Suzuki se povlači iz MotoGP-a i EWC-a

Vijest o povlačenju Suzukija iz MotoGP-a na kraju ove sezone pukla je kao grom iz vedra neba dan nakon utrke u Jerezu, dakle još početkom svibnja. Međutim, kako je ne tako davno Suzuki potpisao ugovor o sudjelovanju do 2026. godine, tako se trebalo dogovoriti oko uvjeta ovog bitno ranijeg izlaska, a to zasigurno znači i plaćanje značajne globe.

Sad su iz Suzukija potvrdili da su se sve dogovorili s Dornom, a u istom priopćenju su objavili i odluku o povlačenju iz svjetskog endurance prvenstva, odnosno EWC-a, također na kraju ove sezone. Podsjetimo, Joan Mir je sa Suzukijem osvojio MotoGP prvenstvo prije samo dvije godine, a Suzukijeva tvornička momčad SERT predstavlja daleko najuspješniji tim u novijoj povijesti utrka izdržljivosti. Kao magloviti razlog povlačenja i dalje navode potrebu da alociraju resurse na inicijative za održivost, ali i da će izgraditi novi posao s motociklima, kako bi se istražile nove rute za održivo društvo. Moramo priznati da na to zvuči sumnjivo i otvara previše slobodnog prostora da jednog dana Suzuki prestane nuditi motocikle kakve volimo.

Zasad nema najava da bi neka momčad mogla zauzeti mjesto Suzukija u MotoGP-u, a još nema ni službene potvrde o novom radnom mjesta za Mira i Rinsa, iako sve upućuje da će završiti na motociklima Honde. Štoviše, ako je vjerovati njegovom menadžeru, Mir će voziti Repsol Hondu ili uopće neće voziti, dok Rins ide na satelitsku LCR Hondu. Međutim, u oba slučaja nedostaje potpis na ugovor s japanske strane i pomalo je sumnjivo što se cijela priča ovoliko otegla. Prema nekim špekulacijama, Repsol Honda pregovara i s Pedrom Acostom, iako on ima ugovor s KTM-om, a možda je u toj priči i Jorge Martin, oko kojeg u Ducatiju još uvijek dvoje hoće li napredovati u tvorničku momčad ili će ostati u Pramacu. U ovom potonjem slučaju bi se mogao zahvaliti na ponudi i na kraju možda završiti u Hondi. Naime, nedavno je izjavio da će iduće godine voziti tvornički motocikl, ali da to ne treba biti Ducati, a ako nije Ducati, onda može biti samo Honda.

By MotoPuls

Prethodni članakVespa Primavera Pic Nic
Sljedeći članakDucati Panigale V4S za 2023. opremljen novim paketom elektronike