Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 124   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 328582 )

abarth46

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 66
  • Vozi: Piaggio Beverly Tourer 300ie
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Beverly club
« Odgovori #725 : 22. Ožujak 2012, 20:32:57 »

Je u prometnoj,a na racunu i papirima od carine i na polici osiguranja?!

samo na računu i papirima od carine piše koja je proizvodnja!!
Evidentirano

ghoost

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 130
  • Vozi: Beverly 400
  • Lokacija: dubrovnik
Odg: Beverly club
« Odgovori #726 : 22. Ožujak 2012, 21:07:32 »

samo na računu i papirima od carine piše koja je proizvodnja!!
Pa dobro je li tajna koja je god. ?pitao sam cisto jer me zanima?
Evidentirano

abarth46

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 66
  • Vozi: Piaggio Beverly Tourer 300ie
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Beverly club
« Odgovori #727 : 22. Ožujak 2012, 21:20:06 »

Pa dobro je li tajna koja je god. ?pitao sam cisto jer me zanima?
a ne,naravno da nije-2010god s tim da je uvezen tek 28.2.2012 u RH
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #728 : 23. Ožujak 2012, 17:27:15 »

majka i otac svih maxi skutera do 300 ccm  :)

Ako se slucajno jednog dana probudis i zaboravis da postoje Xmax/Xcity, Downtown/People i SH300..  :jesus: onda si vjerojatno u pravu..
Evidentirano
 

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #729 : 23. Ožujak 2012, 17:29:35 »

Pa inače je servis na 250 ccm na 12 000km ..nebi mu trebalo bit ništa još 1000km

Zaboravljas da 500tka voli zamjesati ulje/benzin pa bi bilo dobro kontrolirati ulje i duplo cesce,
osim ako je slucajno 492ccm MASTER a ne 460tka.

Ja ne bi vise od 3000km radio od provjere do provjere.. ali ne bi ni onda sam sebi vjerovao da
dobro kontroliram pa bi mjenjao.
« Zadnja izmjena: 23. Ožujak 2012, 18:12:31 Cortez »
Evidentirano

črnomerec

  • Ponosni vlasnik kade i weceja sa tekućom vodom
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3957
  • Vozi: Onda ne ronda
  • Lokacija: zagreb
Odg: Beverly club
« Odgovori #730 : 23. Ožujak 2012, 18:03:53 »

ja sa svojim masterom 460 prosle sezone napravio 20000 km,vecinom sa suvozacicom,koferom i bocnim torbama,tako natovaren prosao cijelu bosnu i crnu goru,motor odradio bez greske!mijenjao ulje svakih 6 hiljada
Evidentirano
zbog anice i bokala vina...for a home ready!

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #731 : 23. Ožujak 2012, 18:13:20 »

ja sa svojim masterom 460 prosle sezone napravio 20000 km,vecinom sa suvozacicom,koferom i bocnim torbama,tako natovaren prosao cijelu bosnu i crnu goru,motor odradio bez greske!mijenjao ulje svakih 6 hiljada

Nisam napisao da svaki ima taj problem, ali oni koji nemaju ga u pravilu koriste kao ti, a ekipa
koja je od kafica do kafica, hladan.. imaju.
Evidentirano

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #732 : 23. Ožujak 2012, 19:20:01 »

Ako se slucajno jednog dana probudis i zaboravis da postoje Xmax/Xcity, Downtown/People i SH300..  :jesus: onda si vjerojatno u pravu..
budan već dugo godina  :wink:
nekoć smo imali rasprave o tome, baš ja i ti, a ova moja izjava je moje mišljenje pa nebi tija da se neko uvridi  :jesus:
uz kvalitetan proizvod, meni Piaggio grupa ipak nudi neke stvari koje ne nudi Pib, Gino moto,Rogulić ili ko već zastupa ostale brandove tako da...  :wink:
evo jedna prilika, u Ši, Beverly 200, 10 000km, garažiran,u dobrom stanju, vlasnik u inozemstvu, za 10 000kn  :)
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #733 : 23. Ožujak 2012, 19:25:31 »

budan već dugo godina  :wink:
nekoć smo imali rasprave o tome, baš ja i ti, a ova moja izjava je moje mišljenje pa nebi tija da se neko uvridi  :jesus:
uz kvalitetan proizvod, meni Piaggio grupa ipak nudi neke stvari koje ne nudi Pib, Gino moto,Rogulić ili ko već zastupa ostale brandove tako da...  :wink:

Ja sam samo o skuterima ovaj put planirao.. ne i o dilerima.. samo cu ono gore ostaviti boldirano.
 :wink:

evo jedna prilika, u Ši, Beverly 200, 10 000km, garažiran,u dobrom stanju, vlasnik u inozemstvu, za 10 000kn  :)

Jos jedna mjesalica majoneze kao i 460tka..  :mrgreen:
Ajd', da je 250, 300 ili 400, rekao bi i ja da je prilika.  :palacgore:
Evidentirano

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #734 : 23. Ožujak 2012, 20:30:13 »

ja "kupujem" i neke druge stvari uz proizvod i one mi igraju istu uloga kao i proizvod tako da.. ako kod tebe nije tako onda jbg  :wink:
u samu kvalitetu ne sumnjam, niti sam ikad, puno toga probao i vidio i na svojoj koži, a i kod drugih tako da..
što se tiče "mješalice majoneze" kao šta ti rabiš izraz, da, postoji taj problem za onog koji se ne brine dovoljno, a pod takvima teško šta lako prolazi, mene zaustavljaju i čude se kako moja mašina još nije "prdnula" tj. uopće ne pokazuje signale potrošenosti, pohabanosti il čega već...jbg da ga vidiš sve bi ti bilo jasno  :wink:
a ovaj Bev je svakako prilika, iskreno ja bi ga uzeo da trenutno imam šta u planu, al još ću pričekat neko vrijeme  :wink:
Evidentirano

Loading

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 65
  • Vozi: Cfmoto 650nk
  • Lokacija: BiH - Sarajevo
Odg: Beverly club
« Odgovori #735 : 23. Ožujak 2012, 21:37:44 »

Zaboravljas da 500tka voli zamjesati ulje/benzin pa bi bilo dobro kontrolirati ulje i duplo cesce,
osim ako je slucajno 492ccm MASTER a ne 460tka.

Ja ne bi vise od 3000km radio od provjere do provjere.. ali ne bi ni onda sam sebi vjerovao da
dobro kontroliram pa bi mjenjao.

poprilično pazim na održavanje i samu vožnju motora (460ka je u pitanju), mijenjao sam jednom ulje već, sam ga zamijenio, kupio u ducanu, ispustio ulje na šaraf, usuo drugo i prešao 800km, ali prilikom provjere uvijek se ulje malo osjeti po benzinu, nikakav jak miris, ali se tako malo osjeti...
po nekoj logici mogao bi istim uljem preci 4-5hiljada bez problema. ali mogu ga mijenjati i ranije, nije skupo uglavnom sam mislio ulje mjenjati cesce a filter svako drugo mijenjanje.
kad vi mijenjate filter ulja?
Evidentirano

gigo980

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 73
  • Vozi: T MAX 530
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Beverly club
« Odgovori #736 : 24. Ožujak 2012, 00:00:46 »

prilikom svake izmjene ulja ja promijenim filter....to jednostavno tako mora bit...bar kod mene!
Evidentirano

ghoost

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 130
  • Vozi: Beverly 400
  • Lokacija: dubrovnik
Odg: Beverly club
« Odgovori #737 : 24. Ožujak 2012, 00:18:38 »

budan već dugo godina  :wink:
nekoć smo imali rasprave o tome, baš ja i ti, a ova moja izjava je moje mišljenje pa nebi tija da se neko uvridi  :jesus:
uz kvalitetan proizvod, meni Piaggio grupa ipak nudi neke stvari koje ne nudi Pib, Gino moto,Rogulić ili ko već zastupa ostale brandove tako da...  :wink:
evo jedna prilika, u Ši, Beverly 200, 10 000km, garažiran,u dobrom stanju, vlasnik u inozemstvu, za 10 000kn  :)
cijena skroz realna,jesi siguran da je tih 10 000 km stvarnih?njima se sat resetrira sam od sebe često...
Evidentirano

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #738 : 24. Ožujak 2012, 00:24:09 »

cijena skroz realna,jesi siguran da je tih 10 000 km stvarnih?njima se sat resetrira sam od sebe često...
definitivno, momak živi u Njemačkoj, skuter vožen samo preko ljeta, te je došao do zaključka da to više nema smisla, pa ga se rješava  :wink:
Evidentirano

gino_du

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 900
  • Vozi: double R
  • Lokacija: Dubrovnik-Zagreb i obrnuto
Odg: Beverly club
« Odgovori #739 : 24. Ožujak 2012, 00:28:17 »

poprilično pazim na održavanje i samu vožnju motora (460ka je u pitanju), mijenjao sam jednom ulje već, sam ga zamijenio, kupio u ducanu, ispustio ulje na šaraf, usuo drugo i prešao 800km, ali prilikom provjere uvijek se ulje malo osjeti po benzinu, nikakav jak miris, ali se tako malo osjeti...
po nekoj logici mogao bi istim uljem preci 4-5hiljada bez problema. ali mogu ga mijenjati i ranije, nije skupo uglavnom sam mislio ulje mjenjati cesce a filter svako drugo mijenjanje.
kad vi mijenjate filter ulja?

ako ces mijenjat ulje svako 800 km... onda filter mozes i uz svako trecu izmjenu  :mrgreen:  :grin:
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #740 : 24. Ožujak 2012, 13:54:48 »

ja "kupujem" i neke druge stvari uz proizvod i one mi igraju istu uloga kao i proizvod tako da.. ako kod tebe nije tako onda jbg  :wink:

Je, tako je i kod mene.
Evidentirano

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #741 : 24. Ožujak 2012, 13:57:09 »

Evidentirano

Loading

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 65
  • Vozi: Cfmoto 650nk
  • Lokacija: BiH - Sarajevo
Odg: Beverly club
« Odgovori #742 : 24. Ožujak 2012, 15:45:31 »

ako ces mijenjat ulje svako 800 km... onda filter mozes i uz svako trecu izmjenu  :mrgreen:  :grin:

pogrešno si protumačio, htio sam reći da kontrola ulja po mirisu benzina nije 100% sigurna, i na 800km se malo osjeti benzin.

a mjenjam ulje svakih 3000-4000km.
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #743 : 24. Ožujak 2012, 17:40:04 »

Treba kontrolirati razinu a ne miris.
Jos se nije nikome razletio od krivog mirisa.
Evidentirano

Loading

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 65
  • Vozi: Cfmoto 650nk
  • Lokacija: BiH - Sarajevo
Odg: Beverly club
« Odgovori #744 : 24. Ožujak 2012, 18:52:20 »

Treba kontrolirati razinu a ne miris.
Jos se nije nikome razletio od krivog mirisa.

njam njam... ajde nema veze da ne gusimo po temi više, shvatio sam o cemu se radi, hvala svima  :palacgore:
Evidentirano
 

ghoost

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 130
  • Vozi: Beverly 400
  • Lokacija: dubrovnik
Odg: Beverly club
« Odgovori #745 : 27. Ožujak 2012, 10:35:24 »

definitivno, momak živi u Njemačkoj, skuter vožen samo preko ljeta, te je došao do zaključka da to više nema smisla, pa ga se rješava  :wink:

evo mog bivseg beverlya 200:
prodavao ga prosle godine i spustio cijenu na 11000 kn,na krajuje otisao staro za novo i dobio za njega 8500 kn...
« Zadnja izmjena: 27. Ožujak 2012, 10:40:30 ghoost »
Evidentirano

ghoost

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 130
  • Vozi: Beverly 400
  • Lokacija: dubrovnik
Odg: Beverly club
« Odgovori #746 : 27. Ožujak 2012, 11:00:47 »

Što se tiče leader mašine 200 ccm istina je da hoce zamijesati ulje i benzin isto kao i master 460,moj jednom kad je zamijesao,mijesao ga je stalno koliko god pazio na voznju,uvijek je ulje imalo miris benzina i vidilo bi se u ulju kad bi ga ispustio da ima benzina u njemu,mada je tako napravio brdo kilometara i nista mu nije bilo.
Sve u svemu dobar skuter,izdrzljiv,u 4 godine sto sam ga vozio uz redovno odrzavanje od kvarova je bila membrana karburatora,zapalio se prekidac dugo/kratko svjetlo i fucking lcd display 2 puta,zanimljivo da disk pločice nisam nikako mijenjao.E  onda su pocela sranja s njim u zadnjih mjesec i po dana sto je bio kod mene:posla vodena pumpa na sred magistrale u 1 ujutro,srećanije izbio dihtung glave,malo iza toga se odvio variomat i lagano spizdio zubove na radilici isto na sred magistrale,kaze lik sto radi skutere napravi i prodaj navodno im se to zna događat,tesko je palio ujutro,bez dodavanja gasa nikako a nakon 3-4 dana bas ga je bilo jebeno upalit-ispucala prirubnica+karburator nije nikad čišćen.
Bio je dobar dok nije poceo zajebavat i izbijat novce iz džepa a popravci nisu jeftini...
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2371
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #747 : 27. Ožujak 2012, 12:41:14 »

E  onda su pocela sranja s njim u zadnjih mjesec i po dana sto je bio kod mene:posla vodena pumpa na sred magistrale u 1 ujutro,srećanije izbio dihtung glave,malo iza toga se odvio variomat i lagano spizdio zubove na radilici isto na sred magistrale,kaze lik sto radi skutere napravi i prodaj navodno im se to zna događat,tesko je palio ujutro,bez dodavanja gasa nikako a nakon 3-4 dana bas ga je bilo jebeno upalit-ispucala prirubnica+karburator nije nikad čišćen.
Bio je dobar dok nije poceo zajebavat i izbijat novce iz džepa a popravci nisu jeftini...

To kaj ne pali kada duze stoji je stvar nepovratnog ventila na dovodu goriva koji kosta neku sicu i zamijenis ga sam za 5 minuta a ne ciscenja karburatora i strgane prirubnice. Variomat se odvio jer nije bio dobro zavidan. To nije kvar. Vodena puma ode, da, ali nakon puno puno godina i nogo km a kada ju promijenis opet vozis puuuno godina.

Po meni je taj motor bilo steta prodavati jer se dijelova lako nadje i polovnih i novih a nasljednici beva 200 su nekvalitetniji od njega jer su stanjili sve kaj se stanjiti dalo, stavili plastiku tamo gdje je bio aluminij, pleh tamo gdje je bio inox a Voznja na novom bevu nije neka evolucija u odnosu na stari kaj se udobnosti i voznosti tice tak da je zali boze dati vrijednost starog beva x4 za novi koji je isti kuki..

Ali ipak, novo je novo, stara je narodna pa... :)

Da sam znao da ces svog prodati za 8.500 odmah bih ga kupio i drzao na moru u viksi... :embarrassed:
« Zadnja izmjena: 27. Ožujak 2012, 12:49:08 Maestral »
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #748 : 27. Ožujak 2012, 13:46:52 »

sjecam se ovog beva gori, cak mislim da sam te i zvao :)
Evidentirano

ghoost

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 130
  • Vozi: Beverly 400
  • Lokacija: dubrovnik
Odg: Beverly club
« Odgovori #749 : 27. Ožujak 2012, 15:54:35 »

To kaj ne pali kada duze stoji je stvar nepovratnog ventila na dovodu goriva koji kosta neku sicu i zamijenis ga sam za 5 minuta a ne ciscenja karburatora i strgane prirubnice. Variomat se odvio jer nije bio dobro zavidan. To nije kvar. Vodena puma ode, da, ali nakon puno puno godina i nogo km a kada ju promijenis opet vozis puuuno godina.

Po meni je taj motor bilo steta prodavati jer se dijelova lako nadje i polovnih i novih a nasljednici beva 200 su nekvalitetniji od njega jer su stanjili sve kaj se stanjiti dalo, stavili plastiku tamo gdje je bio aluminij, pleh tamo gdje je bio inox a Voznja na novom bevu nije neka evolucija u odnosu na stari kaj se udobnosti i voznosti tice tak da je zali boze dati vrijednost starog beva x4 za novi koji je isti kuki..

Ali ipak, novo je novo, stara je narodna pa... :)

Da sam znao da ces svog prodati za 8.500 odmah bih ga kupio i drzao na moru u viksi... :embarrassed:
Variomat je bio dobro zavidan jer se to dogodilo 8k km nakon zadnje zamjene remena u servisu,momak sto je radio u servisu je tad rekao da to nije prvi slucaj sto je vidio,kaze mana im je to sad je li na svakom to ne znam.
sto se tice kvalitete novi vs stari beverly,istina je da su stari bili kvalitetniji;čisto primjera radi prekidaci svjetala,žmigavaca itd. su na bevu 200bili u alu kućištu dok su na novijim plastičoka ali zato prekidac dugo/kratko za beva 200 kosta 600 kn a za novije 50-60 kn....
Evidentirano
 Str: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 124   Gore
 

Stranica je generirana za 0.159 sekundi uz 21 upita.