Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 866 867 [868] 869 870 871   Dolje

Autor Tema: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca  (Posjeta: 1634512 )

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9397
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21675 : 08. Svibanj 2019, 16:07:21 »

Kocione plocice....


Zadnjih 10tak godina, samo OEM. Naviko na njih, dugo traju, ne zderu diskove, koce valjda dobro (nemam s cim usporedit), mene uvijek sluzile dobro.

Danas kupio prvi put zamjenske: EBC FA142HH. Sintered, HH, nazivno kao i originalne.  Cijena originalnih je 1000-1200kn, kako gdje, ove EBC sam platio (ukljucujuci i dostavu) 40 funti sto je nekih 350kn (2 seta, za prednji kotac). Bilo je vec rijeci bas o tim plocicama u ovoj grupi i zakljucak je bio da su kvalitetne. Svakako su 3 puta jeftinije, pa ako i manje traju, 3 puta je 3 puta  :mrgreen:

Prvo sam gledao na ebayu, ali googlajuci nasao nesto povoljnije jer je trenutno popust. Platio paypalom, pa koga zanima, evo link:
https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/5373


Stigle. Bez limica koji donekle smanjuju transfer topline na klipove kocnica, a time i kocione tekucine. EBC ih isporucuje sa nekim plocicama, ali ne sa ovima. Razlog je sto iste te plocice idu i na druge motore gdje zna bit problem sa debljinom ako bi se stavili limici. Na z750 2007-2012 to nije problem jwr su plocice iste debljine kao i OEM (isprobao maloprije sa limicoma starih plocica i ima i vise nego dovoljno mjesta u celjustima). Pa eto, ako nekom koristi taj podatak...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

nigda_vz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21676 : 12. Svibanj 2019, 22:27:14 »

Z750s.
Prvi mi je ozbiljniji motor i molim bez podsmijeha xD
Pitao sam frenda koji se kao razumije i sad imam pizdariju.
Uglavnom, trebalo je naspanat lanac. Genijalac mi ga je naspanal, ali nije ravnomjerno zatezal lijevu i desnu stranu. Takav fail ni sam nebi napravio, makar to nikad nisam radil  :palacdolje:
Slozeno prema oznakama na vilici. Lanac ima hod cca. 3cm. ALI faking kotac ne stoji ravno. (mislim da sam negdje tu vec  procitao da oznake nisu 100%)
Probal mjerit na vise mjesta na rami do osovine i nikak nastelat kotac. Dosta je na 10kmh stavit motor u N i cuje se da nekaj nije ok s lancem.
I na oko se vidi da zadnji kotac ne stoji u liniji s prednjim.
Opcija sa spagom nije opcija jer nemam stender...

Ako netko ima kakav savijet, pucajte. Sram me odvest takav motor u servis  :LOL:
Jos bolja opcija bi bila ako netko iz Vz hoce zaradit nekaj u fusu da mi se javi na PM. Uvjet je da me nauci da znam za ubuduce  :cool:


Ugl, jedva docekao lijep vikend i onda mi "majstor" sredi motor.  grrrr
Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9397
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21677 : 13. Svibanj 2019, 01:41:48 »

Ako motor nije savinut zbog nekog razloga, uzmi subler i mjeri koliko ti vire serafi (natezaci) iz vilice. Podesi da su lijevi i desni isti pazeci da lanac ima odgovarajucu napetost. Kad to napravis, provjeris gledajuci lanac odozada da od zadnjeg do prednjeg lancanika bude ravan (da su lancanici paralelno). Pomaze napet lanac ubacivanjem serafcigera izmedju njega i zadnjeg lancanika sa donje strane, lakse se vidi kad je napet skroz.

Natezaci imaju 2 matice: manja je "osigurac" i nju otpustis, a vecom stelas pa kad si gotov, primis kljucem veliku da se ne okrece, a malu zategnes prema velikoj i to je to.

Lijevi natezac je za stelanje napetosti lanca u vecoj mjeri, a desni za centriranje kotaca iako i on utjece na napetost. Prije nego zategnes zadnju osovinu, ubaci neki deblji serafciger izmedju lanca i zadnjeg lancanika i gurni motor malo unazad kako bi se zadnji kotac (njegova osovina) napeo prema naprijed i natezaci bili cvrsti pa stegni osovinu koliko treba.

Na kraju provjeris napetost lanca jer stezajuci osovinu, lanac se u maloj mjeri zategne.
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

nigda_vz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21678 : 13. Svibanj 2019, 19:23:13 »

Hvala alfa na odgovoru.  :palacgore: :palacgore:
Trebao sam odmah tak pitat kak to napraviti....sigurno bi bolje zavrsilo...

Danas nisam imao vremena igrat se s tim, ali nabavio sam stender. Vrteći kotac se primjeti da lanac nije jednako rastegnut na cijeloj duzini. Na jednom mjestu je kotac isao malo teze (ko da ima neki otpor i to mi je bilo znak da nekaj ne stima, isti taj otpor primjetim kad tih par karika dođe na prednji lancanik). Uglavnom, slozim lanac na tom najkracem djelu na hod od cca. 3cm, ali onda okrenem kotac da lanac dođe na dio di je jace istegnut i tu je vec mozda i 5cm hoda...
Jel to znaci da je lanac zrel za zamjenu i da mi se ne isplati ni pokusavat ga nastelat takvog?
Mislim, radilo je to ok do neuspjesnog pokusaja spananja, ali ako je to svakak spremno za zamjenu onda mi se neda gubit vrijeme bzvz...bolje kupit novi i onda sam miran...jesam u pravu?

Ako jesam, koji lanac? 520VX3 ili 520ZVM-X? Razlika u cijeni i nije neka, pa ako se isplati uzet ZVM-X, uzeo bi njega.
Mislim sam uz lanac i lancanike (ko na biciklu  :LOL: )
Jel ovo sve kaj mi treba:
https://imgur.com/00jMTfA

Mislio sam odvest motor u neki servis da mi to zamjene. Ne usudim se sam posto to nikad nisam radio, a ni gledao nekog kako to radi. Ako imate za preporucit nekoga u mojoj blizini, bit cu zahvalan. Moze i na PM :)

Evidentirano
 

stipe_zxr

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 166
  • Lokacija: d8
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21679 : 13. Svibanj 2019, 20:26:20 »

Uzmi zvmx ili rk. Ali najbolji model,neznam koja mu je oznaka.
Evidentirano
Black Ninja

LemmyZD

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1479
  • Vozi: Butelju
  • Lokacija: 44°06'56.9"N 15°13'27.8"E
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21680 : 13. Svibanj 2019, 21:03:45 »

To ti je gotov lanac, nema veze sa zatezanjem. Kupi ZVMX definitivno. VX2 je tesko smece (meni na zecu trajao oko 15000 km), pretpostavljam da VX3 nije puno bolji.
Evidentirano

hrvoje_st

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21681 : 25. Svibanj 2019, 20:36:46 »

Da pokusam tu dobiti odgovor ako netko ima ili je imao slican problem jer mi je vec lagano pun k..ufer  :wink: Znaci, zec,750,2008..svakih cca 700-800 km mi spali jednu do dvije svjecice..i tako evo vec treci puta u zadnjih cca pola god.. u servisu rekli stuja ok,sve stima,nemoj denso kupi ngk..kupim njih i opet isti k..jednostavno je spali..znaci mrtva svjecica..ne kuzim u cemu je problem? dobio sam savjet da je do filtera jer kao previse benza a premalo zraka,bla bla bla i sad vozim bez filtera sa dvije denso i dvije ngk svjecice..do kad,vidit cemo  :LOL: :LOL:  jedina prednost je sto mi je sad za promjenit svjecicu potrebno 5 min,sa skidanjem svega i vracanjem nazad,hahahaha..eto ako tko ima savjet bit cu mu zahvalan jer nesto mora biti..

p.s. motor kad radi onda radi ko sat,nikakve naznake da ce nesto crknit,tj ona,ne bude..i samo gospodin radi na 3 cilindra..bobine su gledane,dobro sve..
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1417
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21682 : 25. Svibanj 2019, 20:55:10 »

daj sliku kak izgleda ta spaljena svijecica
da li uvijek iste crkavaju ili se desava na svim cilindrima?
da li znas da li su sve bobine i kabeli originalni ili je nesto od toga mijenjano?
Evidentirano

hrvoje_st

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21683 : 25. Svibanj 2019, 21:06:43 »

daj sliku kak izgleda ta spaljena svijecica
da li uvijek iste crkavaju ili se desava na svim cilindrima?
da li znas da li su sve bobine i kabeli originalni ili je nesto od toga mijenjano?

Spaljena u smislu da izgori,ne baca iskru a i pokusali smo na ispitivac dobit nesto od nje preko otpora al ne pokazuje nis..nesto sitno..bibine su denso sve i kabeli su njeni..sad jel to original neznam,ovaj u servisu je rekao sve je ok i nije mu jasno..kao uzmi druge nisi imao srece..al tri puta ne imat srece..neznam bas..sva tri puta je crknuo krajnji ljevi cilindar,jednom i unutarnji desni ajmo reci..ali kao mjenjao sam sve prva dva puta sad bome nisam nego sam spicio jednu od prije..i sad bezfiltera motor bolje radi na prvu,u leru..prije je znao primit gas pa postepeno doci do svojih 1100 cca okretaja,sad odma krene tako radit..nisam pametan
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1417
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21684 : 26. Svibanj 2019, 08:46:31 »

Da li se vidi na oko da je (bar neki dio) svijećice spaljen? Naime, pitao sam za sliku baš da vidim to, jer ako je spaljen dio koji ide u cilindar nije isti uzrok kao i ako je spaljen ovaj drugi dio koji je u "zraku".
Loš kontakt kabela i svijećice može uzrokovati pojavu luka (iskre) na samom spoju, tu se razvijaju velike temperature pa može to biti razlog što se ošteti svijećica.
Što se tiče filtera goriva, ako je isti zaštopan odnosno slabiji je protok, može uzrokovati probleme s gasom i snagom, ali efekt treba biti isti kao i da manje odvrneš ručicu gasa. To te posebno može mučiti kod ler gasa. Z750 ima pumpu goriva koja nabija tlak i elektroničko ubrizgavanje, tako da ne vjerujem da micanjem filtera se može nešto posebno dobiti.
Evidentirano

hrvoje_st

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21685 : 26. Svibanj 2019, 11:42:28 »



Nemam nijednu vise,pobacao lose a slikao nisam nazalost. Normalno izgleda svjecica..malo crnija al ne sad garava garava..gornji dio isto normal..gledali smo jel probija negdje van kad su svjecice bile van cilindra pa smo verglali i baca iskru tamo di treba,na dno,nista sa strane..ovo sa filterom se slazem,nije to apenac ali ono ajmo probat..a filter je nov,mjesec dana ako ima..ako se dogodi opet onda nek ga raskopaju i u pm sve   :mrgreen: problem je sto ne vjerujem vise u motor a to je onda ko i sa zenskom,siroko ti polje  :LOL:
Evidentirano

BlindBird

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 287
  • Vozi: Z750R
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21686 : 27. Svibanj 2019, 09:11:54 »

Situacija sa jednog GSXR-a , motor frflja ne ide nikako na niskim obrtajima, na visokima 8- 12 radi super. Kuri svjećicu u prvom cilindru. Bobinu probali staviti na drugi motor, sve normalno. Kad se poskidao rezervoar i air box sva sreća da su leptiri ostali otvoreni te se vidjelo da dizna na prvom cilindru propišava. Na kraju se i skužilo da su veliki "majstori" zamijenili utikače od dizna. Tako da možda provjeriš i dizne možda..
Evidentirano
Brže, brže, brže dok uzbuđenje brzine ne pobijedi strah od smrti.

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1417
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21687 : 27. Svibanj 2019, 11:11:39 »

Treba usporediti s ostalim cilindrima, ako je crnija od ostalih (a posebno ako je vlažna) onda može biti problem s diznom.

Ovdje se može pogledati kako bi to trebalo izgledati:
https://www.tuningmatters.com/how-tos/beginners-guides/check-spark-plug-correct-carburetor-setting/

Nažalost, nema slike da vidimo bolje, ovako mogu jedino preporučiti posjet nekom tko se kuži, iako to čak i ne mora biti neki servis.
Evidentirano

hrvoje_st

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21688 : 27. Svibanj 2019, 15:56:47 »

Evo nasao sam..sad koliko se vidi..ako cemo gledat po ovom linku onda je def u skupini RICH
Evidentirano

hrvoje_st

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21689 : 27. Svibanj 2019, 16:41:33 »

Evo danas cilindar 1 riknuo  :LOL: :LOL: :LOL: o jbm ti mamu i motoru i "kupi ga,oni se nikad ne kvare"  :LOL: :LOL: :LOL: Dogovorio servis za tjedan dana..kaze lik injektori 99%.. ispitivanje,ciscenje i vracanje nazad 1000 kn,cca.. onda ce valjda radit..valjda  :misli:
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1417
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21690 : 27. Svibanj 2019, 18:17:30 »

Kolko vidim sa slike da, kao da je smjesa prebogata. Znači može biti da je injektor procurio.
Što se tiče toga "ne kvari se" to su gluposti. Svi motori i auto su hrpa željeza i nešto plastike, nema nepoderivih. Neki jesu bolji od drugih, ali savršenih nema.
Evidentirano

hrvoje_st

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21691 : 27. Svibanj 2019, 18:53:54 »

Kolko vidim sa slike da, kao da je smjesa prebogata. Znači može biti da je injektor procurio.
Što se tiče toga "ne kvari se" to su gluposti. Svi motori i auto su hrpa željeza i nešto plastike, nema nepoderivih. Neki jesu bolji od drugih, ali savršenih nema.

Definitivno injektor..odvidao svjecicu,ista ovakva bila,mrtva..malo ju pocistio,smirgl papir,vratio nazad motor radi ko ura..i sutra ujutro ce opet biti isto sranje..al eto,nek vise znam sto je..onih jedan posto je lik ostavi i rekao jedino da je netko drkao po mapi pa posemerio nesto al motor je kod mene god i pol i ovo je prvo sranje.. olaksat ce me za par milja al boze moj,lova je da se trosi  :mrgreen:
Evidentirano

hrvoje_st

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21692 : 27. Svibanj 2019, 18:56:14 »

ok sad sam ga nafilao benzinom ali i inace motor u zadnje vrijeme dimi kad mu nabijes gasa i bas smrdi na benzin zesce al nisam isao za tim toliko do sad..sad sam povezao te neke stvari..nis,10 svjecica,smirgl i put pod noge  :LOL:
Evidentirano

maRRin 06

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2037
  • Vozi: 🎮
  • Lokacija: 🔝
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21693 : 27. Svibanj 2019, 19:02:00 »

Definitivno injektor..odvidao svjecicu,ista ovakva bila,mrtva..malo ju pocistio,smirgl papir,vratio nazad motor radi ko ura..i sutra ujutro ce opet biti isto sranje..al eto,nek vise znam sto je..onih jedan posto je lik ostavi i rekao jedino da je netko drkao po mapi pa posemerio nesto al motor je kod mene god i pol i ovo je prvo sranje.. olaksat ce me za par milja al boze moj,lova je da se trosi  :mrgreen:
Ako nemas PC ne moze se po mapi "drkat".
Evidentirano
🎌

hrvoje_st

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21694 : 27. Svibanj 2019, 19:05:26 »

Ako nemas PC ne moze se po mapi "drkat".

Neznam sto je radio ovaj mulac prije mene..al nebi me ni to cudilo..ni najmanje
Evidentirano
 

BlindBird

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 287
  • Vozi: Z750R
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21695 : 27. Svibanj 2019, 23:17:30 »

Možda je samo njen rok prošao i to je to.. Ništa specijalno.. Još sa kvalitetom našeg goriva to se smanjuje podosta.. Tu ne vrijedi plakati.. Ali pazi malo oko te cijene, za GSXR što sam napomenuo došla je i solucija da cijeli rail ide novi sa oba seta dizi, što bih nas izašlo oko 1800kn.. Tako da.. Malo vidi još tko šta nudi  :palacgore:
Evidentirano
Brže, brže, brže dok uzbuđenje brzine ne pobijedi strah od smrti.

hrvoje_st

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 23
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21696 : 28. Svibanj 2019, 18:30:29 »

Možda je samo njen rok prošao i to je to.. Ništa specijalno.. Još sa kvalitetom našeg goriva to se smanjuje podosta.. Tu ne vrijedi plakati.. Ali pazi malo oko te cijene, za GSXR što sam napomenuo došla je i solucija da cijeli rail ide novi sa oba seta dizi, što bih nas izašlo oko 1800kn.. Tako da.. Malo vidi još tko šta nudi  :palacgore:

Narucio danas 4 polovna injektora sa karambola za 600 kn..stvarno jeftino i ruke ce me doci cca 600 i eto..nadam se rijesen problem..
Evidentirano

Rudax

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 393
  • Vozi: Z750
  • Lokacija: Koprivnica
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21697 : 03. Lipanj 2019, 08:58:33 »

Ima li netko ovdje iskustva sa zamjenom španera faznog lanca ? 99% sam siguran da se počeo čuti malo glasnije, motor ima 70 000km na satu i ne znam da li je mjenjan i kad ako je.
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1417
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21698 : 03. Lipanj 2019, 09:08:34 »

Sam španer se vrlo lako mijenja, ali jesi siguran da se nije lanac istegnuo?

To možeš provjeriti tako da odvrneš i skineš prvo veći šeraf (imaš dva manja i jedan veći), tu s njim ti treba izaći i opruga koja napinje klizač. I onda tek skidanjem ova dva manja skineš i španer. Pogledaj koliko je klizač izašao izvan tijela, ako je više od pola, znači da se i lanac rastegnuo poprilično.

Ako treba mijenjati i lanac, onda je to dosta posla, moraš skidati poklopac glave (a usput onda i pregledati zazor ventila i zamijeniti brtvu).

Postupak instalacije španera je obrnut skidanju, dakle, prvo dva manja, pa opruga i onda veliki šeraf. Nakon što gureš oprugu čut ćeš kliktanje zubi na klizaču.
« Zadnja izmjena: 03. Lipanj 2019, 09:12:31 Igoreta »
Evidentirano

Rudax

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 393
  • Vozi: Z750
  • Lokacija: Koprivnica
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21699 : 03. Lipanj 2019, 12:36:46 »

Provjerit ću ovih dana da, primjetio sam da se lagano čuje, a provjerit imam s kim, nisam zapravo nikad prčkao po dijelovima mašine koje 4T ima, a 2T nema  :LOL:

Navodno su ventili naštimani na 52 000km, ako je za vjerovati bivšem vlasniku, ali će se i to pogledati ako će biti potrebe za zamjenom više od samog španera. Gdje uzeti španer, koja mu je opće cijena? I kolika je cijena igre s lancem?
Evidentirano
 Str: 1 ... 866 867 [868] 869 870 871   Gore
 

Stranica je generirana za 0.189 sekundi uz 21 upita.