Motori i oprema — 07 rujna 2017 -

Ulaskom Ducatija u MotoGP krenule su prve priče oko prelaska na V4 agregate. Trebalo je proći dosta godina da do toga ipak i dođe pa je danas predstavljen Desmosedici Stradale, kako ga sami deklariraju, prvi serijski četverocilindrični V agregat iz Borgo Panigale. Poznavatelji će ga ipak nazvati trećim pokušajem, nakon projekata Apollo iz davne 1963. godine i Desmosedici RR-a.

Težina novog agregata iznosi 64,9 kg odnosno 2,2 kg više od twina iz aktualnog Panigale 1299. Postoje dvije izvedbe, prva zapremine 1.103 ccm za budući Panigale V4, novi sportski model koji će kroz dva mjeseca biti prikazan u Milanu, te izvedba od vjerojatnih 998 ili 999 ccm koja će nositi naziv “R” i biti baza budućeg komercijalnog Superbike modela s kojim će se Ducati natjecati u SBK prvenstvima od 2019. godine.

Desmosedici Stradale-om upravljat će se ride-by-wire tehnologijom a deklarirana snaga iznosi 210 KS pri 13.000 okretaja odnosno više od 120 Nm pri okretajima od 8.750 do 12.250. Jedna od možda manje naglašavanih ali zato budućim vlasnicima vrlo bitnih stavki je i zvuk koji će, prema informacijama koje su dostupne, biti vrlo sličan Desmo GP-u. Održavanje je predviđeno u intervalima od 12.000 km uz provjeru ventila nakon 24.000 km. Ovdje moramo povući paralelu sa Desmosedici RR modelom, nadamo se da će novi agregat zahtijevati manje tehničkih akrobacija pri redovnim servisima nego na limitiranom RR modelu.

 

 

 

 

Share

Povezane novosti

Dunlop Mutant

Dunlop Mutant

16 siječnja, 2020
Yamaha Tracer 900

Yamaha Tracer 900

05 siječnja, 2020
Ducati Diavel 1260S

Ducati Diavel 1260S

30 prosinca, 2019
Popusti na Peugeot skutere

Popusti na Peugeot skutere

27 studenoga, 2019
Scrambler DesertX i Motard

Scrambler DesertX i Motard

11 studenoga, 2019
Honda CBR1000RR-R 2020

Honda CBR1000RR-R 2020

11 studenoga, 2019
Yamaha Ténére 700

Yamaha Ténére 700

10 studenoga, 2019
BMW S 1000 XR 2020

BMW S 1000 XR 2020

08 studenoga, 2019

About Author

mate