Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 866 867 [868]   Dolje

Autor Tema: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca  (Posjeta: 1559012 )

3alfa3

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9201
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21675 : 08. Svibanj 2019, 16:07:21 »

Kocione plocice....


Zadnjih 10tak godina, samo OEM. Naviko na njih, dugo traju, ne zderu diskove, koce valjda dobro (nemam s cim usporedit), mene uvijek sluzile dobro.

Danas kupio prvi put zamjenske: EBC FA142HH. Sintered, HH, nazivno kao i originalne.  Cijena originalnih je 1000-1200kn, kako gdje, ove EBC sam platio (ukljucujuci i dostavu) 40 funti sto je nekih 350kn (2 seta, za prednji kotac). Bilo je vec rijeci bas o tim plocicama u ovoj grupi i zakljucak je bio da su kvalitetne. Svakako su 3 puta jeftinije, pa ako i manje traju, 3 puta je 3 puta  :mrgreen:

Prvo sam gledao na ebayu, ali googlajuci nasao nesto povoljnije jer je trenutno popust. Platio paypalom, pa koga zanima, evo link:
https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/5373


Stigle. Bez limica koji donekle smanjuju transfer topline na klipove kocnica, a time i kocione tekucine. EBC ih isporucuje sa nekim plocicama, ali ne sa ovima. Razlog je sto iste te plocice idu i na druge motore gdje zna bit problem sa debljinom ako bi se stavili limici. Na z750 2007-2012 to nije problem jwr su plocice iste debljine kao i OEM (isprobao maloprije sa limicoma starih plocica i ima i vise nego dovoljno mjesta u celjustima). Pa eto, ako nekom koristi taj podatak...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

nigda_vz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21676 : 12. Svibanj 2019, 22:27:14 »

Z750s.
Prvi mi je ozbiljniji motor i molim bez podsmijeha xD
Pitao sam frenda koji se kao razumije i sad imam pizdariju.
Uglavnom, trebalo je naspanat lanac. Genijalac mi ga je naspanal, ali nije ravnomjerno zatezal lijevu i desnu stranu. Takav fail ni sam nebi napravio, makar to nikad nisam radil  :palacdolje:
Slozeno prema oznakama na vilici. Lanac ima hod cca. 3cm. ALI faking kotac ne stoji ravno. (mislim da sam negdje tu vec  procitao da oznake nisu 100%)
Probal mjerit na vise mjesta na rami do osovine i nikak nastelat kotac. Dosta je na 10kmh stavit motor u N i cuje se da nekaj nije ok s lancem.
I na oko se vidi da zadnji kotac ne stoji u liniji s prednjim.
Opcija sa spagom nije opcija jer nemam stender...

Ako netko ima kakav savijet, pucajte. Sram me odvest takav motor u servis  :LOL:
Jos bolja opcija bi bila ako netko iz Vz hoce zaradit nekaj u fusu da mi se javi na PM. Uvjet je da me nauci da znam za ubuduce  :cool:


Ugl, jedva docekao lijep vikend i onda mi "majstor" sredi motor.  grrrr
Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9201
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21677 : 13. Svibanj 2019, 01:41:48 »

Ako motor nije savinut zbog nekog razloga, uzmi subler i mjeri koliko ti vire serafi (natezaci) iz vilice. Podesi da su lijevi i desni isti pazeci da lanac ima odgovarajucu napetost. Kad to napravis, provjeris gledajuci lanac odozada da od zadnjeg do prednjeg lancanika bude ravan (da su lancanici paralelno). Pomaze napet lanac ubacivanjem serafcigera izmedju njega i zadnjeg lancanika sa donje strane, lakse se vidi kad je napet skroz.

Natezaci imaju 2 matice: manja je "osigurac" i nju otpustis, a vecom stelas pa kad si gotov, primis kljucem veliku da se ne okrece, a malu zategnes prema velikoj i to je to.

Lijevi natezac je za stelanje napetosti lanca u vecoj mjeri, a desni za centriranje kotaca iako i on utjece na napetost. Prije nego zategnes zadnju osovinu, ubaci neki deblji serafciger izmedju lanca i zadnjeg lancanika i gurni motor malo unazad kako bi se zadnji kotac (njegova osovina) napeo prema naprijed i natezaci bili cvrsti pa stegni osovinu koliko treba.

Na kraju provjeris napetost lanca jer stezajuci osovinu, lanac se u maloj mjeri zategne.
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

nigda_vz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21678 : 13. Svibanj 2019, 19:23:13 »

Hvala alfa na odgovoru.  :palacgore: :palacgore:
Trebao sam odmah tak pitat kak to napraviti....sigurno bi bolje zavrsilo...

Danas nisam imao vremena igrat se s tim, ali nabavio sam stender. Vrteći kotac se primjeti da lanac nije jednako rastegnut na cijeloj duzini. Na jednom mjestu je kotac isao malo teze (ko da ima neki otpor i to mi je bilo znak da nekaj ne stima, isti taj otpor primjetim kad tih par karika dođe na prednji lancanik). Uglavnom, slozim lanac na tom najkracem djelu na hod od cca. 3cm, ali onda okrenem kotac da lanac dođe na dio di je jace istegnut i tu je vec mozda i 5cm hoda...
Jel to znaci da je lanac zrel za zamjenu i da mi se ne isplati ni pokusavat ga nastelat takvog?
Mislim, radilo je to ok do neuspjesnog pokusaja spananja, ali ako je to svakak spremno za zamjenu onda mi se neda gubit vrijeme bzvz...bolje kupit novi i onda sam miran...jesam u pravu?

Ako jesam, koji lanac? 520VX3 ili 520ZVM-X? Razlika u cijeni i nije neka, pa ako se isplati uzet ZVM-X, uzeo bi njega.
Mislim sam uz lanac i lancanike (ko na biciklu  :LOL: )
Jel ovo sve kaj mi treba:
https://imgur.com/00jMTfA

Mislio sam odvest motor u neki servis da mi to zamjene. Ne usudim se sam posto to nikad nisam radio, a ni gledao nekog kako to radi. Ako imate za preporucit nekoga u mojoj blizini, bit cu zahvalan. Moze i na PM :)

Evidentirano
 

stipe_zxr

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 32
  • Lokacija: d8
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21679 : 13. Svibanj 2019, 20:26:20 »

Uzmi zvmx ili rk. Ali najbolji model,neznam koja mu je oznaka.
Evidentirano

LemmyZD

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1468
  • Vozi: Butelju
  • Lokacija: 44°06'56.9"N 15°13'27.8"E
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21680 : 13. Svibanj 2019, 21:03:45 »

To ti je gotov lanac, nema veze sa zatezanjem. Kupi ZVMX definitivno. VX2 je tesko smece (meni na zecu trajao oko 15000 km), pretpostavljam da VX3 nije puno bolji.
Evidentirano

hrvoje_st

  • *
  • Online Online
  • Postova: 16
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21681 : Jučer u 20:36:46 »

Da pokusam tu dobiti odgovor ako netko ima ili je imao slican problem jer mi je vec lagano pun k..ufer  :wink: Znaci, zec,750,2008..svakih cca 700-800 km mi spali jednu do dvije svjecice..i tako evo vec treci puta u zadnjih cca pola god.. u servisu rekli stuja ok,sve stima,nemoj denso kupi ngk..kupim njih i opet isti k..jednostavno je spali..znaci mrtva svjecica..ne kuzim u cemu je problem? dobio sam savjet da je do filtera jer kao previse benza a premalo zraka,bla bla bla i sad vozim bez filtera sa dvije denso i dvije ngk svjecice..do kad,vidit cemo  :LOL: :LOL:  jedina prednost je sto mi je sad za promjenit svjecicu potrebno 5 min,sa skidanjem svega i vracanjem nazad,hahahaha..eto ako tko ima savjet bit cu mu zahvalan jer nesto mora biti..

p.s. motor kad radi onda radi ko sat,nikakve naznake da ce nesto crknit,tj ona,ne bude..i samo gospodin radi na 3 cilindra..bobine su gledane,dobro sve..
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1366
  • Vozi: Buteljiranog zajca
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21682 : Jučer u 20:55:10 »

daj sliku kak izgleda ta spaljena svijecica
da li uvijek iste crkavaju ili se desava na svim cilindrima?
da li znas da li su sve bobine i kabeli originalni ili je nesto od toga mijenjano?
Evidentirano

hrvoje_st

  • *
  • Online Online
  • Postova: 16
  • Lokacija: split
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21683 : Jučer u 21:06:43 »

daj sliku kak izgleda ta spaljena svijecica
da li uvijek iste crkavaju ili se desava na svim cilindrima?
da li znas da li su sve bobine i kabeli originalni ili je nesto od toga mijenjano?

Spaljena u smislu da izgori,ne baca iskru a i pokusali smo na ispitivac dobit nesto od nje preko otpora al ne pokazuje nis..nesto sitno..bibine su denso sve i kabeli su njeni..sad jel to original neznam,ovaj u servisu je rekao sve je ok i nije mu jasno..kao uzmi druge nisi imao srece..al tri puta ne imat srece..neznam bas..sva tri puta je crknuo krajnji ljevi cilindar,jednom i unutarnji desni ajmo reci..ali kao mjenjao sam sve prva dva puta sad bome nisam nego sam spicio jednu od prije..i sad bezfiltera motor bolje radi na prvu,u leru..prije je znao primit gas pa postepeno doci do svojih 1100 cca okretaja,sad odma krene tako radit..nisam pametan
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1366
  • Vozi: Buteljiranog zajca
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca
« Odgovori #21684 : Danas u 08:46:31 »

Da li se vidi na oko da je (bar neki dio) svijećice spaljen? Naime, pitao sam za sliku baš da vidim to, jer ako je spaljen dio koji ide u cilindar nije isti uzrok kao i ako je spaljen ovaj drugi dio koji je u "zraku".
Loš kontakt kabela i svijećice može uzrokovati pojavu luka (iskre) na samom spoju, tu se razvijaju velike temperature pa može to biti razlog što se ošteti svijećica.
Što se tiče filtera goriva, ako je isti zaštopan odnosno slabiji je protok, može uzrokovati probleme s gasom i snagom, ali efekt treba biti isti kao i da manje odvrneš ručicu gasa. To te posebno može mučiti kod ler gasa. Z750 ima pumpu goriva koja nabija tlak i elektroničko ubrizgavanje, tako da ne vjerujem da micanjem filtera se može nešto posebno dobiti.
Evidentirano
 Str: 1 ... 866 867 [868]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.521 sekundi uz 20 upita.