Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 207 208 [209] 210   Dolje

Autor Tema: Aprilia SL 750 Shiver  (Posjeta: 507921 )

danijel-bj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 147
  • Lokacija: Bjelovar-Križevci
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5200 : 14. Lipanj 2019, 21:56:33 »

vozdra raja  :D zanimaju me iskustva prednjih kočionih pločica, koje ste probali, koje da koje ne?
znači normalna vožnja netrebam neke "rejsig"

 
Evidentirano

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16501
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5201 : 16. Lipanj 2019, 18:47:24 »

Probao sve,

brembo ipak vrh, a u smjesi sam se odusevio sa LA 8) kroz siroko temperaturno podrucje koce brutalnoooo, reko bi najboja cestovna plocica, cak bolja od potpuno trkace zbog rada i na niskim temperaturama. :palacgore:

Koga zanima, ipak trkace jako grizu i punooo, puno je jaca zaustavna sila, ali u cestovnoj uporabi cak to nije ugodno i treba privikavanje da ne stisnete kocnicu jako :?
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY

danijel-bj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 147
  • Lokacija: Bjelovar-Križevci
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5202 : 16. Lipanj 2019, 18:51:46 »

Hvala na jednostavnom i razumnom odgovoru  :palacgore:
Evidentirano

Švaser

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 98
  • Vozi: ShiveRRa
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5203 : 03. Srpanj 2019, 18:51:30 »

Evo još jednog šljivara, uzeo ga prije par dana . Dobio s njim  Coocase kofer od 47 L i nosač pa ako nekom treba, dam ga po fer lovi

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Evidentirano
 

danijel-bj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 147
  • Lokacija: Bjelovar-Križevci
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5204 : 03. Srpanj 2019, 18:53:08 »

može fotka kofera i nosača
Evidentirano

Švaser

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 98
  • Vozi: ShiveRRa
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5205 : 03. Srpanj 2019, 19:17:20 »

Montira se umjesto ručki suvozača

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Evidentirano

dROGAR

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 454
  • Vozi: Klaudia Shiver
  • Lokacija: Srce Moslavine
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5206 : 04. Srpanj 2019, 07:43:35 »

samo  :yoman:
Evidentirano

robi1kenobi

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 9
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5207 : 04. Srpanj 2019, 15:29:34 »

Ak znate nekog da prodaje dobro Shivera ili Dorsodura s ABS-om - inbox pliz (750 ili 900)
Evidentirano

mat_pu

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: Pula
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5208 : 04. Srpanj 2019, 15:55:26 »

sta ti znaci dobar. Ja prodajem svoga jer zelim uzeti enduro ali nema abs.
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/aprilia-shiver-750-750-cm3-oglas-27818985
Evidentirano

mat_pu

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: Pula
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5209 : 10. Srpanj 2019, 22:59:43 »

Zanima me da li je netko mijenjao zadnje pozicije. Citam po talijanskim forumima i zvuci komplicirano (ali to su ipak talijani).
Evidentirano

kokolo_f

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 602
  • Vozi: zx6r
  • Lokacija: 052
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5210 : 11. Srpanj 2019, 16:56:27 »

Mislim da sam ja bio na svom to mijenjao..Nije teško.,skineš sic i promijeniš..
Evidentirano

mat_pu

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: Pula
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5211 : 11. Srpanj 2019, 19:09:01 »

Uspio promijeniti, nije komplicirano ali je malo pimplavo. Potrebno je skinuti 4 vide iznad svjetla(2 koje drze plocu, i dvije koje drze bravicu), i jednu s donje strane koja fiksira poziciju svjetla. Sama lampica izadje bez problema. Prilikom vracanja sam zalijepio (iako nisam pobornik lepak tehnike) matice za bravicu sica da si olaksam buduca montiranja.
Evidentirano

Dominos

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Lokacija: SB
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5212 : 12. Srpanj 2019, 00:44:07 »

Zasto su tamne žarulje unutra ??
Evidentirano

mat_pu

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: Pula
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5213 : 12. Srpanj 2019, 07:10:04 »

Zasto su tamne žarulje unutra ??

crna je pregorjela zarulja, nju sam zamijenio
Evidentirano

Dominos

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Lokacija: SB
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5214 : 12. Srpanj 2019, 07:13:38 »

Fino je pregorila onda hehe...
Evidentirano

alfa75

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 488
  • Vozi: Shiver
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5215 : 12. Srpanj 2019, 12:08:48 »

dragi shiveraši, nedavno sam imao kvar na shiveru da mi je upalio urgent service i nije htio niti pokrenut starter, ni relej ni pumpu goriva. uglavnom nalazio sam se na putovanju pa sam ga uspio paliti tako da bi na čas prekinuo plus na bateriji dok je ključ okrenut na kontakt. pumpa provrti, greška se ugasi motor pali i vozi do idućeg stajanja pa opet ista priča. malo je reć da sam ispizdio. kad sam došao doma  skužio da je baterija mrtva nakon 3 dana stajanja pa je sumnja pala na akumulator iako je vrtio jako fino. napunim bateriju i sve opet radi, ali kada sam stavljao sic morao sam jace ga pritisnuti jer sam petljao neki tail bag, upalila se pumpa goriva iz cista mira. Da ne duljim, snop kabela koji ide sa osigurača i releja je bio u kratkom spoju, tj dodirivali su se plusevi sa baterija na relej i sa releja na motor, a sic je pristiskao taj kabel. praktički kao da sam dao kontakt na motoru. to mi je pojelo akumulator kao prvo, a kao drugo nije pokrenuo pumpu jer se vec pokrenula ko zna kada pa komp ne želi dati startanje motora jer nešto nije uredu.

eto ako se ikome desi na putu takvo nešto , samo treba razmotati izolirku da dođe do dijela gdje su plusevi spojeni i izolirani termobužirom. dva su tamo jedan do drugog i kako su se trljali potrošio se bužir i plusevi se dirali, tj zaobilazili su relej. Lijepo to omotati novom izolirkom i vozi dalje. fix od 5 minuta.




https://www.youtube.com/watch?v=WzVxxXFnlNk&feature=youtu.be
Evidentirano

mat_pu

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: Pula
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5216 : 15. Srpanj 2019, 14:49:17 »

Neznam da li je netko od vas imao iskustva s tim, ali sad kad sam mijenjao filter zraka primjetio sam da mi je skoro sva termo izolacijska folija s donje strane spremnika se doslovno... otopila. Zanima me da li netko mozda ima ideju s cim bi to bilo dobro zamijeniti
Evidentirano

danijel-bj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 147
  • Lokacija: Bjelovar-Križevci
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5217 : 15. Srpanj 2019, 14:55:52 »

Neznam da li je netko od vas imao iskustva s tim, ali sad kad sam mijenjao filter zraka primjetio sam da mi je skoro sva termo izolacijska folija s donje strane spremnika se doslovno... otopila. Zanima me da li netko mozda ima ideju s cim bi to bilo dobro zamijeniti
https://www.ebay.com/itm/Auto-Roof-Heat-Shield-Foil-Car-Sound-Isolation-Deadener-Noise-Cover-Fender-Pilla/264396780119?hash=item3d8f46b257:g:ibgAAOSwlCFdKaYh
Evidentirano

Hmoa

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 14
  • Lokacija: Tuzla
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5219 : 15. Srpanj 2019, 21:06:54 »

Pozdrav, razmisljam o kupovini shivera 750, trenutno vozim kawasaki z300(to mi je prvi motor ako ne racunamo skutere i vozim ga evo vec trecu sezonu). Malo su mi razlicita iskustva sa shiverom od onoga sto sam uspio procitati na ovoj temi pa me interesuju vasa misljenja i komentari. Shivera sam probao u dva navrata(jedan te isti primjerak) sveukupno oko 1.5h voznje. Mene sad zanima je li svaki shiver puno vibrira, u odnosu na paralelna dva, na V2 nisam ocekivao ovoliko razlike sto se tice vibracija. Nevjerovatno mi je koliko I2 djeluje ugladjen u odnosu na V2, je li to normalno? Prakticno motor se samo u prvoj moze voziti ispod 3k rpm. I sad iskreno da vam kazem, nemojte me popljuvati na ovo, nisam osjetio neki privlacan karakter v2 masine. Puno mi je zanimljiviji bio recimo corssplane na hondi nc750  bez obzria na manjak snage ili recimo neki redni 4 koji poludi na visim obrtajima.. Druga stvar, ljudi se dosta zale na sport mod na shiveru, meni je iskreno on najvise odgovarao i sa njim je jedino bio zanimljiv za voziti. U rain modu je vrlo sam siguran sporiji od moje Kawe a touring je ok za po gradu. Polozaj sjedenja mi je onako, previsok realno, ne djeluje mi nikako dobar za agresivniju voznju, na kawi se sjedi dosta 'sportskije' i vise se ima osjecaja za prednji tocak, iako je sasija i ovjes dosta losiji.  Ja ne znam je li do konkretnog Shivera ili je potrebno vremena da se navikne i zavoli shiver ili ovo nije motor za mene.. Ne mogu nikako da dokucim sta je u pitanju. Svaki komentar i sugestija dobrodosli  :grin:
Evidentirano
 

danijel-bj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 147
  • Lokacija: Bjelovar-Križevci
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5220 : 15. Srpanj 2019, 21:16:54 »

Pozdrav, razmisljam o kupovini shivera 750, trenutno vozim kawasaki z300(to mi je prvi motor ako ne racunamo skutere i vozim ga evo vec trecu sezonu). Malo su mi razlicita iskustva sa shiverom od onoga sto sam uspio procitati na ovoj temi pa me interesuju vasa misljenja i komentari. Shivera sam probao u dva navrata(jedan te isti primjerak) sveukupno oko 1.5h voznje. Mene sad zanima je li svaki shiver puno vibrira, u odnosu na paralelna dva, na V2 nisam ocekivao ovoliko razlike sto se tice vibracija. Nevjerovatno mi je koliko I2 djeluje ugladjen u odnosu na V2, je li to normalno? Prakticno motor se samo u prvoj moze voziti ispod 3k rpm. I sad iskreno da vam kazem, nemojte me popljuvati na ovo, nisam osjetio neki privlacan karakter v2 masine. Puno mi je zanimljiviji bio recimo corssplane na hondi nc750  bez obzria na manjak snage ili recimo neki redni 4 koji poludi na visim obrtajima.. Druga stvar, ljudi se dosta zale na sport mod na shiveru, meni je iskreno on najvise odgovarao i sa njim je jedino bio zanimljiv za voziti. U rain modu je vrlo sam siguran sporiji od moje Kawe a touring je ok za po gradu. Polozaj sjedenja mi je onako, previsok realno, ne djeluje mi nikako dobar za agresivniju voznju, na kawi se sjedi dosta 'sportskije' i vise se ima osjecaja za prednji tocak, iako je sasija i ovjes dosta losiji.  Ja ne znam je li do konkretnog Shivera ili je potrebno vremena da se navikne i zavoli shiver ili ovo nije motor za mene.. Ne mogu nikako da dokucim sta je u pitanju. Svaki komentar i sugestija dobrodosli  :grin:
vozi se mjesec dana na shiver pa sjedni na fazera pa buš vidio šta je bicikl.
Evidentirano

mat_pu

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: Pula
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5221 : 15. Srpanj 2019, 23:39:56 »

Kako je dozivljaj motora za svakoga nesto osobno i neznam bas kako bi ti tu mogli pomoci. Ne odgovara svaki motor svakome.
Na primjer moje iskustvo sa Shiverom je to da mi polozaj sjedenja nikako ne odgovara i nisam se nasao na njemu (zato ga i prodajem jer mi za moj nacin voznje vise pase enduro). E sad sto se tice tresnje, trese vise od npr Fazera koji je 4 cilindra, ali nije to toliko strasno. Moj se nakon 4 tisuce okretaja umiri i pocne se ponasati kao pravi sportski motor. S time da se poprilicno umirio od kad sam promijenio lanac i lancanike. Ako se taj koji si probao neda voziti od tresnje biti ce prije da je nesto neispravno. Kao svaki talijan Shiver je osjetljiv na odrzavanje ( i kvalitetu odrzavanja) , ako ga se propisno odrzava motor ce raditi super.
Evidentirano

Dominos

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Lokacija: SB
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5222 : 16. Srpanj 2019, 01:23:38 »

Treba napomenuti i da ima razlike u polozaju na redizajnu shivera i obicnog. Iznenadio sam se koliko se osjeti tih par stvarcica. Shiver je motor koji se jako lijepo vozi po krivinama. Ima svojih granica, ali ako se jos ucis odlican je. Klasika V2 masine je da ne voli niske okretaje, vec ispod 3.5k se osjeti. Karakter V masine bi se manifestirao u momentu koji proizvodi i vec od tih 4k fino poteze, a neki top mu je nesto malo prije 6k do 9.5k okretaja. Recimo rednjaci ga tuku na top speedu ali ja recimo zato obozavam osjecaj na izlasku iz zavoja.
Jos jedna stvar koju bi svakako predlozio je da kod zamjene lancanika se stavi iza 2 zuba vise (omjer kao na dorsu). Time se rijesi dosta problem zatrzavanja u gradu, a motor postane osjetno življi.
Evidentirano

frx1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 253
  • Vozi: Groma iz tvornice
  • Lokacija: ZG
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5223 : 16. Srpanj 2019, 09:57:02 »

Nedavno smo radili na aprilia forumu O2 optimizere, koji rijesavaju trzanje u niskim okretajima. Ispalo nas je cca 150kn, inace tog ima i na ebayu zove se motocorsaro ili fatduc ali je 80$. Definitivno se isplati tko vozi i po gradu.
Evidentirano

danijel-bj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 147
  • Lokacija: Bjelovar-Križevci
Odg: Aprilia SL 750 Shiver
« Odgovori #5224 : 16. Srpanj 2019, 10:01:21 »

Nedavno smo radili na aprilia forumu O2 optimizere, koji rijesavaju trzanje u niskim okretajima. Ispalo nas je cca 150kn, inace tog ima i na ebayu zove se motocorsaro ili fatduc ali je 80$. Definitivno se isplati tko vozi i po gradu.
150 kuna komad ili više njih?
Evidentirano
 Str: 1 ... 207 208 [209] 210   Gore
 

Stranica je generirana za 0.236 sekundi uz 22 upita.