Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 154   Dolje

Autor Tema: BMW R1200GS ADVENTURE  (Posjeta: 423474 )

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 402
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3325 : 18. Travanj 2018, 07:15:38 »

Kaj nitko od vlasnika ili bivsih vlasnika nema pojma da li je mjenjao mineralno ulje za kvacilo?
Evidentirano

Durr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 209
  • Vozi: K1300R
  • Lokacija: Brapgorje
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3326 : 18. Travanj 2018, 08:37:48 »

To je kao "dozivotno" jer mineralno ulje ne upija vodu za razliku od kocione tekucine. Isto kao sto je final drive "dozivotno" podmazan. :mrgreen:

Po meni nije na odmet zamijeniti. Bocica od 250 ml je 100 i nesto kn u Tomicu. Bas narucio neki dan (nemam GS ali ista stvar s kvacilom na K-u).

Ako budes isao to radit sam pazi da punis sustav od dole (kroz slave cilindar) a ne gore lijevat. Navodno je teze odzracit. Ako je kao na mom motoru onda prvo treba od BMW-a narucit onaj sraf za odzracivat, na mom motoru on tvornicki ni nije u slave cilindru. Mozda je kod GS-a drugacije. :)
Evidentirano

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 402
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3327 : 18. Travanj 2018, 10:37:53 »

Stvar je u tome da u servisnom dvd-u se nigdje ne spominje mjenjanje tog ulja, za razliku od svih drugih tekućina. Final drive se spominje, mislim da je svakih 20tis km.

Čitao sam na stranim forumuma da se to ne dira, osim ako negdje curi ili treba zamjenit neki mehanički dio.
Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2745
  • Lokacija: ZG
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3328 : 18. Travanj 2018, 10:48:08 »

Ne znam za BMW ali KTM koristi Magurino mineralno ulje koje se zove Magura Blood, crvene je boje....i navlači vodu. Tako da bih ja u svakom hidrauličnom sustavu kvačila koje koristi mineralno ulje to ulje promjenio jednom godišnje. Istina je da je lakše ulje tjerati špricom kroz niplu od dolje iako se može i od gore ako čovjek zna što radi. Ako slave cilindar na sebi nema niplu, samom ugradnjom niple u sustav će ući malo zraka i trebat će odzračiti pa je to prilika za zamijeniti i ulje.

Ako čovjek nije vičan tom poslu najjednostavnije je kupiti niplu i otići u bilo koji moto servis koji će kompresorom i jednim alatom za odzračivanje i zamjenu ulja iz sustava izvući svo staro ulje i utjerati novo bez da mu u sustav uđe zrak....to je posao od 10 min i ne može koštati više od 100kn ne računajući cijenu ulja.

Inače, ne vjerujem u ništa što se naziva "doživotnim", pogotovo kad taj termin koristi bavarska tvornica smeća....  :mrgreen:
Evidentirano
EnduroLab
 

Durr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 209
  • Vozi: K1300R
  • Lokacija: Brapgorje
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3329 : 18. Travanj 2018, 11:34:29 »

Evo iz K DVD-a...

Imas to sigurno na DVD-u. Idi na "Search" i onda stisni "All construction groups" i upisi "hydraulic clutch" i dobit ces garant rezultata.
« Zadnja izmjena: 18. Travanj 2018, 11:37:56 Durr »
Evidentirano

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 402
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3330 : 18. Travanj 2018, 11:52:03 »

Magura Blood crvene boje se ne smije koristiti u bmw-u. Plave boje može.


A jel možeš u na dvd-u naći negdje kada se mjenja to ulje? Razumijem da postoji procedura kako se mjenja, kao što sam gore rekao u određenim situacijama kad nastane problem...mene zanima ako problema nema, da li se mjenja, ako da, kada? Negdje sam pročitao da se mjenja nakon 50.000km.

U maintenance nema ništa o tome.
« Zadnja izmjena: 18. Travanj 2018, 11:55:26 tibertov »
Evidentirano

Durr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 209
  • Vozi: K1300R
  • Lokacija: Brapgorje
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3331 : 18. Travanj 2018, 12:09:43 »

Kao sto sam rekao za BMW je to "dozivotno" ulje. Nema nigdje nista o tome kad treba promijenit.

Ista je stvar sa podmazivanjem splinesa na final drive-u. To nema u servisnom planu. Ali ja svejedno podmazem godisnje. :)
Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2745
  • Lokacija: ZG
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3332 : 18. Travanj 2018, 12:46:20 »

Magura Blood crvene boje se ne smije koristiti u bmw-u. Plave boje može.


A jel možeš u na dvd-u naći negdje kada se mjenja to ulje? Razumijem da postoji procedura kako se mjenja, kao što sam gore rekao u određenim situacijama kad nastane problem...mene zanima ako problema nema, da li se mjenja, ako da, kada? Negdje sam pročitao da se mjenja nakon 50.000km.

U maintenance nema ništa o tome.

Magura Blood ima samo crvene boje, jelte, logično....i sasvim sigurno se može koristiti u BMW-u...kao i ATF, a čak i obično mineralno ulje iz ljekarne koje se koristi za mazati bebama guzice sasvim dobro obavlja zadatak.

A kaj te boli kiki kad se mjenja. Mijenjaj ga jednom godišnje, nećeš umrijet, a kuplung će ti bit zahvalan....
Evidentirano
EnduroLab

James1100

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4397
  • Vozi: rolling Stone
  • Lokacija: Zaprešić
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3333 : 18. Travanj 2018, 20:36:00 »

Ne znam za BMW ali KTM koristi Magurino mineralno ulje koje se zove Magura Blood, crvene je boje....i navlači vodu. Tako da bih ja u svakom hidrauličnom sustavu kvačila koje koristi mineralno ulje to ulje promjenio jednom godišnje. Istina je da je lakše ulje tjerati špricom kroz niplu od dolje iako se može i od gore ako čovjek zna što radi. Ako slave cilindar na sebi nema niplu, samom ugradnjom niple u sustav će ući malo zraka i trebat će odzračiti pa je to prilika za zamijeniti i ulje.

Ako čovjek nije vičan tom poslu najjednostavnije je kupiti niplu i otići u bilo koji moto servis koji će kompresorom i jednim alatom za odzračivanje i zamjenu ulja iz sustava izvući svo staro ulje i utjerati novo bez da mu u sustav uđe zrak....to je posao od 10 min i ne može koštati više od 100kn ne računajući cijenu ulja.

Inače, ne vjerujem u ništa što se naziva "doživotnim", pogotovo kad taj termin koristi bavarska tvornica smeća....  :mrgreen:

A baš htio napisat da se svako ulje mijenja...
Evidentirano

tiki

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1050
  • Vozi: KTM Adventure 640
  • Lokacija: Križevci, HR
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3334 : 18. Travanj 2018, 22:28:20 »

Ne znam za BMW ali KTM koristi Magurino mineralno ulje koje se zove Magura Blood, crvene je boje....i navlači vodu. Tako da bih ja u svakom hidrauličnom sustavu kvačila koje koristi mineralno ulje to ulje promjenio jednom godišnje. Istina je da je lakše ulje tjerati špricom kroz niplu od dolje iako se može i od gore ako čovjek zna što radi. Ako slave cilindar na sebi nema niplu, samom ugradnjom niple u sustav će ući malo zraka i trebat će odzračiti pa je to prilika za zamijeniti i ulje.

Ako čovjek nije vičan tom poslu najjednostavnije je kupiti niplu i otići u bilo koji moto servis koji ćeA kompresorom i jednim alatom za odzračivanje i zamjenu ulja iz sustava izvući svo staro ulje i utjerati novo bez da mu u sustav uđe zrak....to je posao od 10 min i ne može koštati više od 100kn ne računajući cijenu ulja.

Koja drama. Koji spektakl.
Meni je davno Špica dao plastičnu bocu neke zelenkasto plave tekućine koja se prodavala u bačvici, valjda za biciklističke ekipe koje imaju hidraulične kočnice, pa se pretakala. Još ju nisam potrošio.
Kad mi je curilo ulje na dojnjem cilindru koji se poderao (to se ne vidi jer ode u mašinu), otvarao sam poklopac i dolijevao  odozgo. Sve je radilo kako treba.
(Zna se da je ulja nedovoljno kad kvačilo počne u petoj biti jako lagano. Ako si baš uporan i ne doliješ, nakon nekog vremena kvačila ne možeš koristiti, pa je povratak doma prava zabava.)

Nisam bočicu morao otvarat jedino prije izlaska sunca. Nisam trebao posebne zaštitne naočale i mehaničarske rukavice koje imaju istu oznaku kao i motocikl. Nisam morao osigurati prostor s kontoliranom vlagom.

No, nije ovo najveća drama. Znam jednog tipa koji je kod razrađivanja motora morao preticati i zavrtio motor za čitavih 500 okretaja više nego što je propisao proizvođač, pa je nakon toga morao popiti tabletu za smirenje, iako su ga prijatelji tješili i uvjeravali da motoru neće biti ništa.
Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2745
  • Lokacija: ZG
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3335 : 19. Travanj 2018, 10:52:57 »

Tiki....si dobro? Treba banane donjet?
Evidentirano
EnduroLab

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1496
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3336 : 19. Travanj 2018, 11:05:38 »

A uu pizdu m..... :LOL:
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

James1100

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4397
  • Vozi: rolling Stone
  • Lokacija: Zaprešić
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3337 : 19. Travanj 2018, 11:44:48 »

 :LOL:
Evidentirano

Eventum

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 331
  • Vozi: GSA LC / Bev 300
  • Lokacija: Zagreb - Havišće - Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3338 : 03. Svibanj 2018, 08:03:04 »

Ekipa,
ako nekoga zanima na oglasnik sam stavio prodaju amortizer volana (Steering Dumper) Hyperpro CSC za GS / GSA.
Zračnjaci i prvi vodenjaci ga nisu imali serijski ugrađenog.

tibertov

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 402
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3339 : 03. Svibanj 2018, 13:10:38 »

Jel to potrebno nekom tko vozi samo po cesti?
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2343
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3340 : 03. Svibanj 2018, 13:42:57 »

Jel to potrebno nekom tko vozi samo po cesti?

Samo ak imas alzhajmera...
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1724
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3341 : 03. Svibanj 2018, 14:12:48 »

Jel to potrebno nekom tko vozi samo po cesti?
Jednom da pomogne je dovoljno.
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1620
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3342 : 03. Svibanj 2018, 14:35:11 »

 :palacgore:
Trebalo bi bit serijski na svakom motoru.
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3343 : 18. Svibanj 2018, 08:28:28 »

Stvar je u tome da u servisnom dvd-u se nigdje ne spominje mjenjanje tog ulja, za razliku od svih drugih tekućina. Final drive se spominje, mislim da je svakih 20tis km.

Čitao sam na stranim forumuma da se to ne dira, osim ako negdje curi ili treba zamjenit neki mehanički dio.

Ulje u reduktoru mjenjaj svakih 10.000.
na svakih 20/000 ono kao...u zadnje 2.5 godine toliko sam redutkora vidio koji su prosli 100.000+km i servisirali isti po reglamentu da mislim da je prava stvar sto sam ja ja svojem prepolovio taj reglament. + generalno je pravilo da nakon svakog veceg svinjca e.g. dugotrajne voznje po blatu, u vodi itd nije losa da pogledas gumu izmedju reduktora i korpusa kardana, ako udje tu voda tu zna napravit sranje, mada su takvi slucajevi rijetki no tim prije - potrosis 20-30 minuta na skidanje gume i obradu pastom (11 00 7 660 831 ili 07 55 9 056 992m be sjecan se tacno, mislim da je ova druga) i mirno spavas iduce godine.. ja to obicno radim preko zime kad zavrsim voznju.

Ulje u sistemu kvacila je navodno za citav rok sluzbe ALI - ja kod sebe mijenjam na svakih 40.000km (to je jednom u 2 godine). Razloga nekoliko, pocevsi od toga da nista nije vjecno pa preko toga da ja dobar dio kilometraze vozim offroad sa sve prelazenjima bara, rijeka i potoka i zavrsavajuci time da je novo bolje od starog :)

zamjenu imas u RSD manualu, sifra je  2152005, nije komplikovano, uz kavu mozes sam za sat vremena da zamjenis. Sifra originalog ulja je 21 52 0 392 546
 

1200GS je jako lagan za samostalno odrzavanje (ako ti ruke rastu iz ramena a ne guzice), meni na sezonsko odrzavanje - zamijenu maziva i ostalih tecnosti, ciscenja, provjeru momenta utege itd itd) ode jedno 3-4 sata. kad zavrsim sezonu promjenim ulje u reduktoru i skinem gorepomenutu gumu i ocistim ako ima nesto unutra, sve ostalo uradim pred proljece.
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5783
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3344 : 24. Svibanj 2018, 23:09:10 »

Disi ti cilo vrime??

Duugo te nije bilo.



Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g
 

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1724
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3345 : 27. Svibanj 2018, 20:14:58 »

Nakon točno tri godine i 78000 km (+2150 m makadama) evo mala rekapitulacija;

Kvarovi  :mrgreen:;
dvije pregorene žarulje kratkog svijetla
i jedna probušena guma.

Mane;
grub mjenjač,
prekratka šesta brzina (ili fali 7-ma),
zadnji kotač bez blatobrana pa po kiši zalijeva noge,
za nas krakate, premali originalni vjetrobran, 
zahrđale ispušne grane usprkos obaveznom pranju nakon vožnje po zimi,
image kod forumaša.

Prednosti; cijeli je u prednostima, nema boljeg motora.

Inače jako lagano vozim, samo duge ture, nikada preko 140, znači do 5000 okretaja pa vjerujem da i to utječe na habanje (samo jedan set kočnica promijenjen, originalni diskovi i kuMplung).

Da opet kupujem kupio bih sa svim gumbićima (na ovom nemam ESA-u, pa će vjerojatno ići gore Wilbers). Servisiran u Tomiću i Igor Motorkotači, nikada nikakve reklamacije, oba odlični, cijene podjednake.
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

luka737

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3043
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3346 : 27. Svibanj 2018, 22:07:50 »

Nakon točno tri godine i 78000 km (+2150 m makadama) evo mala rekapitulacija;

Kvarovi  :mrgreen:;
dvije pregorene žarulje kratkog svijetla
i jedna probušena guma.

Mane;
grub mjenjač,
prekratka šesta brzina (ili fali 7-ma),
zadnji kotač bez blatobrana pa po kiši zalijeva noge,
za nas krakate, premali originalni vjetrobran, 
zahrđale ispušne grane usprkos obaveznom pranju nakon vožnje po zimi,
image kod forumaša.

Prednosti; cijeli je u prednostima, nema boljeg motora.

Inače jako lagano vozim, samo duge ture, nikada preko 140, znači do 5000 okretaja pa vjerujem da i to utječe na habanje (samo jedan set kočnica promijenjen, originalni diskovi i kuMplung).

Da opet kupujem kupio bih sa svim gumbićima (na ovom nemam ESA-u, pa će vjerojatno ići gore Wilbers). Servisiran u Tomiću i Igor Motorkotači, nikada nikakve reklamacije, oba odlični, cijene podjednake.
na 2018.g. su napokon sredili mjenjač i odličan je  :palacgore: , skoro kao na hondi  :mrgreen:  ali 6. je i dalje prekratka  :?
Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2745
  • Lokacija: ZG
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3347 : 27. Svibanj 2018, 22:28:58 »

Nakon točno tri godine i 78000 km (+2150 m makadama) evo mala rekapitulacija;

Kvarovi  :mrgreen:;
dvije pregorene žarulje kratkog svijetla
i jedna probušena guma.

Mane;
grub mjenjač,
prekratka šesta brzina (ili fali 7-ma),
zadnji kotač bez blatobrana pa po kiši zalijeva noge,
za nas krakate, premali originalni vjetrobran, 
zahrđale ispušne grane usprkos obaveznom pranju nakon vožnje po zimi,
image kod forumaša.

Prednosti; cijeli je u prednostima, nema boljeg motora.

Inače jako lagano vozim, samo duge ture, nikada preko 140, znači do 5000 okretaja pa vjerujem da i to utječe na habanje (samo jedan set kočnica promijenjen, originalni diskovi i kuMplung).

Da opet kupujem kupio bih sa svim gumbićima (na ovom nemam ESA-u, pa će vjerojatno ići gore Wilbers). Servisiran u Tomiću i Igor Motorkotači, nikada nikakve reklamacije, oba odlični, cijene podjednake.

Čuj...  :mrgreen: ...ne znam kak da ti to kažem.... :mrgreen: ....al nešto krivo radiš.  :mrgreen: Ali jedna stvar je 100%...trajat će ti vječno ak tak nastaviš.... :shock:
Evidentirano
EnduroLab

zokx

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3204
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3348 : 28. Svibanj 2018, 07:15:32 »

Nakon točno tri godine i 78000 km (+2150 m makadama) evo mala rekapitulacija;

Kvarovi  :mrgreen:;
dvije pregorene žarulje kratkog svijetla
i jedna probušena guma.

Mane;
grub mjenjač,
prekratka šesta brzina (ili fali 7-ma),
zadnji kotač bez blatobrana pa po kiši zalijeva noge,
za nas krakate, premali originalni vjetrobran, 
zahrđale ispušne grane usprkos obaveznom pranju nakon vožnje po zimi,
image kod forumaša.

Prednosti; cijeli je u prednostima, nema boljeg motora.

Inače jako lagano vozim, samo duge ture, nikada preko 140, znači do 5000 okretaja pa vjerujem da i to utječe na habanje (samo jedan set kočnica promijenjen, originalni diskovi i kuMplung).

Da opet kupujem kupio bih sa svim gumbićima (na ovom nemam ESA-u, pa će vjerojatno ići gore Wilbers). Servisiran u Tomiću i Igor Motorkotači, nikada nikakve reklamacije, oba odlični, cijene podjednake.

Pregorena žarulja - nemaš LED - jedan kvar manje,
Grub mjenjač - nemaš quickshifter - jedan kvar manje,
Prekratka 6 -ta. Je ak šaltaš do 5000. Onda ti fale dvije, tri brzine. Ja za 6 tom imam potrebe samo na autocesti, znači vrlo rijetko.
Priznajem šajbu i zadnji blatobran, iako sam po kiši ionako mokar. Kod mene grane imaku neku smeđu patinu, ali nisu zahrđale.

Probijena guma je problem, ali se riješi sa Bimbom, a negativni image je jedini nerješiv. :mrgreen:

Evidentirano

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1724
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW R1200GS ADVENTURE
« Odgovori #3349 : 28. Svibanj 2018, 18:09:59 »

Ne želim se baš  potpuno otvoriti i iskazati osjećaje, ali da stave električni vjetrobran, grijano sjedalo i radio bio bi još bolji. Ili bi bio Triumph Explorer.
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....
 Str: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 154   Gore
 

Stranica je generirana za 0.223 sekundi uz 20 upita.