Motori i oprema — 07 rujna 2017 -

Ulaskom Ducatija u MotoGP krenule su prve priče oko prelaska na V4 agregate. Trebalo je proći dosta godina da do toga ipak i dođe pa je danas predstavljen Desmosedici Stradale, kako ga sami deklariraju, prvi serijski četverocilindrični V agregat iz Borgo Panigale. Poznavatelji će ga ipak nazvati trećim pokušajem, nakon projekata Apollo iz davne 1963. godine i Desmosedici RR-a.

Težina novog agregata iznosi 64,9 kg odnosno 2,2 kg više od twina iz aktualnog Panigale 1299. Postoje dvije izvedbe, prva zapremine 1.103 ccm za budući Panigale V4, novi sportski model koji će kroz dva mjeseca biti prikazan u Milanu, te izvedba od vjerojatnih 998 ili 999 ccm koja će nositi naziv “R” i biti baza budućeg komercijalnog Superbike modela s kojim će se Ducati natjecati u SBK prvenstvima od 2019. godine.

Desmosedici Stradale-om upravljat će se ride-by-wire tehnologijom a deklarirana snaga iznosi 210 KS pri 13.000 okretaja odnosno više od 120 Nm pri okretajima od 8.750 do 12.250. Jedna od možda manje naglašavanih ali zato budućim vlasnicima vrlo bitnih stavki je i zvuk koji će, prema informacijama koje su dostupne, biti vrlo sličan Desmo GP-u. Održavanje je predviđeno u intervalima od 12.000 km uz provjeru ventila nakon 24.000 km. Ovdje moramo povući paralelu sa Desmosedici RR modelom, nadamo se da će novi agregat zahtijevati manje tehničkih akrobacija pri redovnim servisima nego na limitiranom RR modelu.

 

 

 

 

Share

Povezane novosti

Scrambler DesertX i Motard
Honda CBR1000RR-R 2020

Honda CBR1000RR-R 2020

studeni 11, 2019
Yamaha Ténére 700

Yamaha Ténére 700

studeni 10, 2019
BMW S 1000 XR 2020

BMW S 1000 XR 2020

studeni 08, 2019
Yamaha novosti za 2020.

Yamaha novosti za 2020.

studeni 06, 2019
Yamaha NMAX 155

Yamaha NMAX 155

listopad 28, 2019
Kawasaki Ninja 650 2020

Kawasaki Ninja 650 2020

listopad 10, 2019
Vespa GTS 300 HPE

Vespa GTS 300 HPE

rujan 25, 2019
Ducati Monster BoB 2020

About Author

mate