod traktora sam naucio kako ide konzerviranje, 90% goriva 10% antikorozivnog ulja (prije INA-ANTOKOSING-K) u masinu antikorozivno odgovarajuce gradacije pustis da se zagrije, ugasis i moze stajati mjesecima.
Znaci ja koristim dvotaktol, ali motor ne palim na dvotaktol i u proljece to gorivo izvucem te ga potrosim u kosilici, a u motor stavim novo. Ili jednostavno ne stavljam nista, ali gorivo u proljece izvadim iz rezervoara.
Drugo gdje se slazemo, a to je svjecica van i malo WD-a unutra ili posebnog sredstva anticorit(fora od vanbrodskih).
Gadno se ne slazemo jer se spominje sipanje obicnog ulja, to ni govora jer ce doci do zapeknuca karika. Umjesto obicnog malo se stavi dvotaktol (izgara bez pepelno i cuva klipneprstenove).
Ja znam da se neki vec bune tko ce to raditi, ali moram skreuti pozornost da tu opisujem onako kako se treba, a ne kako se nekom da ili neda.

Sve otvore na motoru zacepite, nema ih puno, usis i ispuh kako ne bi ulazila nepotrebna vlaga.
Motor podignite na stendere i ispustite tlak za pola. Tako ce te rasteretiti napetost u gumi, a ako nemate stendere podignite vrijednost preko 3 bara te napunite gume dusikom. To radite kako bi izbjegli da se guma ulegne na jednom mjestu te tako postane neupotebljiva (dusik ima puno manje toplinsko sirenje i skupljanje).
« Zadnja izmjena: 21. Prosinac 2006, 19:05:23 Sip »
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Garaziranje motora za zimu
« Odgovori #39 : 21. Prosinac 2006, 18:55:20 »

Akumulator-toliko nepoznanica i gresaka.
Akumulator mozete izvaditi iz motora, ali i ne morate. Sve sto cu napisati je iz provjerene literature i kao takvo za mene jedino ispravno.

Aukmulatori su skloni samopraznjenu i gube napon tokom vremena. Kod olovih akumulaora to se krece oko 1% dnevno. Zbog toga je najbolje akumulatore cuvati na hladnom.
Kod temperature od 15C aku. se isprazni za 4mj., a ako ga drzimo na 40C prazan je nakon 2 tjedna. Na 60 C propada aktivna olovna masa.
Samo da vidite da se ne morate bojati smrzavanja nabrojati cu gustocu i temperaturu pri kojoj se aku. smrzava. A u tablici dati prikaz napunjenosti sa gustocom.
gusoca                     tem.pri koj elektrolit smrzava
1,28                          - 68
1,25                          - 52
1,20                          - 27
1,15                          - 15
1,10                          - 7

Cinjenica je da kapacitet pada sa temp. pa na 27C imamo 100%, 0C imamo 65%, -20 imamo 40% nazivne vrijednsti.

Sve ovo znaci da se aku. moze ostavit i na motoru (uz uvjet ispravnosti instalacije) samo ga treba povremeno dopunit (suhi aku. posebno osjetljivi na punjenje, moraju se puniti malom strujom) i to sa punjacem, a ne paljenjem motora.

Kad smo to sve napravili motor vise ne palimo, zato sto se kondenzira vlaga na unutranjim stjenkama te zagadjuje ulje (vidite u drugim savjetima da se preporuca izmjena ulja pri i nakon zime).
Motor pokrijemo ceradom (jedino ako vam stoji vani, jako lose rijesenje) ili plahtom koja je prozracna.

Stabiliatore mozete kupti u svimvecim trgovackim centrima dodju oko 40kn
Ceradu mozete kupiti u Louis-u i kosta 9,95 eura
Stendere mozete kupiti kod mene za 300 kn

P.S Ako ima i jedna neistina u iznesenom slobodno me upozorite na PP.
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Uklanjanje ogrebotina
« Odgovori #40 : 06. Siječanj 2007, 19:00:27 »

Uvjek me malo nervira kad uzmem moto casopis i sve je harmonicno opisano, a u stvarnosti to nije tako.
Posto ja nisam ovisan o sponzorima tu se zbilja trudim biti sto objektivniji.
Nova godina je pa sam pripremio novi set savjeta.
Sve nas zanima uklanjanje ogrebotina, rijesenje nudi Sonax.  :misli:
Sonaxova polir pasta privlaci svojom mogucnoscu uklanjanja ogrebotina. Da li je to tako :misli:
Velika boca sa olovkom na dnu koja nudi prekrivanje vecih ogrebotina cinila se savrsenom. Bok motora koji je prezivo pad, jednostavno vapi za tako necim, ali.
Po uputi vece ogrebotine prekriti olovkom i ispolirati mokrom krpom ili ispolirati pastom. Niti jedan nacin ne polucuje rezultat.
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #41 : 06. Siječanj 2007, 19:04:11 »

Primjena vode je smjesna zbog masnoce olovke, a polir "krema" obrise olovku i ne pokrije ostecenje.
Po uputstvu ne smije se dopustiti da se krema osusi. Proba tako, nista. Probao da se osusi. Opet nista.
Polirki se mora priznati da nakon poliranja ostaje jedan gladak i sjajan sloj, te pokriva sitna ostecenja (stvarno sitna), ali to ostaje i sa drugima sredstvima.
Tako moj pokusaj da uklonim ogrebotine zavrsava neslavno.

Misljenje: Preskupa politura koja ne obavlja ono sto tvrdi, ne uklanja necistoce i ne ostecuje lak, mada se ne preporucuje cesto koristenje, pa tu treba biti oprezan. Dobra povrsinska zastita, ali to rade i druge puno jeftinije politure.

Ocjena:   :palacdolje:

Kremu za poliranje mozete kupiti u Pevecu za 96kn ili Baumax-u za 99kn

Najava za sutra: Poliranje
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #42 : 06. Siječanj 2007, 19:08:45 »

Kako bi probao stvarno uociti razliku izmedju opoliranog i ne. Uslikao sam dio na pocetku i na kraju.
Nisam uocio razliku, jedino pod rukom opolirana povrsina je puno gladja.
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Deliriano

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 797
  • Vozi: Kawasaki Zephyr 550; Suzuki Bandit 1200
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #43 : 14. Siječanj 2007, 21:24:56 »

Pročitao sam post u dahu..... predobra varijanta -zašto-zato  :palacgore

Maramice su super i jako korisna stvar.... da ocjena 5 !

Moj osvrt je na ovu polir pastu i tzv. olovku za uklanjanje ogrebotina...... MOLIM.... prevara stoljeća   :x  :x :palacdolje:

Kupio sam je jer je ipak skuplja od standardne polir paste za 35 kuna. Ipak 100 kuna uljeva povjerenje u kvalitetu takvog proizvoda i zašto NE ?!?!?!
Nula bodova - ne čisti, kolko god se mučio, ajde, daje malo sjaja , a naravno olovka nije baš istog tonaliteta kao i moja boja - naravno da se kuži razlika i na kraju polir pasta skida i tu boju  :palacdolje:
Sve u svemu, ispolirao sam i prihvatio prevaru  :palacgore:  Ponovio sam poliranje sa svojom dobro starom univerzalnom pastom od 35 kuna  :palacgore:

Ocjena za uloženo - dobiveno " -1 "
Evidentirano
naljepnice, majice, poslovni pokloni, kalendari i slične tiskovine - www.koprivagraf.com

Medo

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6072
  • Lokacija: Zadar
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #44 : 14. Siječanj 2007, 21:56:14 »

Jednom sam od frenda posudio takvu polir pastu (ali onu za sve boje) i bio sam oduševljen sa njom. Sve male ogrebotine na laku od torbe na zadnjem sjedalu su nestale.
Nakon toga sam ju probao i na autu koji više valjda ni nema laka i učinak odličan. Ispoliranio dio je bio gotovo kao nov. I sada se još uvijek vidi razlika na tom djelu iako je prošlo 7-8 mjeseci.
Evidentirano
 

miha_vg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 766
  • Vozi: V-Strom 650 A K8, Mali Sivi Miš, 38 500 km.
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #45 : 08. Veljača 2007, 22:53:51 »

Prvo kupite motor, onda pitajte mamu jel smijete.
Evidentirano
Uh, kak sam zgodan, sve mi se cure sviđaju...

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Privremeno za Ivann-a
« Odgovori #46 : 13. Veljača 2007, 23:45:19 »

Naprsko ostavio da malo stoji i ispro visokotlacnim.

Prao na ganc novim felgama od Opel Astre, necistoce super otisle

Sory ovo i nije pravi savjet, samo imam od masu u arhivi.

Sprej je definitivno naj bolji za te stvari od svih koje sam probao i kosta 9 kn

Moze se nabaviti u Pevecu, Kauflandu u Brodu :palacgore:
« Zadnja izmjena: 13. Veljača 2007, 23:55:30 Sip »
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

mr.mee

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2983
  • Vozi: kawasaki z650 i z750
  • Lokacija: Slavonski Brod
Odg: Mali savjeti za motoriste
« Odgovori #47 : 13. Veljača 2007, 23:50:26 »

gdje ima za kupiti taj sprej i koliko kosta? trebao bi mi za moje felge.

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16502
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Poliranje
« Odgovori #48 : 11. Ožujak 2007, 09:56:27 »

Posto smo vidjeli da vrlo skupa Sonax-ova krema ne otklanja prljavstinu niti malo, mora se nesto poduzeti.
Uzeo sam prvu polir pastu koju imam u garazi i promatrao rezultat.
Odabir je pao na MyCar polir pastu, koja je bez problema otklonila tragove prskanja lanca i ostale prljavstine, te ostavila glatku i cistu povrsinu bez vidljivog ostecenja boje.

Misljenje: Jeftina pasta, vrlo dobro otklanja necistoce i neostecuje vidljivo lak, ALI koristio sam i prije proizvode MyCar i mislim da cu doveli do ostecenja navlake na volanu automobila (kokopit sprej). Radi sigurnosti mozda ipak treba odabrati neki drugi proizvd, posto ovaj nisam koristio dovoljno dugo. Za ciscenje nekih manje bitnih povrsina  :palacgore:

Ocjena: Ne mogu je dati zbog potencijalne opasnosti za lak

Pastu mozete kupiti u Pevecu i to za cca 20kn
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

Doomsday

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 364
  • Vozi: CFMOTO E-jewel 150
  • Lokacija: Kaštel Stari
Odg: Zastita vizira od magljenja
« Odgovori #49 : 17. Ožujak 2007, 18:26:08 »

Posto smo zamjetili da jucer nismo rijesili problem magljenja, danas cu pokazati kako ja to rijesavam.
Promotri cu dva sistema, skrenuti pozornost na prednosti i mane. Prvi sistem cu opisati nolan-ov.

Kod nolana potoji drugi vizir koji se zatakne izmedju dva zatika i svoju funkciju obavlja vrlo dobro.
Vizir se ne magli i u izuzeto teskim uvjetima. Problem kod vizira nastaje kad zbog pognutosti tijela prilikom "ostre" voznje pogled vam dolazi na onaj mali gornji dio koji nema dodatni vizir i koji se magli.
To mozete zamjetiti samo na rrovima i to kad se vozite.  :palacgore:
Slijedeci problem javlja se kod mrdanja dodatnog vizira. Ako se pin lock raspusti on malo vibrira te vremenom izguli i vizir i sebe.
Problem se rijesava namjestanjem zatika i stalnim dotezanjem, kao i ljepljenjem vizira izolir trakom. Takodjer bas zbog nepravilno stegnutog vizira sam vidio ljude kojima se taj sistem magli.
Prednosti: vizir se lako skida iz zatika te se moze prati mlakom vodom i sapunicom. Kasnije se brise "carobnom krpom od zene"  :mrgreen: , ne maramicama nego krpom (zbog dlakica)
Takodjer meni naj bitnija cinjenica novi vizir kosta 150 kn, pin lock 120, a vanjski tamni 100.

Sve mozete kupiti u BIM-u Draskoviceva (pored Seratona).

Samo jedna sitna ispravka... Anti-fog sustav od Nolana se zove Nolan Fog Resistant system (NFR) i samim nepostojanjem silikonskog dihtunga i drugačijom izvedbom pinova izbjegao je plaćanje nameta Pinlock-u (trademark) koji je zaštićen autorskim pravima. Baš zbog te razlike, NFR unutrašnji vizir se može koristiti na obje strane, čak se preporuča kad nakon nekog vremena unutrašnji NFR vizir previše poprimi konture glavnog vizira i olabavi, da se isti skine i okrene na drugu stranu, kako bi bolje držao...
Inače, bitna stavka kod skidanja i stavljanja NFR-a i Pinlock-a je da se glavni vizir (najbolje na koljenima) izravna koliko se može, unutrašnji vizir se onda ubaci i zakači, te se pusti glavni vizir da se vrati u svoju zakrivljenu formu i tako priljubi i stegne unutrašnji anti-fog vizir...
Evidentirano
 Str: 1 [2] 3 4 ... 16   Gore
 

Stranica je generirana za 0.283 sekundi uz 21 upita.