Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 123   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 306927 )

milanche

  • Klavijaturist gej Milanš
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6909
  • Lokacija: citta the river
Odg: Beverly club
« Odgovori #1050 : 16. Lipanj 2012, 17:32:16 »

100 miliona posto
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1051 : 16. Lipanj 2012, 17:36:54 »

to je provjerena informacija :misli:

ili urbana legenda

Ni jedan "šljem" nema certifikat/homologaciju koji policija u zadnje vrijeme ima obicaj traziti.
Evidentirano

Ninja

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5290
  • Vozi: RR
  • Lokacija: Centar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1052 : 16. Lipanj 2012, 18:29:23 »

Ok,onda cu po ovu :palacgore:

Evidentirano
CHAMPIONS are built when no one is watching

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 653
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1053 : 16. Lipanj 2012, 18:55:40 »

Problem?
Ovaj vikend sam iz Osijeka isao do Zg skuterom. Vozim Beverly 250 ie 2007. g. Po Osijeku je voznja naravno kraca nego u Zg, pa nema puno stajanja po semaforima. Od prvog dana on normalno radi, temperatura je uvijek ok, al nekad kad sam znao stajati na mjestu, a motor je vec zagrijan na radnu temperaturu, temperatura lagano pocne rasti. I to je bilo jako rijetko.
Ova voznja po Zg je katastrofa, sve je kreni stani, semafor svakih 50 m, guzva za popizdit, pa malo uzbrdo, i tako pol sata. Motor se cijelo vrijeme jako grijao, ventilator se malo malo palio, i ono sto sam skuzio je da kad je tako jako ugrijan, krene i nakon par metara cukne 2 puta i dalje nastavi voziti bez problema. Provjerio sam rashladnu tekucinu i na normalnoj je razini. Danas kad se motor ohladio probao sam voziti i sve je ok.  Nema nikakvog poskakivanja. Dal je to normalno kod kreni stani voznje i opterecenja na kvacilo ili treba na servis? Sutra me ceka povratak za Osijek, pa ne bi volio ostati negdje usput. E da, ako je bitno, skuter ima 20 000 km.

Sa grijanjem je najnormalnija stvar ,svakom ce se u gradu ventilator svako malo palit.
Na otvorenoj cesti se to nikad nece desit,i bas ak ga silujes u 2 po autocesti na 120+ onda ce ti prec crticu preko pola.
Kaj se tice ovog zacukivanja najvjerovatnije kvacilo .uglavnom nis zabrinjavajuce  :mrgreen:
Evidentirano
 

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1054 : 16. Lipanj 2012, 20:18:19 »

Kaj se tice ovog zacukivanja najvjerovatnije kvacilo .uglavnom nis zabrinjavajuce  :mrgreen:

U smislu vozi dalje, sve je ok, ili odi ti to provjerit da nije doslo vrijeme za mijenjanje ili da se nesto nije nacelo unutra? Za mjesec dana idem s njim na more, pa ne bi htio da me negdje ostavi.
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2341
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #1055 : 16. Lipanj 2012, 21:53:54 »

a evo ima po ure napravia san ono kolino od karburatora,a membrana je u dobrom stanju

Po meni dovod goriva. Casica karba se ne puni dovoljno brzo. Provjeri dovod goriva (filter) i obavezno vakuum crijeva i pumpu goriva.
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2341
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #1056 : 16. Lipanj 2012, 22:01:23 »

ova je 159 kn i stane ispod sica 8)



To mozes koristiti samo na bausteli jer nema 22-05 certifikat koji murija trazi pogotovo kada primjeti da netko nosi to na glavi
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1057 : 16. Lipanj 2012, 22:31:30 »

U smislu vozi dalje, sve je ok, ili odi ti to provjerit da nije doslo vrijeme za mijenjanje ili da se nesto nije nacelo unutra? Za mjesec dana idem s njim na more, pa ne bi htio da me negdje ostavi.

Nije ti kvacilo jos otislo 99%, malo je rano, a i simptomi bi bili uvijek tu, na svakom kretanju.. i
vise kao zatrzavanje/gadne vibracije.

Moguce je da treba malo pocistiti stvari unutra, ali za kvacilo ima dobar lijek kad pocne trzat..

Drzis obje kocnice, gas do kraja, laaagano pustas kocnice i dozvolis skuteru da krene brzinom
hoda.. i tako 2-3 puta. Osjetit ces mio miris kvacila.. i nakon toga imati kretanje kao da je
hidraulicno sa bev-a 350..  :wink:
Evidentirano

jure-ST

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Vozi: Beverly 125
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1058 : 17. Lipanj 2012, 00:01:35 »

Po meni dovod goriva. Casica karba se ne puni dovoljno brzo. Provjeri dovod goriva (filter) i obavezno vakuum crijeva i pumpu goriva.
i cuje mi se zvuk ko da maknen filter od zraka,znas ono buči mi,provjerit cu to sve sutra ujutro,i filter zraka zavidat,pa odvidat mozda nije dobro silo na misto jer smo ga bili odvidavali
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2341
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #1059 : 17. Lipanj 2012, 09:43:07 »

Nije ti kvacilo jos otislo 99%, malo je rano, a i simptomi bi bili uvijek tu, na svakom kretanju.. i
vise kao zatrzavanje/gadne vibracije.

Moguce je da treba malo pocistiti stvari unutra, ali za kvacilo ima dobar lijek kad pocne trzat..

Drzis obje kocnice, gas do kraja, laaagano pustas kocnice i dozvolis skuteru da krene brzinom
hoda.. i tako 2-3 puta. Osjetit ces mio miris kvacila.. i nakon toga imati kretanje kao da je
hidraulicno sa bev-a 350..  :wink:

To klapa kod obicnih kvacila ali, na zalost, ne i kod CVT kvacila kakvo ima Bev i vecina skutera.

Najbolji nacin je zvono dolje i potokariti a drugi malo manje dobar je smirgl u ruke i deri sto nije trajno rjesenje.
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1060 : 17. Lipanj 2012, 09:46:46 »

To klapa kod obicnih kvacila ali, na zalost, ne i kod CVT kvacila kakvo ima Bev i vecina skutera.

Najbolji nacin je zvono dolje i potokariti a drugi malo manje dobar je smirgl u ruke i deri sto nije trajno rjesenje.

Jedan skuter sa mrtvim kvacilom koji sam ja vozio se ponasao tako kako sam opisao.
Nije hvatalo kako treba nego uhvati-pusti-uhvati-pusti sto izaziva vibracije.

I obrnuto.. kad mi je otislo kvacilo na autu, jednostavno su se dizali okretaji a auto
nije isao - bez trzanja bilo koje vrste.
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2341
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #1061 : 17. Lipanj 2012, 09:59:49 »

Jedan skuter sa mrtvim kvacilom koji sam ja vozio se ponasao tako kako sam opisao.
Nije hvatalo kako treba nego uhvati-pusti-uhvati-pusti sto izaziva vibracije.

I obrnuto.. kad mi je otislo kvacilo na autu, jednostavno su se dizali okretaji a auto
nije isao - bez trzanja bilo koje vrste.

Ma ne kazem da nije kvacilo u pitanju, samo kazem da nemres kod CVT kvacila dati gas kada drzis kocnice pa sistem za oporavak kvacila koji si naveo ne klapa.

A i kod obicnih kvacila mi je cudan sistem jer se tako skuri povrsina kvacila sto bi trebalo pridonijeti vibracijama a ne ih otkloniti ali nisam nikada probao pa necu ruku u vatru da to ne sljaka :)
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 653
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1062 : 17. Lipanj 2012, 10:08:25 »

U smislu vozi dalje, sve je ok, ili odi ti to provjerit da nije doslo vrijeme za mijenjanje ili da se nesto nije nacelo unutra? Za mjesec dana idem s njim na more, pa ne bi htio da me negdje ostavi.

Jesi posmirglao/potokario zvono kvacila kod zamjene remena rolica i posmirglao malo pakne na njemu  :misli:
Predpostavljam da ti se to desavalo bas kod onog laganog kretanja trkeljanja po gradu, sto put kreni stani, pa se motor jos kotrlja, pa mu opet dodas gas itd. i tad on malo zacukne.
Inace se zna kvacilo malo cut kod starta, zvuk je kao da struze nekaj, to je izrazenije ovima koji motor konstantno voze samo po gradu di kvacilo konstantno odvaja i ukapca, al ni to nije nis strasno.Probaj kretat sa vise gasa siguran sam da tad nece zacukivat nista  :wink:
Meni se recimo isto culo kad sam uzeo skuter jer ga je prethodni vlasnik samo po Zagrebu vozio, kasnije sam posmirglao zvono i kvacilo sa papirom p1000 i eto vec 5000km nikakvog struganja ni zacukivanja(s tim da sam ga kupio sa zelenim rolicama koje su ~10.5g. od 250 karb verzije,a sad imam originalne 14g narandaste boje za 250ie di bi to zacukivanje i struganje kvacila trebalo bit jos izrazenije i nis mi se ne cuje).
Ako ti remen nikad nije mijenjan zamjeni ga prije tog puta na more obavezno  :palacgore:

« Zadnja izmjena: 17. Lipanj 2012, 10:19:14 noky200 »
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1063 : 18. Lipanj 2012, 09:59:19 »

Ma ne kazem da nije kvacilo u pitanju, samo kazem da nemres kod CVT kvacila dati gas kada drzis kocnice pa sistem za oporavak kvacila koji si naveo ne klapa.

Erm, sorry, ali taj sistem za oporavak sam koristio na svim svojim skuterima do sad i vrlo je popularan
po forumima okolo. Ne kazem da je dobra zamjena za otvaranje i ciscenje svega, ali kad skuter pocne zatrzavati kod
starta, ovo ga trenutno popravi, samo treba naci tocku pri kojoj kvacilo hvata, sto nije problem kad skuter
trza i vibrira ko lud.
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1064 : 18. Lipanj 2012, 10:33:18 »

Jesi posmirglao/potokario zvono kvacila kod zamjene remena rolica i posmirglao malo pakne na njemu  :misli:
Predpostavljam da ti se to desavalo bas kod onog laganog kretanja trkeljanja po gradu, sto put kreni stani, pa se motor jos kotrlja, pa mu opet dodas gas itd. i tad on malo zacukne.
Inace se zna kvacilo malo cut kod starta, zvuk je kao da struze nekaj, to je izrazenije ovima koji motor konstantno voze samo po gradu di kvacilo konstantno odvaja i ukapca, al ni to nije nis strasno.Probaj kretat sa vise gasa siguran sam da tad nece zacukivat nista  :wink:
Meni se recimo isto culo kad sam uzeo skuter jer ga je prethodni vlasnik samo po Zagrebu vozio, kasnije sam posmirglao zvono i kvacilo sa papirom p1000 i eto vec 5000km nikakvog struganja ni zacukivanja(s tim da sam ga kupio sa zelenim rolicama koje su ~10.5g. od 250 karb verzije,a sad imam originalne 14g narandaste boje za 250ie di bi to zacukivanje i struganje kvacila trebalo bit jos izrazenije i nis mi se ne cuje).
Ako ti remen nikad nije mijenjan zamjeni ga prije tog puta na more obavezno  :palacgore:

Nikad mi se to zacukivanje do sada nije događalo. Al kod nas u Osijeku ni nema takve gužve, ne čeka se toliko u koloni, a Zg ne poznam, pa sam morao biti "kulturan" u prometu i ne obilaziti previše kolone. Znači polako i po propisima :mrgreen: Sad se luđački grijao i to se događalo kad je temperatura motora bila jako visoko. Slijedeći dan sve ok  :palacgore:
Što se tiče remena, zamjenjen je na 16 tkm  :palacgore:
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1065 : 18. Lipanj 2012, 10:34:49 »

Ja sam na Agility-u malom napravio 17.000km u manje od 2 godine pa sam ipak uspio dovoljno stajat po guzvama
da se kvacilo uznemiri.  :wink:
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1066 : 18. Lipanj 2012, 11:28:04 »

E imam još jedno pitanje, al to ja stara priča i do sad se ništa nije dogodilo.
Vozim cca 90 km/h i kad dodam gas kao da se čuje nekakvo cvrčanje u agregatu. Kad dođe na 100 km/h cvrčanje prestaje. Šta bi to moglo biti? :misli: Kad sam pitao šta bi to moglo biti, rečeno mi je da su na tim brzinama najveće vibracije u motoru i da je to ok.
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2341
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #1067 : 18. Lipanj 2012, 14:29:21 »

E imam još jedno pitanje, al to ja stara priča i do sad se ništa nije dogodilo.
Vozim cca 90 km/h i kad dodam gas kao da se čuje nekakvo cvrčanje u agregatu. Kad dođe na 100 km/h cvrčanje prestaje. Šta bi to moglo biti? :misli: Kad sam pitao šta bi to moglo biti, rečeno mi je da su na tim brzinama najveće vibracije u motoru i da je to ok.

Eh, to je vec tesko ovako online skuziti bez kristalne kugle :)
Ali cesto znaju Bevci "cvrcati" na razne nacine a da voze jos godinama bez da se pokaze neki kvar...
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1068 : 18. Lipanj 2012, 14:33:10 »

500tka sa 30.000km koju sam ja vozio je imala cvrcaka koji su zajedno bili glasni kao i sam motor.
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1069 : 18. Lipanj 2012, 14:55:29 »

Eh, to je vec tesko ovako online skuziti bez kristalne kugle :)
Ali cesto znaju Bevci "cvrcati" na razne nacine a da voze jos godinama bez da se pokaze neki kvar...
Paa mislim da i cvrči godinama  :mrgreen:
Evidentirano
 

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 653
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1070 : 19. Lipanj 2012, 09:21:06 »

E imam još jedno pitanje, al to ja stara priča i do sad se ništa nije dogodilo.
Vozim cca 90 km/h i kad dodam gas kao da se čuje nekakvo cvrčanje u agregatu. Kad dođe na 100 km/h cvrčanje prestaje. Šta bi to moglo biti? :misli: Kad sam pitao šta bi to moglo biti, rečeno mi je da su na tim brzinama najveće vibracije u motoru i da je to ok.

Kak uopce uspijes cut to na 90  :misli:  :mrgreen:
Po nekakvom mojem iskustvu do sad na tim masinama se klizaci na variomatu pocnu lagano cut nakon 6-7tkm od zamjene.To stvara neki zvuk,npr. cuje se kad prolazis uz drugi auto neki zidic uz cestu i kod kretanja.
Kaj se tice vibracije i ja ih imam na svojem (osjetim ih na podnici) ,dolaze na nekih 60-65 i tamo izmedu 80-90 se malo osjeti, preko i ispod navedenih brzina gotovo nista.Ja sam to pripisao remenu jer se to desava i kod otpustanja gasa na tim brzinama.
Kog god znam dam ima bev svima se to desava pa se ne zabrinjavam.
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1071 : 19. Lipanj 2012, 14:19:56 »

Ekipa, napravio bi servis (izmjenja ulja, filtera i čišćenje zračnog filtera) na skuteru (beverly 250 ie), pa me zanima na šta treba paziti.
Do sad sam ga vodio na servis, al ovaj bi napravio sam, jer sam na pola km od slijedećeg redovnog servisa na 6000 km. Na koji način skinuti uljni filter, jer vidim da ga se ne skida običnim ključem? Dal se zračni filter, kad se opere, našprica s wd-om ili nečim drugim? 
Trenutno sam na 20 000 km, a prije 3000 sam promijenio remen i rolice, pa onda mislim da je dovoljno napraviti mali servis. Ili mislite da bi ga trebao voditi u servis na neke dodatne provjere?
Evidentirano

gino_du

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 900
  • Vozi: double R
  • Lokacija: Dubrovnik-Zagreb i obrnuto
Odg: Beverly club
« Odgovori #1072 : 19. Lipanj 2012, 15:02:55 »

Ekipa, napravio bi servis (izmjenja ulja, filtera i čišćenje zračnog filtera) na skuteru (beverly 250 ie), pa me zanima na šta treba paziti.
Do sad sam ga vodio na servis, al ovaj bi napravio sam, jer sam na pola km od slijedećeg redovnog servisa na 6000 km. Na koji način skinuti uljni filter, jer vidim da ga se ne skida običnim ključem? Dal se zračni filter, kad se opere, našprica s wd-om ili nečim drugim? 
Trenutno sam na 20 000 km, a prije 3000 sam promijenio remen i rolice, pa onda mislim da je dovoljno napraviti mali servis. Ili mislite da bi ga trebao voditi u servis na neke dodatne provjere?

jeli od izmjene ulja proslo 3 ili 6tkm? ako je samo 3 nema potrebe nista niti dirat, ali ako vec hoces sigurno da nece skodit... nemas na nista posebno pazit. Fiter skini s cime god imas ili ako imas pravi kljuc super, a ako me mozes s bilo kakvim kljucem za fitere (remen, lanac). Kad stavljas novi samo nemoj zaboravit namazat rub malo uljem i stegnes ga koliko ide rukom, eventualno jos maks pola kruga. Zracni bi bilo bolje kakvim uljem natopit pa dobro iscijedit, ali moze i wd... Beverly je zahvalan... njemu sve moze  :palacgore:
Ako sve dobro radi nema potrebe za ikakvim dodatnim provjerama (posebno kad ga tako redovito vodis u servis)... eventualno pregledaj zategnutos sarafa i to je to
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1073 : 19. Lipanj 2012, 15:13:26 »

jeli od izmjene ulja proslo 3 ili 6tkm? ako je samo 3 nema potrebe nista niti dirat, ali ako vec hoces sigurno da nece skodit... nemas na nista posebno pazit. Fiter skini s cime god imas ili ako imas pravi kljuc super, a ako me mozes s bilo kakvim kljucem za fitere (remen, lanac). Kad stavljas novi samo nemoj zaboravit namazat rub malo uljem i stegnes ga koliko ide rukom, eventualno jos maks pola kruga. Zracni bi bilo bolje kakvim uljem natopit pa dobro iscijedit, ali moze i wd... Beverly je zahvalan... njemu sve moze  :palacgore:
Ako sve dobro radi nema potrebe za ikakvim dodatnim provjerama (posebno kad ga tako redovito vodis u servis)... eventualno pregledaj zategnutos sarafa i to je to

Prošlo je malo više od 3000 km. Glavni razlog je, što mi se učinilo kad sam neki dan provjeravao razinu, je da osjetim miris benzina u ulju. Znam da to nije problem na 250 mašini, pa sam se zbog toga i začudio. Dal se benzin uopće ne smije osjetiti u ulju ili smije malo? Čitao sam o problemima na 460 mašinama, pa sam prije većeg puta počeo svašta primjećivati  :misli:  :mrgreen:
Idem na more s njim, pa za svaki slučaj da ga promijenim.
Dal se kod izmjene ulja skida i šaraf pored filtera? Vidim da unutra ima isto neki plastični filter. Jel si mislio na zategnutost tog šarafa? :misli:
Evidentirano

gino_du

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 900
  • Vozi: double R
  • Lokacija: Dubrovnik-Zagreb i obrnuto
Odg: Beverly club
« Odgovori #1074 : 19. Lipanj 2012, 15:25:18 »

Prošlo je malo više od 3000 km. Glavni razlog je, što mi se učinilo kad sam neki dan provjeravao razinu, je da osjetim miris benzina u ulju. Znam da to nije problem na 250 mašini, pa sam se zbog toga i začudio. Dal se benzin uopće ne smije osjetiti u ulju ili smije malo? Čitao sam o problemima na 460 mašinama, pa sam prije većeg puta počeo svašta primjećivati  :misli:  :mrgreen:
Idem na more s njim, pa za svaki slučaj da ga promijenim.
Dal se kod izmjene ulja skida i šaraf pored filtera? Vidim da unutra ima isto neki plastični filter. Jel si mislio na zategnutost tog šarafa? :misli:

Da! Obavezno se skida...inace ti nebi izaslo ni pola ulja... izvadis i taj plasticni filter kako bi se bolje ocijedilo, a kasnije ga samo vratis nazad... nemoras nista posebno cistit. Mislio sam da filter zatezes rukom plus jos malo, a ovaj saraf naravno kljucem dobro stegnes
Evidentirano
 Str: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 123   Gore
 

Stranica je generirana za 0.3 sekundi uz 21 upita.