Teško je reći da li su ikada prije treninzi bili toliko izjednačeni kao ove godine u Aragonu kada se u kvalifikacije ušlo na način da se prvih deset vozača uguralo unutar 0,3 sekunde. Kvalifikacije su bile nešto mirnije ali i dalje sve zanimljivije. Pole position je gotovo do samog kraja kvalifikacija držao Quartararo kada je njegovo vrijeme skinuo Bagnaia a zatim se na drugo mjesto ugurao i Miller čime su oba Ducatijeva tvornička vozača osvojila najbolje startne pozicije. Iz drugog reda startali su Marquez, Martin i A. Espargaro. Vinales se u Aprilijinim bojama nakon povratka kvalificirao na 19. startno mjesto sa zaostatkom od 1,5 sekundi.
Na startu je sve prošlo u redu, poveo je Bagnaia ispred Marqueza i Millera dok je Quartararo zapeo na šestom odnosno sedmom mjestu. Četvrti je bio Espargaro na Apriliji. Već nakon dva odvožena kruga formirala se kolona a vodeći Bagnaia i Marquez odvojili su se na vrhu s nešto više od pola sekunde prednosti. S najbržim odvoženim krugom Miller im se vrlo brzo pridružio, a njegov primjer slijedili su Espargaro i Mir. Na samom začelju bio je Rossi a odmah ispred njega i Vinales.
Prvi je ubrzao Marquez i odvojio se ponovno od Millera da bi nakon nešto manje od pola utrke prednost bila preko 1,5 sekundi. Uslijedilo je mirniji dio utrke u kojoj se prednost vodeće dvojice do same završnice popela na preko četiri sekunde, treći je bio Mir, zatim Espargaro i Miller. Marquez se tada sasvim približio Bagnai ali se ubrzanje Ducatija pokazalo krucijalnim i morao je riskirati želeći proći na prvo mjesto. Sedam ili osam puta je Marquez prošao Bagnaiu u zadnja tri kruga ali Talijan je ovaj puta odlučio doći do svoje prve pobjede i nije mu dozvoljavao prolazak. Ogroman uspjeh za Bagnaiu koji je na vrlo teatralan način obilježio svoju prvu pobjedu u MotoGP klasi i time se vratio na drugo mjesto u ukupnom poretku što je dosta bitno jer je do kraja prvenstva ostalo još pet potvrđenih utrka od kojih je prva slijedeća u kalendaru već za tjedan dana u Misanu. Treći je završio Mir a novi odličan plasman i četvrto mjesto za Apriliju i Espargara koji postaju sve standardniji pri vrhu tablice.
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2021/09/Classification-page-001-792x1120.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2021/09/B_63-francesco-bagnaia-lg77792gallery-full-top-fullscreen-1-792x528.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2021/09/B_89-jorge-martin-dsc8830gallery-full-top-fullscreen-792x528.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2021/09/B_44-pol-espargaro-dsc1032gallery-full-top-fullscreen-792x528.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2021/09/B_41-aleix-espargaro-dsc0840gallery-full-top-fullscreen-792x528.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2021/09/B_36-joan-mir-dsc1519gallery-full-top-fullscreen-792x528.jpg)