MotoGP – Sepang 2018

www.motori.hr

Vremenske prilike utjecale su i ove godina na kvalifikacije u Sepangu ali najbrži krug je ponovno pripao Marquezu ispred Rossija i Zarca. Nakon incidentne situacije u kojoj je Marquez zasmetao Iannoneu, kažnjen je na način da starta sa sedmog mjesta.

Utrku je poveo Rossi ispred Zarca i Millera. Marquez je zapeo u gužvi no već nakon dva kruga probio se na treće mjesto i ponovno bilježio najbrže krugove. Nedugo nakon toga iskoristio je i Zarcovu grešku te prošao na drugo mjesto. U drugoj grupi s oko 1,2 sekunde zaostatka ostali su Dovizioso, Miller, Pedrosa i Rins. Odmah iza njih s malim zaostatkom bio je Vinales. Iannone je pao već u drugom krugu a u početnoj fazi utrke pao je i Pirro koji je zamijenio Lorenza na tvorničkom Ducatiju.

Rossi je slijedećih desetak krugova držao prednost od 0,7 pred Marquezom, vozio najbrže krugove i čak povećavao prednost svakim krugom. Zarco već tada nije mogao držati ritam ali je bio siguran na trećem mjestu ispred Pedrose.

U završnih pet krugova Rossi je ušao sa smanjenom prednošću, ponovno 0.7 sekundi, ispred Marqueza. Zarco je i dalje bio treći, Rins i Vinales su stigli Pedrosu u borbi za četvrto odnosno peto mjesto a Dovizioso je zapeo na sedmom mjestu i bila mu je ovo utrka za što brži zaborav.

U samoj završnici ipak je došlo do preokreta. Marquez je počeo smanjivati prednost ali do direktnog obračuna nije došlo s obzirom da je Rossi pao nakon proklizavanja stražnjeg kotača. Pokušao se vratiti ali tek na predzadnje mjesto čime je uoči zadnje utrke izgubio mogućnost osvajanja drugog mjesta u prvenstvu. U zadnjem krugu je Rins prestigao Zarca i osvojio drugo mjesto za Suzuki. Slijedili su Vinales, Pedrosa i Dovizioso.

Zadnja utrka sezona čeka nas za dva tjedna, tradicionalno u Valenciji. Biti će to još jedna utrka za prestiž s obzirom da je po pitanju bodova sve bitno već riješeno.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prethodni članakMagni MV Agusta 750S Tributo 2018
Sljedeći članakMV Agusta Superveloce Concept