Svjetski motosport — 26 svibnja 2014 -

Nakon dominacije Honde u zadnje vrijeme, na Doningtonu se opet promjenila situacija i Kawasaki je bio nedodirljiv. U kvalifikacijama je najbrži bio Giugliano na Ducatiju no nije to uspio iskoristiti. U prvoj utrci mu se dogodio pad nakon gubitka gripa na prednjem kotaču. Gotovo se izvukao ali ipak je završio u travi. Pitanje je da li bi i bez toga uspio zaustaviti zelene motore. Pretpostavka je da ne bi jer je Sykes usprkos lošem 11. mjestu na kvalifikacijama završio obje utrke na pobjedničkom postolju. Nakon starta odvajaju se Baz, Guintoli i Lowes, u petom krugu Laverty atraktivno pada, Sykes se probija naprijed. Nakon toga Guintoli gubi nekoliko pozicija dok je zadnjih par krugova već sve bilo odlučeno iako je Baz pokušavao skinuti Sykesa, no završio je na drugi ispred Lowesa i Melandrija.

U drugoj utrci izvrsno su startali Aprilijini vozači Melandri i Guintoli, iza njih Baz a polako su se probijali Sykes i Giugliano koji je opet loše startao. Nakon prvih nekoliko krugova Baz stiže Melandrija koji uzima široku putanju pri čemu ga u stražnji kotač udara  Lowes i u petom krugu padaju obojica. Malo dalje od njih opet pada i Laverty, opet sam od sebe. Nastavljaju utrku sva trojica. Na otprilike polovici utrke Guintoli više nije izdržao vodeći tempo i Baz prelazi na prvu poziciju. Guintoli za kratko vraća ali nekoliko zavoja kasnije Sykes u napadu skida obojicu i preuzima vodsvo. U vodećoj grupi, odnosno malo iza njih usamljen je bio Giugliano na Ducatiju no kako se utrka približavala kraju razmak između njega i Guintolija postajao je sve manji  za razliku od Sykesa koji je Baza držao na pristojnoj udaljenosti no zadnjih nekoliko krugova sva četvorica su vozila s razmakom koji nije omogućavao napade. Sykes je zabilježio novih 50 bodova i time još povećao svoju prednost u ukupnom poretku. Slijedeće ja na rasporedu utrka u Sepangu 8/6/14.

Sylvain Guintoli: „Prva utrka nije prošla prema mojim očekivanjima. Početak je bio dobar i vozio sam agresivno ali kasnije nisam mogao držati tempo i bilo mi je zaista teško. Tim je nakon toga obavio dobar posao za drugu utrku. Motocikl se jako promijenio i  moj je tempo bio puno bolji u usporedbi s prvom utrkom. Vozio sam agresivno kako bih pobjegao Davide Giuglianu ali nisam mogao sustići vodeći dvojac. U svakom slučaju, plasman na podij, na stazi koja mi definitivno nije najdraža, za mene je uspjeh.“

Marco Melandri: „Naravno da sam razočaran. U prvoj sam utrci imao poteškoća s tempom i siguran sam da sam u drugoj utrci mogao osvojiti mjesto na podiju. Uz izmjene koje smo napravili na motociklu uvjeti za to su bili puno bolji. Na žalost nije sve prošlo po planu, a za to nisam bio kriv. Pozitivno je to što smo uspjeli prikupiti važne podatke s kojima ćemo motocikl bolje prilagoditi mom načinu vožnje. Sada ću se koncentrirati na svaku utrku posebno, pokušavajući biti sve bolji kako bi postigao dobre rezultate za koje znam da sam sposoban ostvariti.“

 

FIM Superbike World Championship - Race FIM Superbike World Championship - Race FIM Superbike World Championship - Race MOTO-PRIX-GBR-WORLD-SUPERBIKES MOTO-PRIX-GBR-WORLD-SUPERBIKES MOTO-PRIX-GBR-WORLD-SUPERBIKES MOTO-PRIX-GBR-WORLD-SUPERBIKES

RACE 1:

1 T. SYKES | Kawasaki ZX-10R 1’28.779
2 L. BAZ | Kawasaki ZX-10R 1’29.164 1.538
3 A. LOWES | Suzuki GSX-R1000 1’29.169 +6.394
4 M. MELANDRI | Aprilia RSV4 Factory 1’29.499 +11.875
5 C. DAVIES | Ducati 1199 Panigale R 1’29.678 +14.514
6 J. REA | Honda CBR1000RR 1’29.495 +14.708
7 S. GUINTOLI | Aprilia RSV4 Factory 1’29.467 +18.483
8 L. HASLAM | Honda CBR1000RR 1’29.742 +29.295
9 T. ELIAS | Aprilia RSV4 Factory 1’30.493 +31.291
10 D. SALOM | Kawasaki ZX-10R EVO 1’30.649 +46.953
11 N. CANEPA | Ducati 1199 Panigale R EVO 1’30.853 +47.170
12 F. FORET | Kawasaki ZX-10R EVO 1’31.304 +1’02.583
13 J. GUARNONI | Kawasaki ZX-10R EVO 1’31.014 +1’06.195
14 A. ANDREOZZI | Kawasaki ZX-10R EVO 1’31.364 +1’11.244
15 C. CORTI | MV Agusta F4 RR 1’31.168 +1’12.643
16 R. LANUSSE | Kawasaki ZX-10R EVO 1’32.221 +1’22.209
17 A. YATES | EBR 1190 RX 1’32.645 +1 Lap
18 I. TOTH | BMW S1000 RR 1’34.264 +1 Lap
19 S. MORAIS | Kawasaki ZX-10R EVO 1’31.106 +2 Laps

 

RACE 2:

1  T. SYKES | Kawasaki ZX-10R
2 L. BAZ | Kawasaki ZX-10R +3.678
3 S. GUINTOLI | Aprilia RSV4 Factory +7.376
4 D. GIUGLIANO | Ducati 1199 Panigale R +10.827
5 C. DAVIES | Ducati 1199 Panigale R +15.140
6 J. REA | Honda CBR1000RR +17.975
7 L. HASLAM | Honda CBR1000RR +33.737
8 T. ELIAS | Aprilia RSV4 Factory +40.362
9 A. LOWES | Suzuki GSX-R1000 +41.465
10 D. SALOM | Kawasaki ZX-10R EVO +48.929
11 N. CANEPA | Ducati 1199 Panigale R EVO +49.229
12 C. CORTI | MV Agusta F4 RR +57.984
13 E. LAVERTY | Suzuki GSX-R1000 +1’00.751
14 J. GUARNONI | Kawasaki ZX-10R EVO +1’01.697
15 A. ANDREOZZI | Kawasaki ZX-10R EVO +1’03.349
16 S. MORAIS | Kawasaki ZX-10R EVO +1’03.820
17 M. MELANDRI | Aprilia RSV4 Factory +1’05.485
18 F. FORET | Kawasaki ZX-10R EVO +1’11.049
19 R. LANUSSE | Kawasaki ZX-10R EVO +1’15.943
20 I. TOTH | BMW S1000 RR 1 Lap

Share

About Author

mate