Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 124   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 337441 )

gino_du

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 900
  • Vozi: double R
  • Lokacija: Dubrovnik-Zagreb i obrnuto
Odg: Beverly club
« Odgovori #626 : 02. Lipanj 2011, 13:55:33 »

potrošnja mog beva normalne vožnje je bila 4 litre, ganjanja do kraja oko 5-5,5

rega je razlika možda 300 kn godišnje

ako misli normalno voziti i krstariti 100-120 onda je baš 500 za njega gdje je takva vožnja laganini na tim brzinama na pola gasa, a ne na gasu do kraja ...

btw 500 je fizički veći i teži od 250 pa je ljepši za krstarenje ... 250 ima prednost za grad

potpisujem... ovisno koliko ce ga koristit po gradu tj. otvorenoj cesti po tome bi trebao odlucit kojeg kupit
razlike u odrzavanju i kupovnoj cijeni se isplate vrlo brzo... samo treba oducit za kakvu voznju mu vise treba
 
plus za 500 je i taj sto je manje osjetljiv na suvozaca... jer kad na 250 sjedne malo konkretniji suvozac, po pitanju snage je to skroz drugi motor
 
postoji jedna lijepa izreka: "there"s no replacement for cubic displacement"  :palacgore:
Evidentirano

gino_du

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 900
  • Vozi: double R
  • Lokacija: Dubrovnik-Zagreb i obrnuto
Odg: Beverly club
« Odgovori #627 : 02. Lipanj 2011, 13:59:53 »

evo par oglasa, malo su stariji al se cine ok

http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/piaggio-beverly-250-cm3-oglas-2866100

http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/piaggio-beverly-250-cm3-oglas-2823932

http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/piaggio-beverly-250-cm3-oglas-2666540

neznam koliko ti je bitno i koliko si obratio pozornost, ali modeli iz 04. i 05. god imaju klasican karburator dok noviji (od 2006.) imaju elektronsko ubrizgavanje... prednost ubrizgavanja je nesto manja potrosnja, mirniji rad na leru, dok su mane malo losiji start i moguci problemi s tom elektronikom... nije precesta pojava ali znam za nekoliko slucajeva i non-stop ih to zafrkava
Evidentirano

harac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 427
  • Vozi: Z750S
  • Lokacija: Sisak
Odg: Beverly club
« Odgovori #628 : 02. Lipanj 2011, 14:09:38 »

moj je imao elektronsko a bio je 8 mj. 2005, sad za 250 ne znam kad su bile promjene  :misli:

ma da, definitivno 500 ako je većina vangradske vožnje, a 250 ako je 90% gradska, onda je 250 optimalniji možda, mada ja osobno ne bi o 250 razmišljao jer i s 500 se bez beda provlačiš među autima ... isto kao što sam na runneru 50, nema razlike ...

glede suvozača, kad sam kuma znao vozit (100 kg on + 100 kg ja) skoro da se uopće ne osjeti po performansama, a i po veličini, toliko je velik sic da se ni ne dodirujemo nas dvojca, e sad, to je bed ak voziš neku žensku iza  :LOL:
Evidentirano
Život je bolest sa smrtnim ishodom
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Beverly club
« Odgovori #629 : 02. Lipanj 2011, 14:11:00 »

moj je imao elektronsko a bio je 8 mj. 2005, sad za 250 ne znam kad su bile promjene  :misli:

ma da, definitivno 500 ako je većina vangradske vožnje, a 250 ako je 90% gradska, onda je 250 optimalniji možda, mada ja osobno ne bi o 250 razmišljao jer i s 500 se bez beda provlačiš među autima ... isto kao što sam na runneru 50, nema razlike ...

glede suvozača, kad sam kuma znao vozit (100 kg on + 100 kg ja) skoro da se uopće ne osjeti po performansama, a i po veličini, toliko je velik sic da se ni ne dodirujemo nas dvojca, e sad, to je bed ak voziš neku žensku iza  :LOL:

500ccm Piaggio Master je oduvijek bio injection... ali ne i manje ccm... Quasar i Leader...

harac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 427
  • Vozi: Z750S
  • Lokacija: Sisak
Odg: Beverly club
« Odgovori #630 : 02. Lipanj 2011, 14:30:02 »

500ccm Piaggio Master je oduvijek bio injection...

svakim danom naučimo nešto novo  :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano
Život je bolest sa smrtnim ishodom
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #631 : 02. Lipanj 2011, 18:44:34 »

potrošnja mog beva normalne vožnje je bila 4 litre, ganjanja do kraja oko 5-5,5

rega je razlika možda 300 kn godišnje

ako misli normalno voziti i krstariti 100-120 onda je baš 500 za njega gdje je takva vožnja laganini na tim brzinama na pola gasa, a ne na gasu do kraja ...

btw 500 je fizički veći i teži od 250 pa je ljepši za krstarenje ... 250 ima prednost za grad

250 će mu vrlo brzo dosaditi, 500 garantirano neće i ako je zaljubljenik u skutere ne vjerujem da će ga jako dugo mjenjati  :palacgore:

ja sam svoj rješio isključivo radi tog što sam od prvog dana htio motor, inače ga ne bi nikad prodavao  :palacgore:


Potpisujem ovo, 250tki na 120km/h nije lagani cruising nego ganjanje na 500 okretaja
do crvenog (figurativno).
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #632 : 02. Lipanj 2011, 18:46:00 »

moj je imao elektronsko a bio je 8 mj. 2005, sad za 250 ne znam kad su bile promjene  :misli:

ma da, definitivno 500 ako je većina vangradske vožnje, a 250 ako je 90% gradska, onda je 250 optimalniji možda, mada ja osobno ne bi o 250 razmišljao jer i s 500 se bez beda provlačiš među autima ... isto kao što sam na runneru 50, nema razlike ...



Ne treba zaboraviti ni 400tku koja je po mnogima (i ja sam medju njima) jos bolji agregat
od 500tke.
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #633 : 02. Lipanj 2011, 18:48:51 »

evo, da ne otvaram posebno temu, a kad napisem ovo cu procitati ostalih 24 stranica...

frend kupuje beverlyja, vrti sve kombinacije, pa racunam da je najbolje pitati...

ako kupuje polovnog, do cca 15-12000kn, sto je najbolje za uzeti? 200, 250ccm? 300?


200tke bi trebao vise-manje izbjegavati jer su imali nekih problema (kao i prve 500tke),
ako je ikako moguce, 250tka je safe-bet i visemanje najbolja piaggio masina (300tka
nastavlja tradiciju).


Vidim da spominjes registraciju za 500tku kasnije.. da je prevelika.. za 300tku je ista ;)
Evidentirano

harac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 427
  • Vozi: Z750S
  • Lokacija: Sisak
Odg: Beverly club
« Odgovori #634 : 02. Lipanj 2011, 20:54:00 »


Potpisujem ovo, 250tki na 120km/h nije lagani cruising nego ganjanje na 500 okretaja
do crvenog (figurativno).

točno, a na 500 je 100-120 ideala, pravi kruzing bez opterećenja, i do 140 mi je totalno ok čak bez problema vjetra i ostalog, 160 je malo previše za duže vozit  :mrgreen:
Evidentirano
Život je bolest sa smrtnim ishodom
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

harac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 427
  • Vozi: Z750S
  • Lokacija: Sisak
Odg: Beverly club
« Odgovori #635 : 02. Lipanj 2011, 20:54:49 »


Ne treba zaboraviti ni 400tku koja je po mnogima (i ja sam medju njima) jos bolji agregat
od 500tke.

tako je, u globalu bi gledao 400 ili 500, ništa ispod (ev. 250 i 300 ako je isključivo za grad)  :palacgore:
Evidentirano
Život je bolest sa smrtnim ishodom
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 807
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #636 : 03. Lipanj 2011, 00:48:47 »

frend zivi na 20km od grada, tako da bi uglavnom isao tu relaciju, kuca poso kuca poso :D


jednostavno ne zeli jaci skuter...


sad mu se nudi x8 250, 2006 godiste... da li ima istu makinu kao beverly? tu "nepoderivu"?
Evidentirano

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Beverly club
« Odgovori #637 : 03. Lipanj 2011, 02:34:59 »

frend zivi na 20km od grada, tako da bi uglavnom isao tu relaciju, kuca poso kuca poso :D


jednostavno ne zeli jaci skuter...


sad mu se nudi x8 250, 2006 godiste... da li ima istu makinu kao beverly? tu "nepoderivu"?

piaggio quasar

da ista je masina

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #638 : 03. Lipanj 2011, 16:28:31 »

frend zivi na 20km od grada, tako da bi uglavnom isao tu relaciju, kuca poso kuca poso :D


jednostavno ne zeli jaci skuter...


sad mu se nudi x8 250, 2006 godiste... da li ima istu makinu kao beverly? tu "nepoderivu"?


Je, ista je makina, ali je voznja na njemu potpuna suprotnost beverly-u.
Nije nuzno lose, ali sto se voznih svojstava za grad tice, okretnosti i cvrstoce, tu je Beverly
bolji.


X8 je vise kao chopper, lezi se u skuteru (za razliku od sjedenja na bev-u koji je kao da
si u školskoj klupi), znatno je udobniji ali mene je tu patio feedback od kotaca koji gotovo
da i nije postojao i vozio sam ga nekako 'napamet'.


Ako frend vise voli lagani cruising kako si napisao, X8 ce mu mozda vise odgovarati.
Isto tako na otvorenoj cesti na spomenutih 110km/h X8 ce biti ugodniji/udobniji, na
stranu sto ima i bolju zastitu od vjetra.


Ali, ako je primarno grad, Beverly je prikladniji, IMHO.
Evidentirano

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 807
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #639 : 03. Lipanj 2011, 16:51:04 »

hahahah isao ga je viditi i tako se brzo ohladio :D


ne svidja mu se u zivo niti malo...
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #640 : 03. Lipanj 2011, 18:47:39 »

hahahah isao ga je viditi i tako se brzo ohladio :D


ne svidja mu se u zivo niti malo...


Treba ga vozit, a ne gledat..
Za 'easy rider' ekipu X8 je savrsen.
Evidentirano

koma1

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1212
  • Vozi: 650
  • Lokacija: Arba
Odg: Beverly club
« Odgovori #641 : 03. Lipanj 2011, 23:17:17 »

tak je ...ja se isto vozim i ne gledam.... :012:
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2384
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #642 : 09. Lipanj 2011, 09:20:32 »


200tke bi trebao vise-manje izbjegavati jer su imali nekih problema (kao i prve 500tke),
ako je ikako moguce, 250tka je safe-bet i visemanje najbolja piaggio masina (300tka
nastavlja tradiciju).


Vidim da spominjes registraciju za 500tku kasnije.. da je prevelika.. za 300tku je ista ;)

Bas me zanima koji su to problemi na 200tki radi kojih ju treba izbjegavati...
Na 500tki se mijesalo ulje sa benzinom
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

harac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 427
  • Vozi: Z750S
  • Lokacija: Sisak
Odg: Beverly club
« Odgovori #643 : 09. Lipanj 2011, 11:08:00 »

Na 500tki se mijesalo ulje sa benzinom

kod mene nije  8)
Evidentirano
Život je bolest sa smrtnim ishodom
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #644 : 09. Lipanj 2011, 17:31:18 »


Bas me zanima koji su to problemi na 200tki radi kojih ju treba izbjegavati...
Na 500tki se mijesalo ulje sa benzinom


Ista stvar.


I naravno ne na svakom, prije nego to stoti put prodjemo sa svim clanovima
foruma opet.
Evidentirano
 

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Beverly club
« Odgovori #645 : 09. Lipanj 2011, 17:33:22 »

250 (i 300, uglavnom, na QUASAR mislim) mozda nudi najbolji omjer ulozeno-dobiveno, a i sam agregat je prilicno "pogođen", ali ne vidim zasto izbjegavati ni 200 ili 500, pogotovo ako su dobro odrzavani.

banley

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1548
  • Vozi: YZF-R5
  • Lokacija: okolica Šibenika
Odg: Beverly club
« Odgovori #646 : 09. Lipanj 2011, 17:36:05 »

250 (i 300, uglavnom, na QUASAR mislim) mozda nudi najbolji omjer ulozeno-dobiveno, a i sam agregat je prilicno "pogođen", ali ne vidim zasto izbjegavati ni 200 ili 500, pogotovo ako su dobro odrzavani.
pa 200 je Ok, ja san s svojim leaderom napravia 30 000 km i ni jednog mehaničkog kvara al bolje mu je taj 250cc taj je malo jači i manje pije  :palacgore:
Evidentirano

desmosedici

  • neshvaćeni romantičar
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2431
  • Vozi: najslabiji i najružniji skuter od cile st ekipe
  • Lokacija: split
Odg: Beverly club
« Odgovori #647 : 09. Lipanj 2011, 17:37:49 »

pa 200 je Ok, ja san s svojim leaderom napravia 30 000 km i ni jednog mehaničkog kvara al bolje mu je taj 250cc taj je malo jači i manje pije :palacgore:
još pogotovo ako je injection  :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano
Mjenjam manji stan za Tmax-a.
Sve nam više maldih kopa po kontejneru.To su Boca Juniorsi

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Beverly club
« Odgovori #648 : 10. Lipanj 2011, 02:54:25 »

pa 200 je Ok, ja san s svojim leaderom napravia 30 000 km i ni jednog mehaničkog kvara al bolje mu je taj 250cc taj je malo jači i manje pije  :palacgore:

Moja iskustva sa Leader 200 LC agregatom (u starom VXR-u) su samo pozitivna. :palacgore:

banley

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1548
  • Vozi: YZF-R5
  • Lokacija: okolica Šibenika
Odg: Beverly club
« Odgovori #649 : 10. Lipanj 2011, 10:07:00 »

Moja iskustva sa Leader 200 LC agregatom (u starom VXR-u) su samo pozitivna. :palacgore:
Ja sam svog proda sa 31 000 km i ama baš ništa jedino su mi prigorile žaruljice (tip ako ga bude vozia ka ja trajat če mu još toliko bez nekog večeg kvara


Moj iako ima 31 000 km ibolji je od onih koji su po gradu napunili 10 000 km jer taj skuter nije vidio grada uvik je vožen do 7000 okretaja rijetko sam čuo da kvačilo grebe(samo kad sam bio u Splitu)  :palacgore:
 Ja uvik kažem da su talijanske mšine odlične al rama i ovjes nisu na visini zadatka (kud i kamo bolje od krmka kad sam upalio masinog xc 500 napravia 10 ak metara i skinuo se da se nešto ne dogodi)  ;)
Evidentirano
 Str: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 124   Gore
 

Stranica je generirana za 0.367 sekundi uz 21 upita.