Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 124   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 322248 )

Denisxxx

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1146
  • Lokacija: ZG
Odg: Beverly club
« Odgovori #1300 : 12. Srpanj 2012, 17:25:00 »

1.Mana malo mu fali šusa kod prestizanja na otvorenoj cesti,

2.i moraš se priviknut na cvrčke koje proizvodi  :mrgreen:

1. Da, fali tu i tamo. Ali quasar 250 je ipak super mjera. Bar za mene. I vjerojatno najkvalitetniji pjađov motor do sad.

2. Moj nema cvrčaka, malo se čuje variomat prije servisa, ali to je normalno za sve 250-tke. 

Slažem se.
Ima frend nexusa 250 isto nametal gore ne znam ni sam kaj sve ne: multivar, leovince 4 road(njegov nije ni za off road kak grmi :LOL: :LOL:) , neko kvačilo blesavo suma sumarum to je par tkn.Dobio je bolje ubrzanje nešto veću krajnju brzinu,veću potrošnju i jedan odvratan zvuk za đir duži od 20km bez db kilera.

Na madison 250ie (quasar) sam stavio multivar i nakon 500 km mi je propustio semering na mottoru (kod variomata) i ubrzo počeo proklizavati kuplung,

Na xcitingu 250 sam stavio multivar i nakon par dana mi je propustio semering na završnom prijenosu i proklizao kuplung.

Oba skutera su bila nova, pa mislim da ne može biti slučajnost.
« Zadnja izmjena: 12. Srpanj 2012, 17:28:16 Denisxxx »
Evidentirano

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1301 : 12. Srpanj 2012, 18:12:01 »

na mobu sam pa da ne trazim okolo...
kako mjerim ulje?
da li izvadim sipkicu, obrisem je, pa samo uguram i izvadim pa provjelim
ili
izvadim mjericu, ponovno je zavijem do kraja pa je izvadim pa mjerim?
i do di tocno triba biti ulje? ima ona dva iksica pa iznad prazno... do di?
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 670
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1302 : 12. Srpanj 2012, 18:22:23 »

Izvadi šipku,motor nek bude na centralnoj, nikako bočnoj(iscurit će ti kad odvrneš čep :LOL:) obriši šipku zašarafi ju do kraja ostavi par sekundi i izmjeri koliko ga ima.
Znači ulje mora biti u tom označenom području(križićima) ak je na dnu toga to je minimum, ak je na gornjoj crtici onda je maksimum.

*mala napomena ta šipka zna bit šugava,mene osobno zna scimat stavim ju jednom nekaj malo bezveze zamrljano bude, stavim drugi put bude ok,stavim treći opet nekaj li la....tak da ono provjeri 2 puta za svaki slučaj.
Drži ulje bliže maksimumu,i kontoliraj svakih 500-1000km, ak je mašina dobra potrošit će ga deci dva na 6-7tm kaj je ujedno i interval izmjene ,ali pošto si kupio polovni motor kojeg ne poznaš bolje bacit oko češće :palacgore:
Evidentirano

baldeks

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3718
  • Vozi: Gilera Nexus 300ie
  • Lokacija: Šibenik
Odg: Beverly club
« Odgovori #1303 : 12. Srpanj 2012, 18:22:38 »

na mobu sam pa da ne trazim okolo...
kako mjerim ulje?
da li izvadim sipkicu, obrisem je, pa samo uguram i izvadim pa provjelim
ili
izvadim mjericu, ponovno je zavijem do kraja pa je izvadim pa mjerim?
i do di tocno triba biti ulje? ima ona dva iksica pa iznad prazno... do di?
ovo boldano, a  ulje treba biti unutar razine xeva, sad nisam siguran kako to izgleda na bevu  :wink:
Evidentirano
 

vux

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 394
  • Vozi: Piaggio Zip 125 & Bev 300
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1304 : 12. Srpanj 2012, 18:28:33 »

Ako u google upisete BV250Workshop.pdf prvi rezultat vodi na scuteristi.ro i manual u kojem pise da je od max. pa do prve crte, znaci dno prvog "x"-a MIN. za 250ccm, a MIN od 125ccm je na dnu drugog "X"-a.



i mjeri se sa zavidanom šipkicom, na hladan motor, na centralnom nogaru na ravnoj površini.

razlika između MIN i MAX je cca. 400ml ulja (ali mislim da se to odnosi na 125, sto bi znacilo da je za 250 od max. do srednjeg min. 200ml vjerovatno)
kolicina ulja u motoru je 1200ml
« Zadnja izmjena: 12. Srpanj 2012, 19:19:25 vux »
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 670
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1305 : 12. Srpanj 2012, 18:56:50 »

Beverly 250 nema takvu šipku samo min i max (bez ovog "sredina")



Evidentirano

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1306 : 12. Srpanj 2012, 19:05:40 »

i bas gledam, po manualu pise da se svake 3000km kontrolira ulje, a da se mjenja svakih 12000km?  :misli:
Evidentirano

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1307 : 12. Srpanj 2012, 19:12:15 »

gledao sam ulje, ima 2mm priko maximuma, a izgleda kao ova vuxova slicica...
Evidentirano

vux

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 394
  • Vozi: Piaggio Zip 125 & Bev 300
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1308 : 12. Srpanj 2012, 19:14:22 »

ono sto je noky stavio je za i.e. model koliko vidim po manualima
jel hladan? jel na ravnom, mjeri vise puta
« Zadnja izmjena: 12. Srpanj 2012, 19:17:20 vux »
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 670
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1309 : 12. Srpanj 2012, 19:50:00 »

Je za 250ie je moj bed :palacgore:
Sav sam u ie :mrgreen:

Ulje mijenjaj svakih 6-7tkm(može i ranije ak je motor stalno vožen po gradu ili pržen full gas na duže ture,ak se normalno voziš otvorenim cestama moze i preko tih 6tkm propisanih),i filter kod svake zamjene.
Kaj se tiče kontroli gledaj ti njega svakih 500-1000km, to je min posla ,a može nastat šteta na motoru ak ga voziš ispod minimuma.
Žarulja na tabli ti neće signalizirat da nema ulja, ona signalizira slab pritisak ulja, a kad do toga dođe(može se desit na leru ako ti jako ler padne) već ulja skoro da ni nemaš niš  :wink:

Evidentirano

DJM

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 62
  • Vozi: HONDA SH 300i MY 2016 moondust silver
  • Lokacija: Hercegovina
Odg: Beverly club
« Odgovori #1310 : 12. Srpanj 2012, 20:52:35 »

Eto kad smo se dotakli ulja jedno pitanje , da li je normalno da ujutro na hladno kod prvog paljenja lampica za pritisak ulja i nakon paljenja makine svjetli još jedno 1 do 1,5 sekundu i onda se gasi, makina je 250ie a ulje Agip  na max razini
Evidentirano
nevjerujem u nečije priče i tvrdnje nego u egzaktne pokazatelje

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1311 : 12. Srpanj 2012, 22:43:02 »


otvoris onaj poklopac ispod sica, crni plasticni.
vidit ces crnu plasticnu lulu na gornjoj strani glave, u koju ide crijevo vode. sa strane te lule imas malu cijev koju drzi mala "stipaljkasta" selna koju maknes obicnim klijestima.
upalis skuter, skines tu malu cijev na luli i pricekas dok svi mjehurici zraka izadu, i kad pocne curit samo tekucina, vratis crijevo.
pricekas da se upali ventilator, po potrebi nadolijes jos antifriza do oznake max u posudicu i to je to  :palacgore:
[/quote]
Danas sam otvorio poklopac ispod sica i ne vidim nikakvu cjevčicu, al ima odzračnik kao na kočnicama i na njemu je crna kapica. Taj odzračnik je na termostatu? Pretpostavljam da je to to.
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 670
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1312 : 12. Srpanj 2012, 23:19:01 »



Danas sam otvorio poklopac ispod sica i ne vidim nikakvu cjevčicu, al ima odzračnik kao na kočnicama i na njemu je crna kapica. Taj odzračnik je na termostatu? Pretpostavljam da je to to.

to je to :palacgore:

Eto kad smo se dotakli ulja jedno pitanje , da li je normalno da ujutro na hladno kod prvog paljenja lampica za pritisak ulja i nakon paljenja makine svjetli još jedno 1 do 1,5 sekundu i onda se gasi, makina je 250ie a ulje Agip  na max razini

To je normalno bed je ak duze svijetli tad treba ugasit motor i provjerit u lem je fora,da ne bi bilo da nema ulja uopce  :wink:
Frend si je danas zanimljivo filter ulja montirao na runnera,ostala mu stara gumica od filtera i tip prek nje zategnuo novi fiter kad je upalio sam je ulje sfrcalo van  :LOL: :LOL:
« Zadnja izmjena: 12. Srpanj 2012, 23:30:13 noky200 »
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1313 : 13. Srpanj 2012, 10:08:59 »

Noky200 koliko je bitno da se stavi Motul Motocool antifriz? :misli: Jbg, skup je i nema ga u Osijeku.  :mrgreen: Šta fali običnom za 20-30 kn?
Evidentirano

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 670
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1314 : 13. Srpanj 2012, 10:21:29 »

Meni ti je recimo pumpa vode malo puštala na iberlauf kod hladnog starta , mnogi su kod pojave toga odma pumpe mijenjali kaj nije baš mali trošak.
A Motul je preporučio na forumu "bmw m 5 " za motore/skutere ,kolko sam shvatio on se bavi servisom tih skutera.
Od kad sam ga stavio ni jednu kapljicu nisam vidio ispod motora kad ga upalim ,a curenje sam promjetio još prije 10-ak tkm i više dok je bio stari antifriz unutra,valjda je ovaj masniji pa zabrtvi dobro sve.
Tak da ću ga i ubuduče koristit, al možeš ti stavit bilo kaji antifriz unutra, ja sam recimo Motulov dobio za nekih 45-50kn po litri, inače je 80-85kn  :palacgore:
Evidentirano

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17633
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Beverly club
« Odgovori #1315 : 13. Srpanj 2012, 10:48:08 »

Ja sam spomenuti Motul MotoCool sipao u sve skutere i motore koje sam imao, i nemam prigovora nikakvih.

Šteki

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 218
  • Lokacija: Hr
Odg: Beverly club
« Odgovori #1316 : 13. Srpanj 2012, 10:52:51 »

Predpostavljam da kao i kod automobila, boja antifriza igra ulogu jel!? Ovaj motul je žuti, nisu li crveni najbolji?? Ne znam, pa pitam  :embarrassed:
Evidentirano

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17633
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Beverly club
« Odgovori #1317 : 13. Srpanj 2012, 11:10:05 »

Cini mi se da je spomenuti Motul vise zelenkast nego zuti. :palacgore:

Šteki

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 218
  • Lokacija: Hr
Odg: Beverly club
« Odgovori #1318 : 13. Srpanj 2012, 11:23:52 »

Daltonistima je i taj zeleno-žuti crno-bijeli.  :mrgreen:
Evidentirano

Denisxxx

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1146
  • Lokacija: ZG
Odg: Beverly club
« Odgovori #1319 : 13. Srpanj 2012, 12:06:28 »

Onima koji sami mijenjaju ulje bi svakako preporučio motulovo 5w40 ili nešto u toj klasi (npr. slikolene)

Ovaj Agip što toče u servisima i nije baš nešto, meni je sa motulovim uljem quasar trošio zanemarivu količinu ulja, dok sa agipom ipak povuče. U krajnjem slučaju i po cijeni se vidi da i nije baš top. Ako se ne varam to je jedno od najeftinijih 5w40 ulja za skutače.
Evidentirano
 

Kresimir_Os

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 213
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1320 : 13. Srpanj 2012, 13:07:05 »

čitao sam jedared u Motoreviji da su na maraton testu quassara uočili potrošnju selenie a agipa pak ne  8)
Evidentirano
Tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

noky200

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 670
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #1321 : 13. Srpanj 2012, 13:08:12 »

Od izmjene do izmjene je bio agip 5w 40 city hi-tec napravio 7000km potrosio je manje od deci i pol,kaj je po meni najnormalnije.
Sad sam opet utočio agip jer mi ostalo još pol litre od zadnji put,pa sam samo litru novog kupio i filter.
Sljedeći put lako uzmem Motul ili Silkolene  :palacgore:
Evidentirano

Chorbakis

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 269
  • Vozi: trenutno ne vozi
  • Lokacija: Osijek
Odg: Beverly club
« Odgovori #1322 : 15. Srpanj 2012, 21:32:41 »

Hvala noky200, tuta125 i ostali koji su pomogli sa savjetim :palacgore:
Ulje u kočnicama je zamjenjeno, i još je ostao antifriz ovih dana. Ipak sam uzeo Motul Motocool kak ste preporučili. Kad već radim, nek bude kak treba  :mrgreen: :palacgore:
Imam naravno opet pitanje, čist da budem siguran :mrgreen: Kupio sam ulje za kočnice Boch Dot 4 i očekivao sam da će ulje biti bezbojno. Gledao sam neke jubito filmiće gdje je ekipa mjenjala ulje u kočnicama i bilo je bezbojno, pa se lakše skuži kad je izašlo iz sistema staro ulje. Ovo Bosch-ovo je bilo žućkasto kao i staro ulje. Nadam se da je to ok i da tako mora biti, jer sam se danas našarafao, pa mi se ne da to raditi ponovo  :mrgreen:
Evidentirano

tuta125

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 59
  • Vozi: Beverly 250
  • Lokacija: Split
Odg: Beverly club
« Odgovori #1323 : 15. Srpanj 2012, 22:54:15 »

Hvala noky200, tuta125 i ostali koji su pomogli sa savjetim :palacgore:
Ulje u kočnicama je zamjenjeno, i još je ostao antifriz ovih dana. Ipak sam uzeo Motul Motocool kak ste preporučili. Kad već radim, nek bude kak treba  :mrgreen: :palacgore:
Imam naravno opet pitanje, čist da budem siguran :mrgreen: Kupio sam ulje za kočnice Boch Dot 4 i očekivao sam da će ulje biti bezbojno. Gledao sam neke jubito filmiće gdje je ekipa mjenjala ulje u kočnicama i bilo je bezbojno, pa se lakše skuži kad je izašlo iz sistema staro ulje. Ovo Bosch-ovo je bilo žućkasto kao i staro ulje. Nadam se da je to ok i da tako mora biti, jer sam se danas našarafao, pa mi se ne da to raditi ponovo  :mrgreen:

naravno da valja  :palacgore:
tebi je srecom iscurilo staro zuckasto ulje, meni je iscurilo crno - to je vec zabrinjavajuce  :D
Evidentirano
Dvije glave su pametnije od jedne!

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 806
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #1324 : 16. Srpanj 2012, 00:48:17 »

Evo, danas pao prvi pravi djir, pa da napisem dojmove...

isli smo do sibenika, cura i ja, cca 160kg na njemu.

uredno ubrza i drzi brzinu od 110km/h po njegovom satu, taman dovoljno da ima rezervu za pretjecanje.
Max sto smo se vozili je 130.

Kombinirana potrosnja (135km po gradu i 75km izvan grada) iznosi 4.3 litre... Jel to puno?

izvan grada potrosnja je 3.8...

Dosta je udoban, 150km ni osjetili, prostora ima dosta, i za noge, i za guzicu, jedino sto mu fali malo snage, pogotovo iznad 100 km/h. 


Na njemu sam prominija prednju gumu i lezaje u felgi.

Veliki problem je lezaj volana. Po gradu se ni ne kuzi toliko, al izvan grada, gdje je volan cilo vrime u centru, lovis ga po cesti, jako lose za voziti! To idem pdmah ujutro narucit se da mi promine...


I muci me jos jedna stvar, koja se pocela dogadjati nakon sto sam prominija lezaje u kolu i gumu...
sad nesto lagano grebe, pogotovo na manjim brzinama, kad taknem kocnicu, to nestane...
i kad se zaletim pa naglo kocim, imam osjecaj kao da je disk kriv, ono, trese me lagano...
prije se to nije dogadjalo...
i da, gust ga je voziti samo tako :)

edit: malo sam razmisljao... logika mi nalaze da je prilikom mjenjanja gume najvjerovatnije disk iskrivljen, radi toga trese...
« Zadnja izmjena: 16. Srpanj 2012, 09:48:36 stipe_zd »
Evidentirano
 Str: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 124   Gore
 

Stranica je generirana za 0.273 sekundi uz 21 upita.