Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 123   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 317729 )

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 880
Odg: Beverly club
« Odgovori #1175 : 26. Lipanj 2012, 22:41:00 »

Mislio sam za vikend jedan trening, možda do Grobnika.
Evidentirano

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Beverly club
« Odgovori #1176 : 26. Lipanj 2012, 23:09:26 »

bogami mate...mnogo ti je tijesna ta garaza....to ona montazna iz peveca.... :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano
O&G Team

DJM

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: HONDA SH 300i MY 2016 moondust silver
  • Lokacija: Hercegovina
Odg: Beverly club
« Odgovori #1177 : 27. Lipanj 2012, 11:59:07 »

Ekipa koja se bavi opravkom i održavanjem i oni koji koriste Dr. Pulley rolnice jedno pitanje stručno pošto pretpostavljam da na mog scarabea idu iste kao i na beva 250 ie (valjda nije razlika u gramaži ili ipak možda i jest)  da lise na postojeće tvorničko zvono varijatora mogu staviti one rolnice Dr Pulley čudnog oblika i šta bi konkretno i točno sa njima dobio i koliko su trajnije od postojećih originala.
Ajmoe stručna ekipo malo pomoći vidim da ih neki već koriste a i drugih koji su dobro upućeni u ovu tehnologiju
Evidentirano
nevjerujem u nečije priče i tvrdnje nego u egzaktne pokazatelje

Ninja

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5293
  • Vozi: RR
  • Lokacija: Centar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1178 : 27. Lipanj 2012, 12:46:44 »

Ekipa koja se bavi opravkom i održavanjem i oni koji koriste Dr. Pulley rolnice jedno pitanje stručno pošto pretpostavljam da na mog scarabea idu iste kao i na beva 250 ie (valjda nije razlika u gramaži ili ipak možda i jest)  da lise na postojeće tvorničko zvono varijatora mogu staviti one rolnice Dr Pulley čudnog oblika i šta bi konkretno i točno sa njima dobio i koliko su trajnije od postojećih originala.
Ajmoe stručna ekipo malo pomoći vidim da ih neki već koriste a i drugih koji su dobro upućeni u ovu tehnologiju

Naravno da pašu u postojeci tvornicki variomat ,stavi istu tezinu kao i klasicne mada proizvođac preporucuje malo lakse, dobijes malo bolje ubrzanje,malo vecu krajnju brzinu i opako vecu trajnost otkad ih imam vec bi potrošio tri kompleta klasicnih a na ovima se jos ne vide znakovi potrosenosti  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 27. Lipanj 2012, 12:49:27 Ninja »
Evidentirano
CHAMPIONS are built when no one is watching
 

DJM

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: HONDA SH 300i MY 2016 moondust silver
  • Lokacija: Hercegovina
Odg: Beverly club
« Odgovori #1179 : 27. Lipanj 2012, 14:47:11 »

Naravno da pašu u postojeci tvornicki variomat ,stavi istu tezinu kao i klasicne mada proizvođac preporucuje malo lakse, dobijes malo bolje ubrzanje,malo vecu krajnju brzinu i opako vecu trajnost otkad ih imam vec bi potrošio tri kompleta klasicnih a na ovima se jos ne vide znakovi potrosenosti  :palacgore:

Zahvaljujem ninja na infu, ali ostaje još pitanja da li su okretaji motora u granicama točnije da li ih podiže više od tvorničkih pri većim brzinama ili je obrnuto da su manji okretaji a veća brzina.
Koliko grama moraju biti za scarabea i kolika je cijena Dr. Pulley set od 6 rolnica.

Kako i gdje je to najpovoljnije nabaviti
Evidentirano
nevjerujem u nečije priče i tvrdnje nego u egzaktne pokazatelje

Ninja

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5293
  • Vozi: RR
  • Lokacija: Centar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1180 : 27. Lipanj 2012, 16:35:09 »

Zahvaljujem ninja na infu, ali ostaje još pitanja da li su okretaji motora u granicama točnije da li ih podiže više od tvorničkih pri većim brzinama ili je obrnuto da su manji okretaji a veća brzina.
Koliko grama moraju biti za scarabea i kolika je cijena Dr. Pulley set od 6 rolnica.

Kako i gdje je to najpovoljnije nabaviti

okretaji su isti ali brzina je veca je Dr.Pulley SR podignu remen na veci prenosni omjer od standardnih okruglih rolica.
Ebay cca 40 $ + shiping = cca 300 kn

http://www.ebay.com/itm/Dr-Pulley-Slider-Weight-21x17-11g-for-200-250cc-/261010776732?pt=Other_Vehicle_Parts&hash=item3cc574629c&vxp=mtr#ht_500wt_1413

ili ovdje
http://www.buggypartsnw.com/home?page=shop.product_details&product_id=479&flypage=flypage.tpl&pop=0
« Zadnja izmjena: 27. Lipanj 2012, 16:39:16 Ninja »
Evidentirano
CHAMPIONS are built when no one is watching

DJM

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: HONDA SH 300i MY 2016 moondust silver
  • Lokacija: Hercegovina
Odg: Beverly club
« Odgovori #1181 : 27. Lipanj 2012, 18:45:51 »

Zahvaljujem Ninja na iscrpnom odgovoru i objašnjenju   :palacgore:,a vidim i ti voziš quasar 250ie tako da ne sumnjam u iskustvo sa Dr. Pulley rolicama.
Na jednom drugom forumu Lukas je objašnjavao da je kod 250ie originalno 14gr rolice ali i da mogu 11gr ali on kaže da je bolje staviti 14gr. E sad ko Dr. Pulley vidim da za ovu dimenziju na webu koji si mi linkao inaju 3različite gramaže 11gr , 12gr i 14 gr šta je u biti razlika i šta dobivam odnosno gubim manjom gramažom a šta većom
Evidentirano
nevjerujem u nečije priče i tvrdnje nego u egzaktne pokazatelje

Ninja

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5293
  • Vozi: RR
  • Lokacija: Centar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1182 : 27. Lipanj 2012, 19:20:25 »

Zahvaljujem Ninja na iscrpnom odgovoru i objašnjenju   :palacgore:,a vidim i ti voziš quasar 250ie tako da ne sumnjam u iskustvo sa Dr. Pulley rolicama.
Na jednom drugom forumu Lukas je objašnjavao da je kod 250ie originalno 14gr rolice ali i da mogu 11gr ali on kaže da je bolje staviti 14gr. E sad ko Dr. Pulley vidim da za ovu dimenziju na webu koji si mi linkao inaju 3različite gramaže 11gr , 12gr i 14 gr šta je u biti razlika i šta dobivam odnosno gubim manjom gramažom a šta većom


Ehhh sve ovisi di se voziš i kak se voziš neko voli vece okretaje neko voli nize okretaje neko je vise na ravnom terenu neko je vise na uzbrdici
kupi sva tri kompleta pa se igraj i vidi kaj ti najbolje paše naravno da mozes staviti i tri 14g i tri 12g ili tri 11g i tri 12g

uglavnom sa laksim rolicama ce ti ic u vise okretaje,a sa tezim rolicama ces imat nize okretaje
Evidentirano
CHAMPIONS are built when no one is watching

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1183 : 27. Lipanj 2012, 21:28:15 »

Ekipa koja se bavi opravkom i održavanjem i oni koji koriste Dr. Pulley rolnice jedno pitanje stručno pošto pretpostavljam da na mog scarabea idu iste kao i na beva 250 ie (valjda nije razlika u gramaži ili ipak možda i jest)  da lise na postojeće tvorničko zvono varijatora mogu staviti one rolnice Dr Pulley čudnog oblika i šta bi konkretno i točno sa njima dobio i koliko su trajnije od postojećih originala.
Ajmoe stručna ekipo malo pomoći vidim da ih neki već koriste a i drugih koji su dobro upućeni u ovu tehnologiju

Mkay.
Ja sam stavio Dr Pulley slidere u svoj Downtown.
Preporuka Dr Pulley ekipe nije bezveze i da bi dobio ono s cime se hvale, treba ih poslusati,
makar za prvu ugradnju, pa onda iduci put ces znati koje ce ti vise odgovarati.

Ja sam sa 15.5 originalnih grama isao na 14gr slidere, sto je taman 10% koliko i preporucuju.

Konkretno, skinuo sam ubrzanje od 0 do 100 sa 11 na 9 sekundi, a skuter na pun gas krece
na 6500 okretaja umjesto 5500 okretaja sto je ogromna razlika (na 6500 je max moment, na
8000 je max snaga).

Preporuka da se koriste slideri ISTE gramaze kao originalni, pogotovo u slabom skuteru po
meni nije dobra.

Cak i sa 10% laksim sliderima, na brzinama od recimo 90 do 130 koliko ti skuter ide ces i
dalje imati nize okretaje nego sa serijskim rolicama, dakle unatoc tome sto si stavio slidere
koji su laksi!

To je cijela mudrost zapravo oko slidera.
Zavuku se u variomat tako da ti zadnji prijenosni omjer bude drukciji, tj. produlji ga.

Problem nastaje kada se pojavis na uzbrdici sa 120km/h koju si bez problema vozio sa
originalnim rolicama (jer si recimo bio na 500 okretaja vise), a sad vise ne mozes, jer
su slideri spustili tih 500 okretaja i ostao si bez 1-2ks.

Evo situacije kod mene, 15.5gr rolice vs 14gr slideri - okretaji vs brizna u cruising modu:
 70km/h -- cca 4000okr -- 4500 okr (slideri)
 80km/h -- 4500 okr -- 5000 okr (slideri)
 90km/h -- 5500 okr -- 5500 okr
100km/h -- 6000 okr -- 5500 okr (pocinju raditi svoje)
110km/h -- 6500 okr -- 6000 okr
120km/h -- 7000 okr -- 6500 okr
130km/h -- 7500 okr -- 7000 okr
140km/h -- 8000 okr cca -- 7500 okr
145km/h -- 8300 okr cca -- 7800 okr

Na 145km/h u nekim situacijama skuter dalje ne ide (imam vjetrobran iznad glave i
najveci kofer sto sam nasao), tj. staje na parsto okretaja od svoje maksimalne snage,
dok bi sa serijskim rolicama mogao nekad natjerati i preko 150. Blokada je na 8700.

Dakle, okvirna situacija je da ti dize okretaje do jedne određene brzine, a nakon toga
ih spusta. Bolja ubrzanja, nizi okretaji kasnije (niza potrosnja).

Da sam stavio 15.5gr slidere, skuter mi vjerojatno ne bi isao preko 130km/h jer se ne bi
zavrtio preko 6500-7000 okr nikad.

I ono sto je najveca razlika.. pri normalnoj voznji na 80-90km/h, gdje bi sa serijskim
rolicama vec bio u "zadnjem" prijenosnom omjeru, skuter bi kilavio do 100-105km/h
nekoliko sekundi.. i tek onda krenuo.. a sa sliderima, full gas dize okretaje gore
sa 5500 na 6500 i krene bolje i udvoje nego sto je prije isao kad sam gore bio sam.
Evidentirano

DJM

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: HONDA SH 300i MY 2016 moondust silver
  • Lokacija: Hercegovina
Odg: Beverly club
« Odgovori #1184 : 28. Lipanj 2012, 01:39:11 »

Zahvaljujem Cortez ovo je bilo detaljno objašnjenje i sad mi je sve jasno ,poslušati Dr. Pulley ekipu i ići na 10%manju težinu što bi u momslučaju bilo nešto približno 12gr.  a još uzeti i set od 11gr pa onda probati i sad ako je zbilja tako dugotrajno kao što kaže Ninja i 3 puta duže od tvorničkih onda je to zaista vrijednost za novac, eto Cortez još jedanput hvala na objašnjenju i kakva su tvoja iskustva glede trajnosti rolica mogu li zbilja  trajati dosta duže od tvorničkih  ? ? ?
Evidentirano
nevjerujem u nečije priče i tvrdnje nego u egzaktne pokazatelje

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 665
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1185 : 28. Lipanj 2012, 09:37:05 »

Ne znam zakaj te brine trajnost rolica  :mrgreen:, traju na bev minimalno 10-15t km,po meni savim dovoljno  :wink:
Evidentirano

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1186 : 28. Lipanj 2012, 16:47:17 »

polazem sljedeci tjedan, nadam se uspjesno, pa ce i potraga biti ubrzana :)

uspjesno polozio! sad se bacamo u pravu potragu :)
Evidentirano

fjaka

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1688
  • Vozi: piaggio x8 400, vespa gts
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Beverly club
« Odgovori #1187 : 28. Lipanj 2012, 17:16:13 »

aj mate dodji do du sa x10 :D a i ti corez bi mogao pa budu u djiru dva DT-a ;)

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1188 : 28. Lipanj 2012, 19:14:27 »

Zahvaljujem Cortez ovo je bilo detaljno objašnjenje i sad mi je sve jasno ,poslušati Dr. Pulley ekipu i ići na 10%manju težinu što bi u momslučaju bilo nešto približno 12gr.  a još uzeti i set od 11gr pa onda probati i sad ako je zbilja tako dugotrajno kao što kaže Ninja i 3 puta duže od tvorničkih onda je to zaista vrijednost za novac, eto Cortez još jedanput hvala na objašnjenju i kakva su tvoja iskustva glede trajnosti rolica mogu li zbilja  trajati dosta duže od tvorničkih  ? ? ?

Meni je ovo prvi komplet i imam oko 6.000km na njima tako da ne mogu reci, ali po raznim
forumima se moze procitati iskustva drugih koja variraju od kraceg trajanja do znatno duljeg.

Vjerojatno ovisi o samom motoru/variomatu.. ali mnogi su na zalost naletili i na "fake" Dr Pulley
slidere.

buggypartsnw je sigurno mjesto za kupovinu.
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1189 : 28. Lipanj 2012, 19:16:05 »

aj mate dodji do du sa x10 :D a i ti corez bi mogao pa budu u djiru dva DT-a ;)

..ali tvoj DT je samo 125.. kako bi me pratio?  :(
 :mrgreen: :mrgreen:

Fjakone, ja sam u Dubrovniku u utorak ili u srijedu.
Dozvolit cu ti da me vodis na cugu.
 :wink:
Evidentirano

silver:hornet

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 26
  • Vozi: NSS 300
  • Lokacija: HR
Odg: Beverly club
« Odgovori #1190 : 28. Lipanj 2012, 19:49:30 »

vezano za Dr. Pulley role-prošle godine stavio sam gram lakše od originala i slidere isto njihove,okretaji su više manje isti ali je bolji odaziv gasa,max brzina izmjerena sa gps-om oko 157 sa visokim vizirom i malo manja potrošnja ovisno o vožnji,šta se tiče trajnosti rola mislim da ce imati dug vijek.....Xciting 500
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1191 : 28. Lipanj 2012, 19:51:18 »

Originalne su oko 30 grama, jel?
1 gram je prilicno mala razlika, tako da ti je sigurno dobrano spustio okretaje na
otvorenoj cesti, i eto ustede.

 :palacgore:
Evidentirano

silver:hornet

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 26
  • Vozi: NSS 300
  • Lokacija: HR
Odg: Beverly club
« Odgovori #1192 : 28. Lipanj 2012, 20:00:07 »

original su 31 tako da sam na 30.....6000 okr. ide na 100 kmh po gps-u...
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1193 : 28. Lipanj 2012, 20:06:08 »

original su 31 tako da sam na 30.....6000 okr. ide na 100 kmh po gps-u...

Ehm da, vecina ekipa na kymcoforum.com fura 27-28gr.

Jesu ti okretaji nizi od originalnih vec na 100km/h?
Meni taman tu negdje pocinju bit nizi..
Sve do 100 su visi, ali opet, kod tebe je razlika u gramima manja.

DT300 nema toliko okretnog momenta i sva snaga/moment su visoko gore pa si
ne mogu priustit tako nesto jer odma gubi na maksimalnoj.

Probaj iduci put jos 1gr nize.
Evidentirano

silver:hornet

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 26
  • Vozi: NSS 300
  • Lokacija: HR
Odg: Beverly club
« Odgovori #1194 : 28. Lipanj 2012, 20:17:06 »

znam,nudili su mi da stavim 28 g.....

treba paziti kod odabira gramaže....Dr Pulley ekipa tumači da ako se stave role 10-15 % lakše od originala da se dobije znatno na ubrzanju i da se krajna brzina ne mijenja,ako se stave približno originalu da se dobije malo na ubrzanju,krajna brzina se može povečati i nešto smanjti potrošnja goriva......meni je više odgovarala ova druga varianta,sad sve ovisi tko šta više voli
« Zadnja izmjena: 28. Lipanj 2012, 20:20:23 silver:hornet »
Evidentirano
 

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1195 : 28. Lipanj 2012, 20:27:45 »

Smanjena potrosnja na otvorenoj cesti ide i sa 10% laksima jer se masina i dalje
manje vrti.

Like I said, treba paziti sa preteskim sliderima kod slabijih skutera kao sto je Bev250 iz
ove price, jer je vrlo lako skidanjem tih 300-400 okretaja na brzinama iznad 100km/h ubiti
dio maksimalne brzine.

XC500 puca od snage i momenta pa je tesko izgubiti na tome :)
Evidentirano

silver:hornet

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 26
  • Vozi: NSS 300
  • Lokacija: HR
Odg: Beverly club
« Odgovori #1196 : 28. Lipanj 2012, 20:34:04 »

Da,točno,treba dobro ipitati šta najbolje staviti za pojedini skuter !
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1197 : 28. Lipanj 2012, 20:40:21 »

Sto je skuter slabiji, manje "lufta" ima za eksperimentiranje inace dolazi do
posljedica po ubrzanje ili maksimalnu brzinu, a na 500tki ako posljedica ima - nisu
velike.

IMHO, treba krenuti od -10%, i definitivno ne ici na istu tezinu kao originalne
osim ako skuter vozite 90% vremena na maksimalnoj brzini na autocesti.
Evidentirano

mirzolini

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 220
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: Beverly club
« Odgovori #1198 : 28. Lipanj 2012, 21:22:20 »

Zna li neko ako se izgubi servisna knjizica, a beverly je presao 5200 Km kada se ode u ovlasteni servis da li oni izdaju novu servisnu ili sta vec...?
Evidentirano
Folk je narod.Turbo je sistem ubrizgavanja goriva pod pritiskom u cilindar motora sa unutrasnjim sagorijevanjem.
Turbo folk je gorenje naroda.

gigo980

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 72
  • Vozi: piaggio beverly 250ie
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Beverly club
« Odgovori #1199 : 28. Lipanj 2012, 23:05:32 »

jeftinije su direkt preko stranice od dr.pulley nego sa e-baya...!sad sam se i ja zapalio ionako sam planirao zamijenu!

http://www.drpulley.info/shop/product_info.php?products_id=586
Evidentirano
 Str: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 123   Gore
 

Stranica je generirana za 0.619 sekundi uz 21 upita.