MotoGP – Barcelona

Nakon burnog talijanskog vikenda i samo nekoliko dana pauze na red je stigla i Barcelona. Iako se očekivalo da bi ponovno Ducatiji mogli bljesnuti, show je ukrala Aprilija odnosno Espargaro sa Pole positionom dok je Vinales nakon odličnih treninga stigao do osmog startnog mjesta. Drugi je na gridu bio Bagnaia a onda se ispred tri Ducatija: Zarco, DiGiannantonia i Martina ugurao Quartararo koji je iz svoje Yamahe izvlačio nemoguće.

Quartararo je najbolje startao ispred Espargara a trećeplasirani Bagnaia pao je zajedno s Rinsom i Nakagamijem pa se na treće mjesto probio Martin. Pratili su ih u istoj grupi Zarco i DiGiannantonio. Stvarno peh za Bagnaiu kada ga je srušio Nakagami ali ne s motorom nego je u padu kacigom udario u stražnju gumu motocikla. Motor je za to vrijeme srušio Rinsa kojem se stvari nikako ne razvijaju dobro ove sezone.

Nakon tri odvožena kruga Quartararo je s 1.41 odvozio najbrži krug i time povećao svoju prednost na gotovo sekundu. Za drugo mjesto je Martin je prošao Espargara. Svakim slijedećim krugovima Quartararo je povećavao svoju prednost a prvo mjesto osiguravalo mu je mogućnost čuvanja guma i samim tim izglede za još jednu pobjedu i povećanje bodovne razlike u ukupnom poretku.

Nakon deset odvoženih krugova Espargaro je vratio drugo mjesto protiv Martina a pridružio im se Zarco. Za njima su stizali u slijedećoj grupi Mir, Marini i Vinales pa onda i dva KTM-a, Binder i Oliveira. U tom trenutku je Espargaru preostalo 15 krugova da proba nadoknaditi zaostatak od 3,3 sekunde za Quartararom.

Ulaskom u zadnjih deset krugova bilo je očito da zaostatak od skoro pet sekundi za Quartararom nitko ne može stići i time je pitanje pobjednika bilo riješeno čime je Francuz proslavio novi dvogodišnji ugovor koji je potpisao s Yamahom. No, zato se za drugo mjesto vodila borba u kojoj je Martin prošao Espargara a Zarco mu se skroz približio. Slijedeća promjena pozicija bilo je Espargarovo vraćanje drugog mjesta ulaskom u zadnja četiri kruga. Uslijedila je nevjerojatna greška Espargara koji se preračunao ili dobio krivu informaciju, pa je na ulasku u zadnji krug mislio da je utrka gotova. Tek je nakon nekoliko sekundi i pozdravljanja publike shvatio je što je napravio i uspio se vratiti na peto mjesto. Kako bilo, koštalo ga je značajnih 9 bodova. Martin je time neplanirano završio drugi a Zarco ulovio mjesto na podiju.

Slijedeća utrka vozi se za dva tjedna na njemačkom Sachsenringu.

Prethodni članakBrabus Porsche 911 Turbo S
Sljedeći članakH-D Nightster 975 je novi Sportster 883