Svjetska prezentacija Hyundai Inster

Hyundai je predstavio Inster: Potpuno novi subkompaktni EV A-segmenta s dometom od 355 km koji će prvo biti lansiran u Koreji, a uskoro će uslijediti Europa, Bliski Istok i Azija-Pacifik. Većina opreme i tehnologija bit će ugrađena standardno uz brojne opcije

Hyundai je danas na Međunarodnom sajmu mobilnosti u Busanu 2024. predstavio potpuno električni Inster, novi subkompaktni EV A-segmenta koji nudi jedinstveni dizajn, vodeći domet vožnje i svestranost te naprednu tehnologiju. Odvažni dizajn Instera kombinira futuristički, inovativni imidž s prostranim interijerom u karoseriji kompaktnog SUV-a. Sa sofisticiranim tehnološkim paketom koji pomaže u pružanju sigurne, profinjene vožnje, Inster nudi brzo punjenje i najbolji potpuno električni domet (AER) u svom segmentu, do 355 km.

Inster pruža ekološki prihvatljivu fleksibilnost, kao i agilnu dinamiku vožnje i besprijekornu povezanost. Njegovo kompaktno pozicioniranje pruža povećanu učinkovitost u usporedbi s većim modelima. Nadovezujući se na nasljeđe dizajna samo za Koreju, benzinskog Caspera predstavljenog 2021., evolucija stila Instera poduprta je produženom karoserijom i međuosovinskim razmakom kako bi se pružio više unutarnjeg prostora i robusna prisutnost na cesti. U Koreji će se Instar prodavati pod imenom Casper Electric. Inače, Inster je izvedeno iz riječi ‘intiman’ i ‘inovative’.

Vanjski dizajn i dimenzije

Sa svojim proširenim dimenzijama, Inster je pozicioniran ravno između tradicionalnih sub-kompaktnih gradskih automobila A-segmenta i većih kompaktnih modela B-segmenta. Ovo nudi manevriranje i jednostavnost korištenja koju kupci očekuju uz poboljšanu praktičnost i fleksibilnost zahvaljujući prostranijoj unutrašnjosti i poboljšanom kapacitetu prtljažnika. Volumen je 280 l do 351 l s kliznim stražnjim sjedalima. U usporedbi s većim modelima iz gornjeg segmenta, kompaktne dimenzije Instera čine ga idealnim za gradsku vožnju i povećavaju udobnost prilikom parkiranja. Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 3825 mm, širina 1610 mm (bez retrovizora), visina 1575 mm, međuosovinski razmak 2580.

Vanjski dizajn Instera karakterizira njegov robustan, ali kompaktan profil SUV-a i ravne, čiste površine, sa snažnim branicima automobila, visokotehnološkim branikom u stilu tiskane ploče i odvažnom zaštitnom pločom koja poboljšava prednji i stražnji dizajn Instera. Osobnost Inster a do izražaja dolazi svojim potpisom LED dnevnih svjetala i pokazivačima smjera, stražnjim svjetlom i branicima s grafičkim pikselima. Kupci mogu dodatno razlikovati izgled automobila s LED projekcijskim prednjim svjetlima i dvobojnom vanjštinom s kontrastnim crnim krovom. U ponudi će biti 15-colni čelični s poklopcima kotača, 15-i ili 17-colni (205/45R17) aluminijski kotači, ovisno o specifikacijama.

Svestranost interijera i napredni materijali

U unutrašnjosti, Inster pruža poboljšanu tehnologiju i praktičnost s 10,25-inčnim digitalnim klasterom, 10,25-inčnim infotainment zaslonom osjetljivim na dodir s navigacijom i stanicom za bežično punjenje koja čini dio kompaktne središnje konzole dizajnirane za stvaranje većeg osjećaja prostranosti. Tema piksela se ponavlja iznutra, s grafikom na vrhu upravljača Instera koja pojačava imidž visoke tehnologije automobila. Dizajn interijera također ima prilagodljive ukrase gornjih obloga vrata kako bi vlasnici dodatno personalizirali svoje vozilo.

Unutrašnjost Instera nudi svestranost i prostranost, a sjedala u prvom redu omogućuju prolaz. Sva se sjedala mogu preklopiti ravno – uključujući i vozačevo – za veću fleksibilnost. Dostupna je i opcija prednje klupe te grijana prednja sjedala i upravljač. Sjedala u drugom redu djeljiva su u omjeru 50/50 i klizno se spuštaju. Izbor interijera uključuje crnu, kaki smeđu i Newtro bež dvobojnu s punim platnenim ukrasima.

I eksterijer i interijer koriste održive materijale. Vanjski dio Instera ima crnu recikliranu boju visokog sjaja, koja zamjenjuje čađu koja se tradicionalno koristi u crnoj boji s bojom napravljenom od recikliranih otpadnih guma. Unutra se koristi reciklirani polietilen tereftalat (PET) iz boca i biopolipropilenski materijal izvađen iz šećerne trske.

Mogućnost brzog punjenja i vodeći domet u segmentu

Inster se ističe svojom brzinom punjenja istosmjernom strujom i maksimalnim AER-om, omogućujući korisnicima da potroše manje vremena na punjenje, putuju dalje i u potpunosti iskoriste energiju koja im je na raspolaganju. Standardno opremljen baterijom od 42 kWh, Inster je također dostupan s baterijom dugog dometa od 49 kWh kao opcijom. Oba modela pokreće jedan motor koji isporučuje 71,1 kW (97 KS) u osnovnoj varijanti i 84,5 kW (115 KS) u Long-Range automobilu. Obje verzije nude 147 Nm okretnog momenta. Što se brzine tiče slabija verzija ima krajnju brzinu od 140 km/h, a jača 150 km/h.

S vodećim u segmentu predviđenim dometom od 355 km (WLTP) s jednim punjenjem za model Long-Range, Inster redefinira što je moguće od sub-kompaktnog gradskog EV-a, pružajući impresivnu fleksibilnost s procijenjenom potrošnjom energije od 15,3 kWh/100 km (WLTP). Standard range nudi preko 300 km dometa. Kada koristite 120 kW DC High-Power stanicu za punjenje, Inster se može napuniti od 10 do 80 posto u oko 30 minuta pod optimalnim uvjetima. INSTER također standardno dolazi opremljen s ugrađenim punjačem od 11 kW, dok su na raspolaganju baterijski sustav grijanja i visokoučinkovita dizalica topline.

Cijeli članak pročitajte na Tportalu.

Prethodni članakVozili smo Ducati Hypermotard 698 Mono
Sljedeći članakVozili smo Moto Guzzi Stelvio