Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 32 33 [34] 35   Dolje

Autor Tema: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA  (Posjeta: 131420 )

Glaky

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 494
  • Vozi: Caponord
  • Lokacija: Pula
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #825 : 17. Siječanj 2019, 13:51:59 »

Sper mi puni 14.2.
13.5 je malo nesigurno. Provjeri punjenje na višim okretajima.
Evidentirano

crnogorac

  • Ferdinand nema para za cvece
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: here i come and here i go.............
  • Lokacija: podgorica
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #826 : 17. Siječanj 2019, 15:53:19 »

na visima je 13.3 ;) al radi to sve kao sat
Evidentirano
here i come and here i go................

Avganistanac

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8
  • Vozi: HONDA VTR 1000F
  • Lokacija: Pozega
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #827 : 27. Siječanj 2019, 07:37:22 »

Pozdrav ekipa. Nisam pisao dugo jer nisam ni imao nekakvih problema. Saleta sam zamarao sa upgradeom pa se tu na kralja sjevera svasta stavilo. Pomicni vizir, novi original stitnici za ruke, alarm, oxford grijace trebam ugraditi (kupljeni cekaju na ugradnju), hepco donji I gornji stitnici, iridium svijecice, k&n filter zraga, GPR auspusi, led prednje lampe, nove prirubnice na cilindrima, novi lancanici I lanac zvmx, centralni kofer givi outbacker, bocni koferi motech na givi nosace, tank lock torba, navigacija garmin 595, reparacija vilica sa svim elementima (semerinzi, piksne gornje I donje), lezaj u trnu, gume na njemu su angel GT I cudo su od guma, ulje motul V300 I obavezno otorcoat LS 27 (to me je vjerojatno I spasilo od zaribavanja masine)... cuda ulozio I vozio se ko kralj. Do ljetos. Jedne veceri primjetio kako je poceo lagano puckat iz auspuha. Distanca od prenocista I D8 rock caffeea u Zadru je bila premala da bi nesto previse obracao pozornost. Dan ranije bio u Austriji I opalio do frenda malo do Zadra. Sve bilo ok. Bio kod njega dan I zapalio slijedece jutro do Biograda. E na tom putu sam primjetio da bas puca iz auspuha. Cak u leru je pucketo. Naravno sve sam pregledao prije puta, tekucine, podmazo lanac I td. kao sto uvijek I radim. Stigao u Biograd I gledam okolo. Nigdje se nista ne vidi, nista ne curi, motor ne cuka I pali kao mina. Znaci sve ok osim usranog puckanja. Reko mozda su svijecke (jedna od njih ili bombina- jbg ima dvije po cilindru). I oprasio ja od Biograda do Zagreba. Stao tociti na Vukovoj Gorici. Temperatura normalna, motor vuce ko blesav, potrosnja sa svom prtljagom I ja na njemu (imam 115kg) 6.5 litara, vozio 140-160 km/h. Popio kavu, I krenuo dalje za Zagreb. Dosao na Lucko, cekam da platim I krenem dalje prema Zagorskoj gdje me kum ceka da parkiram kod njega u garazu (on mi je citav update I napravio na motoru no o samoj rotax masini ne zna previse). prosao kroz par semafora (naletio nekim cudom na nekoliko njih da su bili zeleni) I dolazim do jednog koji je crven te stajem. Osjetim kako su mi noge nekako skvrcene. Reko koji K... na Capi nitko nema noge skvrcene. Tad shvatih da mi je straznji amortizer oso u vjetar. Stajem kod stana I kum izlazi. gledamo motor (2-3 minute), objasnjavam mu sta se desilo... Stavim ruku na kvacilo a ono usijano, mozes najveci stake peci na kvacilu bez beda. Gledamo na cijevcicu ulja a ona izgleda prazno. Pa reko daj me nemoj J... Idem ga spustit dolje u garazu, jedva sam kvacilo stisnuo, vrucina ga nadrukala. Dodemo dolje I stavimo na stendere, I pregled. Ruku na zadnjoj vilici nismo mogli drzat 2 sekunde. Otvorim cep od vode, vode nema. Otvorim cep od ulja a ulja ne da nema, posuda je puna do vrha. I tako ja se vratio nazad u Avganistan I po nekoj logici narucim uljni semering, gumice I mehanicki semering od vodene pumpe. I kad je kum rastavio, tako je I bilo, semering osao k vragu I pumpa Nabila svu vodu u karter. To je promjenio, no ima ulja u kutiji zraka.

Ovo sto pisem (koliko sam citao) nije se nikad nikom desilo, a pogotovo ne na 55 000 km.
To ulje u filter se vjerojatno pojavilo zbog gumica ventila jer ako je amortizer propisao radi temperature, gumice su u k'''' sigurno. Dali trebam skidati glavu dolje da bi gumice zamjenio?
Postoji li itko na ovom svijetu tko je video klipove, cilindre I ventile iznutra a da je to capina masina? Jel zna netko gdje ima nova masina u nekom cosku nekog servisa da ju uzmem jer motor je jednostavno odusevljenje I nebih ga se hrio rijesiti. Trebam nekakvu strucnu pomoc a u HR sto se tice talijana servis je nevjerojatno ocajan, a I oni koji ga I imaju za talijane, obicno su to skuteri... Ne trazim djabe, samo da nadem nekog tko ga moze sredit I rijesit kak se spade da to opet bude sve po ps-u. Tko mi moze moje probleme rijesiti?   :cry: :cry: :cry: 
Evidentirano
Ne dirajte mi ravnicu, jer ja cu se vratiti :021:

geronimo43

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1034
  • Vozi: suzuki gsx 1250 fa
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #828 : 28. Siječanj 2019, 11:25:51 »

koliko znam forumaš sip je tatamata za apriliu a Slatina ti nije daleko ako si iz Požege
https://www.facebook.com/people/Sip-Moto-Servis/100011102324854
Evidentirano
Za domovinu treba dati sve, čak i život drugih
 

Avganistanac

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8
  • Vozi: HONDA VTR 1000F
  • Lokacija: Pozega
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #829 : 28. Siječanj 2019, 11:30:44 »

Kontaktirao mister SIP-a  :palacgore: :mrgreen: Nekakva rijesenja se nadziru  :0648:
Evidentirano
Ne dirajte mi ravnicu, jer ja cu se vratiti :021:

geronimo43

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1034
  • Vozi: suzuki gsx 1250 fa
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #830 : 28. Siječanj 2019, 11:44:05 »

o njemu sam čuo samo najbolje  :palacgore:. Kad spominješ taj motorcoat LS 27, zanimaju me tvoja iskustva. Gledam malo po netu, neko kaže odličan, neko da mu kvačilo proklizuje zbog njega i da se u ulje ne liva ništa što ima smisla :misli:
Evidentirano
Za domovinu treba dati sve, čak i život drugih

Avganistanac

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8
  • Vozi: HONDA VTR 1000F
  • Lokacija: Pozega
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #831 : 28. Siječanj 2019, 11:54:31 »

Price za malu djecu. Sepic je uvoznik za Hr I na youtubeu imas video gdje je pokazao test a ja sam test gledao u zivo. Nevjerojatna tekucina. Ja ga obavezno sipam I u Norda I u VTR I u auto. Smanjuje trenje, lakse motor pali, a mene spasio od zaribavanja. To sto nekima kvacilo proklizuje, vjerojatno proklizuje radi dotrajalosti. I na VTR I na Nordu imam original kvacilo, a oba su dvocilindrasi I klizanja nema. "Hvata" se samo na dijelove koji proizvode topline (cilindri, leteci, kuglicasti, bregaste...) i toci se u masinu svakih 50 000km 2 decilitra (toliko je pakiranje). Ja sipam deciliter pri svakoj izmjeni. Neka ga unutra.
Evidentirano
Ne dirajte mi ravnicu, jer ja cu se vratiti :021:

ChiefNorth

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 71
  • Vozi: ETV 1000 Caponord
  • Lokacija: Sinj
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #832 : 05. Veljača 2019, 20:19:29 »

Gume Pirelli Rally STR
Nove, dubina šare PREDNJA - 0,7 STRAŽNJA - 0,9
Nakon prijeđenih 3500 od toga 2000 km čistog autoputa, 1500 km magistralnih cesta, uvijek natovaren maksimalno :D
PREDNJA - 0,6  STRAŽNJA 0,6
Kad se ja vozim to izgleda ovako :mrgreen:...
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 5686
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #833 : 05. Veljača 2019, 23:02:36 »

Gume Pirelli Rally STR
Nove, dubina šare PREDNJA - 0,7 STRAŽNJA - 0,9
Nakon prijeđenih 3500 od toga 2000 km čistog autoputa, 1500 km magistralnih cesta, uvijek natovaren maksimalno :D
PREDNJA - 0,6  STRAŽNJA 0,6
Kad se ja vozim to izgleda ovako :mrgreen:...


Kakve su bile po snigu??


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

GeM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Aprilia ETV1000-Capo Nord
  • Lokacija: Zagreb
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #834 : 06. Veljača 2019, 09:59:30 »

Gume Pirelli Rally STR
Nove, dubina šare PREDNJA - 0,7 STRAŽNJA - 0,9
Nakon prijeđenih 3500 od toga 2000 km čistog autoputa, 1500 km magistralnih cesta, uvijek natovaren maksimalno :D
PREDNJA - 0,6  STRAŽNJA 0,6
Kad se ja vozim to izgleda ovako :mrgreen:...

Hvala za info,

no iz navedenog mi izgleda da za moje putrebe ( cca 5000 km autoputa + cca 5000 km magistrala i ponešto ostalog ), uz
vjerojatno cca 60 - 80 kg više opterećenja na motoru ( dvije teže osobe + 50kg prtljage ), i dalje moram ostati na gumama poput Metzeler Tourance ili Dunlop Trailsmart.

Kakvi su ti utisci o "držanju ceste" u zavoju ( asfalt, suho, mokro ) i kočenjima u zavoju u odnosu na "80% road" gume ? 
Evidentirano

ChiefNorth

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 71
  • Vozi: ETV 1000 Caponord
  • Lokacija: Sinj
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #835 : 06. Veljača 2019, 11:11:42 »

Jučer sam baš razmišljao o tome ili su gume stvarno dobre ili san ja postao oprezniji :D, prva mi nigdje nije popustila ni na kočenju,zavoju a svih ti 3500 bilo je mokro i ružno vrijeme, 11 mjesec Bosna 200 km na -5 po snijegu od 1 cm i sad Elefant.Mišljenja sam da svaka guma ne odgovara svakom motoru, nisam moga isčekat da naprave Angel GT u našim dimenzijama ali ta guma mi nije nikako pasala a najviše sam je uzeo radi hvaljenih kišnih karakteristika.Imala je 2500 km i prvi put me uhvatila kiša na dionici Banja Luka - Jajce, to je bio užas, noge su mi se tresle, u 50 km prvo mi je uteklo 10 puta, tu dionicu sa Heidenau sam prolazio po pljusku nigdi ispod 120 i sve bilo OK.GT sam odmah promijenio.
Evidentirano

luka737

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3033
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #836 : 06. Veljača 2019, 11:43:05 »

Hvala za info,

no iz navedenog mi izgleda da za moje putrebe ( cca 5000 km autoputa + cca 5000 km magistrala i ponešto ostalog ), uz
vjerojatno cca 60 - 80 kg više opterećenja na motoru ( dvije teže osobe + 50kg prtljage ), i dalje moram ostati na gumama poput Metzeler Tourance ili Dunlop Trailsmart.

Kakvi su ti utisci o "držanju ceste" u zavoju ( asfalt, suho, mokro ) i kočenjima u zavoju u odnosu na "80% road" gume ?
Tako nesto ti moze izdrzat haidenau scout. Ako se rade u dimenzijama za Capa
Evidentirano

ChiefNorth

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 71
  • Vozi: ETV 1000 Caponord
  • Lokacija: Sinj
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #837 : 06. Veljača 2019, 12:11:43 »

Scout nevoli autoput, ja sam 30 tkm vozio na njima
Evidentirano

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1698
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #838 : 06. Veljača 2019, 14:04:30 »

Ja sam ove zime na Scout 60 odvozio nekih 1500 km. Uglavnom mokro i klizavo. Nigdje nije kliznulo osim što nije po travi mogao krenuti bez velikog proklizavanja. Zapravo se ponašao savim suprotno onom što sam očekivao od ripnjače. Buka i vibracije su velike nakon nekih 120 km/h. Po meni, guma je odlična za nekoga tko vozi i po zimi.
Evidentirano

crnogorac

  • Ferdinand nema para za cvece
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: here i come and here i go.............
  • Lokacija: podgorica
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #839 : 12. Veljača 2019, 09:09:19 »

ko se drzi cesta i ganja caponorda brzo, roadtec 01 savrsena, traju a na kisi lijepe ko lude
Evidentirano
here i come and here i go................

Glaky

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 494
  • Vozi: Caponord
  • Lokacija: Pula
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #840 : 12. Veljača 2019, 17:00:59 »

ko se drzi cesta i ganja caponorda brzo, roadtec 01 savrsena, traju a na kisi lijepe ko lude

Da li zatvaraju volan u krivini?
Evidentirano

crnogorac

  • Ferdinand nema para za cvece
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: here i come and here i go.............
  • Lokacija: podgorica
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #841 : 13. Veljača 2019, 12:54:30 »

pojma nemam sta to znaci al meni usi dohvacaju cestu sa njima
Evidentirano
here i come and here i go................

crnogorac

  • Ferdinand nema para za cvece
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: here i come and here i go.............
  • Lokacija: podgorica
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #842 : 25. Veljača 2019, 22:46:27 »

Na ovom moto susretu već nekoliko godina okupljaju se i vozači Caponorda sa Balkana, pa ko bude ima vremena i volje....
Evidentirano
here i come and here i go................

DA-IM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 939
  • Lokacija: di bura lomi čemprese
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #843 : 01. Ožujak 2019, 19:16:48 »

ljudi ukratko iskustva sa Caponord 1000 ?
----------          ----    --------------
jedan kolega mi prodaje jedan extra očuvan,
za mene i dobro niža cijena jer kako kaže ne čeka mu se kupac   :palacgore:
iskreno sviđa mi se bajk i malo me nakon tmaxa ponovo vuče na mjenjač  :mrgreen:
Evidentirano

Napier

  • **
  • Online Online
  • Postova: 722
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #844 : 01. Ožujak 2019, 22:00:29 »

ljudi ukratko iskustva sa Caponord 1000 ?
----------          ----    --------------
jedan kolega mi prodaje jedan extra očuvan,
za mene i dobro niža cijena jer kako kaže ne čeka mu se kupac   :palacgore:
iskreno sviđa mi se bajk i malo me nakon tmaxa ponovo vuče na mjenjač  :mrgreen:

Imas 34 stranice informacija

Inace ovde nisi napisa nista o motoru

Koja godina koja verzija itd

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/aprilia/caponord-1000/2001/
Evidentirano
 

DA-IM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 939
  • Lokacija: di bura lomi čemprese
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #845 : 01. Ožujak 2019, 23:08:31 »

god,je 2003 a priša je oko 63tkm
znam da kilometraža nije neka ali me zanima kakva je za održavanje i kod nekih mana u smislu češćeg kvara,
on ga hvali ali jbg cigo  voli konja svoga  :mrgreen:
iman običaj svakih par sezona prominiti bajk a cijenom me jako privuka,
napier hvala ti za ove 34 str,ne radi mi se studija  :mrgreen:
« Zadnja izmjena: 02. Ožujak 2019, 12:18:43 DA-IM »
Evidentirano

Napier

  • **
  • Online Online
  • Postova: 722
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #846 : 02. Ožujak 2019, 03:50:57 »

god,je 2003 a priša je oko 63tkm
znam da kilometraža nije neka ali me zanima kakva je za održavanje i kod nekih mana u smislu češćeg kvara,
on ga hvala ali jbg cigo  voli konja svoga  :mrgreen:
iman običaj svakih par sezona prominiti bajk a cijenom me jako privuka,
napier hvala ti za ove 34 str,ne radi mi se studija  :mrgreen:

Pogledaj koji je model i koje trziste

Vidis sve na naljepnici kad se digne sic vozaca i kod je jako jednostavan za procitati

Obavezno provjeriti na toj godini je li prominjen brzi spoj za gorivo i stavljen metalni umisto plasticnog

Odlican motor sa svojim musicama ali naravno lose prosao

Svoga niti u snu ne bih prodao 
Evidentirano

DA-IM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 939
  • Lokacija: di bura lomi čemprese
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #847 : 02. Ožujak 2019, 17:42:36 »

Pogledaj koji je model i koje trziste
Vidis sve na naljepnici kad se digne sic vozaca i kod je jako jednostavan za procitati
Obavezno provjeriti na toj godini je li prominjen brzi spoj za gorivo i stavljen metalni umisto

tržište ?
misliš EU-US ?
e hvala ovo za gorivo,to je neki info.

motor sa svojim musicama ali naravno lose prosao

Svoga niti u snu ne bih prodao

neka mehaničke mušice ili u smislu vožnje
kakav je za voziti,jeli težak po okukama i sl ?
Evidentirano

Napier

  • **
  • Online Online
  • Postova: 722
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #848 : 02. Ožujak 2019, 20:50:02 »

tržište ?
misliš EU-US ?
e hvala ovo za gorivo,to je neki info.

neka mehaničke mušice ili u smislu vožnje
kakav je za voziti,jeli težak po okukama i sl ?

Moze biti i UK model ka sta je moja pa joj je svitlo bacalo snop ukrivu stranu.
Ima tu ljudi koji su apravili velike kilometre i znaju probleme bolje od mene jer moja jos nema 20000 km

Na mistu nekima teska ( meni ne ) i dobro je stavit progresivne federe da je kod modela do 2004 godine malo je mekan prednji kraj
inace su se mogli nabaviti kao dodatna oprema.

Motor stabilan kao zejeznica i za ono vrime odlicne kocnice ( jebi ga vrimena se minjaju pa za danasnje pojmove nisu )

Vozi se bolje od bilo cega iz te klase iz tog doba.

https://www.roadrunner.travel/magazine/read/summer-2002/page/70/




   
Evidentirano

DA-IM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 939
  • Lokacija: di bura lomi čemprese
Odg: APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA
« Odgovori #849 : 04. Ožujak 2019, 00:21:09 »

Moze biti i UK model ka sta je moja pa joj je svitlo bacalo snop ukrivu stranu.
Ima tu ljudi koji su apravili velike kilometre i znaju probleme bolje od mene jer moja jos nema 20000 km

ti to onda i ne vozaš  :LOL:

Na mistu nekima teska ( meni ne ) i dobro je stavit progresivne federe da je kod modela do 2004 godine malo je mekan prednji kraj
inace su se mogli nabaviti kao dodatna oprema.
Motor stabilan kao zejeznica i za ono vrime odlicne kocnice ( jebi ga vrimena se minjaju pa za danasnje pojmove nisu )
Vozi se bolje od bilo cega iz te klase iz tog doba.

^^ovaj ga lipo gonja, :palacgore:
--------      ---     ----------------------
napier pitanje baš za tebe,
zašto po tebi caponord nije tržišno uspio ?
loš pr,nema brend ili nešta treće ?
polazimo od toga kako i sam kažeš da se radi o odličnom motoru  :palacgore:

Evidentirano
 Str: 1 ... 32 33 [34] 35   Gore
 

Stranica je generirana za 0.272 sekundi uz 21 upita.