čini mi se dda nas tu više putuje teretnjakom nek na dva kotača 
baš... zato ćemo forumaše počastiti sa lijepim, mutnim slikama pucanima kroz šajbu između razmazanih mušica

Super slike, James. 
Fora je vidjeti i procitati komentar iz perspektive kamiondžije.
Ako imaš još, samo stavljaj i piši... 
na ovo sam obećao odgovor. kaj se tiče perspektive kamiondžije, ovaj tjedan: Zagreb - Padova - Mantova - Ferrara - Zagreb - Ivanić Grad - Varaždin - Zagreb - Linz - Zagreb - Čakovec - Zagreb - i kamion je već u Sloveniji, prebačen preko granice za slijedeću turu.
Želim reći da su lijepe i brdske ceste u stvari prilična gnjavaža za prijevoznike zbog gubitka vremena i veće potrošnje, jer smo postali programirani u minutu. Lijepim cestama se vozimo isključivo ako je adresa u pitanju. Što ne znači da ih ne volimo (jako puno vozača ima motore). Kako sam spomenuo, sad sam na malom kamionu pa se lakše odlučim na zabiti, jer je mala šansa da ću naletiti na mjesto koje se ne može proći i da se moram vraćati.
Došao sam do zaključka da kad konačno odem i motorom u brda jednog dana, o čemu sanjam, uzet ću najmanju kartu koju nađem, tek toliko da imam neke orijentire. najljepše su mi slijepe ceste, one koje vode do nekog mjesta i onda se moraš vratiti istim putem ili neki stazicama dalje. Zato što su lijepi, neiskorišteni krajolici sa malo prometa, nisu turistički isfurani i u gužvi. Jednom sam i stavio putopis na drugom forumu, upravo iz razloga da skrenem pažnju ljudima na ta takve pravce.
Toliko, dalje slike.
Ne možeš nikom reći da nisi mogao naći firmu za utovar lagera

- Rubiera, Reggio Emilia

Upravna zgrada Sidi moto opreme, Bassano del Grapa (Padova)

Početak Dolomita sa istočne strane, Belluno, na putu za Madonnu di Campiglio. A misliš da voziš mrcinu i onda staneš pred brdašce


Autoput Piacenza - Torino
