Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 123   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 308445 )

Sjebek

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 6
  • Lokacija: Novaki Samoborski
Odg: Beverly club
« Odgovori #1275 : 12. Srpanj 2012, 10:41:45 »

Sorry, skuter je 2007. godina, ima 8870 km, ne znam sto je radjeno od servisa pa...
Mislio sam za pocetak promijenit ulje, filter zraka i ulja i svjecicu..
Evidentirano

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 657
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1276 : 12. Srpanj 2012, 10:56:43 »

Da ulje zamjeni svakako i filter ,filter zraka sam propušeš ili opereš posušiš i ponovo ga malo nauljiš i vratiš nazad.
Svjećicu ni ne treba mijenjat na toj kilometraži,al ajde nije neka skupa stavka pa zašto ne  :palacgore:
Ak nije mijenjan antifriz zamjeni i njega Motulov Motocool se pokazao odličan.
A iza 12tkm pregledaš rolice, klizače remen, kvačilo i pripadajuće sklopove  :wink:
Evidentirano

Sjebek

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 6
  • Lokacija: Novaki Samoborski
Odg: Beverly club
« Odgovori #1277 : 12. Srpanj 2012, 11:03:59 »

Ok, hvala ti :)
A sta se samo dijelovi mogu kupovat u ovlastenom servisu ili ima mozda koji povoljniji ducan...
Evidentirano

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 657
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1278 : 12. Srpanj 2012, 11:20:35 »

Imaš dučane tipa "auto krešo" itd ,recimo kod njih ti je AGIP 5w 40 Racing 75kn,a u ovlaštenom AGIP 5W 40 City-Hi Tech 93kn (trebaju ti 2L)
Filteri ulja su jeftiniji 20-ak kn u odnosu na originalne,tak da nije sad to neka ušteda.
Rolice su ti 190kn u ovlaštenom, mogu se iz vana naručit polinijeve ili malossijeve ali mislim da su bolje ove original, u taj tvoj idu naranđaste 14g(6kom).
Dosta je skup bev za održavat ak radiš puno km, al opet ništa u odnosu na novije aute ili veče motore
Evidentirano
 

tuta125

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 59
  • Vozi: Beverly 250
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1279 : 12. Srpanj 2012, 11:43:12 »

imam mali problem, radi se o bevu 250 2004.
ako znate na koji mislim, znate da ima ko male krugove na sjedalu. i napravila mi se mala rupa, tj poderalo se na mjestu jednog kruzica... kako to na prvu ruku sprijecit da ne postane veca rupa?? probat cu stavit sliku navecer!
Evidentirano
Dvije glave su pametnije od jedne!

Kresimir_Os

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 213
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1280 : 12. Srpanj 2012, 11:53:05 »

imam mali problem, radi se o bevu 250 2004.
ako znate na koji mislim, znate da ima ko male krugove na sjedalu. i napravila mi se mala rupa, tj poderalo se na mjestu jednog kruzica... kako to na prvu ruku sprijecit da ne postane veca rupa?? probat cu stavit sliku navecer!
Nikako,odriješi 2,2 i po stoje za novo tapaciranje ...
http://www.facebook.com/pages/Tapeciranje-moto-sjedala/171881972823447
povoljno,vrhunski ...
Evidentirano
Tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1281 : 12. Srpanj 2012, 12:59:56 »

Pošto se u zadnje vrijeme piše o servisima, a ja bez obzira što sam skuter vozio u ovlaštene servise, više nisam siguran da li su neke stvari rađene i na koji način.
Zaamjenio sam ulje i filter, zračni filter opran, svjećica zamjenjena.
Kupio sam ulje za kočnice i ovih dana bi ga trebao mijenjati.
E sad, mijenjao bi rashladnu tekućinu. Na koji način to napraviti?
Ponovo mi je neki dan u jednoj vožnji počeo poskakivati, al sad je opet sve ok, pa vjerujem da bi trebalo i kvačilo pogledati. Najrađe ga ne bi dirao, al ako nije problem i potrebno je, napravio bi i to, al ne znam kako i šta treba raditi. Mislim da me noky200 pitao dal sam pošmirglao pakne i zvono kod mijenjanja remena i rolica. Nisam, jer sam ga vozio u servis, a očito su tamo radili "napravi što treba, a ostalo ne diraj i ne pitaj"  :palacdolje:
Skuter je na 22 000 km.

Našao sam temu na forumu  "Zamjena rashladne tekućine na Beverly 250"

"ispustis na donje crijevo koje se nalazi na pumpi vode....otvoris cep posude da istece sve van...pozeljno je raditi kad je motor topal(ne vruc) jer je praznjenje potpunije....Kad je sve manje vise iscurilo...natocis novi antifriz i odzracis putem malog vijka koji se nalazi na pvc kucistu termostata na glavi motora....Upalis...pratis temperaturu i cekas da se ventilator upali...po potrebi nadolijes do max oznake i to je to."

Jel bi to bilo to?
« Zadnja izmjena: 12. Srpanj 2012, 13:18:49 Chorbakis »
Evidentirano

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 805
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1282 : 12. Srpanj 2012, 13:21:13 »

Čestitke!!
slike šta prije  :palacgore:

evo dvije brzinske :)




Evidentirano

tuta125

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 59
  • Vozi: Beverly 250
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1283 : 12. Srpanj 2012, 13:37:12 »

Nikako,odriješi 2,2 i po stoje za novo tapaciranje ...
http://www.facebook.com/pages/Tapeciranje-moto-sjedala/171881972823447
povoljno,vrhunski ...


ma vrhunski, Zrnovnica mi cak i odgovara, hvala!

Našao sam temu na forumu  "Zamjena rashladne tekućine na Beverly 250"

"ispustis na donje crijevo koje se nalazi na pumpi vode....otvoris cep posude da istece sve van...pozeljno je raditi kad je motor topal(ne vruc) jer je praznjenje potpunije....Kad je sve manje vise iscurilo...natocis novi antifriz i odzracis putem malog vijka koji se nalazi na pvc kucistu termostata na glavi motora....Upalis...pratis temperaturu i cekas da se ventilator upali...po potrebi nadolijes do max oznake i to je to."

Jel bi to bilo to?


to je u globalu to, samo bi ti preporucio da prvo otvoris cep od rashladne posude pa tek onda skines selnu sto drzi donje crijevo na pumpi vode.
pricekas da sve iscuri, i crijevo vratis nazad i stavis selnu nazad. vjerojatno ces trebat kupit novu jer je serijska "nepovratna".
ulijes antifriz kroz posudu (cca 1.5 l)
otvoris onaj poklopac ispod sica, crni plasticni.
vidit ces crnu plasticnu lulu na gornjoj strani glave, u koju ide crijevo vode. sa strane te lule imas malu cijev koju drzi mala "stipaljkasta" selna koju maknes obicnim klijestima.
upalis skuter, skines tu malu cijev na luli i pricekas dok svi mjehurici zraka izadu, i kad pocne curit samo tekucina, vratis crijevo.
pricekas da se upali ventilator, po potrebi nadolijes jos antifriza do oznake max u posudicu i to je to  :palacgore:
Evidentirano
Dvije glave su pametnije od jedne!

tuta125

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 59
  • Vozi: Beverly 250
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1284 : 12. Srpanj 2012, 13:37:44 »

evo dvije brzinske :)


prelijep, ugodnu voznju zelim  :palacgore:
Evidentirano
Dvije glave su pametnije od jedne!

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #1285 : 12. Srpanj 2012, 13:47:26 »

stipe odlično je očuvan!
sritno i nek te služi  :palacgore:
Evidentirano

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 657
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1286 : 12. Srpanj 2012, 13:48:49 »

Nije loš primjerak šteta kaj nije ie  :wink: .
Zamjeni si ulje filter, riješi tu prednju vilicu i po gasu  8) ,ovo bu ti sad lađa nakon runnera  :mrgreen:

Evo za zamjenu ulja:

Pored filtera ulja lijevo je ovaj čep za ispuštanje ulja (treba vam ključ 24mm)



Odšerafimo čep



Izvadimo čep ispustimo ulje u posudu



Ne čepu je gumica pa pazimo da ju ne izgubimo ili da nam ne padne u posudu sa uljem dok čep vadimo



Nogara od tomosa mi služi za skidanje starog filtera ulja



Evo di se stavi



Nagnemo motor na desnu stranu da sve ulje iscuri(također prije ispuštanja ulja potrebno maknut šipku ulja sa lijeve strane)



Sa desne strane ispod čepa za ispuštanje ulja se nalazi ovaj plastični filter,njega izvadimo,ja ga propušem samo na kompresoru jer je uvijek ubiti čist.

Montaža:
- pobrisemo staro ulje oko otvora za ispuštanje i dijela di šerafimo filter ulja
- zategnemo čep(ne krmnički sa osjećajem) ulja pazimo kak nam gumica stoji mora biti u svojem utoru da ju ne precvikamo
- gumicu na novom filteru ulja malo nauljimo(dovoljno malo na prst) i zategnemo filter rukom kolko možemo
-natočimo ulje 1L bez razmišljanja,i onda još po potrebi po šipki ulja pratimo nivo
- upalimo motor (gledamo lampicu ulja dal se ugasi nakon što motor započne sa radom) prekontoliramo kasnije nivo ulja dok se slegne i to je to  :wink:
I provjerimo eventiualno curenje na filteru ili čepu za ispuštanje,te po potrebi zategnemo.


vidit ces crnu plasticnu lulu na gornjoj strani glave, u koju ide crijevo vode. sa strane te lule imas malu cijev koju drzi mala "stipaljkasta" selna koju maknes obicnim klijestima.


Recimo na 2006 godištu je na onom poklopcu termostata odzračnik kao za kočnice na autu, uglavnom ista stvar.

To po tvojem opisu je isto i na runner vx 125
« Zadnja izmjena: 12. Srpanj 2012, 13:52:56 noky200 »
Evidentirano

Kresimir_Os

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 213
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1287 : 12. Srpanj 2012, 13:52:14 »

ma vrhunski, Zrnovnica mi cak i odgovara, hvala!
Meni je radio sic od x9,dakle ogroman sa naslonom za 350 kn,odlično
2 stipe_zd, nema potrebe rastavljat kvačilo i šmirglati ga,par startova punim gasom u principu riješava vibracije
 zvona i kvačila ...
Evidentirano
Tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 805
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1288 : 12. Srpanj 2012, 13:55:39 »

hvala ekipa!  :wink:

jos nisam prodao runnera, al ovo je bila, po meni, dobra prilika, pa mi steta bila propustiti...
« Zadnja izmjena: 12. Srpanj 2012, 13:57:59 stipe_zd »
Evidentirano

Denisxxx

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1146
  • Lokacija: ZG
Odg: Beverly club
« Odgovori #1289 : 12. Srpanj 2012, 14:47:33 »

evo dvije brzinske :)

Čestitam!

Meni je inaće upravo ta linija beva nekako dizajnom najbolja...  :palacgore:

I jedna dobra informacija vezano za otpadanje boje sa ispuha, što je karakteristično za beva... u Merkuru drže liniju mat crnu boju u spreju talijanskog proizvođaća Saratoga. Boja je specifična jer je na silikonskoj bazi i drži do 800 stupnjeva. Nakon par minuta boja je izuzetno čvrsta mehanički, a pri zagrijavanju ne stvara smrad i dim te je izuzetno otporna na vodu, pa i miniwash. Boja je stvarno odlična, ali preporučujem da se uzmu 2 bočice jer je malo pakiranje pa bude naknap. naravno, ne treba naglašavati da ispuh treba prije dobro očistiti od stare boje i hrđe (brušenje, pjeskarenje).   
« Zadnja izmjena: 12. Srpanj 2012, 14:58:36 Denisxxx »
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2343
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Beverly club
« Odgovori #1290 : 12. Srpanj 2012, 14:52:54 »

Meni je radio sic od x9,dakle ogroman sa naslonom za 350 kn,odlično
2 stipe_zd, nema potrebe rastavljat kvačilo i šmirglati ga,par startova punim gasom u principu riješava vibracije
 zvona i kvačila ...

A po ovoj vucini i skuri kvacilo ;)
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

Denisxxx

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1146
  • Lokacija: ZG
Odg: Beverly club
« Odgovori #1291 : 12. Srpanj 2012, 15:00:27 »

I meni nekad zna poskakivati na startu, što mi je čudno jer su mi svi skuteri prije strugali i škripali kvačilom kad bi proklizavalo...možda to ima veze i sa federima na kvačilu kad oslabe?
Evidentirano

Kresimir_Os

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 213
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1292 : 12. Srpanj 2012, 15:04:16 »

mislim da je to uobičajeno kod quassara kad se gradski vozi ...
mene je to smetalo pa sam ubo polini kvačilo i zvono (cca 100 eura)
Evidentirano
Tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

Denisxxx

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1146
  • Lokacija: ZG
Odg: Beverly club
« Odgovori #1293 : 12. Srpanj 2012, 15:11:32 »

Ne želim ništa više ubadati.  :mrgreen:

Po svakom motoru i skuteru do sad sam drka*ao sa dodatnom opremom i pazio na njega više nego sebe, da bi ga na kraju prodao za iste novce ko i stali. Dakle, nemože. Eventualno dam 50 kn da mi ga pobruse. Ili nek skače i dalje.

Tepam si da to drifta od prevelikog momenta.  :mrgreen:
Evidentirano

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #1294 : 12. Srpanj 2012, 15:37:23 »

Ne želim ništa više ubadati.  :mrgreen:

Po svakom motoru i skuteru do sad sam drka*ao sa dodatnom opremom i pazio na njega više nego sebe, da bi ga na kraju prodao za iste novce ko i stali. Dakle, nemože. Eventualno dam 50 kn da mi ga pobruse. Ili nek skače i dalje.

Tepam si da to drifta od prevelikog momenta.  :mrgreen:
živa istina  :palacgore:
al opet, prevelika sam picajzla, meni skuter mora izgledat u svakom trenu ko da je iz dućana
ili se štufam brzo, tako i kod kupnje polovnog,
budem li išao na tu varijantu...satrat ću buduće prodavače  :mrgreen:
Evidentirano
 

Denisxxx

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1146
  • Lokacija: ZG
Odg: Beverly club
« Odgovori #1295 : 12. Srpanj 2012, 16:00:49 »

živa istina  :palacgore:
al opet, prevelika sam picajzla, meni skuter mora izgledat u svakom trenu ko da je iz dućana
ili se štufam brzo, tako i kod kupnje polovnog,
budem li išao na tu varijantu...satrat ću buduće prodavače  :mrgreen:

Slažem se da treba izgledati uredno i uščuvano. Moji motori su uvijek takvi.

Što se tiče "tuning" dijelova sam definitivno završio. Malosi ovo, malosi ono a na kraju isti ku*ac ili razlika 14 milistotinki sekunde. Neš ti uspjeha.

Sad svako jutro uđem na ZG obilaznicu i odvrnem gas do kraja i tak 20 km, 2 puta dnevno. I nikak da ga strgam. :mrgreen:

Kad prdne nazvat ću CIOS da dođu po njega i rješeno.   :mrgreen:

Evidentirano

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #1296 : 12. Srpanj 2012, 16:04:51 »

Slažem se da treba izgledati uredno i uščuvano. Moji motori su uvijek takvi.

Što se tiče "tuning" dijelova sam definitivno završio. Malosi ovo, malosi ono a na kraju isti ku*ac ili razlika 14 milistotinki sekunde. Neš ti uspjeha.

Sad svako jutro uđem na ZG obilaznicu i odvrnem gas do kraja i tak 20 km, 2 puta dnevno. I nikak da ga strgam. :mrgreen:

Kad prdne nazvat ću CIOS da dođu po njega i rješeno.   :mrgreen:
Ma kakav tuning...
ja samo uložim tu i tamo u estetski izgled i funkcionalnost,al to su toliko banalne promjene da nisu ni vridne spominjanja...
kao npr. bočna nogara ako je nemaš, silikonske ručke itd.. sve stane u par stotina kuna..
ovo ostalo praši sve kako je, kad dopizdi ajde na nešto drugo i gotovo...
ja u svog runnera nisam kune uložio u tuning, niti neću  :wink:
Evidentirano

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 657
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1297 : 12. Srpanj 2012, 16:40:47 »

Nemre se runner 50 po ničim usporedit sa beverlijem 250.  :021: osim da su skuteri jedno i drugo .
U bev je glupo uopće trošit novce osim na redovite servise gume itd...Ak je 250 nekom prespor ,a ne jebe ga veća rega itd uzme 400 ili 500 i riješio se muka, da na 250 namontira  ne znam kaj nikad neće ić ko 400/500.
Po meni je 250 best buy za nekog ko nije prezahtjevan , mala rega 800kn (sa 50%) ,servisi vjerovatno jeftiniji nego za ove veće kubikaže, isto kao i dijelovi mala potrošnja.Mana malo mu fali šusa kod prestizanja na otvorenoj cesti, i moraš se priviknut na cvrčke koje proizvodi  :mrgreen:
Evidentirano

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #1298 : 12. Srpanj 2012, 16:42:48 »

Nemre se runner 50 po ničim usporedit sa beverlijem 250.  :021: osim da su skuteri jedno i drugo .
U bev je glupo uopće trošit novce osim na redovite servise gume itd...Ak je 250 nekom prespor ,a ne jebe ga veća rega itd uzme 400 ili 500 i riješio se muka, da na 250 namontira  ne znam kaj nikad neće ić ko 400/500.
Po meni je 250 best buy za nekog ko nije prezahtjevan , mala rega 800kn (sa 50%) ,servisi vjerovatno jeftiniji nego za ove veće kubikaže, isto kao i dijelovi mala potrošnja.Mana malo mu fali šusa kod prestizanja na otvorenoj cesti, i moraš se priviknut na cvrčke koje proizvodi  :mrgreen:
naravno da ne može, ali je po meni, glupost ulagati velike novce u ijedno vozilo za par milisekundi brže vožnje  :wink:
Evidentirano

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 657
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1299 : 12. Srpanj 2012, 17:20:33 »

Slažem se.
Ima frend nexusa 250 isto nametal gore ne znam ni sam kaj sve ne: multivar, leovince 4 road(njegov nije ni za off road kak grmi :LOL: :LOL:) , neko kvačilo blesavo suma sumarum to je par tkn.Dobio je bolje ubrzanje nešto veću krajnju brzinu,veću potrošnju i jedan odvratan zvuk za đir duži od 20km bez db kilera.

Mada 2t motor je već priča za sebe zabavan je runner sa recimo nekim base kitom,multivarom i nekim spuhom,al opet mislim da bolje preć na veći motor/skuter ak se ima mogučnosti nego ulagat u njega.Al gušti su gušti ,tak da ni ne osuđujem ove kaj to nafrču bolesno.
Malo smo u off-u  :wink:
Evidentirano
 Str: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 123   Gore
 

Stranica je generirana za 0.334 sekundi uz 21 upita.