Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 124   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 334165 )

desmosedici

  • neshvaćeni romantičar
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2431
  • Vozi: najslabiji i najružniji skuter od cile st ekipe
  • Lokacija: split
Odg: Beverly club
« Odgovori #575 : 27. Siječanj 2011, 14:16:38 »

Negdje na forumu imaš temu 'koliko km ima vas skuter' vjerojatno bi se našlo zanimljivih podataka,jacsam čuo vise njih sa cca 50 000 km u guzici na Bevu  :palacgore:
ja neki dan zavrtio ravno 50 000km  :palacgore:
Evidentirano
Mjenjam manji stan za Tmax-a.
Sve nam više maldih kopa po kontejneru.To su Boca Juniorsi

milanche

  • Klavijaturist gej Milanš
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6910
  • Lokacija: citta the river
Odg: Beverly club
« Odgovori #576 : 27. Siječanj 2011, 16:22:31 »

Malo cackao i našao par T maxeva sa preko 100 000 km,jedan MP3 sa preko 100 000 i 70 000,runnera sa 100 000 i nekoliko sa 50-70 000,aprilia SR 50 sa 50 000,bev sa 60 000,eto desmo sa svojim 50 000... Posebno su me oduševili ekipa sa 50 ccm sa 50 + tkm,treba to napraviti!
Evidentirano

gino_du

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 900
  • Vozi: double R
  • Lokacija: Dubrovnik-Zagreb i obrnuto
Odg: Beverly club
« Odgovori #577 : 27. Siječanj 2011, 16:28:56 »

Negdje na forumu imaš temu 'koliko km ima vas skuter' vjerojatno bi se našlo zanimljivih podataka,jacsam čuo vise njih sa cca 50 000 km u guzici na Bevu  :palacgore:

I moj je jako blizu 50 000, s tim da imam dugi motor za dulje ture
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #578 : 16. Veljača 2011, 16:24:53 »

Jutro Bev ekipi!

Ima'l tko Cruisera sa ciglih 493ccm?

Zanimaju me sto dugorocnija iskustva.. nebi'l utvrdio pouzdanost istog.  :mrgreen:

Isto tako, ako je netko bolje informiran.. da li trenutni model Cruisera 500 ima ikakvih drugih
razlika osim estetike i druge masine u odnosu na stari model.. dakle.. kocnice, ovjes i sl.?

460ccm varijanta je imala svoje poznate probleme.. pa me zanima da li je 490tka pouzdanija,
tj. da li bi stavili ruku u vatru da vas nece nigdje ostaviti na cesti bar prvih 50.000km, iako
je talijan!  :mrgreen:

Thnx!
Evidentirano
 

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4938
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Beverly club
« Odgovori #579 : 16. Veljača 2011, 16:36:44 »

Ja iman 2004 godina 460 ccm.sad ima oko 24000 km
Pocea je zajebavat sa jedno 15,16 iljada ali nikad nije zamisa gorivo.
Gasia se kad bi sta pa da naglo gasa.Sad je to napravljeno(zaboravia san kako i sta jer mi je otac to da napravit).
Sad je pali vozi.Plastike su mu odlicne.
Moje misljenje je da je puno bolje napravljen nego bev cruiser 500.Cruiserov svjetlosni sklop i cili volan sa instrument tablom je 10 puta losiji nego na starom bevu.
Skuter je odlican za pravocrtno gibanje tj za nezahtjevniju medugradsku voznju.Dvoje ljudi sa bagajima bez problema.
Za gradsku je isto dobar jer je uzak ali pali gasi na kratke relacije ne preporucam.
Servisi su svakih 3000 km ali realno svakih 6000(servis svakih 3000 km je niti 100 kuna) a na 12000 je veliki servis.


Evidentirano
Kralj Majka

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #580 : 16. Veljača 2011, 17:14:01 »

Ja iman 2004 godina 460 ccm.sad ima oko 24000 km
Pocea je zajebavat sa jedno 15,16 iljada ali nikad nije zamisa gorivo.
Gasia se kad bi sta pa da naglo gasa.Sad je to napravljeno(zaboravia san kako i sta jer mi je otac to da napravit).
Sad je pali vozi.Plastike su mu odlicne.
Moje misljenje je da je puno bolje napravljen nego bev cruiser 500.Cruiserov svjetlosni sklop i cili volan sa instrument tablom je 10 puta losiji nego na starom bevu.
Skuter je odlican za pravocrtno gibanje tj za nezahtjevniju medugradsku voznju.Dvoje ljudi sa bagajima bez problema.
Za gradsku je isto dobar jer je uzak ali pali gasi na kratke relacije ne preporucam.
Servisi su svakih 3000 km ali realno svakih 6000(servis svakih 3000 km je niti 100 kuna) a na 12000 je veliki servis.

Thnx za informacije, 460tka mi nije u nikakvoj kombinaciji ali nema veze, a ovo sa volanom i instrumentima me
ne pogadja ni 2%, ono sto mi je bitno je da li je nesto na novom modelu radjeno po ovjesu (koji mu je realno
slaba tocka) i spomenuta pouzdanost 490tke jer skuter planiram koristiti poprilicno za stani-kreni, pali-gasi
u gradu (da, znam da je manja kubikaza bolja za to) a znam da je takva uporaba 460tke dovodila do
problema.

Kakva je situacija po pitanju okretnosti/agilnosti u gradu bi mi isto bio interesantan podatak, pogotovo
ako netko moze usporediti sa nekim drugim skuterima/motorima od onoga sto sam eventualno probao
(er6, z750, fazer, dorsoduro, geopolis 400, satelis 500.. manje modele necu navoditi).

Isto tako ako je netko, ne daj bozhe, imao priliku probat i Downtowna 300 vs Cruiser 500, to bi bila
jackpot informacija  :wink:

Ako je bitno.. trazi se apsolutni komfor, zastita od vjetra, mir, tisina i ugladjenost rada.
Beverly-a razmatram jer sam Geopolisom 400 bio odusevljen (a on je prepakovan Beverly).
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4938
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Beverly club
« Odgovori #581 : 16. Veljača 2011, 18:31:12 »

Thnx za informacije, 460tka mi nije u nikakvoj kombinaciji ali nema veze, a ovo sa volanom i instrumentima me
ne pogadja ni 2%, ono sto mi je bitno je da li je nesto na novom modelu radjeno po ovjesu (koji mu je realno
slaba tocka)
i spomenuta pouzdanost 490tke jer skuter planiram koristiti poprilicno za stani-kreni, pali-gasi
u gradu (da, znam da je manja kubikaza bolja za to) a znam da je takva uporaba 460tke dovodila do
problema.

Kakva je situacija po pitanju okretnosti/agilnosti u gradu bi mi isto bio interesantan podatak, pogotovo
ako netko moze usporediti sa nekim drugim skuterima
/motorima od onoga sto sam eventualno probao
(er6, z750, fazer, dorsoduro, geopolis 400, satelis 500.. manje modele necu navoditi).

Isto tako ako je netko, ne daj bozhe, imao priliku probat i Downtowna 300 vs Cruiser 500, to bi bila
jackpot informacija  :wink:

Ako je bitno.. trazi se apsolutni komfor, zastita od vjetra, mir, tisina i ugladjenost rada.
Beverly-a razmatram jer sam Geopolisom 400 bio odusevljen (a on je prepakovan Beverly).
Amo po redu.
Nije stvar u ljepoti svjetlosnog skopa i cjelokupnog volana obicnog beva i cruisera nego nekvaliteta istog kod cruisera u odnosu na obicnog.
To znam iz prve ruke jer sam zagleda  cruisera kojeg san vidia na cesti.Ona imitacija kroma je ajme
Sta se tica grada dosta je OK jer je uzak a okretan kao bev 250/300 nije.Za provlacenje izmedu auta je dobar.Isto tako sic mu je malo vislji nego npr x9 tako da malo nizi vozaci mogu imat problem.jedan moj frend je sa beva silazija sa nogostupa dosta polako i posto je "kratak" izvrnija se jer kad motor pocne padat dosta tesko ga je zadrzat u odnosu na beva 250 jer je tezi
Sta se tice konfora tu bas nije na zadatku ako je brzina od 120 kmh na vise a i opcenito nije neki fantastican konfor.Zastita od vjetra ne postoji ako se ne stavi veci vizir(ovo je za obicni bev.za cruiser neznam jel ima uzet veci vizir.)
Mir i tisina a pogotovo ugladenost mu nisu na visini.Razlika u odnosu na Kralja je ka fico i bemve.
Obavezno ako stavis kufer stavi na volan teze utege
Evidentirano
Kralj Majka

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #582 : 16. Veljača 2011, 19:11:09 »

Amo po redu.
Nije stvar u ljepoti svjetlosnog skopa i cjelokupnog volana obicnog beva i cruisera nego nekvaliteta istog kod cruisera u odnosu na obicnog.
To znam iz prve ruke jer sam zagleda  cruisera kojeg san vidia na cesti.Ona imitacija kroma je ajme
Sta se tica grada dosta je OK jer je uzak a okretan kao bev 250/300 nije.Za provlacenje izmedu auta je dobar.Isto tako sic mu je malo vislji nego npr x9 tako da malo nizi vozaci mogu imat problem.jedan moj frend je sa beva silazija sa nogostupa dosta polako i posto je "kratak" izvrnija se jer kad motor pocne padat dosta tesko ga je zadrzat u odnosu na beva 250 jer je tezi
Sta se tice konfora tu bas nije na zadatku ako je brzina od 120 kmh na vise a i opcenito nije neki fantastican konfor.Zastita od vjetra ne postoji ako se ne stavi veci vizir(ovo je za obicni bev.za cruiser neznam jel ima uzet veci vizir.)
Mir i tisina a pogotovo ugladenost mu nisu na visini.Razlika u odnosu na Kralja je ka fico i bemve.
Obavezno ako stavis kufer stavi na volan teze utege

Super.. :)

Ok, sa vecinom spomenutog nemam problem.. a ovo za ugladjenost sto si napisao me iskreno cudi, jer
vec jesam vozio spomenutog geopolisa i satelisa koji imaju 400 i 500ccm piaggio agregate i to je med
i mlijeko u odnosu na mog kawasakija.

Usporedbe sa kraljem necemo radit jer on nije u igri a nisam ga ni vozio pa mi to nista ne znaci.
Zastita od vjetra - da, naravno, gore bi isao najveci vjetrobran sto postoji. Kakva je zastita za noge?

Po pitanju komfora - mislio sam vise na normalnu uporabu, dakle grad i malo izvan grada, a kad nekud
putujem u pravilu je putna brzina 100-110km/h. Sumnjam da ona foteljcina moze biti manje udobna od
10cm sirokog sica na ER6 :)

Peugeot Geopolis je definitivno bio udobniji i stitio bolje od vjetra nego moj ER6F, a on je slika i
prilika Beverly-a, osim vjetrobrana (sto napominjem nije problem).

U svakom slucaju, treba mi konkretna usporedba sa nekim od vozila koje jesam probao :( ..i netko
tko ima bar 30.000km na 490ccm varijanti da mi kaze kako se nikad nista nije pokvarilo.  :mrgreen:
Evidentirano

koma1

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1212
  • Vozi: 650
  • Lokacija: Arba
Odg: Beverly club
« Odgovori #583 : 16. Veljača 2011, 20:39:46 »

ja bi skoro sve potpisal što je napisa seki, osim meni jedne čudne stvari, naime uopće mi ne trebaju veći utezi na volanu od kad sam stavio kofer,...znam da je to potrebno, ali eto ja sam svog dera do kraja 150 km i nije tresa....
a ne trese ništa više nego prije u zavojima  :LOL:
zaštita od vjetra barem kod mog je nikakva i osićan se ka na nakedu....
dulje relacije vozin sa čepima u ušima....
udobnost izvanredna prvih 100 km, a posli umiren, no to pripisujem bagaritima moje malenkosti, volil bi da mogu noge malo naprid rinut, al nemogu.
radin vele ture često od 300 km, pa i više i dobar je za takva putovanja, ako ne gledamo moju osobnu udobnost
po gradu mi je odličan i zavučen se gotovo u svaku rupu
o makini nemam što reći samo ide, jedino ča mi sajle tu i tamo puknu i to sve redom
u svakom slučaju 250/300 je 0 prema 400, pa predspostavljam da je 500 još bolji (jači je 5-6 ks a teži nekih 8 kila)
mislim da na ovjesu 500 nije niš mjenjano kod novih, jedino je novi 300 pojačan (info iz servisa)
i ono ča je seki rekal o plastikama to stoji, naime upravo tu u servisu blizu mene imamo novi rastavljen u komade i to nije više tako kvalitetno ka prije
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4938
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Beverly club
« Odgovori #584 : 16. Veljača 2011, 20:47:24 »

ja bi skoro sve potpisal što je napisa seki, osim meni jedne čudne stvari, naime uopće mi ne trebaju veći utezi na volanu od kad sam stavio kofer,...znam da je to potrebno, ali eto ja sam svog dera do kraja 150 km i nije tresa....
a ne trese ništa više nego prije u zavojima  :LOL:
zaštita od vjetra barem kod mog je nikakva i osićan se ka na nakedu....
dulje relacije vozin sa čepima u ušima....
udobnost izvanredna prvih 100 km, a posli umiren, no to pripisujem bagaritima moje malenkosti, volil bi da mogu noge malo naprid rinut, al nemogu.
radin vele ture često od 300 km, pa i više i dobar je za takva putovanja, ako ne gledamo moju osobnu udobnost
po gradu mi je odličan i zavučen se gotovo u svaku rupu
o makini nemam što reći samo ide, jedino ča mi sajle tu i tamo puknu i to sve redom
u svakom slučaju 250/300 je 0 prema 400, pa predspostavljam da je 500 još bolji (jači je 5-6 ks a teži nekih 8 kila)
mislim da na ovjesu 500 nije niš mjenjano kod novih, jedino je novi 300 pojačan (info iz servisa)
i ono ča je seki rekal o plastikama to stoji, naime upravo tu u servisu blizu mene imamo novi rastavljen u komade i to nije više tako kvalitetno ka prije
tebi je 400 ccm i svitlo je rjeseno kao u beva 250 zar ne.Svitlo je trupu
Kod beva 500 situacija je drugacija.Svjetlo je u volanu i nije toliko aerodinamicno a ja sam stavia jos veci vizir umisto onog malog crnog koji zapravo ne sluzi nicemu.Od pocetka sam ima kufer tako da nisam obraca paznju na tresnju(mislia to je normalno) ali kad san stavia teze utege vidia san razliku
Evidentirano
Kralj Majka

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #585 : 16. Veljača 2011, 20:50:29 »

Opet cudjenje za zastitu od vjetra a nemate velike vjetrobrane.. jasno mi je da skuter bez
vjetrobrana ne stiti od vjetra, ali sam jos i naknadno dole posebno pitao kako stiti noge, jer
sam na vise (uzih) skutera dozivio gadan propuh po nogama/koljenima a to je jako gadno na
duze pruge, dok mi na ER6F npr po nogama ne piri uopce.

Sto se tice buke i voznje kao na nakedu.. vjeruj mi, buka na nakedima je daleko manja i ugodnija
nego na motoru sa vjetrobranom koji stvara turbulencije.  :) ..a i kad je Schubertica na glavi
ne trebaju cepici  :wink:

Nakon serijskog i MRA vjetrobrana na kawi sam se vise puta pitao zasto nisam kupio nakeda..  :shock:
Milina kolika je tisina npr na Hornetu u odnosu na ER6 sa serijskim vjetrobranom.

Na Geopolisu 400 sa serijskim vjetrobranom, vozac i suvozac sa jeticama pri 100-110km/h se
mogu voziti sa dignutim vizirima i bez problema pricati, nema nikakve buke/propuha! SA JETICAMA!

Cruiser 500 nema nikakav vjetrobran no to se rijesi aftermarket dijelovima, sa postarskim
polumetarskim i mir.. ali dajte mi recite jel piri po nogama ili ne  :misli:

p.s. Kakva tresnja u zavojima je u pitanju? Otvaranje gasa u nagibima/brzim zavojima mozda ili?
Ne planiram brzinske rekorde obarat.. volim se zaigrat po zavojima, ali nisam sklon pretjerivanju.
Ono sto sam sa ER6 vozio po Krndiji i okolnim brdima sam istim tempom bez problema prolazio na
Satelisu 500 (37ks/220kg na 14" kotacima), no on nije ni malo tresao cak i na punom gasu na
svim izlascima iz zavoja/nagiba.. ali mi se nije svidio kao Geopolis ipak.. (uvija se..a i mislim da je
master 400ccm bolji od 493ccm).
Evidentirano

boris_n

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 105
  • Vozi: Px 200 V-strom 650
  • Lokacija: šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #586 : 16. Veljača 2011, 22:42:45 »

evo ovako, zastita od vjetra ti je nikakva i za noge a i za gornji dio tjela. ja sam stavljao veci vizir jer sam imao onaj mali i stvaralo mi je cudne turbulencije na kacigi tako da se nije dugo zadrzao. uvijanje u zavojima se osjeti i meni je dosta smetalo u pocetku, kasnije naviknes i prilagodis brzinu prije zavoja.
Evidentirano

koma1

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1212
  • Vozi: 650
  • Lokacija: Arba
Odg: Beverly club
« Odgovori #587 : 16. Veljača 2011, 22:45:42 »

ma piri i po nogama, neznam, budući da se puno vozim u društvu sa burgmanima, sw-ovima i t max-ovima, iz razgovora i probi najviše puše baš na bevu...
o uvijanju nebih puno pisa, jer je to meni već normalno i valjda drugačije nebi ni zna vozit  :LOL:
a volan se ne trese, al tu i tamo me nekako zavalja, neznam ti to objasnit,...sve u svemu ja ga vozin "brzo" mada znan da je to u komparaciji sa boljin skuton neka prosječna vožnja, a meni se čini da letin ka lud ( valjda zbog tog uvijanja)
da meni je svitlo u pridnjoj plastici i aerodinamika je ok, al mi je nizak vizirčić, pa mi taman pod kacigom lupa zrak
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #588 : 16. Veljača 2011, 22:56:05 »

Thnx obojici.. vidim da cu morat probat bas BV-a jer nista od navedenih problema na Geopolisu
400 nisam uocio, a skuter bi trebao biti 98% identican BV-u  :misli:

Ima smisla da Burgman/SW/Majesty i sl. imaju bolju zastitu jer su znatno siri.. zato i vrtim
Downtown-a u kombinaciji, on je vise u tom smjeru.. ali Beverly je tiha patnja otkako sam
vidio prvu 500tku.
Evidentirano

boris_n

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 105
  • Vozi: Px 200 V-strom 650
  • Lokacija: šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #589 : 16. Veljača 2011, 23:03:22 »

Thnx obojici.. vidim da cu morat probat bas BV-a jer nista od navedenih problema na Geopolisu
400 nisam uocio, a skuter bi trebao biti 98% identican BV-u  :misli:

Ima smisla da Burgman/SW/Majesty i sl. imaju bolju zastitu jer su znatno siri.. zato i vrtim
Downtown-a u kombinaciji, on je vise u tom smjeru.. ali Beverly je tiha patnja otkako sam
vidio prvu 500tku.

To ti je najbolje, sjednes i probas. :palacgore: Uzimas novog ili polovnog?
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #590 : 16. Veljača 2011, 23:08:09 »

To ti je najbolje, sjednes i probas. :palacgore: Uzimas novog ili polovnog?

Downtown bi bio novi.. za Beverly-a sumnjam da bi nagrecao, a polovnih (Cruisera)
bas i nema.. tako da.. vise se informiram o svim modelima koji su mi interesantni, iako
mi realno Downtown zadovoljava sve kriterije (samo bi volio da je par km/h brzi..).

Sve ovisi o prodaji vozila iz signature linije..
 :?

p.s. Scarabeo 500 vs Beverly 500?  :wink:
Evidentirano

boris_n

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 105
  • Vozi: Px 200 V-strom 650
  • Lokacija: šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #591 : 16. Veljača 2011, 23:20:23 »

Downtown bi bio novi.. za Beverly-a sumnjam da bi nagrecao, a polovnih (Cruisera)
bas i nema.. tako da.. vise se informiram o svim modelima koji su mi interesantni, iako
mi realno Downtown zadovoljava sve kriterije (samo bi volio da je par km/h brzi..).

Sve ovisi o prodaji vozila iz signature linije..
 :?

p.s. Scarabeo 500 vs Beverly 500?  :wink:

Snage uvijek fali, pogotovo van grada i sa suvozacem...  :mrgreen: Mene je tu beverly odusevljavao, taj je uvijek ispaljivao bez obzira da li si sam ili sa suvozacem.
Evidentirano

koma1

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1212
  • Vozi: 650
  • Lokacija: Arba
Odg: Beverly club
« Odgovori #592 : 16. Veljača 2011, 23:41:35 »

Downtown bi bio novi.. za Beverly-a sumnjam da bi nagrecao, a polovnih (Cruisera)
bas i nema.. tako da.. vise se informiram o svim modelima koji su mi interesantni, iako
mi realno Downtown zadovoljava sve kriterije (samo bi volio da je par km/h brzi..).

Sve ovisi o prodaji vozila iz signature linije..
 :?

p.s. Scarabeo 500 vs Beverly 500?  :wink:

evo ti nešto manje  :LOL:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,131007.msg2769696.html#msg2769696
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4938
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Beverly club
« Odgovori #593 : 16. Veljača 2011, 23:42:24 »

Downtown bi bio novi.. za Beverly-a sumnjam da bi nagrecao, a polovnih (Cruisera)
bas i nema.. tako da.. vise se informiram o svim modelima koji su mi interesantni, iako
mi realno Downtown zadovoljava sve kriterije (samo bi volio da je par km/h brzi..).

Sve ovisi o prodaji vozila iz signature linije..
 :?

p.s. Scarabeo 500 vs Beverly 500?  :wink:
ako je u pitanju scarabeo 500 light tj ovi novi sta lici na beverlija onda svakako scarabeo.Kod njega mislin da imas mista za kacigu ispod sica a i 100 puti je lipsi od beva 500 cruisera.
Evidentirano
Kralj Majka

retriver

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 253
  • Vozi: Aprilia 50-750
  • Lokacija: zagreb/okolica
Odg: Beverly club
« Odgovori #594 : 17. Veljača 2011, 09:23:24 »

..mislim da gore navedeno sve stoji što se tiće Cruisera od kvalitete oklopa pa do agregata..jedino je bitno spomenuti probleme s kočionim čeljustima,jednostavno znaju procurit na 15 - 20000 km a i nije za nezamariti činjenicu da niti jedan nije izašao iz tvornice kojem ne felša stražnji kotač , problem sa stražnjom osovinom.Što se tiće Scarabea 500 , jako zamemaren skuter , kompletan talijan za razliku od Cruisera i po meni best buy u klasi....provjereno.jedina zamjerka ide na zaštitu koljena i trešnju volana..... :wink:
Evidentirano
 

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #595 : 17. Veljača 2011, 17:00:18 »

evo ti nešto manje  :LOL:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,131007.msg2769696.html#msg2769696

Thnx  :palacgore:

Nasao sam i ja nesto:
http://www.motorstv.com/test/bike/aprilia/comparatif-piaggio-beverly-500-vs-aprilia-scarabeo-500

Vrlo su blizu, ali ga je Scarabeo ubio u zastiti od vjetra.. i naglasavaju bolji komfor i drzanje pravca
na Scarabeu.. ali da je tromiji u startu i losije koci.
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #596 : 17. Veljača 2011, 17:01:39 »

ako je u pitanju scarabeo 500 light tj ovi novi sta lici na beverlija onda svakako scarabeo.Kod njega mislin da imas mista za kacigu ispod sica a i 100 puti je lipsi od beva 500 cruisera.


Kako ti znas sto je meni ljepse?  :mrgreen:
Thnx, svugdje se skoro daje prednost Scarabeu.. samo nisam jos utvrdio jel i on ima sa 493
agregatom ili su svi 460..
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #597 : 17. Veljača 2011, 17:02:21 »

..mislim da gore navedeno sve stoji što se tiće Cruisera od kvalitete oklopa pa do agregata..jedino je bitno spomenuti probleme s kočionim čeljustima,jednostavno znaju procurit na 15 - 20000 km a i nije za nezamariti činjenicu da niti jedan nije izašao iz tvornice kojem ne felša stražnji kotač , problem sa stražnjom osovinom.Što se tiće Scarabea 500 , jako zamemaren skuter , kompletan talijan za razliku od Cruisera i po meni best buy u klasi....provjereno.jedina zamjerka ide na zaštitu koljena i trešnju volana..... :wink:
:palacgore:
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #598 : 17. Veljača 2011, 17:33:04 »

samo nisam jos utvrdio jel i on ima sa 493
agregatom ili su svi 460..

..nasao.. postoje oba, da bi bilo interesantnije.
Evidentirano

koma1

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1212
  • Vozi: 650
  • Lokacija: Arba
Odg: Beverly club
« Odgovori #599 : 17. Veljača 2011, 18:30:40 »

Thnx  :palacgore:

Nasao sam i ja nesto:
http://www.motorstv.com/test/bike/aprilia/comparatif-piaggio-beverly-500-vs-aprilia-scarabeo-500

Vrlo su blizu, ali ga je Scarabeo ubio u zastiti od vjetra.. i naglasavaju bolji komfor i drzanje pravca
na Scarabeu.. ali da je tromiji u startu i losije koci.
gdje pa uži je isprid nogu za 2 cm
Evidentirano
 Str: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 124   Gore
 

Stranica je generirana za 0.308 sekundi uz 22 upita.