Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 219   Dolje

Autor Tema: VFR/VTR generalni topic  (Posjeta: 510788 )

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3259
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5350 : 21. Travanj 2018, 10:50:26 »

Kod kawi nerijetko prdne mjenjac s tim kilometrima.
Evidentirano

kuscha

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: VFR800
  • Lokacija: Vinica
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5351 : 21. Travanj 2018, 11:16:00 »

Dobro došao.
Imam VFR-a '06 i upravo napravljen veliki servis na 48000km.To uključuje izmjenu sviječica,svih tekućina u motoru i štelanje ventila.Mijenjao sam i španere lanca koji ti koštaju cca 1900kn i lanac sa lančanicima.Što se tiče potrošnje,gradska vožnja nikad veća od 7l a duže ture 5,5l.Kad stisneš kvačilo i motor se utiša,to se čuje korpa kvačila i kod hondi čisto normalna stvar.Zacukavanje mašine u manjim okretajima je stvar V-motora,privikneš se na to.

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk

Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5405
  • Vozi: dvogrbu kamilu
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5352 : 21. Travanj 2018, 13:12:46 »

I sudeći po po avataru brzo kupuj kawu :mrgreen:

sreca njegova pa vec ima kawasaki tako kad honda pocne da pravi probleme imas sa cime da se vozis :mrgreen:,a moj avatar je trenutni..imo sam vise hondi nego kawasakija..e sad sto su me kawe bolje sluzile nije do mene :mrgreen:
Evidentirano

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5353 : 21. Travanj 2018, 13:15:57 »

Dobro došao.
Imam VFR-a '06 i upravo napravljen veliki servis na 48000km.To uključuje izmjenu sviječica,svih tekućina u motoru i štelanje ventila.Mijenjao sam i španere lanca koji ti koštaju cca 1900kn i lanac sa lančanicima.Što se tiče potrošnje,gradska vožnja nikad veća od 7l a duže ture 5,5l.Kad stisneš kvačilo i motor se utiša,to se čuje korpa kvačila i kod hondi čisto normalna stvar.Zacukavanje mašine u manjim okretajima je stvar V-motora,privikneš se na to.

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk
Hvala na dobrodošlici

Hvala i na odgovorima znaci ova moja potrošnja bi se mogla pripisati ventilima svijecicama i možda defektnom o2 senzoru? Nisam bas precizno testirao potrosnju ali budem pa cu znati tacno koliko trosi ali cini mi se da je dosta visoka. Ostale stvari su ok i nisam primjetio da mogu zablokirati zadnji tocak radi linkovanih kocnica roni mi prednji kraj ali zadnji ne blokira možda nisam dobro pritisnu u par navrata . Koji je omjer kod kocenja prednjom a koji zadnjom?



Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano
 

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5354 : 21. Travanj 2018, 13:20:19 »

sreca njegova pa vec ima kawasaki tako kad honda pocne da pravi probleme imas sa cime da se vozis :mrgreen:,a moj avatar je trenutni..imo sam vise hondi nego kawasakija..e sad sto su me kawe bolje sluzile nije do mene :mrgreen:
Da uljara nikad ne izdaje samo u ulje vjerujem pa bilo na kosi ili u tavi

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano

kuscha

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: VFR800
  • Lokacija: Vinica
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5355 : 21. Travanj 2018, 20:50:44 »

Vjerojatno bi treblo sinkronizirat  ubrizgavanje.

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk

Evidentirano

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5356 : 22. Travanj 2018, 08:37:59 »

Vjerojatno bi treblo sinkronizirat  ubrizgavanje.

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk
Mislis na stelanje ventila ili?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano

kuscha

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: VFR800
  • Lokacija: Vinica
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5357 : 22. Travanj 2018, 09:18:51 »

Ne,nego na elektronsko ubrizgavanje.Stariji su imali rasplinjače koje je trebalo isto sinkronizirati.

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk

Evidentirano

kuscha

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: VFR800
  • Lokacija: Vinica
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5358 : 22. Travanj 2018, 09:23:50 »

Ovako

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk

Evidentirano

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5359 : 22. Travanj 2018, 09:24:23 »

Ne,nego na elektronsko ubrizgavanje.Stariji su imali rasplinjače koje je trebalo isto sinkronizirati.

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk
Nisam znao da se i to može rastelovati znam za karburatore da se steluje vakum itd. Fakat nisam znao za elektronsko da se i ono vremenom rasteluje . Imam izgleda jos svasta da naucim

Tnx

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5360 : 22. Travanj 2018, 09:26:30 »

Ovako

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk
Koliko traje vremenski ova procedura koliko love i gdje je najbolje raditi stelanje

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano

kuscha

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: VFR800
  • Lokacija: Vinica
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5361 : 22. Travanj 2018, 09:26:40 »

Nisam niti ja znao al evo i to se radi,ujedno i kontrola injektora.

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk

Evidentirano

kuscha

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: VFR800
  • Lokacija: Vinica
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5362 : 22. Travanj 2018, 09:34:32 »

Neznam kolko traje.Ostavio sam motor na dva dana u servisu.Mene je koštao posao 1500kn plus materijal.Znači:izmjena sviječica,ulja i uljnog filtera,lanac sa lančanicima,rashladne tekučine,zračnog filtera,štelanje ventila,kontrola injektora i ubrizgavanja,zamjena španara razvodnog lanca,ulja kvačila,kočiona tekučina i kompletan pregled motora.

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk

Evidentirano

pegaso

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 470
  • Vozi: vfr800fi CIOS model(kaže mi vlasnik bmw-gs)
  • Lokacija: Novigrad
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5363 : 22. Travanj 2018, 12:20:06 »

Sve za 1500 kn pa gdje to? :shock:
sorry sad vidim+ matrijal,dak već da
Evidentirano
pegaso

kuscha

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Vozi: VFR800
  • Lokacija: Vinica
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5364 : 22. Travanj 2018, 15:13:22 »

Da samo posel,sveukupno 6000kn.

Poslano sa mog Lenovo YT-X703L koristeći Tapatalk

Evidentirano

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5365 : 24. Travanj 2018, 09:55:46 »

Moze li mi neko pojasniti ovaj sistem kocenja kod Honde DCBS? Gledao sam animacije kako radi ali nigdje nisam nasao omjer kocione sile. Ovo me interesuje jer ne mogu zablokirati zadnji kotac osim na pijesku . Previse mi propada prednji kraj dok kocim zadnjom. Na ovoj mojoj vfr800 iz 2003 prijašnji vlasnik je mijenjao ulje u kocionom sistemu pa me interesuje da li je ista porcedura ozracivanja i zamjene kao na obicnim kocionim sistemima ili ima neka druga procedura tj.caka zato sto su uvezane. Ne bih zelio da nesto nije uredu sa ovim sistemom pa da me nadju kraj puta .

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
« Zadnja izmjena: 24. Travanj 2018, 10:22:41 BigBalabuto »
Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5405
  • Vozi: dvogrbu kamilu
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5366 : 24. Travanj 2018, 14:50:53 »

ukratko..imas po 3 klipa na celjustima..kad kocis prednjom koci naprijed po dva i nazad jedan klip, kad kocis zadnjom onda nazad 2 i naprijed po 1..kad jace kocis i prednjom i zadnjom zajedno onda zadnji tocak blokira i zadnji kraj plese ko riba tam vam..uglavnom zaboravi na zadnju kocnicu ako bas nevidis da ces lupit u nesto :mrgreen:






Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5405
  • Vozi: dvogrbu kamilu
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5367 : 24. Travanj 2018, 14:53:20 »

e da..za zamjenu nadji nekog majstora sto ima vakum pumpicu i koji je to vec radio..po motora moras raskopat mislim da ima ozraka jos negdje.. nije samo na klijestima
Evidentirano

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5368 : 24. Travanj 2018, 17:02:49 »

ukratko..imas po 3 klipa na celjustima..kad kocis prednjom koci naprijed po dva i nazad jedan klip, kad kocis zadnjom onda nazad 2 i naprijed po 1..kad jace kocis i prednjom i zadnjom zajedno onda zadnji tocak blokira i zadnji kraj plese ko riba tam vam..uglavnom zaboravi na zadnju kocnicu ako bas nevidis da ces lupit u nesto :mrgreen:
Kako mi se cini na moj stil voznje u privikavanju na vfrku mislim da cu na kraju kocit samo zadnjom . A to sa prednjom i zadnjom da bi blokirala moram probat al polako da li ima neki omjer da ti je poznat oko odnosa snage kocenja ili to nesto radi samo od sebe

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano

RideHard

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1632
  • Vozi: CBR 1000F '96.
  • Lokacija: Tuzla
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5369 : 24. Travanj 2018, 21:43:20 »

Moze li mi neko pojasniti ovaj sistem kocenja kod Honde DCBS? Gledao sam animacije kako radi ali nigdje nisam nasao omjer kocione sile. Ovo me interesuje jer ne mogu zablokirati zadnji kotac osim na pijesku . Previse mi propada prednji kraj dok kocim zadnjom. Na ovoj mojoj vfr800 iz 2003 prijašnji vlasnik je mijenjao ulje u kocionom sistemu pa me interesuje da li je ista porcedura ozracivanja i zamjene kao na obicnim kocionim sistemima ili ima neka druga procedura tj.caka zato sto su uvezane. Ne bih zelio da nesto nije uredu sa ovim sistemom pa da me nadju kraj puta .

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

CBS je preteča ABSa i mehanički je ako se ne varam na toj VFR. Kad kočiš prednjom kočnicom koče po dva krajnja klipića i kako viljuška propada otvara se ventil sa lijeve strane kod klješta i šaje ulje na zadnja klješta gdje koči sa krajnja dva klipića.
Kod zadnje kočnice kad pritisneš do pola polugu koči samo srednji klipić na zadnjoj kočnici, ako je pritisneš do kraja onda koče i srednji klipići na prednjim kočnicama. Kad pritisneš prednju i zadnju do kraja onda koče svih 9 klipića. Ja sam naspram gastarbajtera imao kontra iskustvo ali sa CBR 1000F da sam imao jaka kočenja i motor nikad nije zaplesao samo čučne i ustopa se, dok ostali motori bez CBSa kad je bilo kočenje punim pritiskom na predju i zadnju motor zanosio kao bik na rodeu.
Uglavnom za ozračit zadnju treba znati jer se ozračava preko tog ventila na prednjoj viljušci kako je meni serviser objasnio za moju bivšu CBR
Evidentirano
www.honda-motori.ba / www.moto-shop.ba  Some dream to escape reality, some to change it forever - Power of dreams -  Soichiro Honda
faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death
 

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5370 : 24. Travanj 2018, 21:46:32 »

Hvala na pojasnjenju i meni se isto dogadja da ne plese kad jako stisnem obje maloprije probao nekome nije dobro ozracen sistem

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3259
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5371 : 10. Svibanj 2018, 07:43:33 »

mmmmmmmm


Evidentirano

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5372 : 10. Svibanj 2018, 18:04:53 »

Jedno tehničko pitanje. Kad sam tek kupio vfr imao sam kretnje upravljaca lijevo desno na nižim brzinama, to sam pripisao starim gumama. Danas nakon sto sam stavio nove gume sve je "balansirano" opet ista stvar na nekih 60km/h kad pustim upravljac isto se javlja. Motor ide pravo ne nosi ali upravljac se cima i prestaje na nizim brzinama. Da li je to do lezaja točka ili da idem da mi ponovo balansira obje gume. Moze li biti do kofera ili lezaja upravljaca. Da li je neko imao slicna iskustva sa tim.

Hvala

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3259
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5373 : 10. Svibanj 2018, 19:47:01 »

Imas li orginal utege na krajevima guvernala?
Kad je mjenjan zadnji put lezaj u glavi upravljaca?
« Zadnja izmjena: 10. Svibanj 2018, 19:50:06 Sredju »
Evidentirano

BigBalabuto

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 132
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: VFR/VTR generalni topic
« Odgovori #5374 : 10. Svibanj 2018, 20:20:20 »

Imas li orginal utege na krajevima guvernala?
Kad je mjenjan zadnji put lezaj u glavi upravljaca?
Ne znam za utege jer vjerovatno mislis na ove u samoj guvernali a ovi nazovi slajderi-utezi su orginalni oni tezi. Kad je mijenjan lezaj u glavi upravljaca ne znam i meni je on pao na pamet stim da sam ga provjeravao i cini mi se da nigdje nije zapinjao kad okrecem lijevo desno dok je izdignut prednji tocak, hajde sad znaj sto li se ovo dogadja 🤨

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano
 Str: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 219   Gore
 

Stranica je generirana za 0.161 sekundi uz 21 upita.