Intermot – noviteti iz Moto Guzzija i Aprilije

Novitete za slijedeću sezonu uz Aprilije i Moto Guzzija prezentirane na Intermotu smo već pojedinačno predstavili no iskoristiti ćemo priliku za skupni podsjetnik s dodatnim informacijama. Dva najvažnija nova modela za 2015. godinu nova je generacija Moto Guzzija V7 i Aprilia Caponord 1200 Rally.

Moto Guzzi V7 II

Nova generacija modela Moto Guzzi V7 temeljito je obnovljena inačica najprodavanijeg modela Moto Guzzi marke. Novi mjenjač sa šest brzina donosi smanjeni omjer prvog i zadnja dva stupnja prijenosa. Time se smanjuje pad broja okretaja prilikom prebacivanja u viši stupanj. Uz mjenjač, obnovljena je i spojka čije je djelovanje sada mekše i uglađenije.

Novi V7 II predstavlja dvokanalni ABS sustav i MGCT kontrolu proklizavanja. Riječ je o sofisticiranom elektronskom sustavu koji osigurava idealno prianjanje na cestu u svim uvjetima sprječavajući proklizavanje stražnjeg kotača prilikom ubrzanja, a time i gubitak kontrole nad motociklom. Na novom V7 II lako će se smjestiti i visoki vozači zahvaljujući novom položaju pogonskog agregata koji je sada nagnut dodatna 4° prema naprijed, a tu je i niži položaj oslonaca za noge.  Novi Moto Guzzi V7 dostupan je u tri verzije: V7 II Stone, eklektičan i minimalistički uz kombinacije boja tipične za 70-te, V7 II Special koji je najbliže izvornom duhu svog pretka počevši od grafika koje su inspirirane slavnim modelom V750 S3 iz 1975. godine, V7 II Racer koji utjelovljuje sportski duh marke Moto Guzzi.  Novi Moto Guzzi V7 stiže na tržište u studenome ove godine.

04_MotoGuzzi_V7II_Special

01_MotoGuzzi_V7II_Racer

Aprilia Caponord 1200 Rally

“Rally” je novi motocikl, napredniji, zaštićeniji i udobniji. Proizlazi iz putnog koncepta kojeg utjelovljuje Caponord 1200 te se oslobađa od ograničenosti na samo asfaltirane ceste. Time postaje još svestraniji i prikladniji za sve vrste putovanja i terena.  Novi žbičani kotači s dimenzijom od 19” sprijeda, novi tvrdi kovčezi s aluminijskim poklopcima, spremnik goriva od 24 litre, novi visoki podesivi vjetrobran, nove zaštite pogonskog agregata i dodatna LED svjetla.  Vrhunske performanse dorađenog V2 pogonskog agregata od 1200 cm³ savršeno se slažu s iznimnom šasijom i vrhunskom tehnologijom kao što su Ride-by-wire sustav kontrole gasa s tri mape rada, kontrola proklizavanja, tempomat i ABS sustav (koji se može isključiti). Nova Aprilia Caponord 1200 Rally koristi ekskluzivni polu aktivni ADD (Aprilia Dynamic Damping) ovjes. Uz ADD sustav na Apriliji Caponord 1200 Rally, vozač ne treba razmišljati o podešavanju ovjesa, sve što treba je voziti. Sustav mjeri sile koje se s neravnina na prenose na motocikl te prepoznaje dinamičko stanje vozila (ubrzanje, puštanje gasa, kočenje ili konstantna brzina) i sukladno tome prilagođava ovjes. Sve se to događa u djeliću sekunde kako bi se pružila maksimalna udobnost i sigurnost u vožnji. Nova Aprilia Caponord 1200 Rally na tržište stiže u siječnju 2015. godine.

03_Aprilia_Caponord_Rally

02_Caponord Rally_V7II_Racer

 

Prethodni članakKTM 1290 Super Adventure
Sljedeći članakMV Agusta Dragster RR 2015