Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 491   Dolje

Autor Tema: Kawasaki ER6N/F - gen. topic  (Posjeta: 870274 )

svetiduje

  • "DEDA"
  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 99
  • Vozi: kawasaki versys 650
  • Lokacija: na putu do doma
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #50 : 09. Siječanj 2008, 21:15:07 »

tu san  na Versysu za bilo koju akciju i prika mi ima er6n ali nije na forumu :palacgore:
Evidentirano
ne da mi se puno pisat, DRAZE MI SE VOZIT, ali me sve zanima

derba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 423
  • Vozi: Yamaha FZ1S, Yamaha FZ6S
  • Lokacija: Baranja
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #51 : 10. Siječanj 2008, 01:07:25 »

Zec13 mene si izgubio negdje iako mi er nije zasad vozan (unfal) nadam se da bude, fale mi dijelovi pa ako netko cuje gdje ima slobodno nek javi bit cu zahvalan. Prednji tocak bez diskova, vile samo teleskope i grane auspuha zasad.
Evidentirano

Bekspejs

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 657
  • Vozi: ....više ne... :(
  • Lokacija: Sisak, KajZ(G)erica
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #52 : 10. Siječanj 2008, 09:25:10 »

Pa, ja sam za to da se i Versys uključi u ovu temu jer je to, barem što se 90% stvari tiče, identičan motor ER6ici. Ak Stromeri mogu primat KLV-ove, možemo i mi Versys.  :mrgreen:

Vidio sam još jednog lika sa ER6-icom na forumu - nick "karatas" iz Osijeka. Valjda će nam se pridružit...  :misli:


Nego, kupio sam si zadnji štender jučer!  :ples:


p.s. Nick "Cortez" iz Osijeka je isto ER6... ko moj!  8)
« Zadnja izmjena: 10. Siječanj 2008, 09:39:03 Bekspejs »
Evidentirano

zec13

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 676
  • Vozi: Kavacaki ER6-N!
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #53 : 10. Siječanj 2008, 10:52:00 »

ja se ostatku pucanstva ispricavam zbog offtopicarenja,ali tema je vrlo ozbiljna i za opcu dobrobit pa makar zaradila bann....
dakle,mladicu,naglasila sam "u slobodnom prijevodu" sto mi dozvoljava malo sire tumacenje termina bekspejs da ne dovedem u pitanje svoju zenstvenost,ali postujem vasu zelju da budete supak  :jesus:
Potpuno krivo. Bekspejs bi značilo "Stražnji prostor", a u slobodnom prijevodu i kontekstu koji navodite - "Rektum". Da ne budem baš eksplicitan. :mrgreen: :mrgreen:

Ok vas dvoje, dosta je bilo, bacite se na PM "or take it outside!!"  :nono:

Zec13 mene si izgubio negdje iako mi er nije zasad vozan (unfal) nadam se da bude, fale mi dijelovi pa ako netko cuje gdje ima slobodno nek javi bit cu zahvalan. Prednji tocak bez diskova, vile samo teleskope i grane auspuha zasad.

Derba, duboko se ispricavam, malo sam nabrzaka proletio kroz nasu temu, i nikako mi nije jasno kako mi je promakao taj veliki zeleni K

Eto, listu stavljam jos jednom, tebi u cast.  :naklon: Versyse stavljam kada barem polovina ukljucenih odgovori pozitivno

Dakle popis se prosiruje polako i izgleda ovako nekako (da se ne zabunite, ovi brojevi nemaju znacenje precjednika, viceprecjednika i tajnika  :mrgreen: ):
1. ksk              /   Krk
2. zec13          /   Krk
3. Nevia           /   Rijeka
4. BobRock       /   Split
5. Fanatic        /   Zagreb
6. Gvozdeni      /   Vukovar
7. Bobo1          /   Čakovec
8. amanita        /   Rijeka
9. Bekspejs       /   Sisak
10. Derba         /    Baranja
11. Kawabunga   /   Zagreb
12. Hugo Grotius  /   ZSE (i to bi značilo šta?)
« Zadnja izmjena: 10. Siječanj 2008, 22:43:22 zec13 »
Evidentirano
Nano sexualac, rekli bi neki...
 

Bob Rock

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3195
  • Vozi: Suzuki GSX-S750
  • Lokacija: Split
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #54 : 10. Siječanj 2008, 13:27:22 »

Treba pridružit i ekipu na Versysima,to su skoro isti motori.I na stranim forumima su er6n/f,ninja650 i versys skupa :palacgore:.
Evidentirano
ATT MOTO SUZUKI Split
Ovlaštena prodaja i servis

amanita

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 165
  • Lokacija: RI
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #55 : 10. Siječanj 2008, 17:01:31 »

Šta se mene tiče sve može. Ja motore ionako razlikujem samo po boji. :wink:
Čitam ovo u vezi gašenja kada je hladan....ista stvar se i meni događa. Uredno, školski sačekam da se smanji autmatski čok i čim okretaji padnu ispod 1000 ugasi se...baš ću probat ovo sa davanjem kontakta više puta.
Evidentirano

Bob Rock

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3195
  • Vozi: Suzuki GSX-S750
  • Lokacija: Split
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #56 : 10. Siječanj 2008, 17:14:24 »

Nemojte davat kontakt više puta,zahebat čete bateriju dosta joj je i upaljenih svjetala dok motor ne radi.Treba samo zimi malo povisit ler gas i to je to.Nemaju šta okretaji padat ispod 1000.Štima se na onu vidu sa federom sa desne strane ispod rezervara.
Evidentirano
ATT MOTO SUZUKI Split
Ovlaštena prodaja i servis

zec13

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 676
  • Vozi: Kavacaki ER6-N!
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #57 : 10. Siječanj 2008, 17:49:19 »

Nemojte davat kontakt više puta,zahebat čete bateriju dosta joj je i upaljenih svjetala dok motor ne radi.Treba samo zimi malo povisit ler gas i to je to.Nemaju šta okretaji padat ispod 1000.Štima se na onu vidu sa federom sa desne strane ispod rezervara.

Probavao sam i to sa stimanjem ler gasa na vise, ali nije se pokazalo kao efektivno rjesenje. Nece akumulatoru nista bit, tih par sekundi sta se svjetla upale nije nista strasno. Ako gasite motor sa onim tzv. "Emergency Kill Switch"-em na desnoj ručki i pustate upaljen kontakt, tj. da svjetla gore skupa sa svom elektronikom - e to je vec drugi par postoli! A ovako ce se napumpat gorivo u u pumpu, koje ocito nekamo iscuri, vjerujem u cilindar ili kamo vec (tate mate neka se oglase i pojasne ovaj fenomen!) i nece se dogodit da se motor ugusi na hladno. Eto, danas sam upalio motor nakon dva dana (poluhladnog vremena) i nisam okretao kontakt vise puta a on je odmah upalio bez frke.
Evidentirano
Nano sexualac, rekli bi neki...

KAZE

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 366
  • Vozi: Zx12r,Zx-6RR,KR-1S,Z750
  • Lokacija: KMS-Kawasaki d.o.o.
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #58 : 10. Siječanj 2008, 21:37:18 »

Pozdrav.
A na koliko obrtaja vam je podešen ler? :misli:
Mora biti 1300 obrtaja. :mrgreen:
Evidentirano
Kont.broj 0-24.na mob...099-316-9422

zec13

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 676
  • Vozi: Kavacaki ER6-N!
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #59 : 10. Siječanj 2008, 22:42:11 »

Pozdrav.
A na koliko obrtaja vam je podešen ler? :misli:
Mora biti 1300 obrtaja. :mrgreen:

Tako je i meni, na 1300. I sta se tice ove situacije sa hladnim motorom sam probao i dignuti do 2000 i spustiti na 900 i ni jedno ni drugo ne pomaze ako je motor odstajao neko vrijeme.

"Captain's log, supplemental":
1. ksk              /   Krk
2. zec13          /   Krk
3. Nevia           /   Rijeka
4. BobRock       /   Split
5. Fanatic        /   Zagreb
6. Gvozdeni      /   Vukovar
7. Bobo1          /   Čakovec
8. amanita        /   Rijeka
9. Bekspejs       /   Sisak
10. Derba         /    Baranja
11. Kawabunga   /   Zagreb
12. Hugo Grotius  /   ZSE (i to bi značilo šta?)
13. Svetiduje      /   Split
14. Shakazulu     /   podno Biokova
Evidentirano
Nano sexualac, rekli bi neki...

KSK

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14
  • Vozi: Kawasaki ER-6N
  • Lokacija: Krk
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #60 : 10. Siječanj 2008, 22:45:35 »

Probavao sam i to sa stimanjem ler gasa na vise, ali nije se pokazalo kao efektivno rjesenje. Nece akumulatoru nista bit, tih par sekundi sta se svjetla upale nije nista strasno. Ako gasite motor sa onim tzv. "Emergency Kill Switch"-em na desnoj ručki i pustate upaljen kontakt, tj. da svjetla gore skupa sa svom elektronikom - e to je vec drugi par postoli! A ovako ce se napumpat gorivo u u pumpu, koje ocito nekamo iscuri, vjerujem u cilindar ili kamo vec (tate mate neka se oglase i pojasne ovaj fenomen!) i nece se dogodit da se motor ugusi na hladno. Eto, danas sam upalio motor nakon dva dana (poluhladnog vremena) i nisam okretao kontakt vise puta a on je odmah upalio bez frke.

Eh dragi kolega Zec. mislim da bih te trebao ispraviti po pitanju pumpe, curenja goriva i davanja kontakta 2-3 puta za redom prije paljenja. Koliko sam ja upucen (a nadam se tocno) svrha davanja kontakta 2-3 puta za redom prije paljenja je samo zbog toga da bi pumpa napravila dovoljno jak pritisak goriva koje treba sprovesti iz tanka u motor. E sad zasto davat kontak vise puta i kada davat kontakt vise puta: Dakle da bi sistem radio kako spada mora imati odredjen tlak, taj tlak nam daje pumpa pri davanju kontakta i za vrijeme rada motora. Ako recimo nismo palili motor vise od 4-5 dana taj tlak je pao u cijelokupnom sistemu i sad ako damo kontakt jednom, pumpa ce obaviti svoj zadatak i probati postici tlak potreban za paljenje i rad. Medutim pumpa nema tu jacinu stvaranja tlaka kolika je cijela linija sistema (primjer: PUMPA=1 centilitar, LINIJA: 3 centilitra) sto bi znacilo da ako je tlak u sistemu skroz pao, trebali bi dati kontakt tri puta da bi pumpa postigla optimalan tlak linije sistema i da bi motor upalio tj "nastavio" raditi.

Nadam se da sam bio jasan po pitanju ovoga.

E sad ti si gore naveo da motor nisi upalio nakon dva dana (poluhladnog vremena) i nisi davao kontakt vise puta te je on upalio. To znaci da je motor nakon ta dva dana i dalje imao toliki pritisak u "liniji" sistemu da je bilo dovoljno da pumpa samo jednom obavi svoj zadatak i podigne tlak na optimalno  :wink:

Da zakljucim: Dakle motor u svom sitemu drzi taj tlak odredjeno "X" vrijeme, nakon tog vremena njemu je potreban rad pumpe da mu povrati taj tlak za rad, ako je prošlo neko duze vrijeme da motor nije radio a pumpa nije dovoljno jaka da odmah postigne taj tlak, onda moramo dati vise puta kontak kako bi se dobio "taj" tlak za normalan rad. Ako nedamo kontakt vise puta, postoji velika mogucnost da nam motor upali ali isto tako i ugasi nakon par sekundi jer jos nije postigao tlak za rad u sistemu.

Nadam se da vam je svima malo jasnije ovo pojasnjenje i da ga nisam previse zakomplicirao   :mrgreen:
Evidentirano

derba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 423
  • Vozi: Yamaha FZ1S, Yamaha FZ6S
  • Lokacija: Baranja
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #61 : 10. Siječanj 2008, 23:36:27 »

Da se nadovežem na ovo sa paljenjem od 10. mj poslije unfala nisam palio motor do negdje prije dva tjedna jer su mi grane auspuha bile kao palacinka, kad sam ih skinuo i probao upaliti (znaci bez grana) sastavio je na zub. Isto tako pošto su bile pokidane i neke žice od instalacije par puta sam davao kontakt da se uvjerim da je sve ok kad sam ih pospajao, ali mi nije nakon toga upalio od prve. Što bi u prijevodu kod mene znacilo više puta kontakt slabije pali. To mi izgleda da je razlika od motora do motora.
Evidentirano

zec13

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 676
  • Vozi: Kavacaki ER6-N!
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #62 : 11. Siječanj 2008, 13:31:02 »

Da se nadovežem na ovo sa paljenjem od 10. mj poslije unfala nisam palio motor do negdje prije dva tjedna jer su mi grane auspuha bile kao palacinka, kad sam ih skinuo i probao upaliti (znaci bez grana) sastavio je na zub. Isto tako pošto su bile pokidane i neke žice od instalacije par puta sam davao kontakt da se uvjerim da je sve ok kad sam ih pospajao, ali mi nije nakon toga upalio od prve. Što bi u prijevodu kod mene znacilo više puta kontakt slabije pali. To mi izgleda da je razlika od motora do motora.

Je, razlika je velika. Pogotovo između motora koji je razbijen i ovog citavog. Tko zna sta je tebi sve otislo stari...
Evidentirano
Nano sexualac, rekli bi neki...

KSK

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14
  • Vozi: Kawasaki ER-6N
  • Lokacija: Krk
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #63 : 11. Siječanj 2008, 13:45:25 »

Da se nadovežem na ovo sa paljenjem od 10. mj poslije unfala nisam palio motor do negdje prije dva tjedna jer su mi grane auspuha bile kao palacinka, kad sam ih skinuo i probao upaliti (znaci bez grana) sastavio je na zub. Isto tako pošto su bile pokidane i neke žice od instalacije par puta sam davao kontakt da se uvjerim da je sve ok kad sam ih pospajao, ali mi nije nakon toga upalio od prve. Što bi u prijevodu kod mene znacilo više puta kontakt slabije pali. To mi izgleda da je razlika od motora do motora.

Gle slažem se da nijedan motor nije u potpunosti isti (iako te robotizirane tvornice čine skoro sve indentično), ali sam koncept motora jest, što bi značilo da ono gore što sam ja napisao "postizanje tlaka" isto vrijedi i za toj motor. Jedino što se kod tebe ne može to baš primjeniti jer hoćeš nećeš, ti si imao prometnu sa tvojim (u prijevodu sve je razdrmano iako tako možda ne izgleda), a kada motor se preokrene ili prevrne svo ono ulje u njemu otiđe na mijesta gdje ne bi trebalo da otiđe ili ne bi trebalo da otiđe u tim količinama. A sad se misliš možda pa ja sam ga držao u pravilnom položaju 2 mjeseca mora da se sve sleglo na svoje mijesto.. E pa sigurno se nije "sve" sleglo na svoje mijesto već će se sleć tek kadai ako ti motor upali te radi neko određeno vrijeme. Onda ćeš naravno i saznati da li ti je ješ šta otišlo u toj nesreći.

Konkretni primjer ti je kada sam imao prije 7 godina sa golfom1 nesreću i htijeli smo vidjeti u kakvom je stanju motor, prvi puta pri paljenju smo koristili neki uređaj za paljenje koji se spoji na akomulator i daje mu veću snagu da bi paljenje startera bilo brže i jače Nakon 10-tak sec verglanja motor upalio i pčeo dimiti naveliko "maškare" :D zato jer mu je ulje dospijelo u cilindre (kako? okrenuo sam se na krov sa autom  :mrgreen: ) i auto se ugasio nakon 15-20 sec rada. sl put mi je upalio bez greške iz prve i nastavio raditi, dakle sistem se očistio i postigao je tlak za rad motora.
Evidentirano

Bekspejs

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 657
  • Vozi: ....više ne... :(
  • Lokacija: Sisak, KajZ(G)erica
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #64 : 14. Siječanj 2008, 11:01:59 »

NHF al meni se ova teorija o davanju kontakta nekoliko puta prije samog paljenja čini malo, khm, glupom...
Sama logika "pumpanja" o kojoj govoriš bi značila da pumpa kod kontakta odradi uvijek isto - npr. odradi 1 sekundu, a to onda nije dovoljno za stvaranje dovoljnog tlaka u sistemu. Tvojom logikom bi onda trebalo, recimo, triput pokrenut kontakt što će ispast da pumpa onda kumulativno odradi 3 sekunde - po tebi, tri punjenja. To je po meni glupo.
Logično je da pumpa, ili štagod, odradi onoliko koliko je potrebno u samo jednom punjenju. Dakle, kod kontakta se pokreće mehanizam i ne zaustavlja se dok ne odradi sve što je potrebno i koliko je potrebno. I to je to. Ne treba ga pokretat ponovo. Nije to dizelaš da mu trebaš par puta dat kontakt da se zagriju cilindri....  :LOL:
Evidentirano

Bekspejs

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 657
  • Vozi: ....više ne... :(
  • Lokacija: Sisak, KajZ(G)erica
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #65 : 14. Siječanj 2008, 11:32:17 »

I, btw, jučer sam upalio motor prvi put nakon tri tjedna i upalio je iz prve i nije se gasio ni prigovarao što mu prvo nisam par puta dao kontakt.  :mrgreen:
K tome, motor se nalazi u garaži koja nema vrata i pokriven je nekakvom ceradom. Akumulator je cijelo vrijeme na njemu i nisam ga skidao.... Temperatura okoline u mojim krajevima se spuštala i do -3, -4.
I sve radi...

 :jesus:
Evidentirano

zec13

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 676
  • Vozi: Kavacaki ER6-N!
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #66 : 14. Siječanj 2008, 11:38:36 »

Pa, dobro, možda sam se glupo izrazio (  :mrgreen: ) al po cijeloj toj "logici", ako bih ja npr. 50 puta za redom dao kontakt  - onda bi mi motor eksplodirao jer bi mu nabio toliki tlak da bi mu grunuo blok mašine???  :wink:

Sva sreca sta postoji "release valve"  :mrgreen:

I, btw, jučer sam upalio motor prvi put nakon tri tjedna i upalio je iz prve i nije se gasio ni prigovarao što mu prvo nisam par puta dao kontakt.  :mrgreen:
K tome, motor se nalazi u garaži koja nema vrata i pokriven je nekakvom ceradom. Akumulator je cijelo vrijeme na njemu i nisam ga skidao.... Temperatura okoline u mojim krajevima se spuštala i do -3, -4.
I sve radi...

 :jesus:

Drago mi je da ti je odmah upalio, nema sta  :palacgore:
Ali daljnje prepucavanje oko teme o kojoj se mozamo samo pravit pametni smatram da nije potrebno dok se neko kvalificiran ne ukljuci. Se slazes?

Idem sad malo prat motor jucer nas je do Novog Vin. prala kisa, a motor izgleda kao da sam se po blatu valjao  :anger:
Evidentirano
Nano sexualac, rekli bi neki...

KSK

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14
  • Vozi: Kawasaki ER-6N
  • Lokacija: Krk
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #67 : 14. Siječanj 2008, 11:49:33 »

Eh "bekspejs" ako nešto trebaš sigurno učiniti, to je raspitati se o kako motori funkcioniraju barem osnove.. Po onom tvom komentaru vidim da nisi razumio ipak moj tekst..
Žao mi je što neću biti u mogućnosti da tako skoro ponovo dođem na ovaj "topić" al se zato veselim da nakon nekih mjesec i pol dana vidim šta ste svega novoga napisali, do kojih sve dobrih zaključaka došli  :palacgore:

Možda malo o modifikacijama za ER-6 icu?  :wink:

Pozz svima
Evidentirano

shakazulu

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 213
  • Vozi: brzo i udobno - Versys 2007
  • Lokacija: Makarska
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #68 : 14. Siječanj 2008, 18:44:26 »

svaki put pa i za najhladnijeg vremena motor mi upali iz prve sa samo jednim davanjem kontakta . Radi oko minut na malo visim okretajima pa se spusti na oko 1000 okretaja. Bio je na nesto nizim okretajima ler gas podesen tvornicki pa mi je to smetalo kad bi po noci stao na crveno na semaforu pa bi kratko svjetlo treptalo zbog niskog ler gasa. Malo sam se igrao sa vijkom s desne strane masine ( ler gas) i sad je ok. :palacgore:
Evidentirano
pretpostavka je majka svih zajeba
http://www.makarska-online.net/index.htm

kufner

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 196
  • Vozi: Scarabeo 500ie
  • Lokacija: Zagreb, Ilica
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #69 : 14. Siječanj 2008, 21:14:52 »

Sviđa mi se ekipa i motor o kojem se dopisujete jel sam u fazi kupovine motora na kredit naravno i muku mućim sa izborom i količinom love koju bi želio potrošiti. Jednostavno želja mi je fz6s ali malkice mi je skup a koliko realno imam vremena u životu da bi uživao u vožnji (radim od 8-18, subota 8-13) nevidim neke dane užitka na vidiku. Sad sam malo u dilemi jel me lagano puca max scooter točnije Beverli 400ccm, ali kad vidim da košta skoro 40000 tkn. a polovni er6 isto tako totalno sam razapet.

Najviše me interesira pošto er ima cijevastu šasiju kakva su vaša iskustva sa uvijanjem i njezinom tvrdoćom, pogotovo na samoj kruni volana, nadam se da razumijete pitanje.
Evidentirano
volim motore ali F1 je zakon
 

Fanatic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 658
  • Vozi: KTM SX 150
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #70 : 14. Siječanj 2008, 22:15:58 »

ja sam novi er6-n platio 46000 kn ..tako da  :misli:

Kaj se tice motora....ja sam se dvoumio izmedu fz6n i er6n... naso sam jedan polovni fz6 jako dobar, kao novi, 4000 km cijena manja nego novom er6n...i tak.... samo kaj sam si malo razmisli..novo je novo... malo je slabiji er6n....to jest dosta...a ljepsi, onak  8) ..hehe
fz6 mi se cinil ozbiljniji nekak tak da sam se odlucil za ovog....

Napravil sam tek 30 km tak da ti nemogu nista reci o ponsanju u voznji, ali kolko sam cital testove raze, same pohvale za bjak  :palacgore:
Evidentirano
8-)

kufner

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 196
  • Vozi: Scarabeo 500ie
  • Lokacija: Zagreb, Ilica
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #71 : 14. Siječanj 2008, 22:22:06 »

da cijena je sad za model koji je na akciji 42000 kn i mislim da je to više nego korektno. Nešto sam načuo o njegovoj slaboj nosivosti mislim na teret, suputnik i prtljaga. Ima li tko takva saznanja?

E da i koliko je rega za njega pošto nema puno ps, a kubici 649ccm. Dali je kojim slučajem rega ista kao i za fz6 98ps?
Evidentirano
volim motore ali F1 je zakon

djess

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 385
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #72 : 14. Siječanj 2008, 22:27:29 »

Naravno da je ista jer se plača po kubikaži 500-750 ccm, po snazi motora u KS se plača porez, za njega ti je 500 kn godišnje kao i za FZ -6, a za snagu preko 80 KW se plača 1200 kn
Evidentirano

zec13

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 676
  • Vozi: Kavacaki ER6-N!
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #73 : 14. Siječanj 2008, 22:59:32 »

da cijena je sad za model koji je na akciji 42000 kn i mislim da je to više nego korektno. Nešto sam načuo o njegovoj slaboj nosivosti mislim na teret, suputnik i prtljaga. Ima li tko takva saznanja?

E da i koliko je rega za njega pošto nema puno ps, a kubici 649ccm. Dali je kojim slučajem rega ista kao i za fz6 98ps?

Ja osobno sam ga uzeo zbog best buy fenomena - gdje je definitivno medu prvima, pogotovo ako si s param ogranicen taman do 50 soma. Sta se tice nosivost, to je malo problem ako si veci covjek, a i ako ti je pratnja malo jaca. Osobno to nisam dozivio ali sam vidi kako motor sjedne kada se dvoje ukupne mase 170 kila sjednu na motor. S obzirom da imam 75 kila, a pratnja mi je u prosjeku 60 kg, nije problem. Sada sta se tice konstrukcije motora, tj. sasije ne bi ti mogao komentirati jer mi je prvi jaci motor.
Evidentirano
Nano sexualac, rekli bi neki...

Bekspejs

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 657
  • Vozi: ....više ne... :(
  • Lokacija: Sisak, KajZ(G)erica
Odg: Kawasaki ER6N/F - gen. topic
« Odgovori #74 : 15. Siječanj 2008, 08:57:22 »

da cijena je sad za model koji je na akciji 42000 kn i mislim da je to više nego korektno. Nešto sam načuo o njegovoj slaboj nosivosti mislim na teret, suputnik i prtljaga. Ima li tko takva saznanja?

E da i koliko je rega za njega pošto nema puno ps, a kubici 649ccm. Dali je kojim slučajem rega ista kao i za fz6 98ps?

Ja cca 85kg. Suputnica cca 60kg. Dakle, cca 145kg nas dvoje. Problema nema.
 :palacgore:
Evidentirano
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 491   Gore
 

Stranica je generirana za 0.365 sekundi uz 20 upita.