Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 509   Dolje

Autor Tema: Yamaha T Max 500 - General Topic  (Posjeta: 946379 )

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25198
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #25 : 15. Veljača 2008, 14:10:00 »

ne stoji mu ova dodatna oprema.


Oprema koju si naveo je zamjenska, odnosno nije originalna, i kao takva normalno da nije estetski najbolje rješenje, ali je financijski jeftinija od originalnih Yamaha rješenja.
Evidentirano

liberty

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 10749
  • Vozi: budem piaggio
  • Lokacija: tašalera
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #26 : 15. Veljača 2008, 14:12:40 »

ne treba generalizirati tko kupuje ili ne kupuje taj skuter

po tome bi većina vozača beverlya isto isti kupovali tek tako da ima skuter za ići na plac i u birtiju. a nije tako iako izgleda da im je to rješenje kao prvo pri ruci.

Tmax je daleko od tek privlačnog omota, jer mu je sadržaj bitniji od celofana
a ako netko kupuje isti samo zbog prestiža - i ja bi se prestižno osjećao da vozim isti i bio bi sretan

konstatacije da li netko kupuje nešto samo da bi ga vidjeli na tome najčešće potjeću od zavidnih ljudi koji bi ali nemaju.
a ne mogu svi imati sve i nije sve za svakoga
Evidentirano

damirvxr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 146
  • Vozi: Gilera Nexus 500
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #27 : 15. Veljača 2008, 22:53:17 »

Danas sam svratio  do Yamahinog ducana (Zg) da napokon vidim to cudo od motora o kojem se toliko prica. Vec na samom ulazu u ducan na postolju stoji crni T max. Moram priznati da je pala velika ljubav vec na prvi pogled... Fascinirao me u svim segmentima izgleda.  Jedini cijena je malo previsoka, ali koliko para,toliko muzike...mislim da vrijedi svaki kunu...
Evidentirano

kufner

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 196
  • Vozi: Scarabeo 500ie
  • Lokacija: Zagreb, Ilica
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #28 : 16. Veljača 2008, 18:33:40 »

visoku cijenu mislim da ljudi pariraju prema pravim motociklima koji realno koštaju koliko koštaju. Neznam točno cijenu t maxa ali košta otprilike kao TDM900. Meni osobno totalno ne shvatljivo jel razvoj i proizvodnja takvog motora definitivno je skuplja od max scooterovog. Tako vođen logikom mislim da je tmax preskup.
Evidentirano
volim motore ali F1 je zakon
 

dr.chala

  • dr. DOIN WHAT dr. DOES
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9556
  • Vozi: motor
  • Lokacija: ZAGREB
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #29 : 16. Veljača 2008, 18:43:31 »

Več nekoliko puta htjedoh odgovorit na formulaciju "velika cijena", naime cijena TMax500 od njegovog uvođenja na tržište bila je samo sve manja i manja, da bi kulminacija priče o cijeni bila ova zadnja kad je ostala u biti identična kao i za modele 2007 koji pak imaju čeličnu šasiju i manji kotač, te slabija kočiona kliješta.
Slijedom uvođenja nove tehnologije u izradi očekivala se i veča cijena, ali u prilog kupcima, isto se nije desilo.

Dakle, što se cijene TMaxa tiče, ona je ista kao i prije 7 godina ili manja, tako da formulacija o visini cijene uopče ne stoji.
Možda jedino s aspekta da se kasnije pridošlice u klasi do 500 ccm (Kymco, Piaggio, Aprilia, Gilera) prodaju po nižoj cijeni, pa netko bez prethodnog znanja ide usporediti te modele i na kraju donese zaključak da je TMax najskuplji. Ako pak samo malo dodatno kod tih modela usporedite broj cilindara i snagu, vrstu vilice i stražnjeg ovjesa, vrstu šasije, te ukupnu razinu kvalitete izrade i designa, odnos uloženo/dobiveno je debelo na strani Yamahe.

A koji je skuplji u klasi od T-maxa da  neznalica ne bi bio u zabludi?Jer koliko sam skužio iz tvog posta T-max nije najskuplji?  :misli:
Evidentirano

wbst

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 291
  • Vozi: Varadero 2008
  • Lokacija: split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #30 : 16. Veljača 2008, 18:54:54 »

A koji je skuplji u klasi od T-maxa da  neznalica ne bi bio u zabludi?Jer koliko sam skužio iz tvog posta T-max nije najskuplji?  :misli:
Možda je najbolji, ali sigurno je najskuplji.Naravno uz onaj polu kamion,a polu bojler od Burgmana :palacdolje:
« Zadnja izmjena: 16. Veljača 2008, 20:25:29 wbst »
Evidentirano
I noga u guzicu je korak naprid...
My Vara is black.....

mv_agusta

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6451
  • Vozi: bicikl
  • Lokacija: Vancouver
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #31 : 16. Veljača 2008, 20:29:12 »

visoku cijenu mislim da ljudi pariraju prema pravim motociklima koji realno koštaju koliko koštaju. Neznam točno cijenu t maxa ali košta otprilike kao TDM900. Meni osobno totalno ne shvatljivo jel razvoj i proizvodnja takvog motora definitivno je skuplja od max scooterovog. Tako vođen logikom mislim da je tmax preskup.

e vidiš ja mislim da je razvoj i proizvodnja t-maxa skuplja od tdm-a jer iskreno tdm nije baš posljednja riječ tehnologije, dok je t-max ova šasija potpuno nova i treba sve na novo radit jer ipak prije njega nije bilo ništa slično dok je tdm ko i svi ostali motori, ne doslovno
Evidentirano
Ride Hard, Ride Free
Volim Ducati, makar i pokvaren u garaži

wbst

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 291
  • Vozi: Varadero 2008
  • Lokacija: split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #32 : 16. Veljača 2008, 20:35:16 »

e vidiš ja mislim da je razvoj i proizvodnja t-maxa skuplja od tdm-a jer iskreno tdm nije baš posljednja riječ tehnologije, dok je t-max ova šasija potpuno nova i treba sve na novo radit jer ipak prije njega nije bilo ništa slično dok je tdm ko i svi ostali motori, ne doslovno
Tu se slažemo!Ali isto tako za pare koje daš za t-maxa koji je "ipak skuter" da se ozbiljan motor kupiti.Ali dobro poštujem i mišljenje onih koji hoće skuter i kojima cijena ne predstavlja neki problem i onda kupe t-maxa.A govoriti sad o tome mislim da nema smisla išli bi puno off...
Evidentirano
I noga u guzicu je korak naprid...
My Vara is black.....

gigi

  • Macan
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7054
  • Vozi: nema više ni kredenca
  • Lokacija: Zagreb, Bestovje
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #33 : 16. Veljača 2008, 20:39:23 »

TDM baš i nije kao svi ostali niti je ikad bio (neki motori ni dan danas nemaju alu ramu kad ju već spominjete). :wink:

I još nekaj - mislim da max skuteri imaju svoju klijentelu i ne zanima ih cijena motora jer ga ne žele (iz raznoraznih razloga)
Evidentirano
faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death

fjaka

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1688
  • Vozi: piaggio x8 400, vespa gts
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #34 : 16. Veljača 2008, 20:51:11 »

P.s. ukoliko želiš vidjeti ili provozati novog TMax-a (ukoliko si vješt u upravljanju skuterom i imaš A kategoriju) dođi u radno vrijeme salona i obavezno se predstavi, ukoliko me ne bude tu, nek me pozovu i ja odmah dolazim

bi li ja mogo dobit probnu vožnju ?  :mrgreen:
ne mislim uzeti sigurno u narednih godinu dana, ali za 1-3g bi ga volio imati, on ja na top listi želja od svih motora/skutera
ideš li s njime što južnije od makarske ?

e vidiš ja mislim da je razvoj i proizvodnja t-maxa skuplja od tdm-a jer iskreno tdm nije baš posljednja riječ tehnologije, dok je t-max ova šasija potpuno nova i treba sve na novo radit jer ipak prije njega nije bilo ništa slično dok je tdm ko i svi ostali motori, ne doslovno

slažem se  :palacgore:
iako nisam nikakav tehnički znalac laički razmišljam da je teže napraviti dobar skuter nego motor ... 

mv_agusta

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6451
  • Vozi: bicikl
  • Lokacija: Vancouver
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #35 : 16. Veljača 2008, 22:08:26 »

pa ni ja nemam neko tehničko znanje, znam neke osnove u teoriji al mislim da nikad neču znat rastavit, dobro uspio bi rastavit al nikad neču uspijet sastavit motor/skuter ni one najjednostavnije, ovo je več debeli OFF moga bi joke malo brisat :mrgreen:

ja isto ako nebudem u sljedećih 3-4god. baš htjeo motor motor, onda če vjerojatno jedan T-Max doć pred vrata
Evidentirano
Ride Hard, Ride Free
Volim Ducati, makar i pokvaren u garaži

SP

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2474
  • Vozi: Suzuki
  • Lokacija: Split/Amerika
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #36 : 17. Veljača 2008, 17:38:53 »

Prova sam ja s t-maxom vs burgman 650 s menom je bila suvozacica ,a momak na burgmanu je bia sam i  opet je "popusia" :mrgreen:
Evidentirano

SP

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2474
  • Vozi: Suzuki
  • Lokacija: Split/Amerika
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #37 : 17. Veljača 2008, 17:49:58 »

Ti si dobar vozač, a ne znamo kakav je onaj na burgmanu i jeli bio uopče spreman na kakav duel, to je največi problem pri tim svakodnevnim ogledima snage po gradu. Vožnja van grada pokazuje kvalitete vozila glede ležanja i brzine i to naravno, ukoliko su vozači malo iskusniji.
Mislim da bi po gradu npr. Miru Pivcu dosta teže parirao iako ga nisam vidio u vožnji van grada :misli:
neznam tog covika pa nemogu nista govorit,al ima vrimena provat cemo i to
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25198
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #38 : 17. Veljača 2008, 17:53:51 »

samo treba voditi brigu o sigurnosti, koliko god je to moguče. netko je spomenu moje nošenje kočnog odijela i racing čizama na skuteru kao negativno, a to je samo mali i obavezni dio predostrožnosti prilikom vožnje. Drugi je dio onaj vezan uz praksu i ručku gasa :?
Evidentirano

SP

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2474
  • Vozi: Suzuki
  • Lokacija: Split/Amerika
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #39 : 17. Veljača 2008, 17:59:21 »

samo treba voditi brigu o sigurnosti, koliko god je to moguče. netko je spomenu moje nošenje kočnog odijela i racing čizama na skuteru kao negativno, a to je samo mali i obavezni dio predostrožnosti prilikom vožnje. Drugi je dio onaj vezan uz praksu i ručku gasa :?
Ja bi najrade nosia cizme i po gradu.jer kad vidis sta se vekiu desilo dode mi da ih odma obucen
Evidentirano

markopic

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 42
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #40 : 18. Veljača 2008, 13:53:48 »

Bok svima,

Vidio sam novog t-maxa na sajmu Imot, pa me zanima usporedba sa modelom 2007. Primjetio sam slijedece:
  • plastika oko volana i oko rezervara je sva sjajna, sto ce reci da se jako lagano grebe
  • sic je postavljen nesto blize volanu, tako da je nesto manje mjesta za ispruziti noge (na gornju poziciju)
  • polozaj volana je nesto nizi nego na starom modelu, tako da su ruke malo opterecenije

Molim za komentar ljudi koji su vozili. Koliko je novi model razlicit u voznji? Da li su kocnice bolje?

Puno hvala!

Pozdrav,

Marko
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #41 : 18. Veljača 2008, 14:30:00 »

jučer san ga ima priliku voziti. primjetio sam sljedeće: sjedi se visoko, sjedalo široko, prstima dodiruješ asfalt. nisam se mogao sakriti iza vizira dovoljno, puše više nego na SWu recimo. kada se sjedi guzom do naslona. položaj tijela je lagano ispružen prema volanu kako bi ga mogao dohvatiti. na duže ture bi to moglo predstavljati problem. što se tiće dinamike vožnje, ležanja i sve što uz to ide najbolje je u svijetu skutera.
Evidentirano

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #42 : 18. Veljača 2008, 21:36:44 »

jučer san ga ima priliku voziti. primjetio sam sljedeće: sjedi se visoko, sjedalo široko, prstima dodiruješ asfalt. nisam se mogao sakriti iza vizira dovoljno, puše više nego na SWu recimo. kada se sjedi guzom do naslona. položaj tijela je lagano ispružen prema volanu kako bi ga mogao dohvatiti. na duže ture bi to moglo predstavljati problem. što se tiće dinamike vožnje, ležanja i sve što uz to ide najbolje je u svijetu skutera.
pa to je prirodan položaj na većini motora
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #43 : 18. Veljača 2008, 22:44:24 »

pa to je prirodan položaj na većini motora

ali t-max je ipak skuter.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25198
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #44 : 18. Veljača 2008, 22:54:35 »

ali t-max je ipak skuter.

tmax = transformation maximum, odnosno maximalno transformiran skuter u motocikl. zanimljivost je da na talijanskim stranicama yamahe tmax nije pod skuterima nego u poglavlju motocikli

p.s. za voziti sw brzo do krajnjih granica potrebno je zauzeti identičan položaj o kojem si govorio, isto kao i na bilo kojem skuteru ili maxi skuteru. to je jednostavno položaj koji pruža največu kontrolu i najbolji oslonac u zavoju, ali naravno, ti to ne možeš ni znati :mrgreen:
Evidentirano
 

liberty

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 10749
  • Vozi: budem piaggio
  • Lokacija: tašalera
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #45 : 18. Veljača 2008, 23:06:01 »

ja ako se brže vozim (meni brže) sav se primaknem volanu i praktilki sam na prednjem rubu sica
inaće nemam osjećaj za prednji kraj
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #46 : 18. Veljača 2008, 23:07:20 »

tmax = transformation maximum, odnosno maximalno transformiran skuter u motocikl. zanimljivost je da na talijanskim stranicama yamahe tmax nije pod skuterima nego u poglavlju motocikli

p.s. za voziti sw brzo do krajnjih granica potrebno je zauzeti identičan položaj o kojem si govorio, isto kao i na bilo kojem skuteru ili maxi skuteru. to je jednostavno položaj koji pruža največu kontrolu i najbolji oslonac u zavoju, ali naravno, ti to ne možeš ni znati :mrgreen:

a šta se zapalite čim se spomene nešto što van se ne sviđa čut.
pa ne juri se stalno s njim, valjda se i vozi i uživa... i glupo je nemati oslonac iza sebe jer je vrlo nezgodno sjediti uspravno na ravnom sicu bez te podupore iza...
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25198
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #47 : 18. Veljača 2008, 23:17:18 »

Bok svima,

Vidio sam novog t-maxa na sajmu Imot, pa me zanima usporedba sa modelom 2007. Primjetio sam slijedece:
  • plastika oko volana i oko rezervara je sva sjajna, sto ce reci da se jako lagano grebe
  • sic je postavljen nesto blize volanu, tako da je nesto manje mjesta za ispruziti noge (na gornju poziciju)
  • polozaj volana je nesto nizi nego na starom modelu, tako da su ruke malo opterecenije

Molim za komentar ljudi koji su vozili. Koliko je novi model razlicit u voznji? Da li su kocnice bolje?

Puno hvala!
Kao što sam več puno puta rekao slika govori 1000 riječi :mrgreen:


Inače, za sada plastika oko volana i rezervoara trpi sve testere i mog mlađeg sina od 20 kg. koji na njoj drži nogice dok ga vozim. Lagano je izgrebao jedino aprilliaaa jer ima problema s pokretljivošču noge pa je patikom dobro zamlatio. to još nisam ni probao ukloniti ali mislim da če iči lagano.
U vožnji mi se prvo vrijeme doimao isti kao i stari, ali ipak je aluminijska šasija reaktivnija i kruča te se osječaj sada u zavoju može usporediti direktno sa onim na motociklu.
Uočava se bolje razvijanje snage i  ubrzanje od 30 do 140 km/h.
Krajnja brzina je 160 iako apriliia tvrdi da je sa svojih 35 kg više od mene uhvatio i 17o km/h.
Kočnica je jaka, možda čak i prejaka jer sam je namjestio na najbliži poožaj do ručki i opet je jaka do boli. Isto nije ni čudno jer je identična kao i na modelu Thundercat 600 kojeg se možete prisjetiti po reklamnom spotu u kojem ulazi u asfalt nakon kočenja.
Super je ono povečanje rezervoara jer mi je na starom bilo iritantno koliko sam često morao na benzinsku, ovih 1l više stvarno čini razliku jer je sad autonomija oko 200 km kao i kod večine dvotočkaša.
Vjetrobran mi je taman za mojih 174 cm. iako bi da nije marketinškog efekta odmah uklonio onaj touring dio i ostavio samo sport crni dio.
Meni sportašu nikako nije legao digitalni obrtomjer, bio mi je draži onaj analogni kojeg vidim i krajičkom oka, ali rjetko tko če ga i gledati uopče jer malo je budala koji če ga derati do blokade.
Testovi govore o dodirivanju tla podnicom, ali stari se dodirivao cca. 10 puta više nego ovaj, u 50 km brze vožnje dotaknuo sam se sa svake strane samo po jedan put nogarom, a od podnice je to čitava vječnost.
S obzirom na tanke peteljke nosača retrovizori su izuzetno dobri i nemaju nikakvih vibracija.
Osječa se idealan raspored težine jer pri oštrom kočenju malo jači stisak stražnje kočnice odmah dovodi po proklizavanja usljed tendencije da se zadnji kraj odljepi od poda pod silom kočenja.
Probao sam više puta podiči maxa na prednji kotač odnosno odljepiti zadnji bar centimetar od podloge, ali nikako mi ne uspijeva. Pročitao sam u nekom testu da je to nekom uspjelo, ali meni ne ide. I na najboljem asfaltu priječe proklizati prednje nego podiči stražnje.
Kako sam več opisao proklizavanje zadnjeg pri jačem kočenju sve govori o tome da je u biti točno pogođen omjer težine (u slučaju mojih 80 kg.) te je skuter savršeno izbalansiran te se ne može dovesti u krizu osim jačim stiskom stražnje kočnice što i nije po pravilima upotrebe kočnica (bar ne na motoru). Eto još jedan razlog da se zapitamo jeli i po ovom aspektu tmax više motor nego skuter.
Meni ne manje važno predivno osvjetljenje km/sata, diskretno na podlozi, a svijetle izraženo kazaljke sjajnom bijelom svjetlošču.

Eto toliko, nisam do sada ni stigao opisati tmax 2008 iz svog kuta
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25198
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #48 : 18. Veljača 2008, 23:18:11 »

ja ako se brže vozim (meni brže) sav se primaknem volanu i praktilki sam na prednjem rubu sica
inaće nemam osjećaj za prednji kraj

normalna stvar, balansiraš sam težinu kad ti Piaggio to nije napravio
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25198
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha T Max 500 - General Topic
« Odgovori #49 : 18. Veljača 2008, 23:23:04 »

a šta se zapalite čim se spomene nešto što van se ne sviđa čut.
pa ne juri se stalno s njim, valjda se i vozi i uživa... i glupo je nemati oslonac iza sebe jer je vrlo nezgodno sjediti uspravno na ravnom sicu bez te podupore iza...

teoretičaru urote, ne nazivaj me u množini, joke sam ja, sam, i onaj kojeg nisi vidio u nedjelju pred sobom jer je bio jako, jako daleko.

p.s. oni koje sjede ravno na dvotočkaškim prometalima u eurreke zovemo "onaj koji je progutao metlu". :mrgreen: sport traži angažman, odnosno uvjetuje vozaču taj napadački položaj da ima bolju kontrolu nad vozilom. touring položaj je onaj ravni, po mogučnosti s ispruženim nogama, i on se može i poboljšati ugradnjom aftermarket vizira, te čak i suvozaču olakšati ugradnjom aftermarket prtljažnika s naslonjačem
ALI tmax nije za to primarno namijenjen, što pokazuje i činjenica da u svojoj kolijevki, Japanu, nije nikad prodavan s poluvisokim vizirom, več uvjek, kao i danas, samo sa niskim, neprozirnim sportskim vizirom koji totalno paše uz njegovu filozofiju designa
Evidentirano
 Str: 1 [2] 3 4 ... 509   Gore
 

Stranica je generirana za 0.279 sekundi uz 20 upita.