Aprilia Racing Team – MotoGP Qatar

Tijekom prva dva noćna testiranja na stazi u Kataru, Alvaro Bautista i Marco Melandri naporno su radili na testiranju brojnih izmjena na Aprilia motociklima. Ovo trodnevno testiranje zadnje je prije službenog otvaranja MotoGP sezone koje će se održati upravo na ovoj stazi u noći 29. ožujka. Za testiranje Aprilia Racing Team Gresini bila su dostupna četiri RS-GP motocikla. Ti motocikli predstavljaju sljedeći korak u razvoju motocikla čije su verzije predstavljene na testiranjima u Valenciji i Jerezu, a zatim i u Maleziji. Uz izmjene koje su napravljene na šasiji prilagođeni su i elektronski sustavi.

Marco Melandri je tijekom prvog dana tek počeo s planiranim testiranjima kad ga je savladala jaka gripa koja je prvo utjecala na njegove performanse, a kasnije je radi nje morao ranije završiti i posjetiti mobilnu kliniku.

2 Aprilia Racing Melandri

Bautista je uspijevao voziti s konstantnim tempom pa je mogao prilagođavati svoj RS-GP, a to je važno za ovaj projekt kojem su za napredak potrebni vrijeme i testiranja. Drugi dan su oba vozača posvetili razvoju verzije motocikla koju će koristiti za dva tjedna na utrci.

1 Aprilia Racing Bautista

Alvaro je postigao vidljiv napredak i postigao krug s vremenom od 1.57,273, što je više od jedne sekunde brže od vremena koje je postigao tijekom prvog dana. Marco Melandri i dalje osjeća posljedice gripe što značajno utječe na njegov rad. Bautista je tijekom drugog dana odradio 46 krugova, a Melandri 23 s najboljim vremenom od 1.57,982, što je također napredak u usporedbi s vremenom od 1,58.990 kojeg je postigao tijekom prvog dana testiranja.

ROMANO ALBESIANO (voditelj Aprilia Racinga)

„Sada smo odredili verziju na kojoj smo radili cijeli dan. Prema očekivanjima, riječ je o kombinaciji različitih verzija RS-GP motocikala koje smo dosad testirali. Sutra nastavljamo s radom. Alvaro mora postići dobar osjećaj za motocikl kakav je imao na Sepangu, a Marco je, iako ga ometa loše zdravstveno stanje, smanjio zaostatak za vodećim vozačima. Očekuje nas velik posao u pronalaženju pravih postavki motocikla, pogotovo po pitanju kočenja pogonskim agregatom, elektronskih mapa i šasije. S druge strane, poprilično sam zadovoljan s našim napretkom po pitanju pouzdanosti. Potrebno nam je vremena i puno rada, zato i jesmo ovdje.“

FAUSTO GRESINI (voditelj tima)

„Ono što moramo učiniti je jednostavno nastaviti naporno raditi s vozačima i ostati ujedinjeni kao tim kako bi postigli zajednički cilj. Taj cilj je konstantni napredak tijekom cijelog testiranja. Očekuje nas puno posla, a to je normalno i uvijek smo bili svjesni toga. Ova su testiranja vrlo važna za određivanje platforme koja će se koristiti na prvim utrkama iako znamo da će za svako kolo prvenstva postojati izmjene:“

ALVARO BAUTISTA

„Danas smo se koncentrirali na verziju motocikla koju smo odabrali za prvu utrku. Testirali smo različita rješenja po pitanju geometrije šasije kako bi postigli brži ulazak u zavoje i poboljšali moj osjećaj za prednji dio motocikla. Moramo eliminirati neke vibracije koje se pojavljuju u zavoju i sprječavaju zadržavanje optimalne putanje. Prianjanje guma na podlogu definitivno je lošije na ovoj stazi u usporedbi sa Sepangom, no još je jedan dan testiranja pred nama i pokušat ćemo ga iskoristiti na najbolji način i prikupiti što više informacija kako bi nas trkaći odjel što bolje pripremio za prvu utrku.“

3 Aprilia Racing Bautista

 

MARCO MELANDRI

„Danas smo postigli mali napredak, no moramo biti još bolji, pogotovo prilikom ulaska u zavoje i u približavanju liniji prilikom izlaska iz zavoja kad se otvara gas. Nažalost, nakon dolaska u Katar i dalje sam kašljao i imam poteškoće s disanjem, no danas se osjećam nešto bolje nego jučer. I dalje mi nedostaje energije ali uvjeren sam da ću sutra, tijekom zadnjeg dana testiranja biti, jači.“

4 Aprilia Racing Melandri

 

Prethodni članakMichelin akcija – kupite gume i dobijete povrat od 150kn
Sljedeći članakNovi Moto Puls stigao na kioske