Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 376 377 [378] 379   Dolje

Autor Tema: MotoBox - www.motogume.hr  (Posjeta: 1025260 )

maRRin 06

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2062
  • Vozi: 🎮
  • Lokacija: 🔝
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9425 : 04. Lipanj 2019, 22:21:47 »

Divim ti se kako imaš živaca, čuvaj ih, potrošna su roba.  :mrgreen: :mrgreen: :palacgore:
Kakvi živci?
Čovik ga je lipo pita', a Matko mu jos lipše odgovoria.
Evidentirano
🎌

go-go

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2058
  • Vozi: 10-ku
  • Lokacija: ...Knin...
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9426 : 05. Lipanj 2019, 07:47:56 »

vratio se bimba.. :palacgore:
Evidentirano
Sam' po gaasu

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8526
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9427 : 05. Lipanj 2019, 11:10:47 »

Divim ti se kako imaš živaca, čuvaj ih, potrošna su roba.  :mrgreen: :mrgreen: :palacgore:
:LOL: :LOL:

 :palacgore:

ovdje postaje gore i od FB komentara  :mrgreen:
Evidentirano

stkaos

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 255
  • Vozi: CBF 600 SA 8
  • Lokacija: Tu i tamo
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9428 : 05. Lipanj 2019, 14:49:38 »

vratio se bimba.. :palacgore:
Diii je bija?
Vratija se jutros,
Diii je bija?
Di je bija da je bija lipo mu je bilo,
govoridu da je sinoć u pržunu bija.
 :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano
 

limun

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 307
  • Vozi: tuono
  • Lokacija: VG
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9429 : 05. Lipanj 2019, 23:05:11 »

Upravo ostavio kramu na jedan mini zahvat.
Dobio vise info, da se radi o kvalitetnom servisu.
Misim da nema greske.... :palacgore:

Čekanje je normalno. Pogotovo u sezoni.

Odradjeno i prije roka.

Pohvale. :palacgore:
Evidentirano
limun....mali korumpirani čoek.

stipe_zxr

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 207
  • Lokacija: d8
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9430 : 12. Lipanj 2019, 10:17:08 »

Bimba kad mi šalješ šlapu? Vozao bi se za vikend  :mrgreen:
Evidentirano
Black Ninja

MadjaRR

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2134
  • Lokacija: fLipeRR...
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9431 : 13. Lipanj 2019, 07:46:57 »

Kisa će  :jesus:
Evidentirano
tRRamontana

stipe_zxr

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 207
  • Lokacija: d8
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9432 : 13. Lipanj 2019, 09:56:03 »

Pih. Boli tebe briga kad si prodao drlo  :LOL:
Evidentirano
Black Ninja

pikacu88

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1305
  • Vozi: u proboj
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9433 : 13. Lipanj 2019, 11:23:44 »

Pih. Boli tebe briga kad si prodao drlo  :LOL:

 :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano
I Foundez Err Kryptonite

plastikman

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 666
  • Vozi: Ducati Diavel Dark
  • Lokacija: Zagreb/Gospić
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9434 : 15. Lipanj 2019, 08:24:09 »

Da napišem dojam na motobox Zagreb
Uglavnom sve riječi pohvale za dečke, strpljivi ( par fantazija koje je trebalo po mojim fiks idejama adaptirati na dukcu), pedantni i sistematski točni ( volim kad provjeravaju sve kako treba).
Još su mi i neke detalje pokazivali da naučim.
A sad cijena je takva kakva jest jer je radni sat za ducatija u ovlaštenom servisu toliko koliko mora biti a toga sam bio svjestan kad sam kupio ducatija.
Uglavnom svaka preporuka za servis kod dečki.


Poslano sa mog EML-L29 koristeći Tapatalk
Evidentirano
Ja sam pjesnik Ličkoga kraja i moja inspiracija dolazi iz jaja ;)
V2 među nogama

triple_9

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1400
  • Vozi: samo gledam
  • Lokacija: Slav.Brod - Zagreb
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9435 : 15. Lipanj 2019, 18:55:16 »

Vidio sam račun za servis Panigalca 1199s što je frend radio u Motoboxu i moram priznati da sam bio oduševljen. Ništa to posebno skuplje nije nego za japance.


On je također oduševljen uslugom i cijenom tako da samo naprijed :palacgore:
Evidentirano
DUCATI

s2r

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1340
  • Vozi: S2R 1000 , SFS
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9436 : 15. Lipanj 2019, 19:14:00 »

Vidio sam račun za servis Panigalca 1199s što je frend radio u Motoboxu i moram priznati da sam bio oduševljen. Ništa to posebno skuplje nije nego za japance.


On je također oduševljen uslugom i cijenom tako da samo naprijed :palacgore:
Pa i inace kostaju ko japancima, dok ne dodje "onaj na 24 000km" kad se pantagana rastavlja u 3 komada, prednji kraj, motor, zadnji kraj. Pa vlasnika "prikolju" radni sati.
Medjutim, kad se sve zbroji i oduzme i to je ok.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Evidentirano

plastikman

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 666
  • Vozi: Ducati Diavel Dark
  • Lokacija: Zagreb/Gospić
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9437 : 15. Lipanj 2019, 20:06:13 »

Mene su radni sati sredili jer sam "ja" nešto drugačije ne standardno trebao pa su dečki dugo kemijali , pa ne mogu tražiti da izmišljaju rješenja za moje fantazije i još da to rade besplatno....ali vrijedilo je svake kune  :cool:
Evidentirano
Ja sam pjesnik Ličkoga kraja i moja inspiracija dolazi iz jaja ;)
V2 među nogama

s2r

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1340
  • Vozi: S2R 1000 , SFS
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9438 : 15. Lipanj 2019, 20:18:53 »

Mene su radni sati sredili jer sam "ja" nešto drugačije ne standardno trebao pa su dečki dugo kemijali , pa ne mogu tražiti da izmišljaju rješenja za moje fantazije i još da to rade besplatno....ali vrijedilo je svake kune  :cool:
Sve jasno.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Evidentirano

Harkonnen

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 82
  • Lokacija: Zagreb
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9439 : 20. Lipanj 2019, 10:13:45 »

Pitanje prvenstveno za Matka, a i svaki dobronamjeran savjet je dobrodošao :D. Daklem, sutra se spremam/sam se spremao na put, a maloprije sam posred zadnje gume našao šeraf, križni :mrgreen:. Učinilo mi se da mi je jučer u jednom trenutku zadnji kraj malo zamijesio, ali kad sam došao doma zaboravio sam to odmah prekontrolirati. Naravno, danas je pritisak u zadnjoj gumi bio 1,0 bar. Pokušao sam zvati u Motobox Zagreb, ali se nitko ne javlja. Pretpostavljam da na Tijelovo ne rade. Može li me onda sutra netko primiti, rano ujutro da to sredim pa možda još uvijek krenem na put s manjim kašnjenjem. Da, radi se o Metzeler Roadtec 01 gumi.
Evidentirano

lesli eldridž

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 916
  • Vozi: sumiko i tabasko pita
  • Lokacija: osam, devet, deset - smrt
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9440 : 20. Lipanj 2019, 10:26:20 »

ako ti je posred gume, a guma sa puno mesa,idi kod bilo kojeg vulkanizera....
stavit će ti crva i vozi.....
ja sam jedno vrime vozio sa tri crva u zadnjoj.....

matko će po pravilima struke vjerojatno inzistirat na hladnoj vulkanizaciji....
što i je najbolje riješenje....

ps. nemoj vadit vidu, nego je još malo dovidaj, pa napumpaj.... držat će ti do vulkanizera bez problema.... ako je izvadiš vjerojatno neće....
Evidentirano
samo je katana sudija

Harkonnen

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 82
  • Lokacija: Zagreb
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9441 : 20. Lipanj 2019, 10:38:11 »

ako ti je posred gume, a guma sa puno mesa,idi kod bilo kojeg vulkanizera....
stavit će ti crva i vozi.....
ja sam jedno vrime vozio sa tri crva u zadnjoj.....

matko će po pravilima struke vjerojatno inzistirat na hladnoj vulkanizaciji....
što i je najbolje riješenje....

ps. nemoj vadit vidu, nego je još malo dovidaj, pa napumpaj.... držat će ti do vulkanizera bez problema.... ako je izvadiš vjerojatno neće....

...hvala puno na pomoći! Šeraf nisam mislio vaditi. Mislim da ću se sutra ujutro nacrtati u Motoboxu, složit neku molećivu facu i nadat se da će me ljudi primiti malo preko reda. Hvala!
Evidentirano

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 911
  • Lokacija: Split
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9442 : 20. Lipanj 2019, 10:55:59 »

Vidio sam račun za servis Panigalca 1199s što je frend radio u Motoboxu i moram priznati da sam bio oduševljen. Ništa to posebno skuplje nije nego za japance.


On je također oduševljen uslugom i cijenom tako da samo naprijed :palacgore:

Odakle ta fama da za Duc treba sve 3x skuplje? Ili je to po default postavci na brdovitom Balkanu? Kao da su japanci pali s grane, tek jucer poceli raditi motore, kao da nemaju vojsku inzenjera i strucnjaka, tj samo ih Duc ima? i slicno??? O cemu pricamo?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

bimba

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4802
  • Vozi: FZS1000 na cesti/GPZ900 na polici
  • Lokacija: Split
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9443 : 20. Lipanj 2019, 11:28:07 »

Pitanje prvenstveno za Matka, a i svaki dobronamjeran savjet je dobrodošao :D. Daklem, sutra se spremam/sam se spremao na put, a maloprije sam posred zadnje gume našao šeraf, križni :mrgreen:. Učinilo mi se da mi je jučer u jednom trenutku zadnji kraj malo zamijesio, ali kad sam došao doma zaboravio sam to odmah prekontrolirati. Naravno, danas je pritisak u zadnjoj gumi bio 1,0 bar. Pokušao sam zvati u Motobox Zagreb, ali se nitko ne javlja. Pretpostavljam da na Tijelovo ne rade. Može li me onda sutra netko primiti, rano ujutro da to sredim pa možda još uvijek krenem na put s manjim kašnjenjem. Da, radi se o Metzeler Roadtec 01 gumi.

Vulkanizacija na hladno , iznutra, je jedini način da se guma zakrpi, da ista bude 100% sigurna za korištenje i bez ograničenja u upotrebi. Crv/inekcija , kao takav, nije sigurno riješenje, i može biti privremeno. Kako sam shvatio, ti ujutro ideš na put i imaš dvije opcije, jer vulkanizacija na hladno traži 7-8 sati sušenja, ili nova guma, ili ujutro u najbližeg vulkanizera da ti stavi crv/inekciju, i držiš fige da izdrži put, pa onda kada se vratiš vulkaniziraš na hladno.

bimba

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4802
  • Vozi: FZS1000 na cesti/GPZ900 na polici
  • Lokacija: Split
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9444 : 20. Lipanj 2019, 11:31:09 »

...hvala puno na pomoći! Šeraf nisam mislio vaditi. Mislim da ću se sutra ujutro nacrtati u Motoboxu, složit neku molećivu facu i nadat se da će me ljudi primiti malo preko reda. Hvala!

Ako misliš staviti inekciju, u ZG je nemamo. Mehaničari gore ne žele to raditi jer nije sigurno. Dvojbena odluka s kojom se ja ne slažem u potpunosti, međutim kao što ja zahtijevam i tražim određenu razinu usluge i rada koju želim u svojoj radioni, to znači da je odgovornost za rad na njima, samim time i poštujem neke njihove odluke po pitanju što raditi a što ne.
 

bimba

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4802
  • Vozi: FZS1000 na cesti/GPZ900 na polici
  • Lokacija: Split
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9445 : 20. Lipanj 2019, 11:42:31 »

Odakle ta fama da za Duc treba sve 3x skuplje? Ili je to po default postavci na brdovitom Balkanu? Kao da su japanci pali s grane, tek jucer poceli raditi motore, kao da nemaju vojsku inzenjera i strucnjaka, tj samo ih Duc ima? i slicno??? O cemu pricamo?


Sent from my iPhone using Tapatalk

U svakom poslu nije sve crno i bijelo, tako da nisi u pravu. Ulaganje u ovlašteni servis ovisi od marke do marke, istu postavlja proizvođać motora, a uvjetuje je razina kojom žele zaštititi svoj brand i sama konstrukcija motora , što je opet vezano za ovo prvo. Primjer , Kawasaki, za dobiti ovlašteni servis , uvjetuje vizualni identitet u minimalnom obimu, tvorničku dijagnostiku, i sve skupa možda 50-60 eura specijalnog alata, gdje opet ne uvjetuju da ga imaš, nego to moraš radi sebe, da ne dođeš u glupu situaciju. S druge strane, DUCATi ima puno veće standarde i pravila po pitanju vizuelnog identiteta , prostor na određenoj razini, te u samom servisu posebno odvojen prostor koji je definiran do detalja na način da postoje čak i pravila kako i gjde držati alat. Minimalni ulog, da bi imao 70% onog što treba i traži se , po pitanju specijanog alata i opreme je preko 30000,00 Eura, a cijela priča u startu po P.S-u ide do 50000,00 Eura. Uz to, na Ducati-u postoje radovi kod održavanja i redovnog servisa, koje bez obzira na mehaničarsko/strojarsko znanje, ne možeš odraditi ako nisi prošao obuku, imaš specijalni alat, i tvorničku dijagnostiku skupa sa pristupom bazi podataka i manuala.

Odnosno , ako imaš već servis prostor i opremu, za otvoriti Kawasaki ovlašteni servis, ulog je 3-4 tisuće Eura , i tu sam već pretjerao, za Ducati ispod 50-60 tisuća Eura zaboravi, i uz to na goidšnjoj razini još minimalno 5 za biti u toku kako izlaze novi modeli.

Koliko ima Kawasaki-a na cesti a koliko Ducati-a. Dakle, s jedne strane, imaš 10-15 puta manje ulaganje i 100 puta veće tržište za isti posao, a cijene bi trebale biti iste. Ne ide, ni kod nas, ni bilo gdje na svijetu.

Harkonnen

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 82
  • Lokacija: Zagreb
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9446 : 20. Lipanj 2019, 11:57:20 »

Ako misliš staviti inekciju, u ZG je nemamo. Mehaničari gore ne žele to raditi jer nije sigurno. Dvojbena odluka s kojom se ja ne slažem u potpunosti, međutim kao što ja zahtijevam i tražim određenu razinu usluge i rada koju želim u svojoj radioni, to znači da je odgovornost za rad na njima, samim time i poštujem neke njihove odluke po pitanju što raditi a što ne.

o.k., mislim da sam razumio i bojim se da je rješenje ili promjena zadnje gume ili odgoda puta za jedan dan. Malo ću danas pratiti vremensku prognozu za sljedeće dane pa ću u skladu s tim do sutra odlučiti. Još te molim samo odgovor na jedno pitanje, a to je ima li ikakvih problema u slučaju kombinacije npr. prednja guma Metzeler Roadtec 01, a zadnje Roadtec Z6, jerbo ova zadnja Roadtec 01 je papreno skupa, a bojim se da ja uopće ni izbliza ne koristim sve njene performanse. Kakva je ta Z6 po mokrom? Hvala na pomoći!
Evidentirano

maRRin 06

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2062
  • Vozi: 🎮
  • Lokacija: 🔝
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9447 : 20. Lipanj 2019, 12:07:53 »

o.k., mislim da sam razumio i bojim se da je rješenje ili promjena zadnje gume ili odgoda puta za jedan dan. Malo ću danas pratiti vremensku prognozu za sljedeće dane pa ću u skladu s tim do sutra odlučiti. Još te molim samo odgovor na jedno pitanje, a to je ima li ikakvih problema u slučaju kombinacije npr. prednja guma Metzeler Roadtec 01, a zadnje Roadtec Z6, jerbo ova zadnja Roadtec 01 je papreno skupa, a bojim se da ja uopće ni izbliza ne koristim sve njene performanse. Kakva je ta Z6 po mokrom? Hvala na pomoći!
Stavi crva i ne tresi se.
Evidentirano
🎌

bimba

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4802
  • Vozi: FZS1000 na cesti/GPZ900 na polici
  • Lokacija: Split
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9448 : 20. Lipanj 2019, 12:44:53 »

To je vječno pitanje, i naići ćeš na milion odgovora da i ne . Jedna stvar , i to se isto može povezati sa pitanjem inekcije i sa puno drugih stvari vezano za gume , tipa pritiska itd..

Kada pitaš mene takva pitanja, onda moraš imati na umu jednu stvar. Ja sam vozim motore cijeli život, i to je jedan od razloga zašto radim ovaj posao, i od mene nikada nećeš dobiti odgovor koji želiš čuti, ili jer sam ga čuo od Mate u kafiću, ili jer se meni tako pokazalo. Dobiti ćeš odgovor po pravilima struke i odgovor da bi u korištenju bio maksimalno siguran. S druge strane , upoznat ćeš biti i sa rizicima ako postupiš drukčije i onda je na tebi da odlučiš, tvoj motor , tvoj život.

Od drugih ćeš većinom dobiti odgovor baziran na vlastitom iskustvu, da se razumijemo , kod većine u najboljoj vjeri , ali tu leže zamke. Primjer ti je sama inekcija/crv i tu je do sada bilo milion rasprava, i onda se jave neki koji su imali i po tri crva u jednoj gumi godinama i vozili se bez problema. Istina, i sam crv kao takav drži u 90% slučajeva ali isto tako ima slučajeva gdje je izletio na 250 km/h na auto putu, i onda je na kraju samo pitanje da li želiš biti jedan od 10000 tisuća ili ne.

Iz tog razloga, on kao takav nije riješenje, i nije siguran za korištenje, a onda je pitanje glave i samokontrole, da li je opasan ili ne. Konkretno , ja se ne bi bojao sjest na motor sa crvom u gumi i doć iz Španjolske do HR, ali ne bi vozio po auto putu i preko 120. Ako i počne puštat , počet će lagano dušit i to se primjeti na vrijeme. S druge strane, krenuti na put svjesno, sa njim u gumi, opet ponavljam, bez auto puta i manjim brzinama, nije opasno ali je rizik da si zakompliciraš putovanje.

Da se vratim na različite gume. Nije preporuka i treba izbjegavati iz sljedečih razloga ( ovo mislim isključivo kada govorimo o ozbiljnim motorima ).
Dvije različite gume, različite karakteristike , što znači da u istoj situaciji reagiraju različito. Primjer , ulaziš u zavoj , i dođeš u situaciju da će gume pustiti iz razloga što si došao u hlad pa je vlaga i slično. Jednake gume puštaju jednako i motor klizi preko obje osovine, prvo tada je najlakše i najveća šansa za vratit motor i spasit stvar , drugo padaš na bok sa male visine i najgora ozljeda je slomit ruku ili ključnu kost. Kada su gume različite jedna će pustit više a jedna manje, tad ili gubiš prednju i padaš na glavu, ili imaš high side i letiš u zrak, gdje je mogućnost ozljeda puno veća, a i puno je teže spasit stvar i vratit motor pod kontrolu. Da odmah jednu stvar raščistim , jer ima u zadnje vrijeme ljudi na forumu koji misle da sam ja mulac koji nikad nije sjeo na motor, i ne radim ovaj posao 25 godina, pa uvijek nađu prostora za podsmijehivanje, ovdje govorimo o normalno vožnji i normalnim situacijama kako 80% ljudi vozi, i ne ulazeći u to jer ti naiđe u tom trenutku auto iz suprotnog smjera pa te pregazilo itd, nego govorimo o tome da bi svakoj normalnoj sosobi koji vozi motor trebalo na prvom mjestu biti to da sa tehničkog aspekta učini sve da rizik od pada smanji na minimum.

Druga stvar, različite gume imaju različiti profil, i tu treba biti oprezan kada se kombiniraju gume, i nastojati da su oblikom što bliže. Primjer , naprijed sportska guma ( koja kod ulaska u zavoj vuče dole ) nazad sport_touring koja je neutralna ili traži input za spuštanje u nagib. Voziš , dolazi zavoj , prednja vuče dole, zadnja ne da ili kasni, i motor se čudno ponaša. Ništa opasno ako je vožnja u granicama normale, ali iritirajuće i neugodno. Dakle, ako se to već radi, onda uvijek sportske sa sportskima, sport -touring sa sport-touring, mada se i to zakompliciralo, jer ima na tržištu sport-touring guma koje imaju profil kao sportske tipa Angel St, Roadsmart 3, Road 5, Touring Force itd...

Na kraju , u ovom slučaju bi zadnja bila lošija od prednje, što je bolja varijanta, te imajući u vidu gore napisano, u nepreglednim i rizičnim situacijama usporit te ostaviti dodatnog prostora za reagiranje, staviti nazad Z6 i ići na put, ja bi se usudio.

Što se tiče Z6, to je stara generacija sport-touring gume, koja i dalje opravdava svoju cijenu i dalje ima svoje prednosti. Proizvod koji je super izbalansiranih karakteristika za sve uvjete, neutralne vozne osobine, jednako dobra na suhom i mokrom, super kilometraža, guma koja če odraditi neprimjetno svoj posao, kad ih potrošiš neće te oduševiti ali ni razočarati , niti ćeš imati što loše reći o njoj. Što se tiče mokrog , dobra, što znači ne pretjerivati i sigurno nećeš pasti zbog gume.  :palacgore:

Harkonnen

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 82
  • Lokacija: Zagreb
Odg: MotoBox - www.motogume.hr
« Odgovori #9449 : 20. Lipanj 2019, 13:13:04 »

To je vječno pitanje, i naići ćeš na milion odgovora da i ne . Jedna stvar , i to se isto može povezati sa pitanjem inekcije i sa puno drugih stvari vezano za gume , tipa pritiska itd..

Kada pitaš mene takva pitanja, onda moraš imati na umu jednu stvar. Ja sam vozim motore cijeli život, i to je jedan od razloga zašto radim ovaj posao, i od mene nikada nećeš dobiti odgovor koji želiš čuti, ili jer sam ga čuo od Mate u kafiću, ili jer se meni tako pokazalo. Dobiti ćeš odgovor po pravilima struke i odgovor da bi u korištenju bio maksimalno siguran. S druge strane , upoznat ćeš biti i sa rizicima ako postupiš drukčije i onda je na tebi da odlučiš, tvoj motor , tvoj život.

Od drugih ćeš većinom dobiti odgovor baziran na vlastitom iskustvu, da se razumijemo , kod većine u najboljoj vjeri , ali tu leže zamke. Primjer ti je sama inekcija/crv i tu je do sada bilo milion rasprava, i onda se jave neki koji su imali i po tri crva u jednoj gumi godinama i vozili se bez problema. Istina, i sam crv kao takav drži u 90% slučajeva ali isto tako ima slučajeva gdje je izletio na 250 km/h na auto putu, i onda je na kraju samo pitanje da li želiš biti jedan od 10000 tisuća ili ne.

Iz tog razloga, on kao takav nije riješenje, i nije siguran za korištenje, a onda je pitanje glave i samokontrole, da li je opasan ili ne. Konkretno , ja se ne bi bojao sjest na motor sa crvom u gumi i doć iz Španjolske do HR, ali ne bi vozio po auto putu i preko 120. Ako i počne puštat , počet će lagano dušit i to se primjeti na vrijeme. S druge strane, krenuti na put svjesno, sa njim u gumi, opet ponavljam, bez auto puta i manjim brzinama, nije opasno ali je rizik da si zakompliciraš putovanje.

Da se vratim na različite gume. Nije preporuka i treba izbjegavati iz sljedečih razloga ( ovo mislim isključivo kada govorimo o ozbiljnim motorima ).
Dvije različite gume, različite karakteristike , što znači da u istoj situaciji reagiraju različito. Primjer , ulaziš u zavoj , i dođeš u situaciju da će gume pustiti iz razloga što si došao u hlad pa je vlaga i slično. Jednake gume puštaju jednako i motor klizi preko obje osovine, prvo tada je najlakše i najveća šansa za vratit motor i spasit stvar , drugo padaš na bok sa male visine i najgora ozljeda je slomit ruku ili ključnu kost. Kada su gume različite jedna će pustit više a jedna manje, tad ili gubiš prednju i padaš na glavu, ili imaš high side i letiš u zrak, gdje je mogućnost ozljeda puno veća, a i puno je teže spasit stvar i vratit motor pod kontrolu. Da odmah jednu stvar raščistim , jer ima u zadnje vrijeme ljudi na forumu koji misle da sam ja mulac koji nikad nije sjeo na motor, i ne radim ovaj posao 25 godina, pa uvijek nađu prostora za podsmijehivanje, ovdje govorimo o normalno vožnji i normalnim situacijama kako 80% ljudi vozi, i ne ulazeći u to jer ti naiđe u tom trenutku auto iz suprotnog smjera pa te pregazilo itd, nego govorimo o tome da bi svakoj normalnoj sosobi koji vozi motor trebalo na prvom mjestu biti to da sa tehničkog aspekta učini sve da rizik od pada smanji na minimum.

Druga stvar, različite gume imaju različiti profil, i tu treba biti oprezan kada se kombiniraju gume, i nastojati da su oblikom što bliže. Primjer , naprijed sportska guma ( koja kod ulaska u zavoj vuče dole ) nazad sport_touring koja je neutralna ili traži input za spuštanje u nagib. Voziš , dolazi zavoj , prednja vuče dole, zadnja ne da ili kasni, i motor se čudno ponaša. Ništa opasno ako je vožnja u granicama normale, ali iritirajuće i neugodno. Dakle, ako se to već radi, onda uvijek sportske sa sportskima, sport -touring sa sport-touring, mada se i to zakompliciralo, jer ima na tržištu sport-touring guma koje imaju profil kao sportske tipa Angel St, Roadsmart 3, Road 5, Touring Force itd...

Na kraju , u ovom slučaju bi zadnja bila lošija od prednje, što je bolja varijanta, te imajući u vidu gore napisano, u nepreglednim i rizičnim situacijama usporit te ostaviti dodatnog prostora za reagiranje, staviti nazad Z6 i ići na put, ja bi se usudio.

Što se tiče Z6, to je stara generacija sport-touring gume, koja i dalje opravdava svoju cijenu i dalje ima svoje prednosti. Proizvod koji je super izbalansiranih karakteristika za sve uvjete, neutralne vozne osobine, jednako dobra na suhom i mokrom, super kilometraža, guma koja če odraditi neprimjetno svoj posao, kad ih potrošiš neće te oduševiti ali ni razočarati , niti ćeš imati što loše reći o njoj. Što se tiče mokrog , dobra, što znači ne pretjerivati i sigurno nećeš pasti zbog gume.  :palacgore:

...eto, nemam što drugo reći nego hvala puno na iscrpnom odgovoru! Stvarno si si dao truda i puno više no što bi to očekivao. Hvala! Ja sam sutra ujutro kod tvojih dečki u Zgb-u pa ćemo nešto smisliti. Inače, da sad "izađem iz ormara" :mrgreen:, ono kako ja inače vozim, mogao bih imati i 10 crva u gumi i ne bi bilo problema, ali naumio sam do Herceg Novog u jednom cugu, a većinu toga bi odvozio autoputom. Ni na autoputu ne vozim prebrzo (120 do max. 150 kmh), ali mi je i to previše da me ne bi izjedao "crv" sumnje :D! Hvala još jednom!
Evidentirano
 Str: 1 ... 376 377 [378] 379   Gore
 

Stranica je generirana za 0.297 sekundi uz 21 upita.