WSBK – Argentina 2022

“Titanic trio” nastavio je borbu u Argentini. Lov na Bautistu i nastojanje da Španjolcu pokušaju uzeti što više bodova, Razgatlioglu i Rea shvatili su vrlo ozbiljno s obzirom da su i jedan i drugi bili najbrži na slobodnim treninzima. S druge strane Bautista i tvornički Ducati team nisu pokazivali slabosti visokim plasmanom na treninzima a u konačnici i čvrsto držeći prvo mjesto u ukupnom poretku s 56 bodova prednosti. Kvalifikacije su potvrdile rezultate s treninga, Pole je pripao Razgatliogluu s novim rekordom staze, zatim se plasirao Rea pa Bautista. U drugi red su se ugurali Lecuona, Redding i Baz dok je najčešći “drugi” trojac ostao u trećem redu: Basani, Rinaldi i Lowes.

Start je prošao bez značajnijih promjena poretka ali već nakon nekoliko zavoja Bautista je odjednom prošao Reu i Topraka no i otišao preširoko međutim pri povratku na prvo mjesto Toprak se prekočio, izgubio prednji kotač i pao. Najgori moguće scenarij za Turčina koji je još uvijek imao neke šanse za obranu naslova prvaka.

Utrku je nakon toga poveo Bassani ispred Ree, Bautiste i Lecuone a u drugoj grupi su ih pratili Rinaldi i Redding. Bassani je već pokazao da može voditi u početnim krugovima, Rea ga je snimao a Bautista je odabrao svoju staru taktiku praćenja i čekanja prilike. A ona se otvorila već u osmom krugu pa je vrlo brzo poveo utrku premda bi mu i sami podij u prvoj utrci bio sasvim solidan rezultat s obzirom na Toprakov pad odnosno 20. mjesto u tom trenutku.

Bautista je u zadnjih 13 krugova samo povećavao prednost dok mu je leđa čuvao Bassani boreći se s Reom za drugo mjesto. Nova pobjeda za Bautistu bila je neupitna, drugo mjesto pripalo je Rei koji je tek tri kruga prije kraja vrlo agresivnim napadom uspio proći Bassanija te u preostalim krugovima malo se i odvojiti. Bassani je tako osvojio mjesto na podiju a Razgatlioglu se vratio do 15. mjesta, dalje nije išlo. Bodovna razlika je time gotovo maksimalno narasla za ovu utrku i iznosila je 80 bodova.

Start Superpole utrke od 10 krugova prošao je bez incidenata i promjena pozicija. Toprak je poveo s Reom i Bautistom iza sebe. Titanic trio se odvojio već na kraju prvog kruga sa sekundom prednosti dok su u drugoj grupi ostali Rinaldi, Lecuona, Baz, Lowes, Bassani…

U trećem krugu je Rea prošao Razgatlioglua dok je Bautista minimalno zaostao iza njih. Dva kruga kasnije Rea griješi na kočenju što je omogućilo Razgatliogluu i Bautisti da prođu ispred njega. Drugu grupu je i dalje vodio Rinaldi ispred Lecuone i Lowesa a treću Baz ispred Bassanija i Vierge.

U samoj završnici Bautista je dostizao Topraka, osjetno je bio brži na otvorenim dijelovima staze da bi Turčin vraćao na kočenju. Njihovu borbu je uz najbrži krug od 1.37.3 iskoristio Rea i skroz se približio, gotovo i prošao Bautistu u zadnjem krugu. Bautista je pokušavao međutim Toprak je svaki puta vraćao i uspio zadržati vodstvo do kraja te na taj način smanjiti Bautistinu prednost za tri boda.

Drugu utrku je poveo Rinaldi ispred Ree, Lowesa, Bautiste, Razgatlioglua… Nervozni Rea vrlo brzo je počeo s napadima no prvom greškom je izgubio jedno mjesto a onda još tri. Slijedeći je s napadima nastavio Lowes no dok se vrtio oko Rinaldija za prvo mjesto, Bautista i Toprak su ih dostigli u svojoj međusobnoj borbi. Iza njih je šestoplasirani Rea tražio svoj put pored Viergea.

Lowes nije dugo mogao biti drugi pa su ga riješili Bau i Toprak. Bautista je išao i dalje pa je u četvrtom krugu došao do vodstva. Ako ga je htio pratiti, isto je morao napraviti i Toprak što mu je i uspjelo u istom krugu. Rea je bio zapeo na šestom mjestu ali je u sedmom krugu ipak uspio proći Viergea.

Nakon deset odvoženih krugova Bautista je u vodstvu i dalje držao prednost od oko pola sekunde ispred Topraka, iza njih su skupa vozili Lowes i Rea s priličnim zaostatkom, onda još jedna velika rupa nakon koje su se poredali Rinaldi, Lecuona i Vierge i duplo kažnjeni Bassani zbog rušenja Baza. Za deveto mjesto se borio Locatelli protiv Reddinga i vdMarka na BMWima.

Ulaskom u zadnjih deset krugova Bautista je povećao prednost. S obzirom da je bio konstatan, moguće da je Razgatlioglu imao nekih problema i odustao od napada na prvo mjesto. Time je Bautista imao čistu situaciju do nove pobjede i povećanja bodovne razlike na 82 uoči predzadnjeg vikenda. Slično kao i u MotoGPu, teoretska mogućnost gubitka prvenstva postoji ali puno je vjerojatnije da je došlo vrijeme da Bautista počne primati čestitke na svom prvom naslovu prvaka.

Nastavak je za tri tjedna u Indoneziji a onda službeni završetak sezone u Phillip Islandu.

Prethodni članakMX test Yamaha motocikala u Bedekovčini 22.10.2022.
Sljedeći članakPredstavljen novi BMW M2