“All season” gume preuzimaju vladavinu u ne baš sjajnim prodajnim rezultatima

GERMANY: Reifen , Reifenproduktion am 24.10.2018 im Werk der Continental AG in Korbach Foto: Sascha Schuermann

Tržište guma za putnička vozila i kombije u Hrvatskoj u 2020. godini smanjilo se za 14,7 posto u odnosu na 2019. godinu što nije iznenađujući podatak s obzirom na sveprisutnu pandemiju. Prodaja ljetnih guma pala je za 11,5 posto, zimskih guma za 19,6 posto, ali nešto ipak „kvari“ negativni pad. Guma za „sve sezone“ prodaju se „nikad bolje“ i potražnja za njima povećala se za 10,5 posto.Usporede li se rezultati prodaje u Hrvatskoj s drugim zemljama u regiji, može se primijetiti da je trend pada prisutan i u Srbiji i Sloveniji, gdje je pad tržištu iznosi 16 posto, odnosno 20,2 posto u odnosu na 2019. godini.Silazni trend utjecao je i na cijelu Europsku uniju, gdje je prodaja guma pala za 12,1 posto. Promatra li se po kategorijama, u EU se potražnja za ljetnim gumama smanjila 12,1 posto, za zimskim 18,5 posto, ali tržište „all season“ guma povećalo se za 6,7 posto.

Quattroruote.hr

Prethodni članakVIDEO – Akrapovič company promo
Sljedeći članakMoto Guzzi slavi 100-ti rođendan!