Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 120 121 [122] 123 124   Dolje

Autor Tema: Beverly club  (Posjeta: 339463 )

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 684
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #3025 : 01. Lipanj 2019, 19:59:55 »

Nema problema s pouzdanosti, općenito te master mašine 400/492ccm su peri deri, uz redovne servise.
Ta mašina napravi par sto t km bez problema.
Evidentirano

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 807
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #3026 : 05. Lipanj 2019, 13:20:43 »

Iskustvo sa bev 400? Kakav je agregat po pouzdanosti?

evo, pa vidi, koliko je pouzdan :) isti agregat na piaggio xevo

Evidentirano

dannyghost

  • brišem sa i bez veze
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 3339
  • Vozi: korijen od hrena
  • Lokacija: Baghdad i šira okolica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3027 : 05. Lipanj 2019, 15:08:06 »

Dobro znat. Sad ipak krenuo sa manjim 250.
Nesto za gledat ili zamjenit na 250tki?ova je 2004. Ide na servis sutra
Evidentirano
Šta se tiče voznih osobina draži su mi talijanski motori, imaju dušu,ali za koju vozač mora nešto žrtvovati.S druge strane Japanski su više strojevi za ugodu, kao neka vrsta cyberkurvi ali bez neke istaknute osobnosti

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 684
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #3028 : 07. Lipanj 2019, 08:33:01 »

Zamjenit sve ako si ga tek uzeo, osim ak ima račune koji dokazuju da je fakat odrađeno nešto konkretno.
Ulje, filter, filter zraka, svjećica, remen, rolice klizači, selen, antifriz, ulje u kočnicama, provjeri i gume, ležaj volana, pumpu vode.
Evidentirano
 

uffo

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 36
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3029 : 07. Lipanj 2019, 11:15:46 »

Pozdrav ljudi.
Dakle, ja ću opširno opisati pa možda netko ima savjet. Kupio sam beva 250ie prije dvije godine sa 19k km (barem po sat) 2008g, poja nemam koji sam vlasnik. Odvezao ga Lukasu i čovjek je napravio servis kak se spada pa sam uživo dvije godine. Jedina intervencija je bila stavljanje novog dihtunga na auspuh (grana-lonac), zamjena ulja, tankanje i dodavanje ulja. Krasnih 13k km, ko vurica. Problem zbog kojeg pišem ovo se javio prije tri tjedna. U četvrtak mi je zatrokirao u vožnji jednom i nakon toga ništa više. Petak, nakon par km crkne na semaforu. Idem iz ZG za VG, upali bez greške i ja nastavim. Crkava na leru tj kad god oduzmem gas, zovem Lukasa no čovjek je na putu i kaže da ga nema tjedan dana. Nakon više gašenja dođe do situacije da upali ali crkne čim mu dodam gas. Ostavim ga pa dođem u subotu sa novom svjećicom i ništa se ne mijenja. Par poziva i na kraju dobijem broj nekog servisa kod Kvatrića, čovjek dođe sa kombijem i odveze ga. Nakon par dana me zove, zamijenili su diznu i lulicu pa ga mogu uzeti. Radi malko čudno ali neko vrijeme ide, ponovo se gasi na leru, nazad u servis drugi dan. Nisu očistili klapnu (u međuvremenu sa saznao što je to, teletabis sam za mehaniku i nikad ništa ne šerafim), počiste to za uru vremena i ja odoh, skuter radi fino kao i prije. Par dana prođe i opet počne crkavati na leru, slučajno sam u nekom servisu kod veterinarskog kupovao sprej za čišćenja kacige i pričam sa čovjekom o tom problemu, ima tester za piaggi pa ga spoji i nešto pročaćka jer ovi kod Kvatrića nemaju tester. Par dana prođe a i dalje se gasi na leru.  Prošli tjedan promjena ulja, remena, rolica filtera a subotu sam došao kod veterinarskog da to ljudi slože konačno. Ne ide, vratio se u fazu kad crkava pri dodavanju gasa, kaže mi kako će mu u ponedjeljak netko donijeti rabljeni komp jer bi tu mogao biti problem. Nije komp pa čačkaju dalje, da se lanac neki nije rastegnuo, da nije iz vaze iskočio, neka guma za usis zraka je isprobana pod vakumom i sve je ok... Sad valjda glavu otvaraju da vide jel zašteko ventil. Idem tamo vidjeti kakvo je stanje. Možda netko od vas u međuvremenu napiše nešto što bi pomoglo. Zahvaljujem. (baš sam se natipko)
Evidentirano

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 684
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #3030 : 07. Lipanj 2019, 11:32:54 »

Mislim da imaš problem s lošim majstorima, vjerovatno je usisna otišla, otiđi do Chupsija, nek ti ugradi drugu za probu.
Evidentirano

uffo

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 36
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3031 : 07. Lipanj 2019, 12:26:43 »

Chupsi, kako ga kontaktirati? Skuter je raskopan u servisu i nije u voznom stanju pa ako može broj da čovjeka nazovem, i zahvaljujem na savjetu
Imam ga u imeniku, rezervni ključ sam kupio kod njega.
« Zadnja izmjena: 07. Lipanj 2019, 12:41:06 uffo »
Evidentirano

dannyghost

  • brišem sa i bez veze
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 3339
  • Vozi: korijen od hrena
  • Lokacija: Baghdad i šira okolica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3032 : 07. Lipanj 2019, 16:16:00 »

Zamjenit sve ako si ga tek uzeo, osim ak ima račune koji dokazuju da je fakat odrađeno nešto konkretno.
Ulje, filter, filter zraka, svjećica, remen, rolice klizači, selen, antifriz, ulje u kočnicama, provjeri i gume, ležaj volana, pumpu vode.

 :palacgore: ide sve u promjenu.. Da budsm siguran kaj je unutra. Neki  savjet za tezinu rolica i opruge? Model i proizvodjac? Nisam u tome godinama.. Pa da uzmem kaj treba
Evidentirano
Šta se tiče voznih osobina draži su mi talijanski motori, imaju dušu,ali za koju vozač mora nešto žrtvovati.S druge strane Japanski su više strojevi za ugodu, kao neka vrsta cyberkurvi ali bez neke istaknute osobnosti

uffo

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 36
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3033 : 07. Lipanj 2019, 17:23:38 »

:palacgore: ide sve u promjenu.. Da budsm siguran kaj je unutra. Neki  savjet za tezinu rolica i opruge? Model i proizvodjac? Nisam u tome godinama.. Pa da uzmem kaj treba
Ma sve kako je proizvođač definirao i to je to.
Evidentirano

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 684
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #3034 : 07. Lipanj 2019, 19:29:16 »

Kupi original remen, filtere, klizače, i deni si dr. Pulley rolice od 12g, opruge na kvačilu ne diraj.
Evidentirano

brembo_fs

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 64
  • Lokacija: Solin
Odg: Beverly club
« Odgovori #3035 : 11. Lipanj 2019, 17:39:49 »

Ekipa zna li netko koliko poreza ima platiti za beverlya 300 2015 pri kupnji?
Evidentirano

Marin0

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: Bv400
  • Lokacija: Singapore
Odg: Beverly club
« Odgovori #3036 : 12. Lipanj 2019, 05:38:29 »

Iskustvo sa bev 400? Kakav je agregat po pouzdanosti?

Bev 400 je odlican motor. Masina je peri deri.
Mane:
zna zajebavati tu i tamo da se ugasi na leru ili semaforu ako je prljava klapna ili filter zraka ili ako vozis na rezervi.
Izbjegavati palit gasit masinu vise puta tokom dana (npr.Kad pumpam gume radje pustit motor da radi).
Izbjegavat kratke relacije , zagrijati par min prije voznje mi je navika.
masina se ne voli vozit sporo .. ja djiram svaki dan u jednom smjeru oko 22 km, oko 100-120 kmh.
U gradu i po semaforima se lako digne temperatura motora pa cujes ventilator
Koristim engine ice coolant - posto sam u tropskoj klimi
Potrosnja 20-24 km po litri ovisno o voznji meni je prosjek 22 km po litri.
Inace , kako ide - sa dvoje ljudi drzi rep 0-100 kmh novoj xmax 300 (testirao).Solo ju naperem  :021:
Najvise voli povuc od 80-130 kmh. Tu prati i jace motore.
Evidentirano
scoot away

Marin0

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: Bv400
  • Lokacija: Singapore
Odg: Beverly club
« Odgovori #3037 : 12. Lipanj 2019, 05:55:34 »

Pozdrav ljudi.
Dakle, ja ću opširno opisati pa možda netko ima savjet. Kupio sam beva 250ie prije dvije godine sa 19k km (barem po sat) 2008g, poja nemam koji sam vlasnik. Odvezao ga Lukasu i čovjek je napravio servis kak se spada pa sam uživo dvije godine. Jedina intervencija je bila stavljanje novog dihtunga na auspuh (grana-lonac), zamjena ulja, tankanje i dodavanje ulja. Krasnih 13k km, ko vurica. Problem zbog kojeg pišem ovo se javio prije tri tjedna. U četvrtak mi je zatrokirao u vožnji jednom i nakon toga ništa više. Petak, nakon par km crkne na semaforu. Idem iz ZG za VG, upali bez greške i ja nastavim. Crkava na leru tj kad god oduzmem gas, zovem Lukasa no čovjek je na putu i kaže da ga nema tjedan dana. Nakon više gašenja dođe do situacije da upali ali crkne čim mu dodam gas. Ostavim ga pa dođem u subotu sa novom svjećicom i ništa se ne mijenja. Par poziva i na kraju dobijem broj nekog servisa kod Kvatrića, čovjek dođe sa kombijem i odveze ga. Nakon par dana me zove, zamijenili su diznu i lulicu pa ga mogu uzeti. Radi malko čudno ali neko vrijeme ide, ponovo se gasi na leru, nazad u servis drugi dan. Nisu očistili klapnu (u međuvremenu sa saznao što je to, teletabis sam za mehaniku i nikad ništa ne šerafim), počiste to za uru vremena i ja odoh, skuter radi fino kao i prije. Par dana prođe i opet počne crkavati na leru, slučajno sam u nekom servisu kod veterinarskog kupovao sprej za čišćenja kacige i pričam sa čovjekom o tom problemu, ima tester za piaggi pa ga spoji i nešto pročaćka jer ovi kod Kvatrića nemaju tester. Par dana prođe a i dalje se gasi na leru.  Prošli tjedan promjena ulja, remena, rolica filtera a subotu sam došao kod veterinarskog da to ljudi slože konačno. Ne ide, vratio se u fazu kad crkava pri dodavanju gasa, kaže mi kako će mu u ponedjeljak netko donijeti rabljeni komp jer bi tu mogao biti problem. Nije komp pa čačkaju dalje, da se lanac neki nije rastegnuo, da nije iz vaze iskočio, neka guma za usis zraka je isprobana pod vakumom i sve je ok... Sad valjda glavu otvaraju da vide jel zašteko ventil. Idem tamo vidjeti kakvo je stanje. Možda netko od vas u međuvremenu napiše nešto što bi pomoglo. Zahvaljujem. (baš sam se natipko)

Probaj provjeriti sve redom injector(il karburator) , klapnu.. dovod goriva. Ne zaboravi akumulator ako je star il voltaza
Evidentirano
scoot away

stipe_zd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 807
  • Lokacija: Zadar
Odg: Beverly club
« Odgovori #3038 : 12. Lipanj 2019, 07:15:33 »

slican problem je i meni bio, rijesio ga novim akumulatorom...
Evidentirano

uffo

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 36
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3039 : 14. Lipanj 2019, 22:45:27 »

Skuter je dva tjedna u servisu na Pešćenici. Raskopali su ga potpuno i mašinu 😄. Više sam lud od toga, danas ih zovem a lik kaže da je glava stigla i da mehaničar slaže. Pitam da zovem kasnije ili će on mene i još se nije javio. Pokazivao mi mehaničar magnet i onaj njegov poklopac točnije neke crne mrlje na tom poklopcu a dečko iz dućana kaže da je sa tim sve u redu jer je on mjerio nekog boga. Nisam ih pitao dal su tu klapnu mijenjali za probu. Injektor je novi a kaže da su probali i sa drugim novim, pumpu goriva isto probali novu, cdi ili komp također. Sutra zovem da vidim što je nakon sređivanja te glave tj toga što je na ventilima bio neki luft ili što već. Reći ću mu da proba i sa novim akumulatorom. 14 dana u servisu, ma lagano bez teksta ostajem. Zahvaljujem na savjetima ljudi dragi.
Evidentirano

noky200

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 684
  • Vozi: Piaggio Beverly 250 ie, x10 500
  • Lokacija: Negdje u điru
Odg: Beverly club
« Odgovori #3040 : 14. Lipanj 2019, 23:10:06 »

Jbt ga, zna se i običan servis produžit,pukne ti neki šaraf na demontaži ili sl pa zgubiš vremena da bi 2 servisa redovna odradio, a nemreš to naplatit.
Evidentirano

dannyghost

  • brišem sa i bez veze
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 3339
  • Vozi: korijen od hrena
  • Lokacija: Baghdad i šira okolica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3041 : 15. Lipanj 2019, 13:55:49 »

Da se malo nadovezem. 250 sa fergazerom... Voli se ugasit nakon par minuta od kretanja pa onda verglanje bez akcije.
Promjenio svjecicu, ulje i filter te remen i rolice. Tank je pun goriva novog.
Sta gledat dalje? Fergazer? Vakuum pumpa za gorivo ili nesto trece?
Jel bi pomoglo da se ode na dijagnostiku? Neki serviser u Zg za preporucit?
Evidentirano
Šta se tiče voznih osobina draži su mi talijanski motori, imaju dušu,ali za koju vozač mora nešto žrtvovati.S druge strane Japanski su više strojevi za ugodu, kao neka vrsta cyberkurvi ali bez neke istaknute osobnosti

morpheus365

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 108
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Beverly club
« Odgovori #3042 : 16. Lipanj 2019, 07:16:36 »

Pogledaj si prvo da li su ti sve gume i crijeva oko karburatora na mjestu. Da se koje nije možda malo izvuklo pa ti vuče zrak negdje. Tako je meni bilo. A onda pregledati karb i dobro očistiti.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Evidentirano

uffo

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 36
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3043 : 16. Lipanj 2019, 13:23:41 »

Jbt ga, zna se i običan servis produžit,pukne ti neki šaraf na demontaži ili sl pa zgubiš vremena da bi 2 servisa redovna odradio, a nemreš to naplatit.
Ma sve 5 ali...
Dva tjedna, u četvrtak mi je rekao da je glava stigla, u petak mehaničar slaže a u subotu isprobava. Skuter pali, radi na leru, ne gasi se kod dodavanja gasa, mehaničar ga isprobava ali nije stavio sve plastike i on sad ide provjeriti kakvo je stanje. Reko super, nazovem kasnije ili mi javite? Javim ja kaže on. Od pola 12 pa do 14:00 zovem 20x jer on naravno nije zvao. Nitko se ne javlja, dva puta linija zauzeta (fixni broj). Koji je to klnac? Posao? Reko dajte promjenite onaj selen mašine kad je sve već raskopano, nema frke kaže a kad ponovo pitam za to onda je ta guma dobra i ne treba u mijenjati. Pa MIJENJAJ kad sam rekao, nemoj sad da je dobra....
Sad ću uzet uber i otići do servisa jer me baš zanima mogu li što vidjeti.
Evidentirano

dannyghost

  • brišem sa i bez veze
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 3339
  • Vozi: korijen od hrena
  • Lokacija: Baghdad i šira okolica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3044 : 16. Lipanj 2019, 13:44:28 »

Pogledaj si prvo da li su ti sve gume i crijeva oko karburatora na mjestu. Da se koje nije možda malo izvuklo pa ti vuče zrak negdje. Tako je meni bilo. A onda pregledati karb i dobro očistiti.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk
Laički sve izgleda čvrsto. Skuter upalio.. Vozio se cijeli dan i onds opet ugasio i nece upalit.
Neznam jel to pitanje neke struje ili fergazera.. Moram to otvorit
Evidentirano
Šta se tiče voznih osobina draži su mi talijanski motori, imaju dušu,ali za koju vozač mora nešto žrtvovati.S druge strane Japanski su više strojevi za ugodu, kao neka vrsta cyberkurvi ali bez neke istaknute osobnosti
 

morpheus365

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 108
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Beverly club
« Odgovori #3045 : 16. Lipanj 2019, 15:42:48 »

Kad neće upaliti: dolazi li benzin do cilindra (kakva je svjećica), ubaciti malo benzina u cilindar i probati upaliti. Skini crijevo od goriva sa karba pa provjeri pumpu, zamijeni filter od goriva kod pumpe usput. Mene kad je tako zezao sve sam to provjerio, očistio i karb. Na kraju skužio da mi se izvuklo neko crijevo kod karba (mislim sa onog SAS filtera) i tu mi vukao zrak. Namjestio crijevo i radi ko beba.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Evidentirano

mistif

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9
  • Lokacija: Srbija
Odg: Beverly club
« Odgovori #3046 : 16. Lipanj 2019, 18:12:01 »



ma vrhunski, Zrnovnica mi cak i odgovara, hvala!
 

to je u globalu to, samo bi ti preporucio da prvo otvoris cep od rashladne posude pa tek onda skines selnu sto drzi donje crijevo na pumpi vode.
pricekas da sve iscuri, i crijevo vratis nazad i stavis selnu nazad. vjerojatno ces trebat kupit novu jer je serijska "nepovratna".
ulijes antifriz kroz posudu (cca 1.5 l)
otvoris onaj poklopac ispod sica, crni plasticni.
vidit ces crnu plasticnu lulu na gornjoj strani glave, u koju ide crijevo vode. sa strane te lule imas malu cijev koju drzi mala "stipaljkasta" selna koju maknes obicnim klijestima.
upalis skuter, skines tu malu cijev na luli i pricekas dok svi mjehurici zraka izadu, i kad pocne curit samo tekucina, vratis crijevo.
pricekas da se upali ventilator, po potrebi nadolijes jos antifriza do oznake max u posudicu i to je to  :palacgore:
pitanje je za tebe .....jeli ova lula u pitanju sa prve slike i dali mislis na ovu cjev na njoj.? Problem je sto ako skinem crijevo to zeleno motor poveca ler brzinu na nekih 5 do 10 sekundi i ugasi se a pri tome ne izlazi rasladna tecnost....tako da sam misljenja da jeto crjevo od vakuma...mozda grijesim?? PROBLEM  mi je pronaci kako i gdje izbaciti vazduh poslje promjene tecnosti antifriza?
« Zadnja izmjena: 16. Lipanj 2019, 18:19:57 mistif »
Evidentirano

morpheus365

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 108
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Beverly club
« Odgovori #3047 : 16. Lipanj 2019, 21:25:51 »

Uliješ antifriz, ostaviš čep otvoren, upališ ga i čekaš da se upali ventilator. Ostaviš ga tako malo da radi, zatvoriš čep i piči. Nemoj uliti skroz do oznake jer će ti inače izbaciti malo van kad se uključi ventilator. Kasnije dodaš do oznake.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Evidentirano

mistif

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9
  • Lokacija: Srbija
Odg: Beverly club
« Odgovori #3048 : 17. Lipanj 2019, 09:52:16 »

Uliješ antifriz, ostaviš čep otvoren, upališ ga i čekaš da se upali ventilator. Ostaviš ga tako malo da radi, zatvoriš čep i piči. Nemoj uliti skroz do oznake jer će ti inače izbaciti malo van kad se uključi ventilator. Kasnije dodaš do oznake.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk
[/quote
Zahvaljujem na resenju problema  :palacgore:]
Evidentirano

dannyghost

  • brišem sa i bez veze
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 3339
  • Vozi: korijen od hrena
  • Lokacija: Baghdad i šira okolica
Odg: Beverly club
« Odgovori #3049 : 17. Lipanj 2019, 18:01:39 »

Kad neće upaliti: dolazi li benzin do cilindra (kakva je svjećica), ubaciti malo benzina u cilindar i probati upaliti. Skini crijevo od goriva sa karba pa provjeri pumpu, zamijeni filter od goriva kod pumpe usput. Mene kad je tako zezao sve sam to provjerio, očistio i karb. Na kraju skužio da mi se izvuklo neko crijevo kod karba (mislim sa onog SAS filtera) i tu mi vukao zrak. Namjestio crijevo i radi ko beba.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk
Goriva ima, iskre ima. Promjenili smo čok jer nije bio originalni.. Valjda je to problem bio...
Evidentirano
Šta se tiče voznih osobina draži su mi talijanski motori, imaju dušu,ali za koju vozač mora nešto žrtvovati.S druge strane Japanski su više strojevi za ugodu, kao neka vrsta cyberkurvi ali bez neke istaknute osobnosti
 Str: 1 ... 120 121 [122] 123 124   Gore
 

Stranica je generirana za 0.264 sekundi uz 21 upita.