Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 124   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 337270 )

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #475 : 19. Svibanj 2010, 10:35:29 »

tekstovi u cyberscoteru nisu tendeciozni... pratin redovito što pišu i testiraju i realni su
ako ti znaš bolje o nečemu što još nije došlo u hr ok

Nitko nije rekao da su tendeciozni.
Točno sam napisao "Press materijal", koji naravno piše i distribuira Piaggio.
Ono što je za pohvaliti kod Cybera je Scoop(otkrivanje novih modela) koji si i ti prenio, a koji je u roku od 24 sata pokrenuo preuranjenu prezentaciju novog Beverly-a (neupitno da je bila spremna, ili možda čak i umjetno usklađena).
Ako ne vjeruješ meni, prolistaj par portala i vidjet češ da su tekstovi identični, odnosno dostavljeni od strane Piaggia, jer nitko od novinara još to nije uživo ni vidio, a kamoli vozio.

P.S. I ja sam suradnik "Cybera" ako si već zaboravio  8)
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4945
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Beverly club
« Odgovori #476 : 19. Svibanj 2010, 10:40:08 »

nisi ni zna za cyberscooter dok ti nisan reka :jesus:
Evidentirano

corluka

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1863
  • Vozi: Honda nc 750xdct
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Beverly club
« Odgovori #477 : 19. Svibanj 2010, 10:44:43 »

Jeli mi se cini ili su stvarno svijetla naprijed kao kod audija...neznam samo dali je ostala ista egronomija...mislim polozaj sjedenja...da nije ono kao kod scarabea previse naprijed i sl....ovako gledajuci je svakako osvjezenje...pogotovo ako je,materijal boji,ciklistika,nosaci motora i sl,kontrolna ploca je dobra...a narocito sto mi se svida ovo uvlacenje za noge suvozaca... :palacgore:
Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5482
  • Vozi: dvogrbu kamilu i SC 57
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Beverly club
« Odgovori #478 : 19. Svibanj 2010, 10:50:35 »

Veličina kola nema veze, isto kao što nema veze ni preneseni press materijal, več dojam prosječnog korisnika na cesti, koji tek treba usljediti.
Ali ovde ne ističem veličinu kotača, nego razliku u promjeru koji visina gume nemože nadomjestiti, i koja je identična kao kod modela Scarabeo, a istog sam vozio i točno znam o čemu pričam, za razliku od tebe, več tradicionalno. :?

jesi zapeo za kotace..p a i stari bev 500 ima nazad 14 pa sta, opet ide i nije mi nikad smetalo..zato ima naprijed 16 a Tmax 15 :jesus:
Evidentirano
 

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #479 : 19. Svibanj 2010, 10:54:41 »

jesi zapeo za kotace..p a i stari bev 500 ima nazad 14 pa sta, opet ide i nije mi nikad smetalo..zato ima naprijed 16 a Tmax 15 :jesus:

Nisam zapeo za kotače jer znam da isto nema veze, dok ti vidim neznaš jer uspoređuješ kruške(obične) i jabuke(radialne) kod guma.
Kod vozila sa jednim colom razlike obično je ista anulirana visinom pneumatika na način da je zadnji naplatak koji je redovito manji, obično ima i viši pneumatika, te u konačnici kad stavite dva naplatka s gumom jedan do drugog budu identične visine.
Kod vozila koje ima 2 cola razlike to je nemoguče anulirati visinom gume, te dolazi do čudnog i neugodnog osječaja pri upraljanu istim, pogotovo u zahtijevnijoj vožnji, pri malo večoj brzini.

P.S. Stari Bev500 je mjerna jedinica za očajne karakteristike ovjesa kod skutera, vjerovao ti u to ili ne. :mrgreen:
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4945
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Beverly club
« Odgovori #480 : 19. Svibanj 2010, 11:10:21 »

ma pustimo sad 500
ono šta je očito kod ovog redizajniranog beverlija je povečan prostor pod sicem, kvaliteta plastike i instrument table na višem nivou i jaće kočnice.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #481 : 19. Svibanj 2010, 11:11:27 »

Moramo to vidit uživo za kvalitetno komentiranje.
Iako sumnjam da če uvoznik "žuriti" s novim modelom s obzirom na situaciju na HR tržištu i u preostalim Piaggio prodavaonicama.
Prtljažni prostor je pohvalan, ali u biti tek sad može zaprimiti legalnu kacigu, dok još uvjek o integralki bez prtljažnika nemožeš razmišljati.
S obzirom da u standarnoj opremi nema vjetrobran po meni je jet nedovoljna
Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5482
  • Vozi: dvogrbu kamilu i SC 57
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Beverly club
« Odgovori #482 : 19. Svibanj 2010, 11:11:36 »

dobro radiljalni pnematici..imal koja fabrika da proizvodi u velicini 14 nazad i 16 naprijed ili se mozda na bev nemogu montirat :misli:

znam da bev 500 nije bas uzor mirnoce u zavoju al se moze brzo vozit ko zna..takodje sa par malosijevih amortizera nazad i gusce ulje naprijed situacija se popravlja,dodaj jos variomat i opet ces imat daaaaaaaleeeko jeftinije vozilo nego T max,a koje mu moze parirat u gotovo svemu...a vozis se i punis mobitel ispod sjedista ,parkiras se i zakljucas prednji pretinac,servisi jeftiniji i neznam da li sam vec naspomeno..... malo manje trosi goriva :LOL:
Evidentirano

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #483 : 19. Svibanj 2010, 11:14:50 »

dobro radiljalni pnematici..imal koja fabrika da proizvodi u velicini 14 nazad i 16 naprijed ili se mozda na bev nemogu montirat :misli:

znam da bev 500 nije bas uzor mirnoce u zavoju al se moze brzo vozit ko zna..takodje sa par malosijevih amortizera nazad i gusce ulje naprijed situacija se popravlja,dodaj jos variomat i opet ces imat daaaaaaaleeeko jeftinije vozilo nego T max,a koje mu moze parirat u gotovo svemu...a vozis se i punis mobitel ispod sjedista ,parkiras se i zakljucas prednji pretinac,servisi jeftiniji i neznam da li sam vec naspomeno..... malo manje trosi goriva :LOL:

Ma nebi sad opet išao u usporedbu s Kraljem...
Oni koji se voze tu u ST-u dobro znaju što "je" Bev500.
Radialni pneumatici ne mogu se nači u velićini 16, koliko znam največi su u dimenziji 15, a ima ih i u 14. Iz Piaggio game ima ih Nexus, a najlakše ih je "prepoznati" po višoj cijeni.
Evidentirano

boris_n

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 105
  • Vozi: Px 200 V-strom 650
  • Lokacija: šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #484 : 19. Svibanj 2010, 11:19:25 »

dobro radiljalni pnematici..imal koja fabrika da proizvodi u velicini 14 nazad i 16 naprijed ili se mozda na bev nemogu montirat :misli:

znam da bev 500 nije bas uzor mirnoce u zavoju al se moze brzo vozit ko zna..takodje sa par malosijevih amortizera nazad i gusce ulje naprijed situacija se popravlja,dodaj jos variomat i opet ces imat daaaaaaaleeeko jeftinije vozilo nego T max,a koje mu moze parirat u gotovo svemu...a vozis se i punis mobitel ispod sjedista ,parkiras se i zakljucas prednji pretinac,servisi jeftiniji i neznam da li sam vec naspomeno..... malo manje trosi goriva :LOL:

vozio sam 2 godine bev 500 i ne mogu virovat da ga uspoređuješ s t-maxom. Pa to nema veze jedno s drugim ama baš u ničemu...  :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #485 : 19. Svibanj 2010, 11:23:52 »

Tema je Bev, pa se rađe držimo vozila iz topica, jer realno gledajući ne da nebi trebalo Kralja spominjat, več bi i problema s Princom imao  :mrgreen:
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4945
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Beverly club
« Odgovori #486 : 19. Svibanj 2010, 11:27:42 »

dobro radiljalni pnematici..imal koja fabrika da proizvodi u velicini 14 nazad i 16 naprijed ili se mozda na bev nemogu montirat :misli:

znam da bev 500 nije bas uzor mirnoce u zavoju al se moze brzo vozit ko zna..takodje sa par malosijevih amortizera nazad i gusce ulje naprijed situacija se popravlja,dodaj jos variomat i opet ces imat daaaaaaaleeeko jeftinije vozilo nego T max,a koje mu moze parirat u gotovo svemu...a vozis se i punis mobitel ispod sjedista ,parkiras se i zakljucas prednji pretinac,servisi jeftiniji i neznam da li sam vec naspomeno..... malo manje trosi goriva :LOL:

ma daj ne pretjeruj
ima san ja 5 g atalntica 500  sa svime nakičeno i jedino di se donele nosi su ubrzanja, a čim dođe zavojita cesta tmax ode ma koliko ti bija spretan
Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5482
  • Vozi: dvogrbu kamilu i SC 57
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Beverly club
« Odgovori #487 : 19. Svibanj 2010, 11:31:58 »

pa naravno da se nemoze usporedjivat kad se zna koliko je t max skuplji..niko ne spori da je t max dobar cak sta vise odlican al nije ni beverly govno nego za te pare solidno vozilo...sad neko ima p a kupi skuplje a neko gleda jeftinije i nije sportista i nije mu stalo do "voznosti" posto vozi laganini

T max je dobar al ima mana a za sva druga vozila samo gledate mane a niko ne vidi prednosti...imal ijedan t max punjac za mobitel..to mi niko ne odgovori :misli:

za one gume radijalne od 16 cola..znam par motora koji imaju prednji tocak 16 al eto mozda n a njima nisu radijalne gume nego neke druge
Evidentirano

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #488 : 19. Svibanj 2010, 11:35:55 »

Znam ja jednog lika koji je ugradio prednju gumu od Beverlya na Kawasaki GPZ, i još je k tome danas poznati moto mehaničar, a ta guma definitivno nije radialna, niti za te brzine.  :mrgreen:

P.S. I onda netko kaže da ja svugdje "guram" TMax  :?
Evidentirano

BaDly

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1300
  • Vozi: SW600
  • Lokacija: Zagreb - Ploughlands
Odg: Beverly club
« Odgovori #489 : 19. Svibanj 2010, 12:56:32 »

Kod vozila sa jednim colom razlike obično je ista anulirana visinom pneumatika na način da je zadnji naplatak koji je redovito manji, obično ima i viši pneumatika, te u konačnici kad stavite dva naplatka s gumom jedan do drugog budu identične visine.

Zašto se onda uopće na takve skutere stavljaju felge različitih dimenzija ako se razlika anulira sa gumom ?? Mislio sam da se zadnji kotač namjerno stavlja manji da se dobije prostor, ali ako se to anulira gumom, zar nisu onda mogli staviti istu felgu sa gumom nižeg profila te ne moraju ništa anulirati ??


btw....Meni se jako sviđa novi bev.....posebno mi je dobar zadnji kraj....jedina mana koju ovako na prvu vidim je da nema brojač okretaja....kad su već radili novu kontrolnu ploču, mogli su i to staviti. Uz to...zanimaju me koje će mashine biti dostupne u ovom modelu....te naravno cijena...ali to čemo se još načekati....

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #490 : 19. Svibanj 2010, 13:15:15 »

Mislim da je glavni razlog u tome što visina gume amortizira bolje udarce nego visina naplatka, što je bitno za udobnost stražnjeg kraja.
S druge strane, manja visina gume na prednjem naplatku daje bolji osječaj upravljaća.
Evidentirano

liberty

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 10761
  • Vozi: budem piaggio
  • Lokacija: tašalera
Odg: Beverly club
« Odgovori #491 : 19. Svibanj 2010, 13:16:55 »

odličan mu je stražnji kraj i stražnje svjetlo :palacgore:

pogledati intro na www.piaggio.it
Evidentirano

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #492 : 19. Svibanj 2010, 13:26:31 »

odličan mu je stražnji kraj i stražnje svjetlo :palacgore:

pogledati intro na www.piaggio.it

... i bio bih slobodan reči, jako slićan onom na XCity modelu, koji je napravljen prije 3 godine  :mrgreen:



Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4945
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Beverly club
« Odgovori #493 : 19. Svibanj 2010, 13:29:15 »

jesan li ja čorav ili ovo nema veze jedno s drugim :misli:
Evidentirano

BaDly

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1300
  • Vozi: SW600
  • Lokacija: Zagreb - Ploughlands
Odg: Beverly club
« Odgovori #494 : 19. Svibanj 2010, 13:31:18 »

jesan li ja čorav ili ovo nema veze jedno s drugim :misli:

Meni isto nema veze.... :misli: :misli: :misli:
 

koma1

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1212
  • Vozi: 650
  • Lokacija: Arba
Odg: Beverly club
« Odgovori #495 : 19. Svibanj 2010, 13:36:23 »

jedino što mi se sviđa uz teško perive felge je disk i pridnji blatobran koji je puno manji i lipši
Evidentirano

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #496 : 19. Svibanj 2010, 13:38:35 »

jesan li ja čorav ili ovo nema veze jedno s drugim :misli:

Pa definitivno da ne gledate kao ja, ili netko tko je čak spomenuo i Peugeot. Naime stil i namjera je identična i ne treba gledati doslovno svaku liniju da se vidi što je bilo vodilja pri izradi. Ono što je sigurno je da je promijenjeno svjetlo sa jednog oblog na dva u "slash cut" verziji koja je bila karakteristika XMax/XCity modela.
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4945
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Beverly club
« Odgovori #497 : 19. Svibanj 2010, 13:43:18 »

kada se pogleda ovaj filmić vidi se da je skuter odskočio u svemu od prethodnika...rekao bi bar 5-6 tkn skupli, a vjerojatno će cijena ostati slična
Evidentirano

liberty

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 10761
  • Vozi: budem piaggio
  • Lokacija: tašalera
Odg: Beverly club
« Odgovori #498 : 19. Svibanj 2010, 13:47:13 »

mislim da su podigli obradu na višu razinu
unutarnje oplate ispred nogu vozača i plastika oko instrument table su savršeni
a beverly je i do sada imao dosta žilave i izdržljive plastike - tako da je, ovako na neviđeno - napravljen zaista pomak 2 koraka prema naprijed
u to uključujem naravno i odlično rješenje prednjeg vjetrobrana (s filmića) koji je sad malo širi i zakošeniji

prednje svjetlo je fantastičnog dizajna :palacgore:

mislim da će se i konkurencija malo zastrašiti :mrgreen:
Evidentirano

joke

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 25308
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #499 : 19. Svibanj 2010, 13:57:46 »

Kako rekoh, treba pričekati ovo na cesti odnosno uživo.
Nisam slike podrobno ni gledao ali talijanima nije strano (obrnuto nego npr. Yamahi) ušminkati novi press model.
Evidentirano
 Str: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 124   Gore
 

Stranica je generirana za 0.239 sekundi uz 21 upita.