Hyundai predstavio novi Tucson i IONIQ 5 N

Najprodavaniji model Hyundaija – Tucson – kroz tri je generacije više puta opravdao svoj izvrstan položaj među europskim kupcima, no sada je vrijeme da potpuno redizajniran postigne još veće uspjehe i dodatno učvrsti poziciju globalnog lidera u SUV segmentu

Hyundai je održao hrvatsku premijeru svoja dva nova modela: osvježeni Tucson i moćni električni sportaš IONIQ 5 N. Oba su modela prošli tjedan predstavljena u prekrasnom ambijentu Majestic Parka u Zagrebu. Mnogima će svakako biti zanimljiji novi Tucson, jedan od najprodavanijih SUV-ova u Hrvatskoj i Europi, koji je na domaće tržište stigao bogato opremljen. Hyundaijev najprodavaniji model Tucson kroz tri generacije više je puta opravdao svoj izvrstan položaj među europskim kupcima, no sada je vrijeme da potpuno redizajniran postigne još veće uspjehe i dodatno učvrsti poziciju globalnog lidera u SUV segmentu. Novi Tucson, koji je osvježen krajem studenog prošle godine, je udoban gradski automobil, pouzdan suputnik za obiteljska putovanja ili vozilo koje može pratiti vaš stil života.

Osvježen iznutra i izvana, novi Tucson donosi vozačima potpuno novu razinu performansi, dizajna i inovativne tehnologije, s atraktivnom početnom cijenom od 27.990 eura. Još sofisticiraniji i moderniji, novi Tucson utjelovljuje progresivnu viziju tvrtke Hyundai za buduću mobilnost. Pritom zadržava robusne linije svog prethodnika, ali i besprijekornu eleganciju. Isklesane površine, oštri rubovi te redizajnirani branici i zaštitne ploče svrstavaju dugoočekivani model na sam vrh SUV klase.

Veća i šira karoserija te pet zadivljujućih novih boja eksterijera – Cypress Green Pearl zelena, Ecotronic Grey Pearl siva, Ultimate Red Metallic crvena, Jupiter Orange Metallic narančasta i Sailing Blue Pearl plava – garantiraju upečatljiviju pojavu na cesti. Vanjski redizajn obuhvaća i nova dizajnerska obilježja skrivenih, ali većih ‘Parametric Jewel’ dnevnih svjetala koja ostaju u svom prepoznatljivom obliku ‘anđeoskih krila’. Novi izgled dobili su i aluminijski naplatci koji dodatno naglašavaju kompaktnost i veće proporcije novog Tucsona, čime se stvara osjećaj još veće stabilnosti i ravnoteže za veće zadovoljstvo korisnika.

IONIQ 5 N

Hyundai je proslavio dolazak sportskog modela IONIQ 5 N, koji je na dodjeli prestižnih World Car nagrada u ožujku ove godine proglašen pobjednikom u kategoriji na Međunarodnom sajmu automobila u New Yorku. Nagradu je dodijelio žiri sastavljen od 100 uglednih međunarodnih automobilskih novinara iz 32 zemlje. Ovim velikim priznanjem Hyundai je samo nastavio uspješni niz koji su ranije ostvarili modeli IONIQ 5 i IONIQ 6, trostruki pobjednici u kategorijama ‘Svjetski automobil godine’, ‘Svjetski električni automobil’ i ‘Svjetski dizajn automobila’, 2022. i 2023. godine.

Predstavljen u srpnju 2023. godine, IONIQ 5 N predstavlja novi segment visokih performansi električnih vozila zahvaljujući novim tehnologijama i povećanoj sposobnosti vožnje na stazi. Ova pobjeda učvrstila je poziciju IONIQ 5 N modela kao globalnog lidera na tržištu električnih automobila visokih performansi te još jednom dokazala predanost s kojom Hyundai stvara vozila budućnosti. Godinu ranije, legendarni BBC-jev magazin TopGear.com proglasio je Hyundai IONIQ 5 N ‘Automobilom godine’.

Hyundai IONIQ 5 N Line ističe se svojim futurističkim, ali istovremeno elegantnim dizajnom. Oštre linije i aerodinamične forme stvaraju dinamičan izgled karakterističan za automobile koje vidimo na trkaćim stazama. Ipak, IONIQ 5 N jest trkaći automobil, ali za svaki dan. Sportski duh N Line verzije dodatno je naglašen elementima poput agresivnijeg prednjeg branika s aktivnim rešetkama za dodatno hlađenje kočnica, stražnjeg N spojlera u obliku krila s otvorima za zrak i 21-colnih aluminijskih naplataka s vrhunskim Pirelli P-Zero gumama, koji od reda poboljšavaju performanse. Svaki dio agilnijeg, lakšeg i učinkovitijeg IONIQ 5 N modela maksimizira njegov potencijal vožnje i zadovoljstvo vozača.

Cijeli članak pročitajte na Tportal

Prethodni članakDucati Zagreb traži djelatnika
Sljedeći članakVozili smo – Aprilia RS 457