Svjetski motosport — 14 listopada 2013 -

01_Romano_Albesiano

 

Piaggio Grupa objavila je da će Romano Albesiano preuzeti vođenje sportskih aktivnosti Aprilije uz svoju trenutačnu ulogu voditelja Motociklističkog tehničkog centra Piaggio Grupe.  Bez odgode prihvaćena je ostavka Luigija Dall’Igne te mu Piaggio Grupa želi sve najbolje. Do ostavke je došlo uslijed neslaganja u strateškoj viziji upravljanja sportskim aktivnostima, kao i u pogledu rezultata do sada postignutih u ovogodišnjoj sezoni Superbike svjetskog prvenstva.

Romano Albesiano rođen je u Cuneu, u Italiji prije 50 godina te je završio politehnički fakultet u Torinu, gdje je stekao zvanje inženjera aeronautike. Svoju karijeru započeo je u Cagiva Motor S.p.A. gdje je sudjelovao u razvoju 500 GP motocikala od 1991. do 1994. godine. Od 1995. do 1997. godine surađivao je s tvrtkom Fondmetal Technologies kao voditelj projekta aerodinamike za  Mercedes AMG vozila koja su sudjelovala na DTM prvenstvu (osvojeno prvo mjesto 1995. i 2. mjesto 1996. godine) i GT FIA prvenstvu.

Nakon povratka u Cagiva Motor 1998. godine, Albesiano je napredovao do položaja voditelja odjela istraživanja i razvoja motornih vozila za marke Cagiva i  Husqvarna te je uz to vodio i sportske aktivnosti za marku Husqvarna, koja je pod njegovim vodstvom osvojila dva naslova svjetskog prvaka.

Piaggio Grupi pridružio se 2005. godine kao voditelj razvoja proizvoda za Apriliju, a trenutačno vodi Motociklistički tehnički centar koji je zadužen za cijelu Piaggio Grupu. Tu će dužnost zadržati uz vođenje mehaničara Aprilia Racing tima što će dodatno ojačati strategiju bliske suradnje serijske proizvodnje i natjecateljskih aktivnosti.

Kao voditelj Motociklističkog tehničkog centra, Romano Albesiano vodio je razvoj motocikla Aprilia RSV4 i njegovog V4 agregata od 1.000 cm³ koji predstavlja izvanrednu tehničku osnovu na kojoj je Aprilia Racing dosad osvojio 4 Superbike naslova svjetskog prvaka.

Uz razvoj cijelog niza novih Aprilia motocikala koji se uz RSV4 ponose i modelima poput Tuono V4, Caponord 1200 i Dorsoduro, Albesiano i njegov tim uspješno su obnovili Moto Guzzi liniju proizvoda što uključuje razvoj nove generacije V7 linije s pogonskim agregatom od 750 cm³ i izvanrednog modela Moto Guzzi California 1400 koji u svojim Touring i Custom verzijama predstavlja vrh ponude ove marke iz Mandella del Laria.

02_Romano_Albesiano

Share

Povezane novosti

MotoGP – Aragon 2018

MotoGP – Aragon 2018

rujan 23, 2018
WSBK – Portimao 2018

WSBK – Portimao 2018

rujan 15, 2018
MotoGP – Misano 2018

MotoGP – Misano 2018

rujan 09, 2018
MotoGP – Austria 2018

MotoGP – Austria 2018

kolovoz 12, 2018
MotoGP – Brno 2018

MotoGP – Brno 2018

kolovoz 05, 2018
WSBK – Misano 2018

WSBK – Misano 2018

srpanj 07, 2018
MotoGP – Assen 2018

MotoGP – Assen 2018

srpanj 01, 2018

About Author

mate