Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 123   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 318565 )

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1100 : 20. Lipanj 2012, 23:15:29 »

Za moje gabarite (180cm, nista extra) zasrali su i polozaj vozaca - smjestaj nogu i blizinu naslona za leđa.
Ja se tamo ne mogu udobno smjestiti za dulji djir.

Ako je nakana bio napadacki polozaj za krace jurnjave, onda su uspjeli.
Inace, daj 500tku.

p.s. Svaka cast 350 masini i kvacilu, lijepo to radi, ali IMHO ne vrijedi to sve skupa toliko novaca.
4.4l/100km se isto cini puno.
Evidentirano

Bullet1275

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 608
  • Vozi: Ducati Monster
  • Lokacija: tamo di je more
Odg: Beverly club
« Odgovori #1101 : 20. Lipanj 2012, 23:26:06 »

ja san krivo izračuna potrošnju, računa san da je 9 litara stalo, stalo je manje...
230ak km, točno 90 kn goriva, ispada oko 3.8 potrošnja, moja je greška...
a šta se veličine tiče, mislin da su se na taj način tili distancirat od novog x10, meni paše takav položaj na skuteru, podsjeća me po vožnji na malo većeg runnera
« Zadnja izmjena: 20. Lipanj 2012, 23:29:19 Bullet1275 »
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1102 : 20. Lipanj 2012, 23:31:33 »

ja san krivo izračuna potrošnju, računa san da je 9 litara stalo, stalo je manje...
230ak km, točno 90 kn goriva, ispada oko 3.8 potrošnja, moja je greška...
a šta se veličine tiče, mislin da su se na taj način tili distancirat od novog x10, meni paše takav položaj na skuteru, podsjeća me po ponašanju na malo većeg runnera

Meni je najblize zapravo bilo sportcity-u, a na runneru sam imao vise mjesta jer sam mogao guzicu odgurat iza,
na Beverly-u nema vise od jednog polozaja. Kymcov People je prekooceanski brod po pitanju prostora recimo nakon
Bev-a, ima vise mjesta nego na mom Downtownu.

3.8 zvuci vec bolje. Trebao bi svakako trosit ispod 4 litre ako se normalno vozi, ako je vjerovat raznim reviewima,
jer sa 4l se moze voziti i 400tka i 500tka njihova.
Evidentirano

tuta125

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 59
  • Vozi: Beverly 250
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1103 : 20. Lipanj 2012, 23:57:59 »

Ne sviđaju mi kako su riješene neke stvari na skuteru.
Kad sam mijenjao svjećicu, morao sam naći ključ koji ima koljeno, jer je svjećica postavljena pod određenim kutem, pa ne možeš gurnuti samo ključ unutra i odvrtiti svjećicu. A ključ sam imao svoj, međutim morao sam posuditi alat da ju skinem.

taj kljuc s koljenom kosta 15ak kn i moze ga se nac u svakom vecem shopping centru ili autodijelovima.  :palacgore:

Imam pitanje za bev 250 karb, ima li smisla stavljat akumulator od 14Ah? je li regler dovoljno jak da ga puni na max kapacitet? prednja svjetla po danu ne palim tako da taj potrosac nije problem.
Evidentirano
Dvije glave su pametnije od jedne!
 

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2356
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #1104 : 21. Lipanj 2012, 00:07:56 »

taj kljuc s koljenom kosta 15ak kn i moze ga se nac u svakom vecem shopping centru ili autodijelovima.  :palacgore:

Imam pitanje za bev 250 karb, ima li smisla stavljat akumulator od 14Ah? je li regler dovoljno jak da ga puni na max kapacitet? prednja svjetla po danu ne palim tako da taj potrosac nije problem.

Prednja svijtla si obavezan imati tijekom cijele godine. Pazi da ne popusis lovu za kaznu za tako banalnu stvar
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1105 : 21. Lipanj 2012, 00:13:42 »

Imam pitanje za bev 250 karb, ima li smisla stavljat akumulator od 14Ah? je li regler dovoljno jak da ga puni na max kapacitet? prednja svjetla po danu ne palim tako da taj potrosac nije problem.

Uh, tu ima svega..

- Mjenjanje kapaciteta akumulatora nema smisla i nikakve prakticne primjene (u ovom slucaju).
- Struja punjenja je ista, stavio ti 4Ah ili 40Ah, akumulator ce se prije ili kasnije napuniti.
- Svjetla, i svi ostali potrosaci bi radili i bez akumulatora nakon sto se skuter upali (tj. kapacitet je nebitan).

I zadnje, i nista manje bitno - svjetla MORAŠ imati upaljena uvijek.
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1106 : 21. Lipanj 2012, 07:56:53 »

Chorbakis , Maestral dobro bi bilo kad ste već na promijeni ulja da to neko lijepo poslika i aploda tako da bude za korist svima koji imaj 250-ku ,a u biti ista stvar je i na 300-ki tako da su svi spremni na samoodržavanje barem ulja i filtra.

poslikati šaraf na koji se ispušta ulje, šaraf koji drži plastični predfiltar ulja i uljni filtar


Ja već obavio zamjenu ulja i filtera, tako da nemam slika, a i puno je jednostavnije nego što sam mislio. Par ljudi je ovdje napisalo na šta treba paziti i nema greške  :palacgore: Ja sam našao neki filmić na jubitou vezano za zamjenu ulja, je da je bio na MP3 250, al ista je mašina.
Nisam ga stavljao na centralni nogar, nego na bočni, jer mi se činilo da centralni smeta, odn. da kad se stavi posuda ulje bi moglo počet curiti sa strane. Za uljni filter nisam imao alat za filtere, nego su mi poslužile kombinirke. Kad se skine šaraf, unutra ima neki plastični mikrofilter koji sam izvadio, dobro očistio krpom i dodatno štapićima za uši sam skidao nečistoće s njega. Pošto je bio na bočnoj nogari, skuter sam dodatno nagnuo i par puta zavrtio motor, tako da iscuri svo dodatno ulje unutra. Kod stavljanja filtera moraš namazati gumicu na novom filteru i malo usipati ulja u filter. E sad, kad sam stavljao filter zategnuo sam ga rukom koliko je išlo i dodatno jako malo dotegnuo kombinirkama, iako je netko ovdje napisao da ne treba koristiti nikakav alat kod stavljanja novog filtera. Usipao sam cca 8 dcl ulja i upalio ga kratko, tako da provrti svo ulje u mašini i da popuni filter. I nakon toga usipati ulje do max.

Citat:
i koje ulje miješati 50/50 sa benzinom za zračni filtar koja gradacija ili strogo ulje za zračne filtre (foam fliter oil)

Ovaj dio i mene zanima, jer bi ovih dana trebao čistiti zračni filter. Jel može mješavina ulja za motor i benzin, jer mi je ostalo ulja od zamjene?
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1107 : 21. Lipanj 2012, 08:06:48 »

danas prijatelj doša s novim 350 pa se malo vozili...
skuter izgleda predobro, završna obrada za 5icu, boje, detalji, imho čista 5ica... u usporedbi sa starim 250 djeluje puno nabijeniji, manji i uži...
ubrzanja super, stvarno se osjeti ogromna razlika u odnosu na 300 i ko kupuje novi skuter mislin da mu ta mašina opravdava razliku u cijeni u odnosu na slabiji model... kaže vlasnik potrošnja cca 4.4 litra zujanja po gradu...
e sad iz perspektive suvozača malo stvari koje su zasrali u odnosu na stari model...
suvozačev sic je manji i pun q tvrđi, položaj nogu za suvozača je isto lošiji, više su zgrčene noge...
osjeti se razlika zbog manjeg zadnjeg kola, ne u stabilnosti, ali u upijanju rupa puno više nabija i tvrđi je od stare 250ke...

meni to nisu presudni detalji za skuter/motor, ali nekome bi moglo zasmetat... da san u prilici kupovat skuter te klase i da me interesira, ne bi se puno mislio, meni je ostavio odličan dojam...

I ja sam neki dan testirao 350-tku, i definitvno je skuter bolje složen od moje 250-tke što se tiče ležanja na cesti, al je sic pretvrd, odn. tvrđi od mog, i to se odmah osjeti kad se sjedne na njega. Estetski dojam je fenomenalan, detalji su puno bolji nego na mom i satovi su mrak. Puno bolje starta od mog, i osjeti se razlika u ubrzanju od 90-120 kmh, al opet to nisu ubrzanja koja su me oduševila, ili da govorimo o nekoj ogromnoj razlici. E sad, ta razlika u ovjesu, kvačilu, estetskom dojmu, ubrzanjima...nisu mi dovoljan razlog da dodam još barem 25 tkn, pa da imam novi skuter. Onaj tko kupuje novi da, al da mijenja za 250-tku, po meni se ne isplati.
Evidentirano

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 892
Odg: Beverly club
« Odgovori #1108 : 21. Lipanj 2012, 08:46:09 »

danas prijatelj doša s novim 350 pa se malo vozili...
skuter izgleda predobro, završna obrada za 5icu, boje, detalji, imho čista 5ica... u usporedbi sa starim 250 djeluje puno nabijeniji, manji i uži...
ubrzanja super, stvarno se osjeti ogromna razlika u odnosu na 300 i ko kupuje novi skuter mislin da mu ta mašina opravdava razliku u cijeni u odnosu na slabiji model... kaže vlasnik potrošnja cca 4.4 litra zujanja po gradu...
e sad iz perspektive suvozača malo stvari koje su zasrali u odnosu na stari model...
suvozačev sic je manji i pun q tvrđi, položaj nogu za suvozača je isto lošiji, više su zgrčene noge...
osjeti se razlika zbog manjeg zadnjeg kola, ne u stabilnosti, ali u upijanju rupa puno više nabija i tvrđi je od stare 250ke...

meni to nisu presudni detalji za skuter/motor, ali nekome bi moglo zasmetat... da san u prilici kupovat skuter te klase i da me interesira, ne bi se puno mislio, meni je ostavio odličan dojam...

Ne vjerujem baš u tu ogromnu razliku u snazi u odnosu na 300 jer sam sličnu priču čuo svaki put kad bi se nešto novo pojavilo pa ostao razočaran. Eventualno koji km u špici što je zapravo potpuno nebitna stvar. Razlike između 300/350 su uglavnom u nekim tehničkim rješenjima koja su vjerojatno bolja, pa onda još i u ABS-u, ali kad se to sve nakupi  razlika u cijeni je za moje pojmove prevelika. Zapravo, i dalje sam uvjeren da bi Scarabeo 200, Xanter 150 ili nešto slično bilo sasvim dovoljno ali eto, 300 računam ipak kao neki kompromis.
Evidentirano

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 892
Odg: Beverly club
« Odgovori #1109 : 21. Lipanj 2012, 08:48:36 »

Ovaj dio i mene zanima, jer bi ovih dana trebao čistiti zračni filter. Jel može mješavina ulja za motor i benzin, jer mi je ostalo ulja od zamjene?

Ma kakve jebene mješavine motornog ulja i benzina, ostavi se gluposti. Ako već nemaš spray za filter onda našpricaj malo WD-a i gotovo.
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1110 : 21. Lipanj 2012, 09:03:20 »

Ne vjerujem baš u tu ogromnu razliku u snazi u odnosu na 300 jer sam sličnu priču čuo svaki put kad bi se nešto novo pojavilo pa ostao razočaran. Eventualno koji km u špici što je zapravo potpuno nebitna stvar.

..probaj..  :wink:
Evidentirano

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 892
Odg: Beverly club
« Odgovori #1111 : 21. Lipanj 2012, 09:54:10 »

Budem, i siguran sam da ce me ta razlika za duzinu motora na 102,67kmh posramiti. :jesus: Osim toga, zaboravljas da sam vozio Tmaxa a sve ispod je nula bodova. :mrgreen:
« Zadnja izmjena: 21. Lipanj 2012, 09:57:33 mate »
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1112 : 21. Lipanj 2012, 10:17:28 »

Budem, i siguran sam da ce me ta razlika za duzinu motora na 102,67kmh posramiti. :jesus: Osim toga, zaboravljas da sam vozio Tmaxa a sve ispod je nula bodova. :mrgreen:

Ja sam vozio motor od 72ks zadnjih 40.000km, pa i dalje tvrdim da je razlika izmedju 300 i 350 piaggio
agregata ogromna, necemo usporedjivati kruske i jabuke, tu se ne radi o tjuningu od 6% vise momenta
i 45 okretaja manje na 100km/h kao sto je bilo 250 --> 300, nego o povecanju snage od 50%.

Jedan multivar i drzis Tmaxa od semafora do semafora bez problema.
Evidentirano

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 892
Odg: Beverly club
« Odgovori #1113 : 21. Lipanj 2012, 10:34:35 »

50%? :mrgreen:
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1114 : 21. Lipanj 2012, 11:09:57 »

Evidentirano

Denisxxx

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1146
  • Lokacija: ZG
Odg: Beverly club
« Odgovori #1115 : 21. Lipanj 2012, 11:58:17 »


Jedan multivar i drzis Tmaxa od semafora do semafora bez problema.

Jel ima taki multivar za 250?  :mrgreen:
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1116 : 21. Lipanj 2012, 11:59:28 »

Jel ima taki multivar za 250?  :mrgreen:

Nema, ali stavis 2 komada pa ti je to to.  :palacgore:
Evidentirano

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 892
Odg: Beverly club
« Odgovori #1117 : 21. Lipanj 2012, 12:08:35 »

Koliko je?

A kolika je razlika u spici?  :mrgreen:
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1118 : 21. Lipanj 2012, 12:20:57 »

A kolika je razlika u spici?  :mrgreen:

U maksimalnoj brzini po vjerojatno lazljivom satu na oba razlika je 20-25km/h.

I razlika u snazi je zapravo nepunih 49%, a ne 50% kako sam prvi put napisao.
My bad.
Evidentirano

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 892
Odg: Beverly club
« Odgovori #1119 : 21. Lipanj 2012, 12:40:28 »

Eto vidiš da nije 50%! Sreća da to objašnjavaš meni a ne sektašima, do sad bi te razapeli. :LOL:

Snaga na papiru i u stvarnosti obično nemaju previše zajedničkog pa kad kažeš 50% ja ne mislim na deklariranu snagu nego konkretan osjećaj u vožnji. Da je u svim segmentima 50% bolji, nema šanse. :jesus:
Evidentirano
 

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1120 : 21. Lipanj 2012, 12:44:01 »

Eto vidiš da nije 50%! Sreća da to objašnjavaš meni a ne sektašima, do sad bi te razapeli. :LOL:

Snaga na papiru i u stvarnosti obično nemaju previše zajedničkog pa kad kažeš 50% ja ne mislim na deklariranu snagu nego konkretan osjećaj u vožnji. Da je u svim segmentima 50% bolji, nema šanse. :jesus:

Ja sam napisao da mislim na snagu.. a posto je to jedino i mjerljivo..  :mrgreen:

Vozio sam ja i novu 300tku, pustio sam recenziju tu negdje nakon voznje People-a 300gti, jer bi
oni trebali biti šatro konkurenti. Na stranu sto realno uopce nisu..  :wink:, meni je BV bio prije svega
mal i to je po meni najveca zamjerka.

Ostalo svaka cast, samo kosta isto tako vise nego sto bi trebao, pogotovo 350.

...a dobro, bio bi stvarno blesav da po necijem misljenju sa foruma kupis nesto drugo, sad kad
si vec narucio ovo sto jesi.

 :wink:
« Zadnja izmjena: 21. Lipanj 2012, 13:08:08 Cortez »
Evidentirano

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1121 : 21. Lipanj 2012, 13:17:41 »

da ne otvaram novu temu...
razlika izmedju beva 250 i sracabea 250?

makine su iste, pretpostavljam da i isto idu...
sto je sa udobnosti? ponasanje na cesti?

ili je to "isto sranje, drukcije pakiranje"?
Evidentirano

Kresimir_Os

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 213
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1122 : 21. Lipanj 2012, 14:00:03 »

Meni je scarab klasu udobniji ... i ne leži onako čudnovato u zavojima ...
Evidentirano
Tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

tuta125

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 59
  • Vozi: Beverly 250
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1123 : 21. Lipanj 2012, 14:31:49 »

Prednja svijtla si obavezan imati tijekom cijele godine. Pazi da ne popusis lovu za kaznu za tako banalnu stvar

za to nema problema, imam LED DRL ilitiga dnevna svjetla od 6W (LED) sto blesavo svijetli  :palacgore:

Uh, tu ima svega..

- Mjenjanje kapaciteta akumulatora nema smisla i nikakve prakticne primjene (u ovom slucaju).
- Struja punjenja je ista, stavio ti 4Ah ili 40Ah, akumulator ce se prije ili kasnije napuniti.
- Svjetla, i svi ostali potrosaci bi radili i bez akumulatora nakon sto se skuter upali (tj. kapacitet je nebitan).


pitam najvise zbog xenona, koji povuce i do 9A struje prilikom paljenja, a koji se ne moze upalit ako nema dovoljno "struje" u akumulatoru...

i jesi siguran za ovo podebljano? nije ovo 50ccm da struja ide preko namotaja...
Evidentirano
Dvije glave su pametnije od jedne!

tuta125

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 59
  • Vozi: Beverly 250
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1124 : 21. Lipanj 2012, 14:32:58 »

Meni je scarab klasu udobniji ... i ne leži onako čudnovato u zavojima ...


ne znam tocno na sto mislis pod tim cudnovato, ja nisam vidio skuter koji ljepse lezi po zavojima od beva  :misli:
Evidentirano
Dvije glave su pametnije od jedne!
 Str: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 123   Gore
 

Stranica je generirana za 0.227 sekundi uz 21 upita.