Motori i oprema — 29 siječnja 2014 -

Aprilia SR Max, skuter je koji je sportsku marku unutar Piaggio grupe doveo u segment “grand touring” skutera zadržavajući sportski duh za vrhunsku zabavu i užitak u vožnji. Moramo spomenuti da je SR Max unutar Piaggio grupe naslijedio Gileru Nexus, provjereni i tržišno odlično prihvaćeni skuter obzirom da je i danas jedan on najčešćih skutera koje srećemo na cesti.

_DSC0980

SR Max ističe se već na prvi pogled obzirom da je dizajn jedna od njegovih jačih strana. Sportski inspirirana bočna silueta, agresivan i kompaktan prednji kraj s prepoznatljivim svjetlima i grafikama koje ih naglašavaju. uzak i oštar visoko podignuti rep, dvodjelno sjedalo i naplatci s pet krakova… sve su to detalji koji SR Maxa čine izuzetno atraktivnim. Agresivan dizajn reflektira sportsku narav skutera koji se ističe dinamičnim stilom a vozaču pruža vrhunske performanse, tipične za Apriliju.

Instrument ploča sastoji se od tri komponente, analognih brojača okretaja i maksimalne brzine te digitalnog zaslona na kojem možete pratiti osnovne putne informacije. Kontrolne lampice nalaze se dijelom na samom upravljaču, dijelom iznad zaslona. Upravljač je postavljen relativno nisko obzirom na visoke podnice no sa sigurnošću možemo potvrditi da niti viši vozači neće imati problema.

Dvobojno sjedalo pokriveno je sportskim materijalima te je ergonomski oblikovano i vrlo udobno te opremljeno lumbalnom potporom za vozača dok široki rukohvati uz njegov stražnji dio olakšavaju držanje suvozaču. Ispod sjedala dovoljno je mjesta za integralnu kacigu i poneku sitnicu a na stražnjoj strani je i 12V utičnica. Ispod upravljača postoje dva mala pretinca za ključeve, telefon ili nešto sličnih, manjih, dimenzija.

_DSC0956

SR Max je svestrani skuter prikladan za svakodnevne vožnje ali namijenjen i dužim putovanjima obzirom na vrhunske vozne karakteristike u svim uvjetima. Od pogonskih agregata SR Max nudi dva paketa, 125 i 300 ccm. Radi se o jednocilindričnom, tekućinom hlađenom četverotaktnom agregatu s četiri ventila opremljen elektronskim ubrizgavanjem koji na verziji 125 postiže snagu od 15 KS pri 9.250 o/min. Maksimalna snaga i okretni moment u samom su vrhu klase te osiguravaju živahna i linearna ubrzanja. Aprilia SR Max 300 razvija 22 KS pri 7.250 o/min i 23 Nm okretnog momenta pri 6.000 o/min. Rezultat toga su žustra ubrzanja već pri nižim okretajima motora no i pri većim brzinama SR Max 300 ne posustaje već linearno ubrzava do maksimalne brzine.

Ovjes s klasičnom prednjom vilicom promjera 35 mm te stražnjim parom amortizera s podesivom prednapregnutošću opruga u 3 stupnja osigurava maksimalnu stabilnost i omogućuje respektabilne vozne karakteristike. Može se reći da SR Max pruža odličan balans između sportskih osobina i vrhunske udobnosti. Kočioni diskovi promjera su 260mm sprijeda i 240 mm straga te snagom i doziranjem u potpunosti prate visoko postavljenu razinu voznih karakterista.                                                                                                    

SR Max nudi se u dvije boje karakteristične za Apriliju: crno- crvena Aprilia i bijela Glam. Redovna cijena SR Maxa 300 u Aprilia prodajnim salonima kreće se već od 41.208 kn, a  na trenutno važećoj akciji imate jedinstvenu priliku ovaj skuter kupiti po cijeni od samo 35.500 kn.

_DSC0084

_DSC0066

 

Aprilia SR Max 125/300 – tehničke karakteristike: 

Pogonski   agregat Jednocilindrični, četverotaktni, četiri ventila Jednocilindrični,   četverotaktni, četiri ventila
Zapremnina 124 cm³ 278 cm³
Provrt X   Hod 57 mm /   48.6 mm 75 mm / 63   mm
Napajanje Elektronsko ubrizgavanje Elektronsko ubrizgavanje
Maksimalna snaga na radilici 15 KS pri   9.250 o/min 22 KS pri 7.250 o/min
Maksimalni   okretni moment 12 Nm pri   8.000 o/min 23 Nm pri   6.000 o/min
Razvod Jedna   bregasta osovina – 4 ventila Jedna   bregasta osovina – 4 ventila
Pokretanje Elektro   pokretač Elektro   pokretač
Hlađenje Tekućinom Tekućinom
Podmazivanje Mokri   karter Mokri karter
Prijenos Variomat   CVT Variomat   CVT
Spojka Automatska   centrifugalna spojka Automatska   centrifugalna spojka
Šasija Dvostruka   rešetkasta šasija od čeličnih cijevi visoke čvrstoće Dvostruka   rešetkasta šasija od čeličnih cijevi visoke čvrstoće
Prednji   ovjes Hidraulična   teleskopska vilica Ø 35 mm Hidraulična   teleskopska vilica Ø 35 mm
Stražnji   ovjes Dva hidraulička amortizera s   podesivom prednapregnutošću opruge u 3 stupnja Dva   hidraulička amortizera s podesivom prednapregnutošću opruge u 3 stupnja
Prednja   kočnica Disk Ø 260   mm Disk Ø 260   mm
Stražnja   kočnica Disk Ø 240   mm Disk Ø 240   mm
Prednja   guma Bez   zračnice 120/70-15″ Bez   zračnice 120/70-15″
Stražnja   guma Bez   zračnice 140/60-14″ Bez   zračnice 140/60-14″
Dužina / Širina   / Međuosovinski razmak 2,110 mm /   780 mm / 1,515 mm 2,110 mm /   780 mm / 1,515 mm
Visina   sjedala 815 mm 815 mm
Spremnik   goriva 15.5 L (uključuje   2.8 L rezerve) 15.5 L (uključuje   2.8 L rezerve)
Homologacija Euro 3 Euro 3

 

 

 

 

Share

Povezane novosti

Moto Guzzi California 1400
Yamaha MT-09 Tracer

Yamaha MT-09 Tracer

kolovoz 02, 2017
Aprilia Dorsoduro 900

Aprilia Dorsoduro 900

srpanj 31, 2017
Dunlop D213 GP Pro

Dunlop D213 GP Pro

srpanj 05, 2017
Dunlop GP Racer D212!

Dunlop GP Racer D212!

veljača 22, 2017
Yamaha XSR900 Abarth 2017

Yamaha XSR900 Abarth 2017

siječanj 19, 2017
Yamaha FJR 1300

Yamaha FJR 1300

prosinac 01, 2016

About Author

mate