Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 123   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 317736 )

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1250 : 10. Srpanj 2012, 13:53:16 »

Evo ja planiam iduci vikend udrit jednu turu sa bevijen po Bosni malo do Sarajeva,pa dalje di stignem.Nadam se da ce bit ugodna voznja,samo trazim neki kofer pa neznam koja je maksimalna zapremnina kufera dobra za stavit na njega? :021:

Onaj koji zadovoljava tvoje potrebe je velicina koju trebas staviti.
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 665
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1251 : 10. Srpanj 2012, 14:48:33 »

Nikad dosta kofera  :palacgore:
Mada ne treba sad baš pretjerivat, da nebu kofer veći od pol motora  :mrgreen:
Ja na 250 imam onaj original starijeg tipa i kad ja i cura idemo nekam dalje onda njezine stvari strpam pod sic, a iza u kofer strpam mali fizider(torbu) sa cugom klopom itd,jbg gladni smo uvijek  :wink:
A još uvijek stane i pod noge ruksak  :wink:
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1252 : 10. Srpanj 2012, 15:29:43 »

Ja sam za svoj Bev uzeo bočne bisage Kappa TK714 za 480 kn. Ako se ide na par dana, fenomenalna stvar  :palacgore:
Evidentirano

Dario_87

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 113
  • Vozi: Beverly 400, XJ6 Diversion F
  • Lokacija: Zg
Odg: Beverly club
« Odgovori #1253 : 10. Srpanj 2012, 20:46:48 »

prošli petak sam se s Bevom 400 zaletio do hvara i u nedjelju se vratio nazad. ruta je bila zg-ka po autoputu ka-knin-muć-st. kad sam vidio da ne stižem na planirani trajekt otišao sam po autoputu od dugopolja do šestanovca i onda opet magistralom do drvenika gdje sam stigao taman na trajekt za sućuraj i onda lagano po otoku do jelse. nazad sam išao na trajekt stari grad-st i onda opet muć-knin-ka, ka-zg autoput. sveukupno na put (benzin, cestarina, trajekt) sam potrošio 560kn.
trajekt (motor+osoba) - 172 kn
cestarina - 33 kn
benzin - 355 kn

ukupno sam napravio 866 km. prosjek potrošnje ispada 4,09l/100 km. s obzirom kako sam se vozio i kakva je bila putna brzina, jako sam zadovoljan sa troškovima putovanja. ovaj tjedan opet idem u petak dole  :)
Evidentirano
Born to be wild
 

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1254 : 11. Srpanj 2012, 07:14:10 »

pitanje:

bev 250 karburator, 2005, 23000km, tehnicki do 6/2013, jako uredan (izgleda kao novi)...

mane: lezaj volana je otisao, lezaji u prednjem kolu, gume ovu sezonu pa na minjanje...

servise je radio svake 3000km, a remen prominija na 12000km...

nesto sitno susti iz prijenosa, jel itko zna jel moze biti do onoga lezaja u sredini?
kad se njima minja remen, zar nije na 20000km?

trazi za njega 14000kn, jel se isplati?
po mom da, al me zanima vase misljenje...
Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13561
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Re: Beverly club
« Odgovori #1255 : 11. Srpanj 2012, 07:35:27 »

Karburatorski Quasar 250 je po meni jedna od bolje pogodjenih mašina, ali servisni interval nije 3, nego svakih 6 iljada (znači lik te manta).
Remen se po servisnoj minja svakih 12k, znači imaš i taj trošak (vjerojatno i rolice) + redovni servis na 24k, ležaj volana i kola, nove gume (moguće i pločice)...
Ispada da ga plaćaš bar 17-18, a to je za tu godinu lipa lova.
To šta motor izgleda ka novi, ne znači ništa, možda je garažiran i/ili pituran/poliran nanovo.


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Re: Beverly club
« Odgovori #1256 : 11. Srpanj 2012, 07:54:43 »

Karburatorski Quasar 250 je po meni jedna od bolje pogodjenih mašina, ali servisni interval nije 3, nego svakih 6 iljada (znači lik te manta).
on kaze da je minjao ulje na svake 3000, mozda laze, al sto je tu je...
vidim da je filter novi, ulje zuto...

Citat:
Remen se po servisnoj minja svakih 12k, znači imaš i taj trošak (vjerojatno i rolice) + redovni servis na 24k, ležaj volana i kola, nove gume (moguće i pločice)...
sto se tice remena, skinuo bi deklo pa provjerio stanje, motor se stalno vozi na otvorenoj cesti pa racunam da je ok... nek potraje jos ovu sezonu i ja zadovoljan, isto tako situacija sa gumama...
pločice su ok...
volan triba rijesiti, a lezaje u kolu minjam sam...

Citat:
Ispada da ga plaćaš bar 17-18, a to je za tu godinu lipa lova.
istina...

Citat:
To šta motor izgleda ka novi, ne znači ništa, možda je garažiran i/ili pituran/poliran nanovo.
decko je picajzla, nikad na suncu, maze ga sa 10 sprejeva, ono, sjaji se samo tako...
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 665
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1257 : 11. Srpanj 2012, 09:28:48 »

Iskreno nekak mi je malo da ležaj volana ode na 23000km,i još k tomu i ležajevi kotača.
Pogledaj dobro prednji kraj da motor nije bio karamboliran.

Zvukovi iz prijenosa mogu bit najčešće od klizača(meni se isto čuju i to već 6-7tkm nakon izmjene), to nije nikakav kvar osluhni malo kojeg bev u gradu čut ćeš to dok staje na semaforu i kad kreće) ili rolica.Ja sam kurčeve sreće pa se meni čuje i ploča iza pakni kaj se sa zegerima osigurana(inače netipičan "kvar" za 250 ,čest na 200).

Budimo realni koji god polovni motor da kupiš čeka te: izmjena guma (od 700-1200kn ovisno o tome kaj stavljaš), ulja (litra 93kn x2),filter(85kn), filtera zraka(možeš ga i oprat) ,remen (600kn), rolice zelene za karb verziju 10-10.5g. (~200kn), klizači (30kn),disk pločice originalne duraju 30+tkm ali koštaju sigurno prek 200kn po kotaču , trebalo bi antifriz zamijenit(preporučam Motul Motocool 80kn/L x2), zamjena ležaja na ublaživaču udarca remena (30kn).
Jer pazi motor sa 23000km ima sigurno drugi set guma,i vjerovatno ih je stavio na oko 10-15tkm,tak da računaj do kraj sezone vozit te i dolje sa njima.
Taman da kupiš nekog sa 5000km i 2005 god gume moraš mijenjat jer izgube svojstva.
Na 23000km treba i ventile pogledat ak nisu štelani nikad i tako....
Ak ga kupiš i ono očeš bit ziher da je sve ok trebalo bi to sve provjerit,i zamijenit po potrebi.
Evidentirano

Denisxxx

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1146
  • Lokacija: ZG
Odg: Beverly club
« Odgovori #1258 : 11. Srpanj 2012, 09:38:35 »

Na koliko se na 250ie prvi put stelaju ventili?
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 665
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1259 : 11. Srpanj 2012, 09:58:23 »

Po manualu na 18tkm ,moj sad ima 23000 i primjetio sam da se unazad 2tkm "čuju" ,tak da treba to riješiti.
Polovnog sma ga uzeo tak da pretpostavljam da ih nikad niko nije štelao
Evidentirano

Denisxxx

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1146
  • Lokacija: ZG
Odg: Beverly club
« Odgovori #1260 : 11. Srpanj 2012, 10:01:49 »

I moj ce sad 18000, ne cuju se, ali dosta puca iz ispuha, pa pretpostavljam da je to...
Evidentirano

desmosedici

  • neshvaćeni romantičar
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2431
  • Vozi: najslabiji i najružniji skuter od cile st ekipe
  • Lokacija: split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1261 : 11. Srpanj 2012, 10:23:57 »

Na koliko se na 250ie prvi put stelaju ventili?
Ja na svome imam 64 000 km još ventile nisan dira jer nema potrebe...  :palacgore:
Evidentirano
Mjenjam manji stan za Tmax-a.
Sve nam više maldih kopa po kontejneru.To su Boca Juniorsi

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #1262 : 11. Srpanj 2012, 11:16:55 »

Ja na svome imam 64 000 km još ventile nisan dira jer nema potrebe...  :palacgore:
kad ih ti redovno "propušeš" ili ?  :mrgreen:
Evidentirano

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1263 : 11. Srpanj 2012, 11:52:42 »

znam da taj servis moran napraviti, cisto radi sebe, al se nadam da ce izdrzati do kraja sezone, da skupim koju kunicu pa da sve odjednom prominim...

uglavnom, sve je rijeseno, spustio sam jos 500kn, popodne dolazi kod mene, rijesavamo kupoprodajni i to je to!

imam beverlyja :) (bar cu imati popodne :D )
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2354
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #1264 : 11. Srpanj 2012, 11:55:35 »

Odlicno, cestitam!

sada moras nauciti prvo pravilo vlasnika Beverlyja; Ne obracaj paznju na razne zvukove, samo deri dalje  :mrgreen:
Najvaznije su mu tri stvari; 1. nivo ulja, 2. nivo ulja, 3. nivo ulja
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 665
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1265 : 11. Srpanj 2012, 12:00:16 »

I moj ce sad 18000, ne cuju se, ali dosta puca iz ispuha, pa pretpostavljam da je to...
Svaki jednocilindrični motor puca iz auspuha, da imaš gore top onda bi videl kaj je veselje kad gas pustiš.  :wink:

Trebalo bi se ipak prekontrolirat ih svakih 20-ak tkm,ja isto to odgađam već dugo,ili se neki đir isplanira ,ili neke druge obaveze, a najgore od svega kaj treba skinut sve one plastike nema mi gore stvari od toga  :?

znam da taj servis moran napraviti, cisto radi sebe, al se nadam da ce izdrzati do kraja sezone, da skupim koju kunicu pa da sve odjednom prominim...

uglavnom, sve je rijeseno, spustio sam jos 500kn, popodne dolazi kod mene, rijesavamo kupoprodajni i to je to!

imam beverlyja :) (bar cu imati popodne :D )

Čestitam na kupnji stavi slike kasnije   :mrgreen:

Kupi odma kokpit sprej i plastike našpricaj   :mrgreen:.ti na moru su svi apšisali  :LOL:

provjeri si odma nivo ulja i antifriza kad ga uzmeš,a onda se odi vozikaj  :palacgore:




« Zadnja izmjena: 11. Srpanj 2012, 12:06:12 noky200 »
Evidentirano

gino_du

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 900
  • Vozi: double R
  • Lokacija: Dubrovnik-Zagreb i obrnuto
Odg: Beverly club
« Odgovori #1266 : 11. Srpanj 2012, 12:02:02 »

pitanje:

bev 250 karburator, 2005, 23000km, tehnicki do 6/2013, jako uredan (izgleda kao novi)...

mane: lezaj volana je otisao, lezaji u prednjem kolu, gume ovu sezonu pa na minjanje...

servise je radio svake 3000km, a remen prominija na 12000km...

nesto sitno susti iz prijenosa, jel itko zna jel moze biti do onoga lezaja u sredini?
kad se njima minja remen, zar nije na 20000km?

trazi za njega 14000kn, jel se isplati?
po mom da, al me zanima vase misljenje...

da je u neznam kako savrsenom stanju po meni to god. (ja ga isto imam) ne vrijedi preko 12... a ovaj i nije bas u savrsenom stanju jer neznam kako su ti lezajevi posli... moj se stvarno ne stedi pa evo i nakon skoro 55tkm nema problema s ikakvim lezajevima... remen bi se kao trebo na 12, ali moj redovito ide do 20k  :mrgreen: i jos jedna zanimljivost... prve su pakne ne njemu  :shock:
ventili... zar to ima na Bevrliju?  :LOL: bez obzira na sve mislim da ce ih oko 100k trebat prekontrolirat  :palacgore:
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 665
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1267 : 11. Srpanj 2012, 12:18:20 »

Se šališ za ventile??   :mrgreen:
Sam servisiraš ili u servisu,trebali su ih pregledat tamo  :misli:
Evidentirano

tuta125

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 59
  • Vozi: Beverly 250
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1268 : 11. Srpanj 2012, 12:43:36 »

Iskreno nekak mi je malo da ležaj volana ode na 23000km,i još k tomu i ležajevi kotača.
Pogledaj dobro prednji kraj da motor nije bio karamboliran.

Zvukovi iz prijenosa mogu bit najčešće od klizača(meni se isto čuju i to već 6-7tkm nakon izmjene), to nije nikakav kvar osluhni malo kojeg bev u gradu čut ćeš to dok staje na semaforu i kad kreće) ili rolica.Ja sam kurčeve sreće pa se meni čuje i ploča iza pakni kaj se sa zegerima osigurana(inače netipičan "kvar" za 250 ,čest na 200).

Budimo realni koji god polovni motor da kupiš čeka te: izmjena guma (od 700-1200kn ovisno o tome kaj stavljaš), ulja (litra 93kn x2),filter(85kn), filtera zraka(možeš ga i oprat) ,remen (600kn), rolice zelene za karb verziju 10-10.5g. (~200kn), klizači (30kn),disk pločice originalne duraju 30+tkm ali koštaju sigurno prek 200kn po kotaču , trebalo bi antifriz zamijenit(preporučam Motul Motocool 80kn/L x2), zamjena ležaja na ublaživaču udarca remena (30kn).
Jer pazi motor sa 23000km ima sigurno drugi set guma,i vjerovatno ih je stavio na oko 10-15tkm,tak da računaj do kraj sezone vozit te i dolje sa njima.
Taman da kupiš nekog sa 5000km i 2005 god gume moraš mijenjat jer izgube svojstva.
Na 23000km treba i ventile pogledat ak nisu štelani nikad i tako....
Ak ga kupiš i ono očeš bit ziher da je sve ok trebalo bi to sve provjerit,i zamijenit po potrebi.


originalne kostaju oko 190 kn po kotacu  :palacgore:
postoje i malossijeve crvene koje kostaju 75 kn ali ih ne preporucam...

znam da taj servis moran napraviti, cisto radi sebe, al se nadam da ce izdrzati do kraja sezone, da skupim koju kunicu pa da sve odjednom prominim...

uglavnom, sve je rijeseno, spustio sam jos 500kn, popodne dolazi kod mene, rijesavamo kupoprodajni i to je to!

imam beverlyja :) (bar cu imati popodne :D )

Bravo na odabiru, neces pozalit  :palacgore:
Evidentirano
Dvije glave su pametnije od jedne!

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #1269 : 11. Srpanj 2012, 12:47:18 »

znam da taj servis moran napraviti, cisto radi sebe, al se nadam da ce izdrzati do kraja sezone, da skupim koju kunicu pa da sve odjednom prominim...

uglavnom, sve je rijeseno, spustio sam jos 500kn, popodne dolazi kod mene, rijesavamo kupoprodajni i to je to!

imam beverlyja :) (bar cu imati popodne :D )
Čestitke!!
slike šta prije  :palacgore:
Evidentirano
 

desmosedici

  • neshvaćeni romantičar
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2431
  • Vozi: najslabiji i najružniji skuter od cile st ekipe
  • Lokacija: split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1270 : 11. Srpanj 2012, 13:15:51 »

Stipe čestitke...
To ti je peri deri skuter!! Ključ u bravu pali i vozi  :palacgore: :jesus:
Uostalom već je sada podosta beverlyaša...nebi bilo zgorega organizirat nekakvo druženje  :021:
Evidentirano
Mjenjam manji stan za Tmax-a.
Sve nam više maldih kopa po kontejneru.To su Boca Juniorsi

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1271 : 11. Srpanj 2012, 13:17:52 »

znam da taj servis moran napraviti, cisto radi sebe, al se nadam da ce izdrzati do kraja sezone, da skupim koju kunicu pa da sve odjednom prominim...

uglavnom, sve je rijeseno, spustio sam jos 500kn, popodne dolazi kod mene, rijesavamo kupoprodajni i to je to!

imam beverlyja :) (bar cu imati popodne :D )

Čestitke!  :palacgore:
Dobar stroj  :palacgore:
Joj i ja bi u shopping  :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano

Kresimir_Os

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 213
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1272 : 11. Srpanj 2012, 14:12:20 »

Odlicno, cestitam!

sada moras nauciti prvo pravilo vlasnika Beverlyja; Ne obracaj paznju na razne zvukove, samo deri dalje  :mrgreen:
Najvaznije su mu tri stvari; 1. nivo ulja, 2. nivo ulja, 3. nivo ulja
A zašto nivo ulja?
Vozio sam quassar karb dvije sezone i nikada nisam primjetio neka odstupanja (kupljen sa 15,prodan sa 30 tkm)
A prvo pravilo je polako u zavoje  :mrgreen:
Evidentirano
Tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

Sjebek

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 6
  • Lokacija: Novaki Samoborski
Odg: Beverly club
« Odgovori #1273 : 12. Srpanj 2012, 01:16:44 »

Pozdrav svima, evo neki dan sam postao vlasnikom rabljenog Beverly-a 250 i sad planiram napraviti neki servis, zanima me šta mi preporučujete šta da napravim, što je najosnovnije i gdje bi bilo najbolje kupiti svječicu, ulje, filtere i sve to.
Hvala Vam.
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 665
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1274 : 12. Srpanj 2012, 08:02:31 »

Nis naveo ni koja je godina motor ni kilometre ni niš :misli:
Napravi isto sve kaj smo članu stipe_zd napisali.
Dijelove kupuj u piaggio dučanu  :palacgore: original je original
Evidentirano
 Str: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 123   Gore
 

Stranica je generirana za 0.313 sekundi uz 21 upita.