Aprilia SR Max, skuter je koji je sportsku marku unutar Piaggio grupe doveo u segment “grand touring” skutera zadržavajući sportski duh za vrhunsku zabavu i užitak u vožnji. Moramo spomenuti da je SR Max unutar Piaggio grupe naslijedio Gileru Nexus, provjereni i tržišno odlično prihvaćeni skuter obzirom da je i danas jedan on najčešćih skutera koje srećemo na cesti.
SR Max ističe se već na prvi pogled obzirom da je dizajn jedna od njegovih jačih strana. Sportski inspirirana bočna silueta, agresivan i kompaktan prednji kraj s prepoznatljivim svjetlima i grafikama koje ih naglašavaju. uzak i oštar visoko podignuti rep, dvodjelno sjedalo i naplatci s pet krakova… sve su to detalji koji SR Maxa čine izuzetno atraktivnim. Agresivan dizajn reflektira sportsku narav skutera koji se ističe dinamičnim stilom a vozaču pruža vrhunske performanse, tipične za Apriliju.
Instrument ploča sastoji se od tri komponente, analognih brojača okretaja i maksimalne brzine te digitalnog zaslona na kojem možete pratiti osnovne putne informacije. Kontrolne lampice nalaze se dijelom na samom upravljaču, dijelom iznad zaslona. Upravljač je postavljen relativno nisko obzirom na visoke podnice no sa sigurnošću možemo potvrditi da niti viši vozači neće imati problema.
Dvobojno sjedalo pokriveno je sportskim materijalima te je ergonomski oblikovano i vrlo udobno te opremljeno lumbalnom potporom za vozača dok široki rukohvati uz njegov stražnji dio olakšavaju držanje suvozaču. Ispod sjedala dovoljno je mjesta za integralnu kacigu i poneku sitnicu a na stražnjoj strani je i 12V utičnica. Ispod upravljača postoje dva mala pretinca za ključeve, telefon ili nešto sličnih, manjih, dimenzija.
SR Max je svestrani skuter prikladan za svakodnevne vožnje ali namijenjen i dužim putovanjima obzirom na vrhunske vozne karakteristike u svim uvjetima. Od pogonskih agregata SR Max nudi dva paketa, 125 i 300 ccm. Radi se o jednocilindričnom, tekućinom hlađenom četverotaktnom agregatu s četiri ventila opremljen elektronskim ubrizgavanjem koji na verziji 125 postiže snagu od 15 KS pri 9.250 o/min. Maksimalna snaga i okretni moment u samom su vrhu klase te osiguravaju živahna i linearna ubrzanja. Aprilia SR Max 300 razvija 22 KS pri 7.250 o/min i 23 Nm okretnog momenta pri 6.000 o/min. Rezultat toga su žustra ubrzanja već pri nižim okretajima motora no i pri većim brzinama SR Max 300 ne posustaje već linearno ubrzava do maksimalne brzine.
Ovjes s klasičnom prednjom vilicom promjera 35 mm te stražnjim parom amortizera s podesivom prednapregnutošću opruga u 3 stupnja osigurava maksimalnu stabilnost i omogućuje respektabilne vozne karakteristike. Može se reći da SR Max pruža odličan balans između sportskih osobina i vrhunske udobnosti. Kočioni diskovi promjera su 260mm sprijeda i 240 mm straga te snagom i doziranjem u potpunosti prate visoko postavljenu razinu voznih karakterista.
SR Max nudi se u dvije boje karakteristične za Apriliju: crno- crvena Aprilia i bijela Glam. Redovna cijena SR Maxa 300 u Aprilia prodajnim salonima kreće se već od 41.208 kn, a na trenutno važećoj akciji imate jedinstvenu priliku ovaj skuter kupiti po cijeni od samo 35.500 kn.
Aprilia SR Max 125/300 – tehničke karakteristike:
Pogonski agregat | Jednocilindrični, četverotaktni, četiri ventila | Jednocilindrični, četverotaktni, četiri ventila |
Zapremnina | 124 cm³ | 278 cm³ |
Provrt X Hod | 57 mm / 48.6 mm | 75 mm / 63 mm |
Napajanje | Elektronsko ubrizgavanje | Elektronsko ubrizgavanje |
Maksimalna snaga na radilici | 15 KS pri 9.250 o/min | 22 KS pri 7.250 o/min |
Maksimalni okretni moment | 12 Nm pri 8.000 o/min | 23 Nm pri 6.000 o/min |
Razvod | Jedna bregasta osovina – 4 ventila | Jedna bregasta osovina – 4 ventila |
Pokretanje | Elektro pokretač | Elektro pokretač |
Hlađenje | Tekućinom | Tekućinom |
Podmazivanje | Mokri karter | Mokri karter |
Prijenos | Variomat CVT | Variomat CVT |
Spojka | Automatska centrifugalna spojka | Automatska centrifugalna spojka |
Šasija | Dvostruka rešetkasta šasija od čeličnih cijevi visoke čvrstoće | Dvostruka rešetkasta šasija od čeličnih cijevi visoke čvrstoće |
Prednji ovjes | Hidraulična teleskopska vilica Ø 35 mm | Hidraulična teleskopska vilica Ø 35 mm |
Stražnji ovjes | Dva hidraulička amortizera s podesivom prednapregnutošću opruge u 3 stupnja | Dva hidraulička amortizera s podesivom prednapregnutošću opruge u 3 stupnja |
Prednja kočnica | Disk Ø 260 mm | Disk Ø 260 mm |
Stražnja kočnica | Disk Ø 240 mm | Disk Ø 240 mm |
Prednja guma | Bez zračnice 120/70-15″ | Bez zračnice 120/70-15″ |
Stražnja guma | Bez zračnice 140/60-14″ | Bez zračnice 140/60-14″ |
Dužina / Širina / Međuosovinski razmak | 2,110 mm / 780 mm / 1,515 mm | 2,110 mm / 780 mm / 1,515 mm |
Visina sjedala | 815 mm | 815 mm |
Spremnik goriva | 15.5 L (uključuje 2.8 L rezerve) | 15.5 L (uključuje 2.8 L rezerve) |
Homologacija | Euro 3 | Euro 3 |